Passi Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Много ясно,че са в полза на двойното, но това си има цена която според мен не си заслужава да се заплаща ако реално не ти е необходимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) А пък истинските батки, не карат, а се возят....а саа видели на кой татко му е по-голям. Редактирано 28 Август 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Преди 1 час, Passi написа: Много ясно,че са в полза на двойното, но това си има цена която според мен не си заслужава да се заплаща ако реално не ти е необходимо. +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Преди 2 часа, Diaksi написа: куатрото е за хлапаци и женчовци - истинските мъже карат на предно Скоро толкова тежка мозъчна пръдня не бях виждал... На предно били карали...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Сегашната ми кола е на предно, кара се поне веднъж в месеца до Доспат, който е ходил знае какви са завоите, а зимата е.....мамата си трака, но с хубави зимни гуми трябва да ви кажа, че съм меко казано очарован от това колко е стабилна било то без куатро, множество пъти съм я тествал, стабилността за мен е напълно достатъчна, затова не държа да е куатро, прсто, защото не ми е толкова необходимо, естествено ако купувам 3.0 ТДИ или 3ка ТФСи, където конете са 200+, че и 300та, тогава куатрото е оправдано, бих казал задължително, но за 2.0 ТДИ, към който май ще се насоча не мисля, че е нужно.. Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) Като Бробваш веднъж ще останеш изненадан колко заблуден си бил.Е освен ако не караш с 20 под лимита и стратегически пропускаш дните със кофти атмосферни условия. Редактирано 28 Август 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 @skertin Абе и аз ходих с Полото до Доспат, давах си газ по завоите и беше прилично, обаче разликата с Quattro е, че няма прилика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Автора,търси Ауди с двойно задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Не споря, че Ауди с 4х4 е много добър вариант и може би определено има разлика от такова с предно, не съм карал, така че не съм компетентен по този въпрос, но за съжаление при 2ка ТДИ с 143 к.с. в момента има само едно единствено, което е 4х4, другите са 170 к.с. така че ако попадна на кола, която е поддържана и на по-малко км, липсата на куатро няма да ме спре да я купя. Чудех се и нещо друго, защо някои Б8ци имат бутони долу на конзолата около скоростния лост, а други нямат, това от модела навигация ли зависи? Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4b8 Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) 170кс комън рейл не е казано по закон че е лош мотор Що бягаш от него? Редактирано 28 Август 2018 от s4b8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Да, мисля че от това зависи. Хубаво е куатрото, но е и маркетингов трик до някъде и е превърнато в нещо много комерсиално : ). Може да е мозъчна пръдня, но наистина хлапаците много се връзват, че като е с куатро колата и законите на физиката не важат вече и колата върви по релси едва ли не. При нормално каране няма кой знае ква колосална разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 170кс комън рейл не е казано по закон че е лош мотор [emoji6] Що бягаш от него? Аз за него бях залетял, защото отговаря перфектно на изискванията ми, даже при него май има вариант при който куатрото върви и с тип троник, но четох, че е с проблемна помпа и дюзи Сименс, които не могат да се рециклират, а са калпави и обикновено трябва да се сменят с Бош, каквито са на 143 к.с. Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Хубаво си чел ама дюзите Сименс са на ПД а не на КР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Абе занася си и куаторото или поне при мене си занася на мокро. Оня ден ми занесе на много смешен завой с маалко по-висока скорост. Законите на физиката си важат и там с пълна сила, но определено разликата с предното е, че няма прилика, както каза някой по-горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Май много хора не са наясно как работи куатрото и как се кара.............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Всяко сцепление си има граници и никой досега не е преборил страничното ускорение. 4х4 помага не само на сняг, но и на мокро, на запрашен път, в някои недомислени завои с лошо асфалтово покритие. 4х4 при равномерно подаване на газ "държи" колата много по-уверено в пътя, но при рязко подаване на газ много по-ясно показва грешките на водача. Факт е, че съм виждал много повече Аудита с куаттро в канавките, отколкото Аудита преднячки. Т.е. налице е факторът "щом карам куатро, съм безсмъртен". Моята кошница така се се усуквала от "предобряне" на някой завой, че направо не ми се е вярвало как е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Куатрото мен ме кефи, че от 140 км/ч като му набия 2ра на мокър път или преди опасност усещаш яко как 4те гуми държат колата. Иначе ежедневно лежерно търкаляне е все тая. Аааа и друго - с куатрото от келешлък съм затъвал къде ли не, но при лоши условия си 2-3 пъти по-спокоен уверен. Друг въпрос е защо не си пиеш виното и да си четеш книжка като е кофти пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 преди 32 минути, Passi написа: Хубаво си чел ама дюзите Сименс са на ПД а не на КР Ми аз попитах няколко пъти по-назад в темата дали 170 к.с. е удачен вариант и дали също е лек за поддръжка като 143 к.с., но не получих отговор, заюото пак казвам,че този мотор специално мисля,че ще ми приляга най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) Има 170кс със ПД и 170кс със комън рейл. До края на 2008г са ПД след това КР ама някой по запознат от кой месец почват да слагат КР да конкретизира. Редактирано 28 Август 2018 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) Няма 2.0ПД мотор в В8 каквото търси автора, всички са конУмрел Редактирано 28 Август 2018 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Мисля,че се получи една добра дискусия благодаря на всички споделили мнението си, ще се оглеждам за ръчка 2.0 143 или 170 к.с., ще гледам доколкото е възможно да намеря по-запазена и каквото сабя покаже.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Това го мяркам за пореден път, на снимки ми се вижда свежо, какво ще кажете вие, някой гледал ли го е, защото ми се струва че стои от известно време- https://www.cars.bg/offer/c2708769 ето още едно , което ми хваща окото - https://www.cars.bg/offer/c2698359 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Някой мнение за колите по-горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) Тая с кафевия салон ми се вижда по-добре, една идея... Какво точно мнение да се даде по снимки? Разискахме мотора, кутията и предаването. Сега иска яко търсене - харесваш ,звъниш, вадиш история, ходиш гледаш, водиш в сервиз и накрая ще избереш нещо. Повече няма как да ти помогнем. Ако имаш конкретни въпроси, давай Редактирано 28 Август 2018 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Just now, petrishki написа: Тая с кафевия салон ми се вижда по-добре, една идея... Какво точно мнение да се даде по снимки? Разискахме мотора, кутията и предаването. Сега иска яко търсене - харесваш ,звъниш, вадиш история, ходиш гледаш, водиш в сервиз и накрая ще избереш нещо. Повече няма как да ти помогнем. Ако имаш конкретни въпроси, давай Дали може някой да ми каже дали има съществена разлика между навигацията, която е с бутоните долу около скоростния лост и другата на която копчетата са горе, ако ме разбирате какво питам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts