krisaleks Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 Тигре имаш проблем с общуването, не всички форуми са като тук. Хората ти дават съвет, ти им се дървиш, нищо че не знаеш какво искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 (Редактирано) @krisaleks Съвети и аз давам безплатно, Мани тия мантри, вярно получи се малко счупен крак, ама така е като вярвам безрезервно без да съм пипнап да разгледам подробно "скапания "ринг. И само Нико се сети за какво става дума за технологията, начина и допуските. РЕСПЕКТ! Всички други се хванаха за това каква точност, а не се замислиха технически. Здраве да е, ще се прибера, ще променя чертежа и ще питам пак. На 10.10.2020 г. at 8:14, NIKO написа: Тия 5 хилядни просто ги забрави, на такъв детайл, тоя допуск по височина е абсолютно нелогичен, не че не може да се постигне, ама три пика с "височина" седем стотни, едва ли ще се "забият" някъде. Ако целта е осигуряване на херметичност и ако другата повърхност е алуминий, на тоя пръстен се правят няколко и близки един до друг канали на 55 градуса, с дълбочина към 4-5 десети. Сега ако правача е монтирВал много такива и е проиграл тия размери на практика, така може, търкалцата са елементарни за изработка. Пссле почва дрямата с гарнитурата, трябва. Да се реже от "азбест" и да е с диаметри по ринговете, с дебелина колкото само да уплътняване маслото и водата. Ама до тая мъка още не съм стигнал. Уж има фирми дето ги режат, по старата... а аз не да нямамам стари гарнитури...останаха 4 смачкани още преди да е запален мотора. Редактирано 13 Октомври 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LKBV Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 Ако нямаш издълбани легла в блока, какво ще гарантира правилното позициониране на ринговете? Също така как ще вземеш размер за отворите на гарнитурата без да си фиксирал ринговете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 (Редактирано) В блока се прави канал за да легнат и да се фиксират 0.5-0.7мм.(специално тези трябва да влезнат 0.7мм за да стане степента около +17)точно на мястото на което ляга запресовката на гарнитурата. Даже блока е даден и чака. Ама първо пръстените трябва да са налични, за да се прави канала точно за тях, че там е смятана и степен на сгъстяване и ще има после олеле. Редактирано 13 Октомври 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 14 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Преди 20 часа, janoar написа: Пссле почва дрямата с гарнитурата А защо не изцяло медна гарнитура с необходимата дебелина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 14 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Няма смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 (Редактирано) Душегуб тунек дей.😆 Колко е вярно , че тая гад повдига и дюзите като се надуе и почва да пуска от дифтунхите...ме наплашиха и .... Подсилих шпилките на дюзите с 8мм двустъпална шпилка. Че в главата няма място за по-голям диаметър. За късмет не се оплалвам от алуминия, а от разтягане на оригиналните шпилки заради двете планки за стягане на дюзите За което се наложи да разпробия петите(там цяла технология направих за да ползвам дорник и не се измести отвора) и планките. Е, за малко да се скофти процеса, че искаха да затягат валовете, ама с разкарване на отвора за шпилката...сглобката си получи "технологичната" хлабина и валовете се въртят без забележка. Редактирано 18 Октомври 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Още ли целта е 300 и малко коня на мотор? И още ли ще се кара само на нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 (Редактирано) Целтта... Всичко почна с добри намерения. Ако се справя с подковавнето както искам... единствения лимитатор ще е турбината. Е и биелите и буталата...😆 А тая е за 360... ако се насили над 2.5бара и повече. Ще бутне с мъки 400, ама няма да е за дълго. В разлог GRтурбо ми каза: -Ако искаш да я имаш не да дуй над 2 бара. В дизел +300 ги напъват на 3бара... Тъпото е, че вече има gtb25ххVKLR която хибрид е за 450кс. Ама не ми се занимава пак да обръщам всичко. За допълнителни горива...NOx, етанолова инжекция, пропанбутан(течна фаза) Сърби, ама не се решавам нещо. За момента стругарите са ми болка Мислих, мислих и измислих това. Редактирано 18 Октомври 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Това си мислех и аз, докато припука твоя проект нови технологии излезнаха... Не знам какви са тея нерви, които имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 преди 21 минути, Audi V6 написа: Това си мислех и аз, докато припука твоя проект нови технологии излезнаха... Не знам какви са тея нерви, които имаш. Щом ти го казваш това за нервите , Данчо е нечовек ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Добре де, я си представете , че един ден я събере и всичко тръгне, като от завода. Не можете нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Преди 21 часа, janoar написа: Душегуб тунек дей.😆 Колко е вярно , че тая гад повдига и дюзите като се надуе и почва да пуска от дифтунхите...ме наплашиха и .... Подсилих шпилките на дюзите с 8мм двустъпална шпилка. Че в главата няма място за по-голям диаметър. За късмет не се оплалвам от алуминия, а от разтягане на оригиналните шпилки заради двете планки за стягане на дюзите За което се наложи да разпробия петите(там цяла технология направих за да ползвам дорник и не се измести отвора) и планките. Е, за малко да се скофти процеса, че искаха да затягат валовете, ама с разкарване на отвора за шпилката...сглобката си получи "технологичната" хлабина и валовете се въртят без забележка. Като знам какви звуци издава това като работи и ме избива на агресия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Време е вече, не можеш да предвидиш всичко. Проблемите и решенията ще дойдат след изпитанията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, jovcho написа: Добре де, я си представете , че един ден я събере и всичко тръгне, като от завода. Не можете нали Тука целта е, да е по-добре от колкото в заводa...., Преди 2 часа, Atlantis написа: Като знам какви звуци издава това като работи и ме избива на агресия! Поне не трака като като някой 1з или афн... преди 42 минути, audi+ написа: Време е вече, не можеш да предвидиш всичко. Проблемите и решенията ще дойдат след изпитанията. Проблемите са ясни, има един/двама постигнали по 380-400кс от тоя мотор. Та от там гледам какво са сдробили и уж се подсигурявам. Тааа, днес бях в https://avto-engineering.com/ Наеха (как се наемат..)се да изработят ринговете. Ще ги правят по най-сложния начин, ламарина, лазер, фрези, шлайф...т.н. Което не ми е проблем, стига да станат. Обещаха за първата седмица на другия месец. И да ви кача снимки от един друг проект с тоя мотор, на финландското момче с трите турбини в каскада...търсещо 500кс. Редактирано 19 Октомври 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 27 minutes ago, janoar said: Тука целта е, да е по-добре от колкото в заводa...., Абе не е като да са ти поставили висока летва, ама как да го кажа, не си Стефка Костадинова Но приятната страна е, че след всяко затишие ни изненадваш с нова перверзия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Преди 23 часа, janoar написа: Поне не трака като като някой 1з или афн... Бе аефеня с биели от 1з избучА некОлко стотин километра вече, па и на Спас гледам проекта е на дино в момента. Таааа не знам... А като гледам тая карантия нагоре, мисля, че само за алпака и заварките за нея трее въртиш между Брашов и Капъкуле цяла година. И накрая па ше си ги пресметнал наобратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Той си има Ренде и си му върши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Той даже на платформата няма нявъртяни километри с Душко. Добре, че е реното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Абе корава машинка излезе, ем го изчеластри на бул. Ленин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Вижда му се края вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 (Редактирано) Шпек, знам ти задния намек. А тия двамата разбойници горе...освен да ме амбицират, друго не постигат. Редактирано 20 Октомври 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Амбицията е хубаво нещо, стига да не те движи към МакМетал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Аз се радвам, че мога да помогна. Даже ако искаш ще пусна тема в правилния раздел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 https://audibg.com/forum/index.php?/forum/65-продава-цели-коли-на-части/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване