Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Освен тази кола, ходи ли на оглед на други? 
Или искаш да се метнеш на първото излязло с газ, макар и с чакащи неща за 3-6к? 
То хубаво има газ... Ма тая газ дали е в кондиция? Изпарител/и? Инжектори газови? Разни свободни съчинения при монтажа? Щото и нещо нередно там ще ти увеличи чаршафа с належащи ремонти и разходи. Един хубав изпарител за тая кола е към 410 лв цена клиент. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вярваме на спецификацията от Ауди.

Градско дават около 17 така, че по скоро към 20 е реалистично вече ако се кара на много кратки дистанции може и 25 да удари особенно зимата.

Бензина го дават 98 ... вече ако вземаш колата за градско ще е тегаво.

 

KraftstoffartSuperPlus bleifrei, 98 ROZ

Verbrauch städtisch/außerstädt./insgesamt, l/100 km16,5-16,7 / 8,8-9,0 / 11,6-11,8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата ще ми е за ежедневна употреба, така че ще я карам и в задръствания. Гледах няколко коли. На външен вид най-много ми хареса тази за която говорим и колата на колегата Net_Master . Неговата само външно съм я виждал, понеже всеки ден минавам покрай нея. Той май много не я кара ;)  Но за сега клоня към тази за която говорим заради газовата, шибидаха и цената :)

преди 11 минути, JusttRelaxx написа:

Освен тази кола, ходи ли на оглед на други? 
Или искаш да се метнеш на първото излязло с газ, макар и с чакащи неща за 3-6к? 
То хубаво има газ... Ма тая газ дали е в кондиция? Изпарител/и? Инжектори газови? Разни свободни съчинения при монтажа? Щото и нещо нередно там ще ти увеличи чаршафа с належащи ремонти и разходи. Един хубав изпарител за тая кола е към 410 лв цена клиент. 

 

Колкото до газовата, слагана е в Италия. Сегашния собственик я е закарал преди 6 месеца в BRC и е сменил всичките инжектори и още някакви неща, които не разбрах какви са. Ремонта му е бил на цена 900 и нещо лева. Каза, че са му дали гаранция на цялата система 2 години. Остават още година и половина гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако колегата много държи, мога да му покажа колко ще му струва тази кола след 1-2-3-4 години......Водя си подробна справка в CarSpending, всичко съм си писал. И пак казвам, това е минимум, защото не бих казал, че моята я проявявала прекалено много дефекти, твърдя че е била поддържана от предишния собственик щвейцарец. Някои от скъпите неща, които съм сменил, са си консумативи или ремонти инициирани от мен, защото нещо ме е дразнело или съм си решил сам да отремонтирам, за да съм спокоен. Относно разхода на бензин градско, реалистичния на S6 е 20-24, при мен няма разлика лято-зима, поне не съм усетил такава. Уговорката разбира се е, че аз карам наистина на къси разстояния, когато изобщо карам в града. Извън града съм я свалял до 10.2, ако не я юркаш и караш до 100-110. 14 ми е най-високия с доста динамично каране.

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно е, че си го решил и не подлежиш на разубеждаване. Останалото е разтягане на локуми. 
Но както е казал @Net_Master - след като я купиш и оправиш всичко, дето е проблем на пръв поглед, в дългосрочен план винаги ще изскача по нещо. :) А тука някои неща, дето са прости при други коли, са не толкова прости и евтини. Та помисли внимателно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Net_Master написа:

А ако колегата много държи, мога да му покажа колко ще му струва тази кола след 1-2-3-4 години......Водя си подробна справка в CarSpending, всичко съм си писал. И пак казвам, това е минимум, защото не бих казал, че моята я проявявала прекалено много дефекти, твърдя че е била поддръжана от предишния собственик щвейцарец. Някои от скъпите неща, които съм сменил са си консумативи или ремонти инициирани от мен, защото нещо ме е дразнело или съм си решил сам да отремонтирам, за да съм спокоен. Относно разхода на бензин градско, реалистичния на S6 е 20-24, при мен няма разлика лято-зима, поне не съм усетил такава. Уговорката разбира се е, че аз карам наистина на къси разстояния, когато изобщо карам в града. Извън града съм я свалял до 10.2, ако не я юркаш и караш до 100-110. 14 ми е най-високия с доста динамично каране.

Благодаря за описанието. Ще съм ти благодарен ако напишеш и какво си сменил откакто е при теб колата. Ще бъде от полза както на мен, така и на други хора стоящи пред същата дилема - дали да си вземат Audi S6 C5 и как е като поддръжка :)

преди 1 минута, JusttRelaxx написа:

Очевидно е, че си го решил и не подлежиш на разубеждаване. Останалото е разтягане на локуми. 
Но както е казал @Net_Master - след като я купиш и оправиш всичко, дето е проблем на пръв поглед, в дългосрочен план винаги ще изскача по нещо. :) А тука някои неща, дето са прости при други коли, са не толкова прости и евтини. Та помисли внимателно. 

Не съм го решил. Може би до 25-26.10 ще се разбере дали това е моята кола.Продавача ми е дал срок до края на месеца. Имам и план Б, но той не е свързан с Audi S6 C5 за съжаление. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробния списък ще го предоставя на потенциалния купувач, да го кажем така. Иначе най-общо мога да кажа, че в колата има вкарани около 18 000 лв до днешна дата, за 4 години. Това е сума без горивото, без първоначалната покупна цена и без данъци и застраховки, демек т. нар. "Поддръжка и грижи" 🤑, като от почти 1 година не е давала никакъв дефект /Да чукна на талашит.../. Последната смяна на нещо беше пак инициирана от мен - всички горни носачи + разни тампони покрай тях. Слага се само оригинално масло по предписание от производителя. Колата не пипа нито грам масло за 10К км, нито с 10W40, нито с 10W30. Ако има друга такава, нека се похвали :D 

 

P.S. Справката ми разхода на горивото само датира от 07.2017, когато реших и него да записвам - всяко зареждане!

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наливането на пари в един автомобил не е нещо невиждано или укоримо. Стига да имаш добри доходи ... Иначе е мъка или по точно постоянен стрес.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето термина "наливане на пари" създава грешната представа в някои хора че тези пари са в колата и могат да се извадят от нея някой ден. :)

По-правилно е да се каже "харчене на пари", което наистина си е кеф когато ги имаш, като всяко друго харчене. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си имаш механик с двама работника и всичко се прави между момента в който я закараш и момента в който я вземеш, никога не отнема повече от 2 часа и можеш да стоиш при тях докато я правят си е кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвал съм го на няколко колеги от форума на лично, но всеки трябва да си направи труда да си намери такъв механик, а и също да не се сеща за него само като се развали колата. Човека си има рожден ден, имен ден и т.н.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Net_Master said:

Подробния списък ще го предоставя на потенциалния купувач, да го кажем така. Иначе най-общо мога да кажа, че в колата има вкарани около 18 000 лв до днешна дата, за 4 години. Това е сума без горивото, без първоначалната покупна цена и без данъци и застраховки, демек т. нар. "Поддръжка и грижи" 🤑, като от почти 1 година не е давала никакъв дефект /Да чукна на талашит.../. Последната смяна на нещо беше пак инициирана от мен - всички горни носачи + разни тампони покрай тях. Слага се само оригинално масло по предписание от производителя. Колата не пипа нито грам масло за 10К км, нито с 10W40, нито с 10W30. Ако има друга такава, нека се похвали :D 

 

P.S. Справката ми разхода на горивото само датира от 07.2017, когато реших и него да записвам - всяко зареждане!

Е то остава и дс харчи нещо с това масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Нов съм тук.

От скоро съм горд собственик на Ауди s6 c5.

Мое мнение:

Много добра кола.

А за пари и разходи,относителна работа.

И в жените си наливаме пари но ги обичаме!

Поздрави на всички!

А по темата аз лично не бих дал и 6000 лв за тая кола която колегата говори!

Интересува ме колко време и километри е карана на гас?

Как е карана на гас?

Поддържана ли е самата АГУ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е в страни от темата моето мнение, но все пак касае въпроса за покупка на кола и принципно отношението към колите ... и хората.

 

Преди 7 часа, CVT написа:

... но всеки трябва да си направи труда да си намери такъв механик, а и също да не се сеща за него само като се развали колата. Човека си има рожден ден, имен ден и т.н.

 

Да, така е. Но за това са нужни около 10-20 години. Аз все още мога да се обадя спокойно на 2-3 човека.

Но... трябва и да се нацелите като хора. :)

 

 

Преди 5 часа, Антонио 340 написа:

Аз лично изобщо не се интересувам от коли с АГУ.

Но някой явно доста си ги влече...

 

...Никога не съм ползвал газ.

Освен в кухнята...

 

Преди време и аз не исках да чуя за газ на колата. Дори и когато бензинът беше "златен" и парите не стигаха, ако си спомняте.

Много години след това анализирах отново и преосмислих нещата.

Така, че за коли над 10 г. примерно, нещата са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, soult@ker написа:

Е то остава и дс харчи нещо с това масло.

Моя грешка ест. че става дума за 5W40, 5W30 хаха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да разкажа аз за покупката на моята s6 и моето мнение по тоя въпрос,и дано бъда с нещо полезен на момчето което иска такава кола.

Винаги както споменах по горе съм притежавал малки мотори.

Различни марки.

1.4 до 1.8.

Карал съм доста голями и скъпи коли но чужди.

S 500 4matik 2009

Kadilak Eskalade 6.2

Linkoln Navigator

Bentley Kontinental w12

G 55 AMG.

Страхотно преживяване със всички.

Особенно като са и чужди и не мислиш за разход.

Баща на две деца съм но имам и едно доведено. Така че станаха три.

Най малкия е на 9месеца.

Така стигнах до решението да си купя по-голяма кола (комби) щото и колички се качват.

Имах някакви критерий освен да е комби да има и клима и някой други неща в удобство на мен и децата.

Както и някакъв бюджет.

Брат ми е фен на голями коли двигатели и ме посъветва за s6.

Карал е две такива а сега е собственик на два Porshe Cayene.

Единия е 4.5 атмосверен а другия турбо бензинови.

Имаше 3.6 на газ който продаде със ландиренцо за 3000лв и беше не задоволително за него.

И така!

Спрях се на s500 4matik от 2003 фейс черна с бежов салон.

Но не беше моята.

Докато отида беше продадена.

От там въпросното s6.

През годините имам набито око за колите. Е това беше любов от пръв поглед.

Колата за модел и състояние беше дори евтина.

Казах си тука има нещо гнило.

Огледах я,запалих я и всичко свърши до там.

Стана моя!

Един съвет,кола на старо е като със жените. Колко и да я гледаш и пробваш винаги е готова да те изненада с нещо я хубаво,я да ти скапе нервите. Или на КЪСМЕТ!

Е аз извадих късмет.

Взех я от автокъща но регистрирана.

Не беше нов внос.

Никаква информация за колата или бившия собственик.

Никаква история.

Взех я и се прибрах.

Карах,слушах,оглеждах и пробвах.

Нищо.

Всичко работи и то идеално.

И хоп,в жабката стара полица от застраховка и номера с имената на бившия собственик с който дори сега сме и приятели.

Момчето е от София и си е взел s6 c6 v 10.

Със здраве да си я кара!

Прати ми пълна сервизна история на фактури със дати и километри и всичко принадлежащо към тях.

Цени и ремонти в Един сервиз в София.

Не е като да ти говори а имаш черно на бяло.

Търсете ги тея неща.

Спестяват ви много.

Смених само масло и филтри на двигателя.

Всичко останало е отметнато 5000 км преди да я взема. 14000лв е вложил в нея последните три години и колата не е била ежедневен автомобил.

Много съм доволен.

Карам я на бензин 95-98 както си и дават.

Какво е различното при голямия мотор освен разхода за гориво,данаци и поддръжка?

Че не се напрягаш да се вслушваш за странни шумове при коли втора ръка,а се вслушваш и наслаждаваш на звука на v8!

Аз,жена ми,трите ни деца и башка багажа вътре на климатик нямам притеснения и двулмения в байр,ма дали ще изпреваря или няма да мога.

Никакъв тормоз или умора на агрегата.

Премиум кар с много екстри като качествен рекаро салон с кожа и алкантара.

И ако се кара нормално не агресивно,сутрин като запалите изчакате 5мин да загрее мотора и завърти маслото в скоростите(при автомата) ще и се наслаждавате и ще ви слуша дълго.

Тази кола е три в едно.

Семеен,луксозен спортен автомобил!

Пак казвам,за мен не е ежедневен.

На колегата който иска такава,разгледай и други,обмисли нещата,дай ако трябва малко повече сега за да не даваш после.

И време в сервизи.

А времето също е пари и ангажименти.

Газ,по високо октаново число,по-висока температура при изгаряне,по бързо износване и скъсяване на живота на мотора.

Мое мнение и никой не искам да разобеждавам.

Аз я карам със GERMAN ADLER 5w30 и не го пипа.

Мой приятел е вносител и знам че Мерцедес е дистрибутор и го товари от там. Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за годините си няма как да няма някакви забележки но при мен са съвсем,съвсем дребни.

Като надраскана задна броня от багаж. Която ще боядисвам и после прозрачен протектор отгоре. (Фолио)

Разтечен кристал ако така се казва в средното огледало.

И спукана спойка в задния плафон която вече оправих и работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен това е една страхотна семейна кола.

С тази визия,интериор,мотор,скорости(автомат) и куатро задвижване.

Съпер е!

Лоши коли няма,има лоши собственици!

Като порасна още малко,бих я сменил за RS6,живот и здраве.

Успех,здраве и късмет на всички!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да спомена че и скоростите са обслужени и отремонтирани.

Сменени са турбина,филтер,масло,оплатнения и гарнитури и някъв щифт.

Предишния собственик си ги е счупил по невнимание при теглене във Витоша.

Имам го и това на фактура.

Сега си работят идеално във всякакъв режим.

Ремонта е 3200 лв.

При тях е много важно когато палите сутрин да не тръгвате веднага.

Първите километри да не я карате да превключва във високи обороти агресивно.

И когато минавате от директна на задна или паркинг колата да е в пълен покой. А не леко да върви напред и бам,задна.

Чупи се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от многото приятни неща с тоя тип автомобил е че когато караш на магистрала и изпредварваш тир в лявата лента на темпомат със 120км и изотзад ти налети някой доста по-нов дизел от висок клас със светкащи дълги,на китдаун с s6 та не знам що ма явно им изгарят тея дълги светлини.

После като им пуснеш фандък те изпредварят плахо и виждаш как вече са убедени че това червеното s6 не е залепено на местото на друг надпис допълнително.

Не искам да убиждам никой дизел,има много сериозни дизели който биха ми се подиграли.

Дори новите s 2020 са дизелови.

Но съм стигнал до извода че хора със истинки мощни коли са на друго ниво на пътя и в житейския социален живот и не ти светят в огледалото все едно са най великите комплексари на планетата със единствения луноход.

Пътувам често в чужбина и до сега ми се е случвало само веднъж така да ми светят на аутобана.

И сигурно е бил някой наш булгаристанец със немски номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се вживявай толкова, виждам че си доста разпален. Не е бавна колата, спор няма че се кара приятно извън града. Ама да ти кажа честно доста по-маломощни коли могат да те направят да си приказваш сам, ако трябва да сме честни. Дизел от 200+ коня си те отвява като стой да гледай, ако е читав разбира се :) Иначе и на мен ми харесват ластиците от 110-120 като набие трета и се мяташ като бънджи. Аз още при изпреварването пускам газта и тя си закача 4-та и после 5-та и ме изтегля пред автомобила който изправарвам сама 😆

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...