Nikieva Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Да де Това питам Колко литра е предвидена резерва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 На 2.7 и 3.0 дизел резервоара е 80 л. от които 10 са резерва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 @EHKOB: на някои е 70л от горепосочените мотори, поне така са казвали колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 При тези на предно може да е само 70л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 При мен е 80л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 При мен също е 80л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 По каталожни данни дават Quattro-то с 80литра а предното с 70л. неазависимо седан или Avant и независимо от мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Да, моя грешка, не уточних, че куатрото е с 80, предното със 70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Колеги как мога да проверя работили подгрева на пръскалките на чистачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Като е студено от моите направо излиза пара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Колеги, тая кора под чистачките как се маха? Искам да отворя кутията с релетата, ама трябва да махна тая кора също. Освен винта ограден със синьо и самите чистачки друго маха ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Хмм...мисля че може да си спестиш махането, с малко повече чупки с пръстите.... Реленцата пак излизаха след надигане на капака, без да го премахваш нацяло , ако не искаш разбира се да го премахнеш нацяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Има един винт отзад отдясно. там може и да го докопам, ама ако има един и отляво ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Иначе някой беше писал че се премахват рамената на чистачките За да махнеш тая кора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 да, махат се рамената на чистачките. Обикновено са много запекли и няма сваляне, трябва един специален инструмент на винт, няма иначе как да се приложи усилие навън. След като се свалят рамената на чистачките, вече е лесно. Няколко винта и кората се дърпа леко по диагонал нагоре и напред към фаровете. Добре е и да почистиш всичко под тази кора, може и да смажаш механизма за чистачките и ще започне доста мазно да се движи. аз си поръчах този и пак не излязоха лесно, но свърши работа: https://zimber-tools.com/bg/universialna-skoba-za-lageri-akumulatorni-klemi-izvazhdane-na-ramoto-na-chistachkite-zt-05040-smann-tools.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Колеги каква е тази капачка тук на снимката и за какво служи? LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Има си чалъм Натискаш рамото на чистачката точно на сгъвката, за да легне успоредно на стъклото и да не е под напрежение. След това с поклащане излиза Тази "капачка" като я завъртиш освобождава теглича Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 (Редактирано) @djuni_ibiza теглича Натискаш завърташ и задържаш....иии от долу излиза на коча главата... Редактирано 9 Януари 2020 от sa6o977 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 (Редактирано) 1 hour ago, OvivO said: да, махат се рамената на чистачките. Обикновено са много запекли и няма сваляне, трябва един специален инструмент на винт, няма иначе как да се приложи усилие навън. След като се свалят рамената на чистачките, вече е лесно. Няколко винта и кората се дърпа леко по диагонал нагоре и напред към фаровете. Добре е и да почистиш всичко под тази кора, може и да смажаш механизма за чистачките и ще започне доста мазно да се движи. аз си поръчах този и пак не излязоха лесно, но свърши работа: https://zimber-tools.com/bg/universialna-skoba-za-lageri-akumulatorni-klemi-izvazhdane-na-ramoto-na-chistachkite-zt-05040-smann-tools.html Благодаря ти за инфо-то, Иво. За година и половина може и да не са клеясали, че тогава сменях вериги с вадене на мотора. И сега си гледам снимките, че там тая кора е свалена, А моя човек е извън страната за малко и не исках да му звъня за тая дивотия. Редактирано 9 Януари 2020 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 да, ако са сваляни все пак скоро, тогава хвани рамото на чистачката долу при сгъвката, което се пада ~10см над винта и щлиците и там вдигай-сваляй и би трябвало да излязат. Внимавай обаче да не издевателстваш над механизма с лостове за чистачките, който е под кората, че излиза, че е трошлив! 1 hour ago, pe6koo said: Има си чалъм Натискаш рамото на чистачката точно на сгъвката, за да легне успоредно на стъклото и да не е под напрежение. След това с поклащане излиза стигнах и аз до този чалъм по трудния начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 @royce не е нужно да сваляш кората за да отвориш капака на черната кутия - аз съм го отварял многократно без да я свалям. Отзад въпросния капак влиза в две жлеба, които после трябва да внимаваш да ги нацелиш, когато го слагаш обратно. Отпред са няколко винта. След като ги отвиеш вдигаш леко нагоре капака и го издърпваш напред и излиза. После като го монтираш обратно го натискаш в задния край, а в предния е отворен и натискаш назад за да влезне във въпросните жлебове отзад. След това го затваряш и стягаш болтовете отпред. При мен някой го беше отварял, но не беше нацелил жлебовете отзад и капака не се затваряше плътно в задния край. От това се пълнеше черната кутия с вода и ми окъсяваше релето и предпазителя на SAI помпата от което падаше акумулатора, когато си иска - бях пускал тема по въпроса. Така че след като го върнеш обратно добре огледай отзад дали е влезнал - няма как да се обърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Моля за помощ колеги изписва ми ето това и не иска колата да запали даже и на контакт не може да даде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Виж да не е навит и под напрежение самия волан (опрели гуми в бордюр или друго) заради което не може да се отключи кормилната колона. Просто го завърти леко в някоя посока и постави ключ и го завърти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pdt13 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Здравейте, карам 3.0tdi 233к.с. 2007г, от известно време като включва 3та(или може би само тук го чувам аз,тъй като на по-висока предавка се движа по-бързо) се чува съвсем лек звук,нещо между прискърцване и ,,кихане"(не знам как да го обясня😁) , като съм на 3та при плавно подаване на газ и рязко махане на крака от газта се чува същия звук,дори и като сложа лоста на +/- . Утре смятам да я закача на диагностика, някакви идеи какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 @VBI Ясно, благодаря ти, Вальо. Ще пробвам така както каза, но ще видя и един Г-образен торкс Т30, с него да развия тоя задния винт. Аз исках да я махна кората, за да съм сигурен, че ще затворя кутията после както трябва и няма да има вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts