Jump to content

Съпоставка между А6 С5 2.4 и А6 С6 /4F/ 2.4


Recommended Posts

11 hours ago, 150hp said:

Шестак е, разгръща се мазно.....

Както казах - важното е първо да върви, а после може да разтягаме всякакви локуми :)

 

За пореден път показваш, че нямаш представа какво коментираш - 2.4, 2.8 и 2.7 са един и същ мотор.

 

Молбата ми е - пробвай s5-цата и после кажи дали има нещо общо с тия "мазни" душегуби, който постоянно споменаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да ама освен това не вибрират под товар и не бучат още от момента в който стрелката стигне 1000об. Ако може да се обобщи нещо обективно то би било че 4 цилиндровите двигатели просто трябва да бъдат по-нови от тези с повече цилиндри за да запазят някакво по-елегатно поведение да го наречем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, robobug написа:

Както казах - важното е първо да върви, а после може да разтягаме всякакви локуми :)

 

За пореден път показваш, че нямаш представа какво коментираш - 2.4, 2.8 и 2.7 са един и същ мотор.

 

Молбата ми е - пробвай s5-цата и после кажи дали има нещо общо с тия "мазни" душегуби, който постоянно споменаваш.

И какво е общото между 2.4, 2.8 и 2.7 - че когато са в кондиция, всичките вървят по-приятно от тръцоне.  Със сравнението си само показваш колко не си в час. Който е наясно ще разбере защо.

преди 22 минути, ppenchev написа:

Вървят мазно, защото еднакво не вървят във всички обороти, освен 2.7тт

Да, ако са пред блокаж. Докато 1.8Т си е блокирал по рождение. 

Преди 2 часа, robobug написа:

Както казах - важното е първо да върви, а после може да разтягаме всякакви локуми :)

 

 

Забравих, че старо 4.2 автомат с 300-340 коня не върви, но 1.8Т със своите 150 е самолет. Сори.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Трябва само някой да дойде и да ни обясни как всички сме идиоти и истината е 1.9тди. После един да каже, че дизела е само за топло, после един да се изкаже за газ срещу бензин, друг да обясни как V8-ка му гори 8 газ извънградско, някой да го оплюе, че кара голям двигател на газ, и че трябва да го е срам от това и т.н. и т.н. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да свалиш двигателя и после цил. глава и да не смениш сегменти и биелни лагери е глупост.
 
Ако не разбираш нещо, което четеш винаги ти се струва"тъпо".
Така е да , не мога да разбера да се коментират яростно мотори по на 20 г от хора които не са се возили в тях... В тоя форум всяка салма е топа и другия кара дарак..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, 150hp написа:

И какво е общото между 2.4, 2.8 и 2.7 - че когато са в кондиция, всичките вървят по-приятно от тръцоне.  Със сравнението си само показваш колко не си в час. Който е наясно ще разбере защо.

Да, ако са пред блокаж. Докато 1.8Т си е блокирал по рождение. 

Забравих, че старо 4.2 автомат с 300-340 коня не върви, но 1.8Т със своите 150 е самолет. Сори.

Ти изобщо карал ли си изброените? 

Струва ми се, че си фърлил котва пич. Как можеш да сравняваш 4.2 с 1.8? И кой изобщо е казал, че не върви?

Изброените двулитрови мотори са спрели....предполагам, че си някъде на около 20 и това ти е първият автомобил, след като тръгваш да обясняваш как V6 двулитров върви по добре и по мазно от 1.8Т. 

И стига си давал за пример 150кс мотор. Дадох ти жокер ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, royce написа:

Абе, пичове, то хубаво се джавкате за тия мотори, ама в крайна сметка колегата @Ivan Bochev купи ли си кола?!

Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀

В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, 150hp said:

но 1.8Т със своите 150 е самолет

Това 1.8т/150 си го измисли преди една-две страници и вече само на това повтаряш. Никой, освен теб, не коментира такъв мотор.

Кое му се разгръща на 2.4 и 2.8? Нещо, което го няма, как може да се "разгръща"?

Какво противоречие видя.....че на БГ пазара има само отпадъци? Това прави V-образния мотор по-лесен за поддръжка ли?

Напротив, противоречие няма - ситуацията показва как пазарът оценява различните моторизации.

 

Виж пак какво е написал @ppenchev и кажи как точно се прави това на V-образния мотор.

Очевидно нито си го правил, нито си давал кола на сервиз да го направят. Иначе нямаше да даваш с лекота  такива съвети.

Питай в тайния сервиз дали подобна операция има еднакъв ефект при 2.8 и при 1.8.

 

 

Преди време в един друг форум се обясняваше колко много вървели едни легендарни коли. На въпрос - как може да вървят толкова много, като са по 1500+ кг, а конете им са точно колкото на един Голф - отговорът беше, че техните конски сили били по-различни.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тоя 150hp също така си мисли ... 

Все едно идва от друг свят ... толкова стари кочини, а той продължава да вярва, че V моторите не вървят, направо летят .. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

47 minutes ago, Ivan Bochev said:

Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀

Ти не ни обръщай внимание. Ние тука си водим един стар "разговор" за 20 годишни :)

 

Тествай един регистриран автомобил и виж какъв разход ти дава по компютър.

Вероятността да намериш читав 6-стак, на малко км е по-голяма.

Но не си и помисляй да купиш нещо и после да разчиташ да го изправиш на крака в сервиз. 

 

Edit: преди около 2-3 години Б6 с 1.8т вървяха по 7-8к лв, в недобро състояние....е не като гробниците днес по 6-7:), но пак в лошо състояние. По това време в една автокъща преди Владая беше излязла една Б6-ца 2004-та, комби "с всички екстри", цветен ФИС, кожен спортен салон, неразличима от нова, на около 100к км (с документи).....с 2.4/170кс, за 7к лева. Такъв автомобил си заслужава компромиса, но не защото е мазен и незнам си какво, а защото е неразличим от нов. Човекът, за който избирахме автомобил, обаче искаше дизел и не направи този компромис :)

 

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ivan Bochev написа:

В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил. 

Мой познат ги избираше на принципа " влизаш в автокъщата и купуваш винаги третата от ляво".  И винаги беше доволен... B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Deeper написа:

Ти изобщо карал ли си изброените? 

Струва ми се, че си фърлил котва пич. Как можеш да сравняваш 4.2 с 1.8? И кой изобщо е казал, че не върви?

Изброените двулитрови мотори са спрели....предполагам, че си някъде на около 20 и това ти е първият автомобил, след като тръгваш да обясняваш как V6 двулитров върви по добре и по мазно от 1.8Т. 

И стига си давал за пример 150кс мотор. Дадох ти жокер ... 

 

Ако беше проследил историята на мненията и форума, щеше да знаеш кой какво твърди и кой какво е притежавал. Не аз сравнявам 4.2 с 1.8, а интерпретирам иронично чужди изхвърляния. Както споделиха и тук, Робобъг има склонност да пише комични неща, с които е грехота човек да не се пошегува. Трамплин за последните му изцепки е и настоящата тема и поне 20 по-стари. Относно писането ти за V6 - двулитров такъв няма.

Преди 1 час, Ivan Bochev написа:

Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀

В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил. 

Можеш да направиш и друго - да се качиш и да покараш. След като направиха това, не малко колеги избраха шестака.

 

Преди 1 час, robobug написа:

Това 1.8т/150 си го измисли преди една-две страници и вече само на това повтаряш. Никой, освен теб, не коментира такъв мотор.

Кое му се разгръща на 2.4 и 2.8? Нещо, което го няма, как може да се "разгръща"?

Какво противоречие видя.....че на БГ пазара има само отпадъци? Това прави V-образния мотор по-лесен за поддръжка ли?

Напротив, противоречие няма - ситуацията показва как пазарът оценява различните моторизации.

 

Виж пак какво е написал @ppenchev и кажи как точно се прави това на V-образния мотор.

Очевидно нито си го правил, нито си давал кола на сервиз да го направят. Иначе нямаше да даваш с лекота  такива съвети.

Питай в тайния сервиз дали подобна операция има еднакъв ефект при 2.8 и при 1.8.

 

 

Преди време в един друг форум се обясняваше колко много вървели едни легендарни коли. На въпрос - как може да вървят толкова много, като са по 1500+ кг, а конете им са точно колкото на един Голф - отговорът беше, че техните конски сили били по-различни.

 

 

 

Както казах, съжалявам, че не мога да покажа изтритите мнения от модераторите. Ще започна да си ги записвам. На 2.4 и 2.8 се разгръщат нещата, които 1.8Т няма. Противоречията са от теб - като започнеш от това да сравняваш 4.2 с двулитров дизел, на което още се смее половината форум, минеш през това, че 1.8Т е по-добре от 4.2, както и през това, че сравняваш S5 с по-новото 4.2 ФСИ с ръчни със стар осмак с ретро автомат, както и през това, че сам казваш, че пазарът е пълен с 6 цилиндрови отпадъци, пък после бил пълен и с 1.8Т отпадъци. Пазарът се състои от различни хора, а не всички от тях харесват твоят 1.8Т.

Кое как се прави на V-образния мотор не е мой проблем, а на механиците. Тук не обсъждаме това. Сервиз няма да ти дам, защото обикновено по тези сервизи ходиш и казваш, че е скъпо. Относно това дали съм правил - все още си пазя фактурите.

Примера ти за другия форум не знам откъде е, но ми напомня изказвания в твой стил, които колегите поместиха по-нагоре и касаеха джантите.

Преди 1 час, Deeper написа:

Е то тоя 150hp също така си мисли ... 

Все едно идва от друг свят ... толкова стари кочини, а той продължава да вярва, че V моторите не вървят, направо летят .. :D

Не, само 1.8Т на 100 години върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 викаш, не е двулитров? :D

Верно трябва да си записваш мисля! 

Никой не твърди, че само 1.8 върви. Това само ти не спря да го повтаряш и колегата с Мерцедесите.

1.8 е просто по добрият избор, за градски автомобил спрямо цени за поддръжка, разходи и прочие :D

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, Deeper said:

1.8 е просто по добрият избор, за градски автомобил спрямо цени за поддръжка, разходи и прочие

E точно само заради това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, 150hp написа:

Кое как се прави на V-образния мотор не е мой проблем, а на механиците.

И парите за това не са проблем... Банки и "бързи кредити" винаги са на среща.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, МММ1 написа:

И парите за това не са проблем... Банки и "бързи кредити" винаги са на среща.

 

 

За който има нужда от тях - да. Пък и на фона на това, че реставрирането на умряло 1.8Т е безплатно.....

преди 11 минути, Deeper написа:

Е то това малко ли е ? :D

 

Не е достатъчно, тъй като е единственото, което може да предложи, за разлика от другите. Никой не намесва поддръжки, данъци и такси. Ако ми е толкова зор за тях, ще си купя Корса 1.5 литров дизел. Какво да му се кефя на градското на миксера - че лятото не може да тръгне от място и се пъне и напъва като жена пред раждане? Че има звук на продънен бойлер? Че не го ли вкараш в обороти, е трагедия? Че е добре в средни обороти, понеже просто няма ниски и високи? Че има гаден резонанс и т.н. и т.н.?
 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Deeper said:

Е то това малко ли е ? :D

Не е малко разбира се, просто има и други хора като мен на които не им пука за този момент точно. Иначе е ясно че всичко което печелиш със шестака ще си го платитиш. 4литра отгоре градско, 1извъндрадско на А6 е само разликата в горивото. А после има доста други разлики за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, 150hp написа:

 

За който има нужда от тях - да. Пък и на фона на това, че реставрирането на умряло 1.8Т е безплатно.....

 

Не е достатъчно, тъй като е единственото, което може да предложи, за разлика от другите.

Предолагаме, че след като караш 4.2 V8, което е уаааауууу (шапка ти свалям и винаги бих те пуснал да ми отнемеш предимството), парите ти валят от небето или най-малкото, имаш финансово храстче, засадено у вас. 

За теб няколко хиляди не са голям/сериозен проблем. Хората си бършат задници*е с тоалетна хартия, а ти с левчета (стотачки).

Реставрирането на умряло 1.8Т ако имаш акъл се равнява на зимните ти гуми ...

И да, достатъчно е, защото другите и това не могат да ти предложат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Deeper написа:

 

Реставрирането на умряло 1.8Т ако имаш акъл се равнява на зимните ти гуми ...

И да, достатъчно е, защото другите и това не могат да ти предложат ;)

 

Могат, и то в пъти по-добре. Но който не ги е карал, ще му е трудно да го разбере. Ако искаш, ще ти дам едно кръгче.

Реставрирането на умрял шестак, при подходящите хора, които не искат да те доят и цедят, също не е хиляди, милиони левове. Само че умният човек не си купува умишлено умряло 1.8Т или шестак, а гледа, доколкото е възможно. Това, че някой си е направил сметка и си е купил 1.8Т за да има тънка поддръжка, не значи, че 1.8Т е върхът на айсберга. Ако беше така, щеше да се произежда само той и да се слага и в S/RS версиите, само че чипнат още повече.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ми дадеш кръгче? :D:D:D

Дай и аз, като един виден наш колега, да ти предложа един challenge.

Предполага се, че или на 7-ми или на 8-ми сутринта ще съм в София.

Искаш ли да направим една "линия", ти с осмако, аз с 1.8Т и да видим каквааааа огромна разлика ще ми дадеш? Колата ми е само stage 1. Нищо друго не е пипано :D

Опитвам се да ти го набия в главата, но явно не подлежиш на наливане - не твърдим, че 1.8 е върха. Просто е удачен/по добър вариант за градска кола.

Не на празно, в нормалните страни (изключвам БГ) хората си взимат големи мотори, когато пътуват доста и на големи разстояния. Там вече се усеща разликата в обема.

Но да ми обясняваш, че в голям град V8 или 6 са по добър избор ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...