kapitango Report post Posted September 14, 2018 Ще държи феродото, няма проблем. Ето това са килограмите на маховиците, които се предлагат за да си ги сравниш: Алуминиев маховик- 5,4кг (12 lbs) Стоманен спортен - 6,8кг (15 lbs) Стандартен демпфрен- 12,3кг(27 lbs) Quote Share this post Link to post Share on other sites
stanis Report post Posted September 14, 2018 значи съм с 4,1кг под стандартния - за мен е добре. Чакам само стандартния да сдаде багажа и да го мятам. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stanis Report post Posted September 16, 2018 На 12.09.2018 г. at 17:05, kapitango написа: има си някои А6 С4-ки които си имат заводски монтирани задни стабилизиращи щанги и дебела предна щанга като на S-ка. Поведението на пътя е много по-добро в сравнение с липсваща задна щанга и тънка предна. сигурен ли си,че всички Ц4 със задна стабилизираща щанга е с по дебела предна. Ако не да залягам със шублера да меря предната. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cunami19 Report post Posted September 16, 2018 На 14.09.2018 г. at 21:24, AUDI100 написа: Благодаря на всички за търпението към мен .Ще се радвам да съм част от този форум и да споделям това което ми е известно.Ще е супер някога да си направим екскурзия само с ц4 Много съм навит за идеята за събор C4 но нека е догодина поне да я донаправя с всички замислени идей както и да а я боядисам, че статата чанта колкото и да е влачена, да е лачена ,? На 14.09.2018 г. at 21:48, stanis написа: значи съм с 4,1кг под стандартния - за мен е добре. Чакам само стандартния да сдаде багажа и да го мятам. Ако чакаш стандартния демпферен маховик да сдаде багажа няма да стане вече е на 20+ години и със сигурност не е мръднал. Не е някой от ново поколение боклук който на 100000 да е за смяна даже и по малко. Това са коли правени с материал и качество щом ги караме и тормозим още и имат оригинални части по тях значи са си машини. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stanis Report post Posted September 16, 2018 не чакам маховика, а съединителя - не ми се прави нещо което е здраво. Сега съм и захванал корите на вратите,правя отливки за 16.5см говорители на предните врати. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cunami19 Report post Posted November 7, 2018 (edited) Колеги помогнете с намирането на ремонтен комплект за скоростния лост особено за долната част чашката с тампона защото с този луфт навсякъде полудевам Edited November 7, 2018 by Cunami19 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ив.Николов Report post Posted November 7, 2018 http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-втулка-скоростен-лост-audi-80-90-100-200-a4-a6-a8-cabriolet-coupe-quattro-volkswagen-passat-kb-1575 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cunami19 Report post Posted November 7, 2018 Just now, Ив.Николов написа: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-втулка-скоростен-лост-audi-80-90-100-200-a4-a6-a8-cabriolet-coupe-quattro-volkswagen-passat-kb-1575 Колега това ,го намирам , но долната част тампона с втулката е доста износена и ме интересува дали може да ремонтира или да се намери ново Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ив.Николов Report post Posted November 7, 2018 Не мога да помогна.Успех! Quote Share this post Link to post Share on other sites
JusttRelaxx Report post Posted November 9, 2018 Вероятно в традишън шопа на Ауди се намира. Ама си е чакане и си е пари. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kapitango Report post Posted December 12, 2018 Съжалявам, че късно виждам публикацията, щях да ти подаря цял комплект перфектен скоростен лост с всичко по него. Миналия месец сложих 6-степенна кутия на А6-цата на сина и всичко стоя цял месец в гаража. Намери се купувач за скоростите от 2,6 и му дадох всичко с кутията (полуоски, карета, кардан и скоростен лост с механизма) Свържи се с Дан Тес и го питай дали не му е излишен и може да се спазарите. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cunami19 Report post Posted February 18, 2019 (edited) На 12.12.2018 г. at 22:31, kapitango написа: Съжалявам, че късно виждам публикацията, щях да ти подаря цял комплект перфектен скоростен лост с всичко по него. Миналия месец сложих 6-степенна кутия. Колега започна да ми изхвърля втора брутално от нищото какво да правя или каква кутия да търся 5или6 степенната или цяло куатро ? Някаква насока? Имам кутия от 2.0 16в куатро става ли? Edited February 18, 2019 by Cunami19 Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoasist Report post Posted February 19, 2019 Диференциалите са с различни предавателни числа, не става. Нали за ръчна кутия говорим? Quote Share this post Link to post Share on other sites
AUDI100 Report post Posted February 24, 2019 Здравейте,съфорумници бяхме споменали за сбор на С4.Как Ви се струва идеята.Нека се включат и С3,ако има и някои с V8 ще е супер! Quote Share this post Link to post Share on other sites
JusttRelaxx Report post Posted February 25, 2019 Миналата година с C4 групата се организирахме и си спретнахме един събор на Междене. Тази година ше видим. @Elessar можеш да попиташ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elessar Report post Posted February 25, 2019 Мналата година март месец си направихме съборче. Дойдоха С4-ки от цяла България. Събрахме се 30-тина коли (което като за първи събор беше супер). Тази година ще видя как и кога(и дали въобще ще ми остане време) да организирам пак групата за едно съборче. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AUDI100 Report post Posted February 27, 2019 Надявам се да имаш възможност да ни организираш.Сигурно е възможно да се определи дата с добри атмосферни условия.Зная,че всички имат задължения.Вярвам ако се упомене на време ще има желаещи. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elessar Report post Posted March 3, 2019 Ето една снимка от миналогодишната сбирка Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frozen1 Report post Posted May 25, 2022 На 10.09.2018 г. at 20:51, kapitango написа: Валовете на всички V6 12 клапанови мотори (АВС, ААН, ACZ, AFC) са еднакви 220 градусови. Разликата е, че някои са кухи (по-леки) и са комплектовани с клапани с по-тънки стебла. Има автърмаркет валове, като например CAT CAMS, но за да постигнеш някакви резултати и да накараш този двигател да тръгне трябва да сложиш валове над 280 градуса и да сгъстиш мотора до към 12/1. Намаляваш горивната камера с около 0.9 - 1 мм. Ето тези биха ти свършили работа: http://www.catcams.com/products/camshafts/datasheet.aspx?ENGINE_id=79&CAMSETUP_id=14 Ако искаш още по-остри валове от горните, вече отиваш и на други пружини и други компенсатори на хлабините. С горните валове, сгъстяване, портване, генерация, инжектори и ремап ще извадиш малко над 210 коня на около 7500 об/мин. Забравяш за бензин по-малко от 100 октана. Дали си струва, не знам, но колата става приятна ежедневка с тази интервенция. В никакъв случай не си мисли че ще стане някаква бегачка. За добри коне ти трябва чарджър и доста познания и сръчност за да се монтира както трябва. Само с едно не съм съгласен - има разлика между валовете не само в лекота. Наистина на 2.6 са една идея по-остри в сравнение с 2.8. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKO Report post Posted May 29, 2022 няма да та отрази: Цитат Последно посещение 29 Април 2021 Quote Share this post Link to post Share on other sites