ivo.petkov Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 То е като а6 на 100к на 2 години и а6 на 100 к на 13 години и двете са на малко километри и правилно съхраняване , кое е по добро ?.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Ами ще разговарям с експерти и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Героите от АDAC препоръчват смяна на 6 години, но само по желание. Нормално пише че може и 10 да се карат. А виЙ купувайте квот искате..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 @ShadowM: много силни тези червени диоди. И на мен такава ми беше идеята, харесва ми, определено, но май ще си сложа още 3 бели и ще пробвам така, че са ми в багажника. btw. май не съм много на ти със запояването и си става грозноватичко [emoji4] като запоиш няколко ще свикнеш Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 никой не казва, че стар дот гуми са по-добри от чисто новите с нов дот. Но определено нуждата от смяна се преекспонира. Колежка онзи ден ме убеждаваше, че зимните трябвало на две години да се сменят, но тя ги сменяла на 3. Ако е чисто нова висок клас гума - поне 5/6 години няма драма с нея при стандартните в БГ 10/15 к на година и нормален стил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Колеги, някой да е рециклирал наскоро турбина заедно с моторчето и смяна тръбата? Интересува ме цената понеже ми предстои това упражнение. Audi a6 4f 3.0 tdi 2005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 43 minutes ago, advokata25 said: Колеги, някой да е рециклирал наскоро турбина заедно с моторчето и смяна тръбата? Интересува ме цената понеже ми предстои това упражнение. Audi a6 4f 3.0 tdi 2005 Измежду всичко останало рециклирах и турбина. За цената почти няма значение, какво правиш все ти взимат горе-долу еднакво на всякъде, Моята я правих преди година при Митко турбото или както се вика, срещу гробищата. Взе ми 700лв за смяна на остта, доколкото си спомням. Е една година по-късно отваряме турбината и всичко вътре е леш Майстора изреждаше всичко, което вече не помня, само ако не се лъжа 1 детайл си остана мой, всичко друго смениха и цената пак беше 700лв Сега вече разлика има, но ще знам със сигурност като я ремапна пак. Тези дни ще ходя и ще питам къде са я пращали. Иначе за гумите, ако някой наистина си мисли че може да си кара зимата с летни гуми и изобщо смяната зимни/летни е ненужна... моля да си върне книжката или да кара трактор само по полето, моля. Че има голяма доза пързаляне на незапознатия и незаинтересован потребител - естествено. Със спирачки и гуми шега и компромиси не бива да се правят. За всяка кола и стил на шофиране си има норми в които трябва да се придържа човек. Както на RS8 няма да сложиш Корморан, така и на Лада няма смисъл да се сложи Континентал. Що се отнася до ДОТ-а, да няма чак толкова голямо значение, но когато някой иска да те таксува една и съща сума за нещо на 10 или на 1 година, защо да не напираш да го вземеш на 1. Просто намаляваш риска. То никой не знае дали взима изобщо оригинал или менте, камоли дали ДОТ-а е реален и т.н., но хората искат да си намалят риска. Пък дори и да е само психологично Нали ако някой те убеди да си вземеш 10 годишна гума и утре поднесеш и прибереш няколко човека от спирката, после ще се оплакваш че асфалта е виновен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 преди 45 минути, mshbul написа: Обърнете внимание какво облъчване ще започне само да се развали времето. Пък то, мамка му и време, не се разваля да го евеш..... Представяш ли си колко хора пикаят газ вече? Народа и той тръпне в очакване да почнат пак да му промиват и без това малкото мозък... 5 години, 10 години.... Ако не е нацепена, караш смело. Гума е, не кашкавал витоша. Другото е само вкарване във филми и пълнене на гуши на някои хора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Абе има някаква разлика. Но не знам дали е от годината или изобщо от гумите или от колата. Карам една служебна, със зимни гуми, не са стари, най-много 3г., TIGER. На сухо доста се пързаля по моите разбирания, на мокро е трагедия, на сняг не знам. АБС няма, но много пъти съм свирил яко гуми на светофар да спра. А в един дъжд направо на средата спрях. С моята кола освен на сняг абс-а само 1 път съм го задействал като щял да ударя един отзад и така натиснах, че не знам как не счупих педала. И със зимните, и с летните. А са ми на по 5г. Даже зимните са май към 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 @kainy: разкажи как е машината след интервенциите по кутията и веригите? Как се усеща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 2 дена я покарах само, колкото да се намести кутията. Лупаше здраво, но за 400-500км почна мазно да си реди всичко. Все още някоя предавка може да смени по-осезаемо, но ритане вече няма. Ще пускам отделна тема, да влезна в подробности, като си я прибера за по-дълго че май понеже се наложи да се смени и имобилайзер модула (никой не знае защо не ми светеше едната дневна светлина от него...), трябва да се занимавам с СР-та и още няколко глупости Иначе веригите също изобщо не се обаждат вече. Ни на студено, ни на топло. Само не знам защо трябваше тамън да оправя всички драми с фаровете и абсолютно веднага ще ми изгният на макс плафоните на номера, че все пак да си има грешка на фис-а. Някак си не ще да няма Но пък сега се радвам на завиващите светлини, които си нямах и на представа, колко са забавни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Преди 10 часа, mshbul написа: Карам една служебна, със зимни гуми, не са стари, най-много 3г., TIGER. На сухо доста се пързаля по моите разбирания, на мокро е трагедия, на сняг не знам. Сигурен съм осъзнаваш, че нашия асфалт..... въобще не е асфалт. Той е като стъкло. Моите гуми са на 3 г. и пързалянето не е никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Преди 23 часа, mili 75 написа: Само забележете как си противоречите, тези които казват, че няма значение ДОТ-а, еле пък за зимни гуми. Значи бихте си взели гуми с по-стара година, но на доста по-ниска цена. И сега да питам защо на по-ниска цена, като по вашата логика им няма нищо и защо търговците на гумите ги дават на доста по-ниски цени като им няма нищо ? Ако в магазина има гуми с ДОТ 2015 и 2018, кои бихте взели ? Преди 17 часа, OvivO написа: никой не казва, че стар дот гуми са по-добри от чисто новите с нов дот. Но определено нуждата от смяна се преекспонира. Колежка онзи ден ме убеждаваше, че зимните трябвало на две години да се сменят, но тя ги сменяла на 3. Ако е чисто нова висок клас гума - поне 5/6 години няма драма с нея при стандартните в БГ 10/15 к на година и нормален стил. Специално за зимните гуми ДОТ-а има много голямо значение,дори и да са нови (не използвани) с по-стар дот (година) те нямат качествата на тези с дот от 2018 ,защото каучука старее и се втърдява,а за зимните гуми е важно да е мек каучука,за да има по-голямо сцепление на сняг.Освен дота има значение и как са съхранявани,защото и това е фактор за остаряването на каучука.Тоест ако вземете с дот 2018-а има по-малък шанс да са съхранявани неправилно за по-дълго време,да са били изложени на слънчева светлина.В Германия хората карат Зимните гуми максимум 2 сезона,независимо колко грайфер имат и ги изхвърлят,защото след 2 години вече нямат нужните качества . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 да, асфалтът в България е някакво много опасно подобие на асфалт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 И аз съм го чувал, че се втвърдява, но според мен зависи от качеството и състава му. Ако е качествена гумата е мек и след 5г. Имал съм мишлен на 7-8 години зимни и бяха по-меки от някакви неизвестни на 2г. Но вече и марковите не са това, което бяха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Преди 10 часа, Nikola_RS написа: Специално за зимните гуми ДОТ-а има много голямо значение,дори и да са нови (не използвани) с по-стар дот (година) те нямат качествата на тези с дот от 2018 ,защото каучука старее и се втърдява,а за зимните гуми е важно да е мек каучука,за да има по-голямо сцепление на сняг.Освен дота има значение и как са съхранявани,защото и това е фактор за остаряването на каучука.Тоест ако вземете с дот 2018-а има по-малък шанс да са съхранявани неправилно за по-дълго време,да са били изложени на слънчева светлина.В Германия хората карат Зимните гуми максимум 2 сезона,независимо колко грайфер имат и ги изхвърлят,защото след 2 години вече нямат нужните качества . Много правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 On 10/12/2018 at 5:50 PM, MaKaTa said: Да единствения варянт е да ги сменя всичките и да го намаля после... Че сега както е само 1 по силно ще ги намаля другите много..... така ще намалиш и тези в краката и ще се позагубят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 (Редактирано) Това не се бях сетил....... Явно ще търся по слаби диоди..... Да споделя още една глупост. Поръчах си от алиекспрес закопчалката за подлакатника за 3лв. днес пристигна иго смених. Мен лично ме дразнеше много а явно е често срещан проблем че и на двете 6ци ми беше счупено... http://prikachi.com/images.php?images/45/9421045N.jpg http://prikachi.com/images.php?images/47/9421047B.jpg Редактирано 18 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 домашно направен тестер на брави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Аз смених и резисторите на амбиентното във вратите и по един токоизправителен диод. Иначе светише много силно и като го намаля, нямаше особема разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 3 hours ago, Manniakk said: домашно направен тестер на брави Ти си машина, давай едно raspberry да го боднеш за can-a и да може да подава всякакви команди - scheduled или event-based Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 Напрсвих едно безумие, реших да си сменя горивния филтър, така и направих смених я за нула време но забеавих да напълня новия филтър с гориво, и след това завъртях половин час за да запали колата, няма разлика в вървежа нито в оборотите, но дали не се прецака нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 обезвъздушавала е. карай си, с тези кошници сме като хипохондрици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2018 Не, филтъра с пълнене не се обезвъздушава, има си специална опция през VCDS. Акумулатора явно ти е нов, щом на стартер е напълнила филтъра. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 18 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2018 Преди 13 часа, Manniakk написа: домашно направен тестер на брави Браво , и аз ще трябва да се боря с едната задна отключва се от вън когато си иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts