RhythmiX Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Здравейте колеги,искам да попитам дали са ми нормални стойностите на дюзите и на дебитомера. Ето няколко скрийшота на дюзите: ЕТО И ЗА ДЕБИТОМЕРА: В покой: С пълна газ: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Дебитомерът дава малко и няма налягане, трябва поне да мине 2000. Грешки има ли? Пробвай с откачен дебитомер дали ще прави повече налягане и после изчисти грешките. И сложи и горивото да се види колко пуска. Сигурно не върви колата Дюзата на 5-ти е доста. Но не е гаранция за проблем. Без сваляне не е сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 11 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Горивото на кой канал мога да го видя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 Зaреждaш 1,3 и11 кaнaли и тогaвa дaй дa видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 13 Август 2018 Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 Дюзата и на трети е зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 1 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 Нямам катализатори и съм със спрян ЕГР и Вихрови клапи. При тези показания на дюзите,когато колата работи на място без включен климатроник и отворени стъкла се усеща сишна миризма на изгорели газове. Колата не пуши. Това ще рече ли,че 3-та и 5-та дюза са зле? Колегата @petarik каза,че са добре и че е зле когато стойностите са “ - “ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 1 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 В норми са ти дюзите, но без сваляне и тестване на стенд не можеш да са сигурен, че са изправни. Свиквай с миризмата. Няма как да махнеш всичко еко и да очакваш аромат на цветя около теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 1 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 Колега на теб ти мирише а представи си какво е отзад, да не се чудиш защо коли които не са ти от класа почват да се зорят да те изпреварват, понякога дори и доста рисково... Гарантирам че точно така ще почнат да те третират по планински проходи и дефилета, освен ако наистина не си доста бърз там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 2 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Досега не съм забелязъл някой да се опитва да ме изпреварна. :)) Миризмата я усещам само,като съм спрял и съм с отворена врата,климатика ако е пуснат даже не го усешам. отзад не знам как е,но мисля че щом няма пушаци няма да мирише в движение зад мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Да не ти е скъсана меката връзка зад мотора и да ти вкарва изгорели газове в купето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 2 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Ще кажа да проверят имам съмнение в уплътнението след турбото към изпускателната система,защото като правих хидрото майстора първия път беше взел грешно уплътнение и после уш взехме правилното,но ще погледна. Аз мисля,че бях сменял тогава и меката връзка. Освен да не са заварили плътно новата мека връзка и от там да изпуска. На Дебитомера как мога да видя най-достоверните данни ? В движение или в покой? И на кои канали? Имам и друг проблем гарнитурата на изходящите колектори от дясно ( като си върре в колата) ми е омаслена,бях питал единия майстор,но той тогава нещо се дръпна да я сменя,защото ако се скъса болт трябва да сваляме главата нещо от сорта. Точно над алтернатора се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 За дебитомера ти го писах и преди, зареждаш 1-ви , 3-ти и 11-ти канали в модул 1 Engine, намираш си една права и правиш лог файл с газ до ламарината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 3 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 О да колега,мерси още веднъж. Днес ще пробвам и после ще споделя лог файла тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Той дебитомера е на 3-ти канал, но се пускат и другите два канала, които ти писах, за да се види и горивото и налягането на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 14 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Ето ЛОГ файла колеги. Дано съм успял да го направя както трябва и да може да кажете какво се случва.. convertcsv.ods Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2018 Тaя колa дa не е с чип тa стигa 69 милигрaмa гориво ? Инaче нa мене единствено дебитомерa ми се струвa зaминaл. Но некa и колегите дa кaжaт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 15 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2018 Чип не съм слагал,Нямам Катализатор,Вихрови Клапи и ЕГР са спрени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2018 68-69 милигрaмa нямa кaк дa удря стковa колa спорд мене, явно този който ти е спирaл клaпите и егрa е сложил някaкъв фaйл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2018 Дебитомерът май не си прави стойностите. Ако колата не е засилена, дали не пикаят дюзи и да пуска повече mg? 69 мг са си много и се постигат само при засилване. Сток май не минава 60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Дa и aз тaкa мисля, че колaтa му е зaсиленa, и дебитомерa му е зa смянa, aмa Стефaн aко види дa кaже със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Дебитомера е чаос, горивото е като на тунингосана кола, ама турбото не е надуто и ще пОши на черно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 НЕ е ли 1200 добре за маф-а? Какво не му е наред. Не споря, а питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Лявата колона е исканото, дясната е реалното. Иска 1200 на газ до дупка, а то не може да ги направи и играе 900, 1100, 800 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Разбрах, аз съм гледал колоната с исканото, мислейки си, че е реалното и затова се чудя какво нередно има. Той въобще не стига 1200. А от такива променливи показания може ли да има леко колебание в мощността при ускорение? При мен около 2000-2200 оборота има една промяна в мощността. Натиснал съм докрай, но не ускорява равномерно, а леко мени ускорението. Не чак да тресе, а като че ли намалявам газта и пак натискам и така 3-4 пъти и после е равномерно. Може би трябва да видя в лог дали ще забележа нещо, ама как да позная в кои редове да гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 С нов дебитомер колата е пъргава по целия диапазон на обороти. бмк и асб е 059906461K, cdya е 059906461N Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване