krassi_110 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Колата е около 290к реални. Въпроса е...дали преди мен са сменявани обтегачи и вериги?! Значи забелязвам, че с Мотул като я карах, не знаех дори как звучи изтракване на клапани на тази кола. С кастрола, за първи път ги чух. Сега пак ще се върна на мотул и ще споделя впечатление дали има разлика пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Недей по-добре, при мен точно така почнаха Преди даже и инцидентните притракания ги нямаше. Нещо откъм ментаци работата не е добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 (Редактирано) С мотула бях предоволен. След това реших да мина на кастрол и сега пак ми предстои смяна и ще се върна на първия ми избор. Минимален харч на масло имаше, нямаше изтраквания и тн. Май Кастрола дето съм налял е менте и ще го разкарвам. Редактирано 4 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 За нементе в България мисля че и Лики Моли не са лош избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Пробвал съм с Castrol EDGE, Motul и AMS Oil, като съм експериментирал също и с вискозитета. До момента не съм усетил абсолютно никаква разлика при смените. Доставчикът ми уж е сигурен и нямам съмнение в качеството. Сега пак ми предстои смяна и планувам да се върна отново на Castrol EDGE 5W-40 без да имам нещо конкретно в предвид. Почнах вече да се чудя дали да не хакам добавки за по-добра адхезия и разни други уж подобрения, макар и да съм наясно, че високия клас масла си имат вложено всичко необходимо... На екзорсист отива работата с други думи. Притракването за което говорим при студен старт лично аз го чувам и когато подам леко газ на свободен ход и след това пусна педала. Това не виждам как ще се случи от повдигачи, а по-скоро от хидравличните обтегачи. Редактирано 4 Септември 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Аз взех кастрола и мотула от различни хора. И наскоро се сетих да проверя опаковката и сещате се кво се оказа великия Edge 5w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Аз мисля за повдигачи само при студен старт понеже нали всеки обвинява обтегачите първо. Как правите разлика кое се чува реално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Ако се чува на ниски обороти, значи са обтегачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 На някои коли съвсем ясно се чуват повдигачите на празен ход, какъв е проблем като палиш и да чаткат яко докато се напълнят пак? Като даваш газ се вдига налягането на маслото и проблема става по-малък за изпускащите повдигачи. А каква е логиката ако е обтегач да се чува само на студен старт? Защо примерно 2-3часа по-късно вече не се чува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, yavor20v написа: Ако се чува на ниски обороти, значи са обтегачите. А ако и двата са чисто нови да ходя ли на екзорсист? Преди 2 часа, DLS написа: А каква е логиката ако е обтегач да се чува само на студен старт? Защо примерно 2-3часа по-късно вече не се чува? Логиката уж била, че веригите създават някакъв натиск върху обтегачите и наискайки ги леко за продължително време, избутват маслото, с което са пълни, поради което се прибират в свито положение. И сутринта докато маслото от картера достигне до тях за да ги обтегне, веригата се мандахерца свободно и вероятно опира, което всъщност е тракането. Когато обтегачите са нови, задържат маслото по-дълго време, докато износените го изпускат... УЖ! Имаше и някакъв заключващ пин вътре, забъркан в цялата работа, но не си спомням. И въобще защо ще се износват след като вътре са добре смазани и няма интензивно триене. Да е проблемът в полимерните банани по които се преплъзва веригата разбирам, ама и в тях не е, щото на старите ми тракащи обтегачи те изглеждахаточно толкова перфектно, колкото на новите ми тропащи обтегачи. Редактирано 4 Септември 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 На две коли съм отварял да видя, банана примерно има има половин милиметър вкопано, колкото да видиш къде е била веригата. Сменял съм само на 1,8Т досега и нямаше абсолютно никаква разлика с новия. А иначе съм съгласен за тези симптоми, обаче пак да попитам как се разграничава тракането на обтегача от тракането на повдигачи на студен мотор? И всъщност тоя соленоид на обтегача на он/оф ли работи? Ако е така не трябва ли празния ход да не зависи от маслото....евентуално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 При C5 има и едни клапани на блока, под колектора, които като приключат, маслото се стича към картера и като запалиш, докато се качи обратно в обтегачите, го има лекото изтракване. Наблюдава се при колеги с чисто нови обтегачи и вериги. Ей така изглеждат: Цената е 55лв с отстъпката за брой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Тези клапани ги изкоментирахме още в началото на темата. Ти такива приключили виждал ли си с очите си, щото и мойте уж бяха за смяна, пък се оказаха като нови? И се питам дали някой не ги е набедил напразно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Д2-ките имат ли го този проблем? Не знам дали помага това, но аз имах проблем, създаден от някой болторазвивач, а.к.а. "майстор". Беше изхвърлил една тръбичка с клапан от масления филтър. По този начин след спиране на мотора всичкото мало от масления филтър и преди него се връщаше в картера. Развивам капака на филтъра и масло вътре няма. Та преди да я взема колко време е била така , но аз я карах така 2000 км...някъде, докато разбера проблема. Но въпреки това не е имало тракане. А колата не е под 200К, даже и под 300К не е Само да допълня, че е А6 4Ф с 4.2i. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 И D2-ките го имат, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2018 Oсновно при D2 знам, че се наблюдава проблема с клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Преди 3 дни смених маслото с Castrol EDGE 5W-40 и имам осезаемо подобрение. Тракането е по-меко и замлъква два пъти по-бързо. Странно, че и преди време карах с това масло и до колкото помня не беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 точно..... след всяка смяна на масло имам "затишие" и по некое време пак си започва не ми дреме обаче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 Последното изречение на Явор е най-правилното решение, ако искаме да си караме колите с кеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2018 Понеже в скоро време ще боря течове, дали има файда да сменя бананите само? Чудя се понеже ще са някакви китайци, но пък оригиналните ще са изпечени предполагам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Заради такова тракане всеки път слагам различна марка масло. Досега съм сменил Мотул, Дивинол и Валволин. Все тая ми се струва положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Смених маслото и аз. Колата сега работи и си пали както преди да налея тъпия Кастрол Няма шумове няма изтраквания, мека работа Абе това си е колата, която познавах. Заложих на Kroon 5w50, директно от вносител. Там поне съм сигурен, че не е менте. Около мен познати с 4.2 карат с такова и отдавна ми го хвалят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Предишното масло пак ли беше 5/50? Аз се зачудих за някои работи понеже преди няколко дни чух за случай на прескочила верига поради счупен банан при студен старт. Не съм сигурен каква е логиката, дали по-гъсто или по-рядко масло биха помогнали за по-добрата работа на обтегачите? Има логика и зад двете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Не, предишното беше 5/40. Еднакви са на гъстота. Разликата идва от там, че 4.2то има не малка работна температура(около 105гр.), и при раздаване на газ 5/50ката ще се държи по-добре Но разлика в гъстотата - няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Два дни не бях палил и вчера на студЪ изтрака храбро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване