Jump to content

Ауди А5, кой агрегати са с ЗФ автоматична трансмисия?


Recommended Posts

ZF такава била унакава била бла бла, да DSG сменя доста бързо предавките, но нали знаете, че вече има и 8ZF. 9ZF... ZF е дооооста по-надеждна кутия и това е.

Редактирано от Exclusive77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Във безброй ревюта казват каква е разликата - с-троника е по-бърз, но комфорта на тръгване и на ниски скорости е определено по-висок при зф-а. Мен ме кефят и двете според какво настроение съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали някога ще има автомат, който да е по-комфортен от конвенционалния. Да, по-бавен е, но за прецизно маневриране и комфорт е ненадминат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, с-троника си е супер приятен за каране, ама не държи на тунинг и истински тормоз освен ако не е на макс 100к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/27/2019 at 8:54 AM, DLS said:

Във безброй ревюта казват каква е разликата - с-троника е по-бърз, но комфорта на тръгване и на ниски скорости е определено по-висок при зф-а. Мен ме кефят и двете според какво настроение съм.

Да не забравяме повечето загуби при ЗФ-а, по-скъпото и често бослужване при с-троника и разбира се, свалянето на предавки при строника при кикдаун отнема времето за правене на кафенце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не си казал коя кутия е по-бърза от С-троника в смяна на предавки надолу.

Вярно е, че сменя предавките надолу много по-бавно, отколкото нагоре....но пак си остава най-бързата  кутия.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.09.2019 г. at 22:31, zhelyazA6 написа:

, ама не държи на тунинг и истински тормоз освен ако не е на макс 100к км.

Тук може да спорим доста.............

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да спориш, нещата са им ясни и на него и на meto_vejdata.

Ти с твоите 500 коня или @BECKO, който мина от s tronic на zf не ги разбирате нещата, аз пък с моя елементарен ремап даже не смея да се обадя при такива капацитети ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, по-спокойно де.... Не съм казал лошо за тая кутия. Две такива съм имал/карал и проблеми не съм имАл. Ама бяха по-новички...

И както съм писАл съм много доволен от усещането.

Просто казвам, че на S7 слагат строник, ама на RS7 слагат типтроник.

Сега, лъжа ли е че ако строника е на доста км сгъва по-лесно?

Иначе тая статия я прочетох едва тая сутрин и ми се струва доста хард написана...

@fifipaldi за едно си прав - доста неща са ми ясни.

 

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го написал с лошо, нарочно леко пиперливо ;), а Метката всеки си го знае, че е трол.

Не е лъжа, че s tronic-a сгъва ако е на повече километри, но не са "макс 100к", има случай и на 10-15-20к то е ясно, но това е друго, говорим за читава кутия, която е ремапната примерно и е на ремапната кола и т.н.

За това, че tiptronic-a е по-здравата кутия не знам да спори някой въобще, въпроса е какво предпочиташ ти, повече удоволствие или по-здрава кутия :).

Другото е, че за теб "истински тормоз" може да е 1000 коня, за мен 500 са предостатъчни, а тях си ги държи без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен,

180 000км е колата.Последните 45 000км се кара на 600++нм
Кутията само при мен има 120 лънч старта, многократно е пребивана на Калояново, градско се кара само на динамик и в лютеницата.
Сменям маслото на 30-40к км.
Демек я убивам от бой.
Конструирани са като цяло да издържат до 1000нм, после иска хардуер засилване.
Туй то.
Всичко има недостатъци, но за мен по-удобна кутия няма.
Ся чета горе за 8-9 степенни типтроници, които при излизането на моят С-троник, никой не знаеше, че ще ги има, та нека сравняваме обективно.
Пак казвам, пиша си и контактувам с доста бастуни от щатите и има по 300 000мили, това ако не е здраво не знам.

 

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.09.2019 г. at 7:05, Burnar написа:

ЗФ подлежи и на xHP тунинг и става перфектна.

HP Tuners предлагат кабел за ZF 8HPxx. Моята кутия с това я работя. и мотора

 

На 14.09.2019 г. at 20:34, fifipaldi написа:

Бях пускал и клипче, как при кикдаун предавките се сменят от 7-ма на 3-та мигновено,

В момента даже ги цепи от 8ма на 3та. А това даже не е кикдаун...

 

 

На 15.09.2019 г. at 8:16, robobug написа:

недостижимо по-бързо от ЗФ.

На теория - да. На усещане - няма чак такава разлика.

 

Преди 19 часа, fifipaldi написа:

въпроса е какво предпочиташ ти, повече удоволствие или по-здрава кутия :).

Другото е, че за теб "истински тормоз" може да е 1000 коня, за мен 500 са предостатъчни, а тях си ги държи без проблем.

На моята кола и готвя извращения.

Все пак зависи колко често се прави. И 1000 коня да е, ако не и се дава газ, все тая...

 

Преди 18 часа, Ц Е Ц О написа:

и в лютеницата.

Ей тука си дойдохме на приказката... 

 

 

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/14/2019 at 8:34 PM, fifipaldi said:

Бях пускал и клипче, как при кикдаун предавките се сменят от 7-ма на 3-та мигновено

Специално го тествах - при ниска скорост на 7-ма и кикдаун сваля директно на 2-ра.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз съм го виждал и това, просто като правих клипа беше 7 -> 3 в реални ежедневни условия и не ми се занимаваше да пробвам да правя 7 -> 2 заради някой си ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е, че автора на темата абдикира отдавна. Аз имам 1 въпрос само, вие винаги ли си карате колите на заварка, че се обсъждат с такава разпала времената за смяна на скоростите. Все си мисля, че масово се търси надеждност, което не се наемам да коментирам за С-троника, защото никога не съм притежавал/обслужвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,притежавам кола с новото dsg DQ381 и паралелно на това карам и кола с 8 степенен ZF.

Всеки път в който се кача на dsg -то след ZF се дразня супер много.

Забавения кикдаун е мега досаден. Особено,когато трябва да се престроиш по-бързо е ужасяващо муден. Поне за моите представи, ZF кутията е 2х по-адекватна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.09.2019 г. at 0:36, quаttro написа:

 

Лагав, ама ако му сменяш на по 100 000км маслото е вечен,

Ако такъв автомат се кара изключително градско, таван е 40 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, fifipaldi написа:

На каква кола е едната и на каква другата?

Едната кола е Audi A7 Bi TDI,другата е skoda superb 2.0TSI 272ps

И тук не става въпрос за екстремно шофиране,а за регулярните градски и извънградски ситуации. Просто DSG-то не ми допада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, че сподели, просто ми беше интересно.

Би ми било интересно и да покараш A7 с 3.0TFSI и S tronic  и да споделиш впечатления.

Казвал съм го и преди, този лаг при кикдаун за мен идва от мотора/турбината, а не от кутията, ясно се вижда, че кутията сваля предавките за части от секундата.

Аз карам А5 с 2.0 TFSI с S tronic, което е ремапнато и е горе долу като Superb-a ти, така че имам доста добра представа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има лаг и на мотора. Но просто гледам,колко време и отнема да върне предавка.

Може да е и особеност на новото поколение DQ381

Другото нещо което ме дразни ужасно много е ,че при скорост от около 50-60км слага 6-7 предавка при което усещам колата как започва да се мъчи.

Давам малко повече газ,минават около 2 секунди и връща предавка надолу.

Тук също държа да вметна,че карам сравнително спокойно и DSG-то може да се адаптира в зависимост от стила на шофиране.

Но просто имам чувството,че ZF чете мислите ми и сменя предавките така,както бих искал.

 

Редактирано от bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в града съм винаги с детето и карам доста бавно/спокойно. ДСГ-то се успива и ме побърква с тая шеста на 60км/ч. Но това са просто настройки и могат да бъдат лесно преконфигурирани.

 

На спорт кутията се държи изключително адекватно, за мен това е правилния режим за преценка за възможностите на хардуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, FSH написа:

Ако такъв автомат се кара изключително градско, таван е 40 000 км.

 

Колко хидротрансформаторни Е-класи ТАКСИТА има в Германия и Холандия ако знаеш....

Дали им сменят маслото на 40к...? 

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...