Ц Е Ц О Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 (Редактирано) преди 6 минути, HannoSLM написа: Четейки до тук, се вижда, че за голяма част от пишещите в темата, в една кола няма нищо по-важно от времето за ускорение от 0 до 100 км/ч .... Само ей така ще постна това: Каква е целта на клипа? Ако ще си ги мерим с клипове................баси бавният туч..............не е въпроса колко поддържа тия 300+ а че ги вдига колкото 1.8Т ми правеше 0-300......и това е големият кеф. Редактирано 17 Август 2018 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Между 1.8т и 4.2 има разлика от земята до небето. Казвам го като настоящ собственик на s4 v8 от 2 седмици и собственик на чипнат тръц от 10 години. V8 бие тръца по всеки един параграф и удоволствието от шофирането е голямо и несравнимо. Не че ни си обичам 1.8т-то, но няма база за сравнение.. А това как катериш рилския манастир на 5-та с климатик с 1.8т-то трябва да е голяма мъка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, Ц Е Ц О said: Каква е целта на клипа? Ако ще си ги мерим с клипове................ ти нямаш право да се обаждаш Целта е да се види колко е Омрел осмака на гняс .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, vladyp написа: Между 1.8т и 4.2 има разлика от земята до небето. Казвам го като настоящ собственик на s4 v8 от 2 седмици и собственик на чипнат тръц от 10 години. V8 бие тръца по всеки един параграф и удоволствието от шофирането е голямо и несравнимо. Не че ни си обичам 1.8т-то, но няма база за сравнение.. А това как катериш рилския манастир на 5-та с климатик с 1.8т-то трябва да е голяма мъка... Никаква мъка не е повярвай ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Само оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, Иван Йорданов написа: Никаква мъка не е повярвай ми Чисто информативно, с колко км/h се случва това на 5та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 И аз не казвам че 1.8т върви повече от 4.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, HannoSLM написа: бате ти си нямаш на идея какви кочини има по 500 кс и 900 кг (нисан sx, тойора мр ...), които са около 10к лв с модването. Без да се заяждам, но ако ми намериш моднат нисан 200sx на такива коне и за тези пари (единственото условие е да се движи на собствен ход, а не на платформа и т.н.) имаш голяма почерпка. Следя ги от доста време и вече S13 стоков, който да не е пред разпад за под 3К евро не може да се намери... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, Ц Е Ц О написа: Само оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M Тоя клип ми е един от любимите и съм впечатлявал доста хора с него... Но тук а4-ката ти беше към 500кс по спомен.... Демек няма общо с обикновенно 1.8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, vladyp написа: Чисто информативно, с колко км/h се случва това на 5та? 2000 оборота колко са 70/80км само на острите завой се намаля все пак съм тръгнал на разходка не на рали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, Ц Е Ц О said: Само оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M Помня го тва .... направо му ева макята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, Ц Е Ц О написа: Само оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M Не ти е затворена добре вратата. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Тука работата май е че на много хора не им пука за разликата в усещането на двата мотора, рано или късно пак се стига до вървежа на заварка и разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 (Редактирано) Just now, Ц Е Ц О написа: Само оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M Цецко, защо тогава наскоро казваше как твоето чипнато 3.0 тди, което хич не е бавно, нямало нищо общо като усещане и поведение и изобщо не те кефи толкова колкото сегашната ти кола, още когато е била СТОК? Беше се изказвал и за безсмислието на проектите в България, многото експерименти, "майстори" и хвърлени пари, както и за кофти усещането от нафтата. Отделно тия напомпани 1.8Т ако им завариш газта до долу, или пък лепнеш 240-250 и минеш 2-3 пъти магистралата София - Бургас дали няма да се разпарчетосат някъде още на първия транш? И колко такива обиколки ще издържат? А да те подсетя ли какво сподели сам за точно този клип? И как човекът в С-ката вероятно се е чувствал комфортно от цялостното оборудване, усещане и поведение на колата? И че ти е писнало да наказваш големи мотори, докато чичките вътре се чувстват все едно са в хола си..... Редактирано 17 Август 2018 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, vladyp написа: Тоя клип ми е един от любимите и съм впечатлявал доста хора с него... Но тук а4-ката ти беше към 500кс по спомен.... Демек няма общо с обикновенно 1.8т 550+ на 1400кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, GTX3071R said: Без да се заяждам, но ако ми намериш моднат нисан 200sx на такива коне и за тези пари (единственото условие е да се движи на собствен ход, а не на платформа и т.н.) имаш голяма почерпка. Следя ги от доста време и вече S13 стоков, който да не е пред разпад за под 3К евро не може да се намери... има един, който е на приятел в банишора, с десен волан и е в движение - до калояново успява да стигне на собствен ход беше 2500 паунда и от там модването дойде доста под 10к лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 @Ц Е Ц О Какво доказва този клип? Че напомпано B5 е по-хубаво от S8? [emoji16] Разликата в килата да я коментираме ли.. [emoji16] Ако искаш кола да и даваш газ и да се гонкаш със сульо и пульо, осмакът не е добър избор. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 преди 35 минути, Иван Йорданов написа: Защо връщаш една предавка надолу ???? Аз в събота ходих на Рилския манастир, моята а6 ц5 1.8т с пуснат климатроник си катери нагоре на 5 скорост без проблем. Явно имат някакъв проблем тия изброените автомобили дето казваш и на 5000 оборота правя заварка на педала и се изстрелва чудесно. Явно си мъчите много колите и ги изпърдявате и после и 2 турбини да турите все тая взели сте му душата . Точно ти мъчиш мотора си с "мръсна газ" на 5-та, на баир и под 2000 оборота. Ти виждал ли си пикливата сток турбинка на тръца? Как според теб след 5000 оборота се изстрелва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 преди 2 минути, Иван Йорданов написа: 2000 оборота колко са 70/80км само на острите завой се намаля все пак съм тръгнал на разходка не на рали 80 на 5та с тръца си е мъка, няма кво да си говорим.... Тоя мотор, стоков или с чип се кара м/у 2.5 и 3к оборота, зй да има тяга. Надолу е мъка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, HannoSLM написа: има един, който е на приятел в банишора, с десен волан и е в движение - до калояново успява да стигне на собствен ход беше 2500 паунда и от там модването дойде доста под 10к лв. @HannoSLM успех с няма и 5000 лева да направиш каквато и да било кола (за 200sx пък да не говорим) 500 к.с. (от има няма 200 к.с. сток). Единствения вариант е половината и повече части да са ти подарък (или да ги имаш налични от предишен проект) и да си правиш всичко сам (съответно пари за труд 0 лева). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Поредната тема изпълнена с мерки и теглилки.И никой не пада като котката по гръб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 преди 9 минути, Ц Е Ц О написа: Само оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M Добре е тръцко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, vladyp написа: 80 на 5та с тръца си е мъка, няма кво да си говорим.... Тоя мотор, стоков или с чип се кара м/у 2.5 и 3к оборота, зй да има тяга. Надолу е мъка... Глупости на търкалета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Just now, GTX3071R said: @HannoSLM успех с няма и 5000 лева да направиш каквато и да било кола (за 200sx пък да не говорим) 500 к.с. (от има няма 200 к.с. сток). Единствения вариант е половината и повече части да са ти подарък (или да ги имаш налични от предишен проект) и да си правиш всичко сам (съответно пари за труд 0 лева). Той всичко си прави сам, частите са пазарувани от английския ибей, често снайпвани от търгове, но не съм достатъчно грамотен да ти разкажа в детайли. Само знам, че е към 500 к.с. и е около 10 000 лв. Стоковия двигател го смени с някакъв друг, на който му сложи ъпгрейтвана турбина и пр, сам си прави горивните таблици, абе всичко от А до Я. Ако искаш да го разпитам тия дни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Ся........да не цитирам всички...... ИмАл съм няколко проекта......330-600+ ИмАл съм и 3.0ТДИ дето вървеше с модовете колкото С6/С4/С8 според годините. Сега съм със Заводски поройник Общо 10 години разправии.......... Нямало е , няма и няма да има нещо по-добро от заводското, което да се засили прилично с минимум пари да те кефи. Всеки сам си прави сметката ама осмака върви за килата и конете си супер адекватно. КОмфорта е без коментар. Тръгва от нищото. Имах споменатият дизел.......еми върви,уж ама не става и това е ......имаш едни 6сек 0-100 и дотам. Имаш и една икономия на гориво,ама не става.....потенциално много скъпи агрегати дето разходите по един осмак са нищо...... Проектите са сигурни докато не отвориш мотора,най-кеф ми беше на около 330кс над 100 000км и никакви грижи. После вече се чудиш дали при всяко даване на газ нещо няма да се разлети,хубууу вдига 300 за нула време и аз си мислех ,че на некой му дреме като го размина с некоя бърза лимузина,ама КОР....дреме им на 1-2% от хората......другите си карат с кеф и комфорт. КОмпресора в момента е брутален.......по-яка кола не съм карал,нищо че е два тона. 4сек до 100, вдига 300 , ама седи на пътя зверски,просто заводско сметната кола. Няма вариант някой да кара осмак с автомат и да избере тръц с чип пред него. Имам един олроуд с душегуб уж.......ами тая кола прави кеф ужасен с въздушното и масивността си. Напълно приемливи за годините си 180кс и 400нм и шестак. Рано или късно човек осъзнава, че големият мотор си е голям мотор....... Аз взех шестака заради компресора......това нещо върви като осмак и не се омаря от 1200 до 7200 оборота. Дръгнали сме се много и за дизели и за тръцове, но реално няма какво да замени големият мотор и той трябва да е бензин. Нищо не доставя такъв кеф както да я сриташ и да пълни оборотомера безспирно. Всеки един тръц ако поддържа 300км над 5 мин и ще се разлети като порцеланови чинии при пернишки скандал. Just now, ppenchev написа: Добре е тръцко! Само дето е 2.1Т и само частите в мотора са 10 000+ и няма общо с тръца дейба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts