Recommended Posts

Слагай го пред климатичния направо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ми се въртеше и на мен в главата. Пристигнали са, турбината и пружините... Пружините, вече се продават.Щото са за А (AKE, AYM, AFB, AKN,)мотор

И намерих данни на новите пружини, които искам. 30мм в монтирано положение, 9мм ход 

На свиване(или като му е термина) 21мм свита пружина твърдост 50-51кг

30мм свита пружина 25-25.5кг

Сега се почва на ново драмата с търсенето...ако намвря някоя фирма да ги навие на прилична цена.

PhotoPictureResizer_190905_130552470_crop_570x615.jpg

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега не мога да кажа, утре ще меря. Питах в Казанлък, искат мостра или чертеж с изисквания. После ще кажат дали могат и цена, срок 15 дни след поемане на поръчката 

Ако има някой други идеи да казва.

Минава ми мисълта, да се ползват от някой бензинов мотор. Там са си по принцип бързи пружините.

Утре, ще меря и ще дам точни размери.

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чувствам се щастлив...

За късмет барнах една глава от 3.0asn Ми--че то всмукателните пружини са точните.

Мерих лифта на вала 8-8.5мм. дебелината телтта е 3.0мм при 2.5тди е 2.6мм навивките са същия брой.

Височината на asn пружините е 1-2м повече обаче в комплект с талерките(които са по-плитки) от asn е същата. Понеже вътрешния диаметър е с  0.8мм по-малък при asn заради по дебелата тел трябват и талерките в конплект с пружините...

Пружините на asn са чувствително по-твърди....

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39114621

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39114622

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Йордане, а какво точно означава заглавието на темата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че кАем като стане.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щото сбор от душегуб и конски сили...:magic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама, верно ли се впечатляваш нА такива дреболиЙ.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Майката и еваха на тая държава....

Някой може ли да извади партидните номера на всмукателните пружини и талерки на 3.0asn, 2.4, 2.7t, 1.8t имам чувството, че всички са еднакви

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едно начинание за да е успешно, още заглавието е желателно да си му е наред^_^, лоша поличба един вид:lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, че ме подкрепяш.:lol:

Ако намеря утре останалите пружини и талерки, че ми трябват още 15(само една глава обезкостих)... В понеделник главите отиват за фрезоване на клапани и шлайф. После следва поставянето им на блока. Има усилени болтове, има дюзи, трябва да се фиксира турбина , да се регулира и заработи вакуума(туй не знам как ше стане) да се прави конзола(магаре стойка) на което да легне тая турбина, да се  купуват тръби и колена и да се крои генерация, да се купува и монтира радиатор за маслото и да се конструира съединител също и интеркулер(че оня го изпуснах) да се купуват турбопътища и още малки нещица като охлаждане на турбината, маслени магистрали, down pipe, 

Басииии още не му виждам края 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колкото трябва и колкото ми харесва. 

И ще налея, още колкото трябва за да ми хареса.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много точен отговор :)

058109633 може би това са тия пружи дето търсиш, ако са те ги дават, че са едни и същи за 1.8Т, 2.4, 2.7Т, 2.8 и 3.0

 

 

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси, много точна и ценна информация.

Моеше да не даващ линk с цена, че саа ше ме ожулят у Враждебна @more:lol:

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Линка беше с цел да се види в кои двигатели се ползват ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5.09.2019 г. at 18:00, loshdancho написа:

 Там са си по принцип бързи пружините.

Твориш нова терминология ... Остава да направиш и бърз дизел от 2.5ТДИ с бързи пружини.

Ако се стигне до края каква електроника ще командва тази съвкупност от части?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като пипнеш пружина от v6 2.5тди...ще ти стане ясно какво съм имал в предвид.

Съвкупността от части, ще е под командата на съвкупност от електроника... кво по-просто от това.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.09.2019 г. at 16:46, loshdancho написа:

Чувствам се щастлив...

За късмет барнах една глава от 3.0asn Ми--че то всмукателните пружини са точните.

Мерих лифта на вала 8-8.5мм. дебелината телтта е 3.0мм при 2.5тди е 2.6мм навивките са същия брой.

Височината на asn пружините е 1-2м повече обаче в комплект с талерките(които са по-плитки) от asn е същата. Понеже вътрешния диаметър е с  0.8мм по-малък при asn заради по дебелата тел трябват и талерките в конплект с пружините...

Пружините на asn са чувствително по-твърди....

Данчо, тези пружини от тел 3mm и брой навивки (колкото се вижда на снимките) няма да могат да се свият до 21mm, както беше написал по-горе в поста със схемата. Просто да го имаш предвид. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свиват се според мен щом има вариант за 11.5мм лифт при 1.8т с атмосферни валове, ей тука така пишеhttps://fcp-engineering.com/en/8t-20v-27t-30v/49-audi-22-20v-s2-s4-rs2-200-quattro-20v.html . Главите са вече при серди. После аз ше си монтирам валовете и ше видя със сигурност. 

Ето и ТурбинКАТА

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39115546

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39115547

 

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Простата математика казва: (до колкото може да се види навивките са около 8,5 ще махнем 1 щот са шлайфани крайните и имаме 7,5бр) 7,5 Х 3mm = 22,5mm - максимално свита (витките са опрели 1 в друга), което не е и препоръчително при работа на една пружина. Разбери ме правилно, казвам го само за да го имаш като информация, решението си е твое. Успех! 

Edited by @nTon

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20190907_141921-768x1024.thumb.jpg.986429edc09345f0078eb39a36c19bdd.jpg

Дано не си прав... :(

,Аз ги броя 7.5навивки и като махна една остават 6.5х3=19.5мм

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

И в тоя ред на мисли, ми минават лоши неща през главата. Ангренажият ремък ще бъде натоварен значително повече. Питах за усилен, нямало.

Варианта ми е да търся нещо от двигател помпа-дюза, или комън-рейл, надявам се там да е изчислен за по-големи натоварвания. Ама от кво ше да е това

Моя е 207зъба широчина 30мм, нещо...питанка се очертава???

Има за Кия-хюндай : 32мм 207зъба

Ето тука има каталог на контитеч, пита се кой да избера?

https://www.fugo.bg/bg/searchresult?number=CONTITECH+CT1015&analogueSearch=1&genericArticleId=&brand=CONTITECH&brandNo=31&name=ремък+ангренажен&articleId=CT1015&cookies_settings=3

Edited by loshdancho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.