Jump to content

Ъпгрейд от Б6 1.9, 131 к.с. на Б8 2.0 ТФСИ!


Recommended Posts

Много ясно,че са в полза на двойното, но това си има цена която според мен не си заслужава да се заплаща ако реално не ти е необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 133
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А пък истинските батки, не  карат, а се возят....а саа видели на кой татко му е по-голям.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Passi написа:

Много ясно,че са в полза на двойното, но това си има цена която според мен не си заслужава да се заплаща ако реално не ти е необходимо.

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Diaksi написа:

куатрото е за хлапаци и женчовци :D - истинските мъже карат на предно

Скоро толкова тежка мозъчна пръдня не бях виждал... На предно били карали...... :flehan::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегашната ми кола е на предно, кара се поне веднъж в месеца до Доспат, който е ходил знае какви са завоите, а зимата е.....мамата си трака, но с хубави зимни гуми трябва да ви кажа, че съм меко казано очарован от това колко е стабилна било то без куатро, множество пъти съм я тествал, стабилността за мен е напълно достатъчна, затова не държа да е куатро, прсто, защото не ми е толкова необходимо, естествено ако купувам 3.0 ТДИ или 3ка ТФСи, където конете са 200+, че и 300та, тогава куатрото е оправдано, бих казал задължително, но за 2.0 ТДИ, към който май ще се насоча не мисля, че е нужно..

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като Бробваш веднъж ще останеш изненадан колко заблуден си бил.Е освен ако не караш с 20 под лимита и стратегически пропускаш дните със кофти атмосферни условия.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skertin Абе и аз ходих с Полото до Доспат, давах си газ по завоите и беше прилично, обаче разликата с Quattro е, че няма прилика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря, че Ауди с 4х4 е много добър вариант и може би определено има разлика от такова с предно, не съм карал, така че не съм компетентен по този въпрос, но за съжаление при 2ка ТДИ с 143 к.с. в момента има само едно единствено, което е 4х4, другите са 170 к.с. така че ако попадна на кола, която е поддържана и на по-малко км, липсата на куатро няма да ме спре да я купя. Чудех се и нещо друго, защо някои Б8ци имат бутони долу на конзолата около скоростния лост, а други нямат, това от модела навигация ли зависи?

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мисля че от това зависи. Хубаво е куатрото, но е и маркетингов трик до някъде и е превърнато в нещо много комерсиално : ). Може да е мозъчна пръдня, но наистина хлапаците много се връзват, че като е с куатро колата и законите на физиката не важат вече и колата върви по релси едва ли не. При нормално каране няма кой знае ква колосална разлика.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

170кс комън рейл не е казано по закон че е лош мотор [emoji6]

Що бягаш от него? 

Аз за него бях залетял, защото отговаря перфектно на изискванията ми, даже при него май има вариант при който куатрото върви и с тип троник, но четох, че е с проблемна помпа и дюзи Сименс, които не могат да се рециклират, а са калпави и обикновено трябва да се сменят с Бош, каквито са на 143 к.с.

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе занася си и куаторото или поне при мене си занася на мокро. Оня ден ми занесе на много смешен завой с маалко по-висока скорост. Законите на физиката си важат и там с пълна сила, но определено разликата с предното е, че няма прилика, както каза някой по-горе :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко сцепление си има граници и никой досега не е преборил страничното ускорение.

4х4 помага не само на сняг, но и на мокро, на запрашен път, в някои недомислени завои с лошо асфалтово покритие. 4х4 при равномерно подаване на газ "държи" колата много по-уверено в пътя, но при рязко подаване на газ много по-ясно показва грешките на водача.

Факт е, че съм виждал много повече Аудита с куаттро в канавките, отколкото Аудита преднячки. Т.е. налице е факторът "щом карам куатро, съм безсмъртен".

Моята кошница така се се усуквала от "предобряне" на някой завой, че направо не ми се е вярвало как е възможно. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото мен ме кефи, че от 140 км/ч като му набия 2ра на мокър път или преди опасност усещаш яко как 4те гуми държат колата. Иначе ежедневно лежерно търкаляне е все тая. Аааа и друго - с куатрото от келешлък съм затъвал къде ли не, но при лоши условия си 2-3 пъти по-спокоен уверен. Друг въпрос е защо не си пиеш виното и да си четеш книжка като е кофти пътя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, Passi написа:

Хубаво си чел ама дюзите Сименс са на ПД а не на КР

 

Ми аз попитах няколко пъти по-назад в темата дали 170 к.с. е удачен вариант и дали също е лек за поддръжка като 143 к.с., но не получих отговор, заюото пак казвам,че този мотор специално мисля,че ще ми приляга най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 170кс със ПД и 170кс със комън рейл. До края на 2008г са ПД след това КР ама някой по запознат от кой месец почват да слагат КР да конкретизира.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че се получи една добра дискусия благодаря на всички споделили мнението си, ще се оглеждам за ръчка 2.0 143 или 170 к.с., ще гледам доколкото е възможно да намеря по-запазена и каквото сабя покаже....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го мяркам за пореден път, на снимки ми се вижда свежо, какво ще кажете вие, някой гледал ли го е, защото ми се струва че стои от известно време-  https://www.cars.bg/offer/c2708769

ето още едно , което ми хваща окото - https://www.cars.bg/offer/c2698359

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая с кафевия салон ми се вижда по-добре, една идея...

Какво точно мнение да се даде по снимки?

Разискахме мотора, кутията и предаването. Сега иска яко търсене - харесваш ,звъниш, вадиш история, ходиш гледаш, водиш в сервиз и накрая ще избереш нещо.

Повече няма как да ти помогнем. Ако имаш конкретни въпроси, давай :)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petrishki написа:

Тая с кафевия салон ми се вижда по-добре, една идея...

Какво точно мнение да се даде по снимки?

Разискахме мотора, кутията и предаването. Сега иска яко търсене - харесваш ,звъниш, вадиш история, ходиш гледаш, водиш в сервиз и накрая ще избереш нещо.

Повече няма как да ти помогнем. Ако имаш конкретни въпроси, давай :)

 

Дали може някой да ми каже дали има съществена разлика между навигацията, която е с бутоните долу около скоростния лост и другата на която копчетата са горе, ако ме разбирате какво питам? :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...