audi64x4 Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 (Редактирано) Здравейте, имам шум от лагер при скорост над 30км/ч. Посетих 2 сервиза на , които имам доверие, но не се ангажираха да сменят лагер главина , защото няма никакъв луфт или шум при проверка. Някой може ли да ми препоръча сервиз във Варна и ако някой е имал подобен сервиз да сподели. Благодаря! G4, quattro, 245hp Редактирано 23 Септември 2019 от audi64x4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Десния ми лагер вие и е за смяна. Пиши ми утре да я видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 57 minutes ago, audi64x4 said: Здравейте, имам шум от лагер при скорост над 30км/ч. Посетих 2 сервиза на , които имам доверие, но не се ангажираха да сменят лагер главина , защото няма никакъв луфт или шум при проверка. Е как така хем има шум, хем няма? Допълнителна сигурност, че шума е от лагера е и това, че при повишаване на скоростта шумът се увеличава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 1 hour ago, audi64x4 said: Здравейте, имам шум от лагер при скорост над 30км/ч. Посетих 2 сервиза на , които имам доверие, но не се ангажираха да сменят лагер главина , защото няма никакъв луфт или шум при проверка. Някой може ли да ми препоръча сервиз във Варна и ако някой е имал подобен сервиз да сподели. Благодаря! G4, quattro, 245hp Шум може да има и от гуми, проверката е лесна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi64x4 Публикувано 23 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 При проверка в сервиз няма шум и луфт. 10 minutes ago, nickgaidarov said: Е как така хем има шум, хем няма? Допълнителна сигурност, че шума е от лагера е и това, че при повишаване на скоростта шумът се увеличава. 1 minute ago, Mustaka said: Шум може да има и от гуми, проверката е лесна. Гумите са нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 1 minute ago, audi64x4 said: При проверка в сервиз няма шум и луфт. Сигурно са го проверили с вдигнато във въздуха колело и само са го завъртяли. Това е неправилно - лагер се проверява в работно състояние, когато е под натоварване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Понякога шум от лагер е много измамен, човек си мисли, че е отпред, а се оказва заден. Ако е леко разбит няма да го хванат на подемника. Виж дали при заклащане на колата (ляво-дясно-ляво) в движение има промяна в звука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Явно, колегата Гайдаров в в час с материята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Нима?😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Така изглежда колега, дано не подведете някого. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Още не съм, но бъдещето е пред мен...😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Аз сменях на предно ляво колело. Виенето е много особено. Все едно турбина на самолет се засилва. Поне при мен така се чуваше. Смяната не е трудна. Избиването на вътрешния пръстен може да е малко зор ако не се сменя целия лагер с леглото в което е. Тогава са 4 болта и е работа за 30 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 А, как ше се отрази натоварването на колата на звука на лагера? Логически погледнато, би трябвало да се усили звука. Обаче случва ли се наистина това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 При мен не се усилваше звука с увеличаването на скоростта. Наистина понякога е много трудно да се установи кой е точно, като я качихме на подемник се чуваше ясно шума обаче в моя случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Лагер се тества под товар, на път със завои - на ляв завой, ако вие повече е десен лагер и обратно (десен завой, ляв лагер) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Никаква промяна нямаше при мен нито на завои, нито с увеличаване на скоростта :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Лагер се слуша по инерция на равен гладък път на тихо място от 90 км. до към 30 км. при напълно затворени стъкла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Мале колко мнения. Щом е под въпрос не бързай и чакай да се усили, за да е сигурно кой е че е въобще това. Няма да се предаде за 5-10х. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 При мен ги слушаха на подемник със стетоскоп, много лесно се лови така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Да, даже има едни удължение и е много лесно да се допре до главината и да се разбере от къде е шума. Има и една не много правилна практика - седи някой в колата докато е на подемника и засилва на скорост, друг слуша отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 А защо в сервизите трябва да вдигат колата на подемника в такъв случай? Защо просто не я покарат в реални условия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Защото в движение е трудно да се локира правилния лагер Защото е по-бързо от това да обикаляш улиците Не хабиш безцелно гориво на клиента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Поне на мен не ми изглежда много убедително, но нека така да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Много интересно, ако колелото не е задвижващо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 27 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2019 Няма е, тука са само quattro-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване