Jump to content

помощ за купуване на ауди А4 Б6


Recommended Posts

Да бе, един кожен салон, самонивелиращ се би-ксенон, по-красивата навигация-радио, без видими щети, за 200 леа отгоре. Ма направо са си еднакви.:hilezh: Врътките ги споменавам, щото са в бонус за едната кола. И щото ми е интересно как една кола има нави, подгрев, мулти волан, но врътки на задните стъкла, което ми е съмнително.

За сивата шофЕрска врата със собствено мнение какъв нюанс е нищо не чух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно колко добре е поддържана пловдивската: колегата я купува през февруари на 2016 г. и я обявява за продажба през април на 2018г. Преди това е била софийска от 2010 г. Така че даже и да е била добре поддържана през тези 2 години (което не оспорвам), не се знае за останалите 14 години.

 

Относно плевенската: колегата е собственик още от вноса през 2010 г. и може да се види какви проблеми е имал и как ги е отстранявал от постовете му във форума.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за врътките....ами аз се сещам за два варианти. Имало я е тази кола в магазина на "оферта" с точно такова оборудване.

Или мюмюн си я е поръчал такава...нищо чудно не виждам. "Лошото" на боядисваните детайли....а.к.а. "панели" е, че всъщност не знаеш защо точно са го направили. Като почнеш от надраскавания и т.н. паркин щети...та стигнеш до тотал щети. Мога да дам пример....изтървах една в6-ца в завой на сняг....че малко на Ричард Бърнс (RIP) се правИх и се спрях странично в мантинелата :hilezh:  Съвсем малки щети и по двата калника. Бе нищо работа...ама бояджията ги направи друг нюанс....естествено :hilezh:. И като я продавах после трябваше да обяснявам, че нямам сестра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сивата шофЕрска врата със собствено мнение какъв нюанс е нищо не чух.

За сивата шофЕрска врата със собствено мнение що е така може да питаш в препоръчвания сервиз авто-си, а е боядисвана само там.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Относно плевенската: колегата е собственик още от вноса през 2010 г. и може да се види какви проблеми е имал и как ги е отстранявал от постовете му във форума.

 

Аз съм единствен собственик в БГ да. Повечето време е поддържана от Цецо, още от времето когато беше в малък гараж до Сердика мол.

Детайли са пребоядиавани заради ужулвания от врати на паркинги и от камъчета...но кой не е боядисвал заради това. Дакс може да потвърди, само при него е застрахована и са завеждани щети. Дори спуканата предна броня е от паркинг щета.

Аз спирам да пиша за колата, че много разбирачи с перфектни коли търсят дефекти в чуждите...точно за това не написах и обява тук.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не бъди толкова тънкообиден. Нормално е, когато се дава една торба пари за бишв премиум наближаващ 20 години или видиш някой с интерес в такъв, да питаш, да се интересуваш, евентуално колегата ако не забележи нещо, ние да го забележим и да го насочим. Иначе каква файда от тоя форум?

В процеса на това се изясняват допълнителни подробности, които в случая както виждаш са в твоя полза. Не приемай всеки коментар толкова навътре, защото никой не е написал, че твоят автомобил е лош, пред счупване или не трябва да се купува. Отбелязват се предимства, недостатъци и неща, които се набиват на очи и всеки поне малко вдяващ ще ги забележи при оглед.

Гледам, че спрямо вчера си свалил цената и при условие, че си завел щетата и чакаш възможност да се отремонтира, още повече както @CVT доста на място каза, първи собственик си в България и колата има история (поне част) на ремонтите във форума, няма какво да те притесняват няколко коментара.:zustimm:

За боядисването - не знам как нашите автобояджии не могат да направят елементарен цвят, който го има като каталожен номер на лепенката с данни. Да не би да правят боята по метода - сваляме капачката на резервоара и гледаме да направим възможно най-близкия цвят?!:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, цената може да не е по вкуса на мнозина, но е спрямо пазара. Нагледах се на много обяви, включително и на такива с мотор 2.0 или 2.5 с цени близки до тази, а нямат регистрация и нищо платено, няма много от постните в тази екстри, като подгряване на седалки, темпомат, цветно радио, ес-лайн елементи, цветен фис и т.н и т.н, нито дупка в стелката за 10к ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове търся си такава кола защото ми харесва като визия и мотор. За екстрите , дали ще има подгрев или навигация не държа. Може да е по постна от към екстри на да е свежа и на нормална цена и да има дабре работещ климатроник и парно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7000 лв. не са сериозна сума за покупка на автомобил....може и да са "една торба' ако ги платиш на двулевки. Така че не търсете под вола - теле!    Den4ev_, нали знаеш, че ако се вслушваш в пуберските критерии на някои колеги, кола няма да си купиш. Иначе съвсем директно за 5 Хил. добре поддържана кола няма да намериш. От тия по за около 7000  гледай коя изглежда в най-добро техническо състояние, макар винаги да са заложени изненади. Като завалят скъпи ремонти почти веднага, кожения салон и 18 цоловите джанти няма да платят сметката. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами малко ме изненадвате, за коли по на 15-18 г  и тези 7к за нов внос и още  най малко 1500к за регистрация и обслужване и колко стават, то по добре А7 ама няма кинти. По сайтовете вървят по 5 -6 к на първа цена без да се пазариш, 7к мога да дам ако всичко е платено ослужено и с 2 комплекта гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук няма никаква изненада,купуваш примерно една B6 нов внос и се започва...

Г0-260лв,може и на вноски

ЕК0-315лв

Винетка-100лв

Транзитни номера-50лв

Пътни 30-100лв

КАТ регистрация номера-50лв

Обслужване (масло,филтри) 150-200лв

Обслужване(ролки,ремъци,обтегачи,водна помпа и работа) минимум 650лв и нагоре и се молиш нещо друго да не излезне,ако нямаш зимни гуми цените се знаят какви са и си направи аритметиката че като вземеш кола за 5500,веднага ти е стъпила на 7000лв без да се троши нещо по нея.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо искаш кола, която явно не можеш да си позволиш? Вземи си нещо, което да ти се впише в бюджета.

Тук ти се обясни, че кола за 5000 читава няма да намериш, а ти си знаеш своето.

След като не приемаш чуждо мнение, забивай се на една за 5 и от там на татък каквото сабя покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората купуват календари,не коли,ако може с марка Ауди,още по-добре.

 

И защо се хабите в поредната тема да обяснявате нещо,писано стотици пъти във форума и раздела? ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тип веднъж беше написал някъде, че 5000лв обикновено е границата между движимата и недвижимата собственост...

Преди 2 години ми трябваше много бързо семейна кола автомат за тоя бюджет и си взех пасат 5.5 с добра поддръжка, огромна ръжда на задния калник и градушка по цялата кола. Цена 4750. След 2г и 20тина хил км без проблеми, в началото на 2018 правих ремонти и обслужвания за над 2500лв и след като всичко беше уж ок се прееба автомата, и понеже така или иначе не ме кефеше директно я изхвърлих. Има една възраст, след която вече няма значение колко годишна е колата, ако е в добро състояние струва много пари за жалост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете че и за 7к  може да попаднеш на кошник. Темата ми е да споделите какви проблеми прави колата ако искате.

До марто 7007 нали за това е форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой може да ти обясни, какви проблеми прави колата? Или питаш по принцип?

Проблемите могат да бъдат от няколко десетки до няколко хиляди лева. Зависи от колата.

Пак ти казвам- след това, което пишеш и цената която си си поставил като "нормална" не си купувай такъв автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8т

1.Турбо към 700-1000лв.

2.Съединител 200лв

Съединител +маховик 7-800лв

Труд 150-200лв

3. Окачване от 350-1000лв

Амортисьори 150-200лв

Задни 130-150лв

4.Бобини 200лв

5. Свещи 60-100лв

6. Масла и филтри 150-200лв

7. Ангренаж и ролки 650-800лв

8. ГИ около 1000лв.

9. ГО 280лв.

10.Каско 400-450лв

11. Данък вече 90 [emoji14]

12. Гуми 16ки от 400лв до 800лв

13. Рециклиране фарове 200лв.

Тези цифри ми идват на прима виста.

Не казвам, че ще всичко накуп трябва да се направи и дали ще ти се наложи докато колата е в теб :)

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто казва,докато не си промените мисленето и не спрете да си купувате година,а не кола която ще ви върши работа и ви харесва,нещата няма да се случат,нито сега нито утре и само си пишеме едни и същи цифри,подсказки и прочие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от нещата , които се казват за цена-състояние-година са така, НО....според мен нещата са малко различни. В най-общия случай разбира се, а не за всички обяви. Внасят се много отпадъци, които са купени като такива и цената след това се надува в авто моргата а.к.а “автосалон”. Имам предвид, че еди си коя в6-ца на цена от 5К, която най-вероятно е отпадък и е “седнала” на продвача към 3К....прЕко сили. Всъщност дори са много, по-скоро 2500. 600-650 транспорт от ботуша и там да е броил макс 900-1000 еврА.Та ако я купиш за 3К с печалба за тариката от 20% нещата ще са си на мястото. Ще има да оправиш за 2К проблеми и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...