ivo.petkov Публикувано 24 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2019 Дам още има ефект от миналото почистване радвам се , че съм помогнал и на други Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Лупите влизат и със предварително закопчан ринг Затова са тези двете изрязани места по ринга.Има си положение при което влизат.Малко играчка докато го нацелиш ама и двете така ги вкарах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankosmax Публикувано 15 Август 2020 Доклад Share Публикувано 15 Август 2020 (Редактирано) На 8.11.2018 г. at 12:56, Fr0sT написа: За регулирането нагоре-надолу трябва да въртиш и двете врътки на всеки фар - с колкото оборота завъртиш едната после с толкова въртиш и другата. За кой модел важи това със завъртане на двете врътки за вертикален реглаж? Аз онзи ден ходих, майстора ми каза, че едната е за хоризонтален, а другата за вертикален реглаж! Редактирано 15 Август 2020 от vankosmax Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 В кой раздел пишем колега ? Смени майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 На 4Ф стандартния би-ксенон едната врътка по хоризонтала, а другата по вертикала регулира... поне така помня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 Елзата казва и двете врътки: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 Случайно попаднах на темата и гледам бая писано има за последните 2 години, та да обобщя горе долу: - на обикновен биксенонов фар без завиване лупата може да се извади през капачката отзад. Преди фейслифта декоративната капачка на лупата е сива, а след фейслифта е черна. Тази лупа не е направена, за да се вади, но в случая на тази кола излиза назад. Капачката е голямата играчка и при вкарване обратно имайте предвид, че пре-фейс капачката (сребърната) може леко да се надере. Не е болка за умиране. Ако я пръснете в черен мат седи и по-добре между другото. - при адаптивните (завиващи) фарове лупата с рефлектора НЕ могат да излязат през капачката. Там отварянето на фара е задължително. - всички фарове имат врътки за регулиране. В някои уви доста хвалени тук сервизи има дървени философи, които обясняват, че ако се въртят врътките без софтуерно да е дадена адаптация на фаровете или некви подобни, след палене те ще се върнат на предишната позиция. НЕМА ТАКОВА ЖИВОТНО! Врътките за реглаж се въртят САМО на ръка и няма абсолютно нищо вътре във фара, което да може да ги върне обратно, нито има сензори, които да знаят колко е завъртяна една врътка. Толкоз. И прост фар на А4 1996 с рефлектор има врътки и на A8 Matrix има врътки. - специално за A6 4F и чисто нов да е фарът от магазина - не свети. Забърсването на лупите има ефект разбира се, но сравнително малък. И не е само в A6 проблемът. Ако някой ви каже, че Audi-тата нямали фарове, ама BMW-тата примерно как светелиии - НЕМА ТАКОВА ЖИВОТНО (2-ри път). Особено при Hella фаровете, каквито са на A6 4F, А8 D4, BMW E60, E65, E53 face, Mercedes E W211, ML W163 W164, CLS W219 и сумати други, които не ми се изброяват - фаровете са си сбъркани от завода с едно нелепо полухром покритие на рефлектора, което нито свети, нито е и особено издържливо. Да се чудиш кво са си мислили тогава... - не на последно място - когато светлината е слаба се поглежда състоянието на крушките. Ако те са ок - НЕ се купуват крушки за 300лв, за да светне повече, а се рециклират фаровете. Когато сте сигурни, че вътре всичко е топ и е както трябва и не ви стига светлината - тогава набивате 300лв за Osram Night Braker и знаете, че няма какво повече да направите за да светне повече този фар. Ако пак е слабо - потърсете очен лекар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 (Редактирано) На 21.08.2020 г. at 15:28, ShoxXx написа: Ей това се казва да се кажат нещата както са си, без излишни философии!Евала! Редактирано 22 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 На 21.08.2020 г. at 15:28, ShoxXx написа: ...тогава набивате 300лв за Osram Night Braker... Е, чак пък 300 лева! Найт Брейкърите са 54 лева чифта за късите и 18 лева чифта за дългите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 (Редактирано) Преди 1 час, CVT написа: Night Braker D2S къде ги има за 54 лв да купя всичките? Редактирано 22 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 Даже и те са 200 лева, не 300. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 D3S търся аз, ако има по-евтини от същите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 28 Август 2020 Доклад Share Публикувано 28 Август 2020 Реших да изпробвам фирма за рециклиране на фарове за, която има доста изписано във форума и мога да споделя моите впечатления. Предварително ми изпратиха оферта с цени за отделните видове дейности. Уговорихме се кога да мина да оставя колата. На място ми бяха потвърдени цените и времето за работа 2-5 дни. На третия ден колата беше готова като минах с най-евтиния вариянт от коментираните видове дейности и цени (инсталацията си беше ок). Доволен съм от резултата. Сега чакам дъжд да видя дали ще станат като мини аквариуми за рибки или ще са си сухи... За да не правя излишна реклама ако някой реши ще му кажа на лично къде бе извършена процедурата по “реставрацията” Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 On 11/9/2018 at 2:12 PM, lmbr said: Нямам клипче, но то не е и някаква сложна процедура: Свързваш VCDS и даваш на контакт (или палиш направо). Select Control Module - 55-Xenon Range Basic Settings - 04 Group 001 - избираш отгоре в дясно ON/OFF/Next и трябва да ти изпише Adjust Headlights N/A N/A Чакаш 20тина секунди и почваш да настройваш с врътките на шестограмите После пак ON/OFF/Next докато ти изпише Reg. Position Learned N/A N/A Готово! Можеш да провериш евентуално за грешки в този модул, защото изскачат понякога за моторчетата по време на обучението на новите позиции. Чистиш, затваряш капака и газ Колега, моите ги рециклирах и след като запалих колата, започнаха да мърдат и завиха плътно в ляво, след това изписа грешка. Свързах диагностиката и изписва на двата фара сензорните(датчиците) на модулите или нещо такова. Възможно ли е да искат някаква адаптация след рециклирането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 Аз демонтирах моите фарове, защото ми даваше грешка чат-пат (не помня каква беше грешката). Сменихме с механика модула за управление на фара, за който имаше записана грешка. Монтирахме ги обратно и с ваг-ком направихме адаптация, но не съм сигурен дали заради новия модул или просто защото ги бяхме демонтирали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване