Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Имаше някакви разисквания в руските форуми,че всяко масло с необходимия вискозитет  за ръчна скоростна кутия на WV става,като се сипе и определено количество добавка Sturaco.

На мен ми се наложи да долея 500 мл и пробвах с алтернативно масло.Е.не се получи - веднага започна по-трудно превключване на скоростите и докато не смених цялото масло със ОЕМ не се нормализира.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

""CVT" Предлагам да пишеш само за Multitronic кутийката, която притежаваш.

 

Това горното масло не става. В него липсва добавката Sturaco. Коментирано е многократно из чуждите форуми. Като дори не е ясно какъв процент от добавката (ако се купи отделно) трябва да се добави към маслото. Спорен е и въпроса тази добавка е нужна само за първоначалното сработване на  Torsen-а или трябва да я има постоянно. "Второто" засега е преобладаващо.

 

 

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като показах че пишеш неща които не са верни и те оборих с факт черно на бяло и то по твоята логика че трябвало да е в сайта на официален производител на масло, ти започна свободните съчинения че не ставало, защото някой си писал във форум. 😆

 

Хайде сега ти дай линк в който официален производител на масло в сайта си казва че трябва да се слага тази добавка! Обясни също защо това масло не става, след като в сайта си производител на масло казва че става! 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така  и така е станала темата за масла..... Аз съм с 1.8Т  AVJ с  5 скорости (предно предаване). Там пак ли само ОЕМско?

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.10.2023 г. at 16:24, CVT написа:

Сега като показах че пишеш неща които не са верни и те оборих с факт черно на бяло и то по твоята логика че трябвало да е в сайта на официален производител на масло, ти започна свободните съчинения че не ставало, защото някой си писал във форум. 😆

 

Хайде сега ти дай линк в който официален производител на масло в сайта си казва че трябва да се слага тази добавка! Обясни също защо това масло не става, след като в сайта си производител на масло казва че става! 😆

 

 

Продължаваш да пишеш глупости. Дори не разбрал какво се коментира в горните постове. Пълна некомпетентност по техническите теми. Жалко за хората,  които четат писанията Ви.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви глупости? Ти каза че нямало алтернатива на VAG, защото никой производител на масла не го давал като алтернатива. Аз ти дадох сайт на производител който има алтернатива точно за модела на колегатa и показах че това което пишеш не е вярно:

 

Maslo.png.a014cb015cb5ddd3808b94a28b197007.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,здравейте намислил съм да взимам Ауди а4 б6 1.9 ТДИ 101 коня какво да очаквам от този мотор.Главно го взимам заради ниския данък и ниския разход на гориво.Главно какви проблеми най-често може да ми създаде освен проблем с дюзи и турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Merakliq написа:

Главно го взимам заради ниския данък и ниския разход на гориво.

Едва ли разхода  на гориво ще е по заводски параметри, те винаги са занижени  ,  а износването ще доведе до завишен разход. По скъпи ремонти са: смяна на разпределителен вал, смяна цилиндрова глава , комплект съединител , тандем помпа . Ако цилиндрите излязат извън норма, ремонта се обезсмисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, Merakliq said:

Колеги,здравейте намислил съм да взимам Ауди а4 б6 1.9 ТДИ 101 коня какво да очаквам от този мотор.Главно го взимам заради ниския данък и ниския разход на гориво.Главно какви проблеми най-често може да ми създаде освен проблем с дюзи и турбо.

 

Не препоръчвам, разхода не е много различен спрямо 130hp, а като поддръжка същите пари. С тези умрели 100к.с. и като го понатовариш нема да можеш да изпревариш някой дълъг тир безопасно и бързо, по нашите безкрайни двулентови междуградски пътища. Отделно, 130 hp се води най-здрав от трите варианта на 1.9, на моя почти 300-хилядник не съм имал сериозни проблеми засега и ти го препоръчвам.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го пробвам пък ще видим.За сега карам един голф 4 СДИ мотора от година и половина само масло филтри и нафта,но тоя мотор няма нищо общо с помпа дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам питане за 1.8 турбо мотора - вярно ли е че ако е стоков, бензиновите времена не минават над 18мс при натоварване? А при пипнатите стигат 25 мс... Или пък въобще няма разлика [emoji849]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, audi+ написа:

Общо взето си върви моторчето   само да не се изкушиш да го  чипнеш , че след някой километър отива за кофата.

 

Няма да има никакви чипове и други и други глупости ще я ползвам за ходене на работа и до вкъщи и за разходки това..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 16.10.2023 г. at 14:23, Chitatelia написа:

Така  и така е станала темата за масла..... Аз съм с 1.8Т  AVJ с  5 скорости (предно предаване). Там пак ли само ОЕМско?

След 100к. км добре ли е да го сменя и с какво? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е сменяно маслото,смени го.И да е с правилния вискозитет.Вече скъпо или алтернативно,ще прецениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, коя ЕКО категория са ви дали от КАТ на B6-ците? Питането ми е към собственици на 3те модификации на 1.9TDI . На мен ми дават 1-ва най-ниска, а се замислям колко сме прецаканите, защото колите ни заслужават поне втора. Явно защото преди това са карани и внесени от членка на EU и в талона е вписана еврокатегория, съответно EURO3. Де-факто изкарват колите ни едва ли не за скрап,  с тази 1ва кат,наравно със старите пушещи дизели от началото на 90те ,  а това съвсем не е така, все още. Модификациите от 2000-2001 може би са си за първа кат. , но 2003 година кола с наличен карализатор, изправна и да ми дават най-ниска категория си е идиотщина пълна , от страна на КАТ.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези дизели попадат между две еко-категории, а коя точно се определя единствено от датата на първа регистрация. Ако тази дата е преди 2002 г. влизат в първа, която вече е със забрана да влизат в центъра на София.

 

Иначе ЕКО категориите нито са въведени от КАТ, нито се определят от КАТ.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е с първа регистрация 15.04.2003 и пак ми дават 1-ва група, тоест вече не мога да карам в топ-центъра. От кой се определят тези прословути ЕКО категории, щом не е от КАТ?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКО категорията се определя от ЕВРО категорията,  датата на първа регистрация и от това дали е бензин или дизел: цък!

Виж коя ЕВРО категория си по талон? ЕВРО категорията е записана в поле V.9 на талона и се определя от производителя.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...