Jump to content

Audi a8 3.0TDI 2006+ всичко на едно място.


Recommended Posts

Здравейте, 
тъй като доста рових и се обърках от липсата на систематизирана информация, искам да задам няколко въпроса , които да обобщят информацията , която е важна за мен.
Планирам закупуването на Audi A8 3.0TDI. Подплатен съм добре и мога да отделям средно по 1200-1500лв месечно само за колата и ме интересуват следните неща:

1. От страна на обслужване ми е ясно първоначалното - интересуват ме неща по електрониката - добре ли е да сменя нещо още изначале, за да нямам дертове занапред?
2. Поддържам си колите редовно и абсолютно безкомпромисно, искам да знам следното - къде в София (освен Порше - конкретно Изток) мога да си правя диагностика на дюзи, турбо и прочие? Планирам веднъж на всеки 4-5 месеца.
3. Конкретно за турбините - искам да знам от човек , който се е сблъскал с ремонта - колко струва евентуален ремонт, къде, какво и как ще се направи при такъв проблем в София (освен в официален сервиз)?
4. От страна на окачване - отново диагностика, цена на възглавница при рециклиране ( може и нова, но ми е интересно как вървят в момента )?
5. Моделът от 2006 нагоре има ли сериозни проблеми с кутията и как да реагирам в София , ако има проблем?
6. Последно - достатъчни ли са ми едни 7-8000лв в резерва за евентуални ремонти? (малко е общо , но при поддържана кола предполагам е достатъчна сума за всичко)

7. Пропускам ли нещо сериозно като компонент, което може да даде проблем? (колите са на 12 години и знам , че всяка част на този етап може да се развали, но питам за по-основни болежки)

Ще помоля за ясни отговори, без откланяне на темата в стил "този клас не е за теб" или "трябва да си много голям, за да караш такъв автомобил". Избрал съм този модел с този мотор и това е.

Имам приятел , който с моите възможности кара S500 2008ма година, така че мисля, че ще се справя. :)

 

Поздрави,
Петър

Редактирано от pecabum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето този сервиз е създаден специално за теб - Дас Ауто. Имаха тема тук във форума, но нещо не я намирам. Отличници са - няма непосилен ремонт за тях :zustimm:

 

П.П.: Колегата ти даде темата, за която имах предвид.

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не помислиш за 4.2TDI или бензинов мотор от големите? :) Just saying...

3.0TDI не е звезда и в A6, макар че си върви колата, освен, ако не мислиш да я засилваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 2018-6-25 at 12:39, OvivO написа:

Цитиране на предходно мнение!

Не съм сигурен, че 4.2TDI ми е по джоба.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цитираните от теб, ако си вземеш гледан екземпляр, едва ли ще ти е драма. А като вървеж - сигурно е несравнимо. Ако 4.2 се засили казват, че S8 вижда зор да не кажа, че вижда само стоповете на 4.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 2018-6-25 at 13:56, OvivO написа:

Цитиране на предходно мнение!

Там е работата, че на мен като цяло не ми е нужен толкова мощен и бърз автомобил, тъй като досега карах такъв. Търся си приличен мотор с прилична возия за дълъг път. :) 
Иначе , хипотетично, какво мислите за тази : 
http://www.dasweltauto.bg/audi-a8-l-42-tdi-8541/

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, с посочените от теб финансови параметри, смятам, че няма да имаш проблем с поддръжката на автомобила. 

За мен 4.2TDI е по-добрият и приятен избор, аз личнно бих заложил на него. 

При 3.0TDI автомат, quattro, до гумите стигат 150-160 коня, там в стоков вид няма много динамика. Иначе за извънградско кротко каране те устройват перфектно и двата двигателя. 

 

Редно е да се спомене проблемът, който се проявява с кормилната колона, която нова е към 2к в Порше и с втора ръка не стават нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кормилната колона се лекува за много по-малко пари вече. Дори ако искаш да си запазиш заключването на волана. За още по-малко пари - го премахват и забравяш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че вече има вариант да се излекува, със запазване на заключването. 

Щом е така, чудесно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, JusttRelaxx said:

Не знаех, че вече има вариант да се излекува, със запазване на заключването. 

Щом е така, чудесно :)

Има хора, които искат да са им оригинални нещата - за тях остава опцията Порше.

На А6 С7 колона мисля е 5600лв :hilezh: :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kvm_88 написа:

След глупостите за студения въздух, строшил турбинатана и гумите не бих си напомпал при тия.

Това не е точно така и аз се втрещих,оказа се , че има доста строшени перки от прекомерно студен въздух при турбото на Ку7.

Рево човека така ми каза,след като му разказах случката.Иначе си е за не вярване.

Райно и без това вече не е там и слушам още по-лоши неща дейба, особено като направиха клип за 3.2ТФСИ мотора , ме загубиха тотално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със кормилната колона е решим вече.Нова е към 2 бона.Поне при 4Ф.

 

Старозагорската А8 Д3 е изпъната на струна.Дълга база.Продава се в официалния представител на Ауди до Метро.

Трябва да се провери какво е сменяно по нея през годините,защото може да те вкара във голям филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посочените пари месечно, които си готов да дадеш са може би 2 или 3 пъти повече от колкото масово хората си мислят, че ще дават. Ще бъдат напълно достатъчни. Разликата в поддръжката между 3.0 и 4.2 ще дойде единствено от състоянието на мотора. И двата са здрави, въпроса е да намериш читава. Имам мн близък приятел, който продава неговата, ако имаш инетерес можеш да ми пишеш лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иЗвинявам се за спама, обаче при свободни 1200-1500лв на месец за поддръжка на кола.........се взима С/РС модел или най-малкото голям бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто човека иска голяма и комфортна кола, без задължително да е бегачка. Както е и написал по-горе.

На 6/25/2018 at 14:03, pecabum написа:

Там е работата, че на мен като цяло не ми е нужен толкова мощен и бърз автомобил, тъй като досега карах такъв. Търся си приличен мотор с прилична возия за дълъг път. :) 

 

4.2i също е приятен вариант в това купе, но аз лично бих предпочел дизеловото 4.2, стига да е в кондиция.:)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия автомобил, в момента е на 400к км. Две години не се счупи нищо, последните 2 месеца се счупиха скоростите (3000 лева МиД авто - Варна), блокира компресора на климатика и скъса ремъка (600 лева само компресора), спука се една възглавница на окачването (4 възглавници по 400 лева в С-матик София). Купих превантивно и возя в багажника хидравлична помпа и комплект вериги обтегачи, ще ги сменя скоро, без да има симптоми.

Предишната ми кола беше С8 д2 360 коня, по-предишната А8 310 коня бензин, 3.0 дизел е много, много приятна моторетка, особено след чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че на мен като цяло не ми е нужен толкова мощен и бърз автомобил, тъй като досега карах такъв. Търся си приличен мотор с прилична возия за дълъг път. [emoji4] 

Иначе , хипотетично, какво мислите за тази : 

http://www.dasweltauto.bg/audi-a8-l-42-tdi-8541/

Недей. При добър бюджет за закупуване какъвто имаш, можеш да намериш и със сервизна история на по-малко километри.

Второ нещо, което не ми харесва в тази. Много е обикновенна, тоест гледай да е някое добро изпълнение(ауди ексклузив). Като екстри е много добре оборудвана тази от обявата, щом има и асистент за мъртва точка.

Проблем с поддръжката финансово няма да имаш. Кутиите са здрави (разбира се като всяко нещо и автомата може да даде фира)

Цена на възглавница рециклирана - 400лв

Цена на компресор 150лв.

Не е нещо страшно.

И с този бюджет бих се ориентирал директно към 4.2тди.

Гледай да е рядко изпълнение, натъпкана с екстри, 4,2тди на малко километри и скоро няма да искаш да я продаваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко? Не...

 

За нова 6 цилиндрова шестица при вноска 1100 -1200 лв./месец за 5 години ще му трябват около 35-40 000 лв. първоначална вноска и остатъчна стойност 30-35 000 лв. (в зависимост от екстрите).

 

Добавяш едно каско + данък около 7000 лв. за първата година (т.е. около 600 лв. / месец) и едни 500 за гориво, т.е. сметката отива на 2200 - 2300 лв./месец.

 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...