Jump to content

AUDI A4 type B6/B7 за първа кола.


Recommended Posts

Здравейте, в следващите няколко месеца ми предстои взимане на първа кола и съм доста заинтересован в A4(от 2001 нагоре), но съм тотално объркан към кой мотор да се насоча. Едни ми казват бензиновите нестават за нищо, а дизелите(1.9tdi) били скъпи заради дюзите и съм тотално объркан и реших да се обърна към вас. Бюджета гледам да не надвишава 5000 - 6000лв тъй като излизат от моя джоб, предпочитам автоматик. Мерси предварително ^^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За B7 с тоя бюджет трудно.

Ако си на предно автомата е мултитроник ... който се слави като не много издръжлив и за това е известен като мултитрошляк.

При B6 мисля няма дизел с автомат и 4х4. Т.е. ако сложим в сметката 4х4 и автомат задължително отиваме на 3.0i или 1.8Т от Америка като тази примерно.

В тоя бюджет само за колата ли е ?

Понеже после те чака (ако е нов внос) регистриране данък гражданска обслужване някой друг лек ремонет ... и те така лесно може да заминат едни 2 бона и нагоре.

Може и гуми да трябва да се купуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само колата да, а B7 го добавих защото беше в имета на подраздела, знам че е фейслифт.

И явно няма да бъде автоматик щом като се трошат.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се мисли разбира се, но в тази кола /А4 В6/ в който и да е вариант на мотор и кутия, ей така на бързо може да ти излезе ремонт за няколко хилядарки! Това важи и за всяка една подобна, що годе съвременна кола. Казвам го не за да те отказвам, а за да не останеш с впечатлението, че има "не трошлива" кола. Да, най-сполучливи са 1.9 Tdi I 1.8 турбо. 

Виждам, че не си задал като условие да е 4х4, което определено улеснява търсенето. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се чупи, въпрос на късмет е да попаднеш на читава кола. За това задължителен преглед от някой който разбира. Това с неставащите бензини и проблемните и скъпи дизели е колкото вярно толкова и не. Разгледай в раздела продава. Ето един два примера, вярно с доста над твоя бюджет, но поне за ориентир като състояние и екстри могат да служат. Отделно, една горублянка за 5-6 на 130хил "реални" може да мине и 10 бона в първата година ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари най-лесно ще намериш 3.0 ASN 220к.с Quattro автомат, за да е що-годе адекватно положението. Поддръжката обаче не е толкова лека. 
B7 си го избий от главата с този бюджет. 

Аз на твое място, щях да търся B6 1.8T BFB 163к.с Quattro, с ръчна кутия. 

Като цяло B6 на предно не бих си взел.

 

Надявам се бюджета, който си посочил е само за покупката и да осъзнаваш, че ти трябват още едни поне 1-2к, за да стане адекватна за каране колата. :)

 

Успех с търсенето! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че си трябва търсене и търпение за правилната кола, но това е положението. Иначе Горубляне/Дупница и квото сабя покаже :D

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,че защитавам джамбазите от града ама наскоро приятел взе от автовоза директно А6 4F на реални/проверени 147.000 километра Фейслифт от първите,с козметични забележки и проблем по клапите на колекторите,тъй че изпадат коли,но трябва гледане и късмет.

 

Щот ходих да гледам и В6-ци за един колега с 1.9ТДИ Куатро и няма да ви казвам какви гробове бяха и външно и вътрешно,а цените мрак.

 

По темата колегата дето е споменал BFB със 6 скорости в купето на В6-ца,многот рудно за тоя бюджет да намери тука,а в чужбина само Германия/Швейцария но ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, offbeatvibe said:

Здравейте, в следващите няколко месеца ми предстои взимане на първа кола и съм доста заинтересован в A4(от 2001 нагоре), но съм тотално объркан към кой мотор да се насоча. Едни ми казват бензиновите нестават за нищо, а дизелите(1.9tdi) били скъпи заради дюзите и съм тотално объркан и реших да се обърна към вас. Бюджета гледам да не надвишава 5000 - 6000лв тъй като излизат от моя джоб, предпочитам автоматик. Мерси предварително ^^

 

Ако искаш хем да е Б7, хем автоматик, хем с този бюджет, намираш се изцяло в територията на десните волани. Нещо такова: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рабрах какво Б7, след като пуснах темата. Вече ми е ясно. Как стоят нещата при A3 тогава? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много голямо значение е, дали сумите, които си написал са с обслужването или без. Ако е с него, то тогава ще имаш трудности в това да намериш читава кола, не казвам, че не би могъл, но се зареди с много търпение. Изчаквай, недей да прибързваш, защото изпадат тук-таме. Моят съвет е да си вземеш 1.8т. Сравнително евтин е за поддръжка, ако нямаш проблем с газта слагаш една и забравяш за разход. Дизела е много хубав, динамичен е, харчи окей (тея дето ти разправят 5 сигурно го сънуват тоя разход, реално в града и задръстванията се съмнявам под 7 да паднеш, извънградско вече и ако е с 6 скорости е друга бира, по-икономична) но е по-капризен и са изнасилени от каране, което означава, че часовника на дюзите и турбото тиктака към края им, а не е като да са евтини. В крайна сметка, вземи по-запазената кола от между 1.8т и 1.9тди, това са вариантите за теб, според мен. Успех с търсенето.

Редактирано от Ангеловв
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5000лв само за колата и мерси. За А3 говорите нали ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро за A4, ако нямате супер належаща нужда от кола посъберете още малко пари.

Сложете си едни 1-2к (според зависи дали ще има нужда от регистрация и т.н.) за първоначално обслужване и след това си дръжте още толкова заделени ако нещо неочаквано излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако иска тука един комшия продаваА4 В6 на реални 200+ хиляди,за 4500 с нови зимни гуми,ала бала ама е 2.5ТДИ Куатро - Ръчка :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, P_PETKOV said:

По скоро за A4, ако нямате супер належаща нужда от кола посъберете още малко пари.

Сложете си едни 1-2к (според зависи дали ще има нужда от регистрация и т.н.) за първоначално обслужване и след това си дръжте още толкова заделени ако нещо неочаквано излезе.

Нямам особена голяма нужда от кола, работя от нас и мога да събирам. Колата главно я взимам за кеф.

Редактирано от offbeatvibe
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай най-добре е да решиш коя марка и модел ти харесва най-много. След това се концентрираш само върху този модел - четеш само за него, гледаш обяви само за него и събираш пари само за него. За нула време ще станеш експерт върху дадения модел и няма да има нужда да питаш други. И трите коли които съм имал го сега съм купил с тази стратегия.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако иска тука един комшия продаваА4 В6 на реални 200+ хиляди,за 4500 с нови зимни гуми,ала бала ама е 2.5ТДИ Куатро - Ръчка :nixweiss:

Човека иска кола бре, не реставраторски проект като на@loshdancho :hilezh:

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, robobug написа:

3.0 може да се намери за без пари..... За кеф колата е 1.8 БФБ....или 4.2....цените са доста различни от 3.0.

+1

Точно.Нашите сайтове не са мерило.Но в чужбина цените показват,защо тези мотори струват пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да изразя едно мнение по темата (ха, шок).

 

Първа кола: А4 Б6 2.4 бензин, предно, ръчка, газ. Върви и вози приятно, купето е прилично обезшумено, седалките са удобни (моята е с рекаро салон), въпреки, че ми е преебана лумбарната опора. Екстри има точно толкова колкото ми трябват - климатроник лятото да е айляк, плеър с блутут да си слушам нелегалните мп3-ки от ютуб, подгрев ей сега зимата да е затоплена кожата докато съм я разринал от снега....и май тва е. Вози приятно и разтоварено, въпреки че тука тоя мотор го плюят на поразия. До 3 хил оборота е много безшумна, след това де появява приятния звук на шестака и задоволителна тяга (на 3-та и 4-та), с която да издухаш всеки тир и лелка тип съботен шофьор, покрай която и без това е опсдно дс се шофира. До 180 набира плавно и постоянно, повече не съм я мъчил - не ми и трябва. В града гори 14-15 (София), извън 9 (120км/ч) и 13 (160 км/ч).  

 

Тъй като и аз съм я взел за извънградско предимно/удоволствие съм много доволен от автомобила засега - има всичко необходимо за приятно прекарване в него и тъй като го взех със следи от градушка (които не се виждат от шоф. място, а и според мен е най-приемливия компромис, който можеш да направиш, защото в посочения бюджет ще трябва да правиш такъв) ми стъпа точно на 5к с разходите по пререгистрация и ново масло+филтри + 2 гуми ?

 

Та, според мен не се навивай на конкретен модел - набележи 3-4 модела, които те кефят в ценовия клас, който си склонен да дадеш и избери най-запазения. Във всеки случай говорим за 10-15 год. автомобили - състоянието трябва да ти е основен фактор - всичко друго е бонус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, tsvyatkoff said:

Вози приятно и разтоварено, въпреки че тука тоя мотор го плюят на поразия.

А защо да го "плюят" този мотор?

Непретенциозен мотор. Със сравнително евтина поддръжка. Може да му сипваш всякакво масло и гориво.

Има по-висок разход от 1.8т и върви по-малко. С по-високи такси. Това ли е "плюене"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето всичко което прочетох за него беше - върви като 1.8 и гори като 3.0. Според мен мотора си е напълно адекватен и добрв сложен като избор между 2.0 (или 1.8т) и 3.0, с приятния звук и баланс на 6-так и разход леко по-висок от на 4 цил. мотор (но далеч от разхода на 3 кубиков мотор, освен ако не се кара на заварка постоянно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, saab-aero said:

 

За разхода не съм сигурен. 

3.0 с куатро , извънградско по ограниченията пада под 10/100.  

2.4 колко гори?  Ако извадим 1 литър заради куатрото...

 

София - Троян онзи ден със 120-30 кмч - за 185км пълно-пълно изгори 19 литра газ.

 

Може би на дълго се изравняват, но градско няма как да няма поне 2-3л разлика. Абе, няма значение толкова честно казано, важното е, че на 4 цил. мотор не можеш ме накара да сляза. Комфорта си заслужава всеки литър (особено когато е газ хаха). За нататък мисля или 3.0 или направо фс ходим на v8, пък нека гори :D

Редактирано от tsvyatkoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...