robobug Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 11 hours ago, 150hp said: Шестак е, разгръща се мазно..... Както казах - важното е първо да върви, а после може да разтягаме всякакви локуми За пореден път показваш, че нямаш представа какво коментираш - 2.4, 2.8 и 2.7 са един и същ мотор. Молбата ми е - пробвай s5-цата и после кажи дали има нещо общо с тия "мазни" душегуби, който постоянно споменаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Вървят мазно, защото еднакво не вървят във всички обороти, освен 2.7тт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Да ама освен това не вибрират под товар и не бучат още от момента в който стрелката стигне 1000об. Ако може да се обобщи нещо обективно то би било че 4 цилиндровите двигатели просто трябва да бъдат по-нови от тези с повече цилиндри за да запазят някакво по-елегатно поведение да го наречем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, robobug написа: Както казах - важното е първо да върви, а после може да разтягаме всякакви локуми За пореден път показваш, че нямаш представа какво коментираш - 2.4, 2.8 и 2.7 са един и същ мотор. Молбата ми е - пробвай s5-цата и после кажи дали има нещо общо с тия "мазни" душегуби, който постоянно споменаваш. И какво е общото между 2.4, 2.8 и 2.7 - че когато са в кондиция, всичките вървят по-приятно от тръцоне. Със сравнението си само показваш колко не си в час. Който е наясно ще разбере защо. преди 22 минути, ppenchev написа: Вървят мазно, защото еднакво не вървят във всички обороти, освен 2.7тт Да, ако са пред блокаж. Докато 1.8Т си е блокирал по рождение. Преди 2 часа, robobug написа: Както казах - важното е първо да върви, а после може да разтягаме всякакви локуми Забравих, че старо 4.2 автомат с 300-340 коня не върви, но 1.8Т със своите 150 е самолет. Сори. Редактирано 2 Декември 2019 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Някои колеги са като котката.Не падат по гръб.Добре върви темата.Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Трябва само някой да дойде и да ни обясни как всички сме идиоти и истината е 1.9тди. После един да каже, че дизела е само за топло, после един да се изкаже за газ срещу бензин, друг да обясни как V8-ка му гори 8 газ извънградско, някой да го оплюе, че кара голям двигател на газ, и че трябва да го е срам от това и т.н. и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Абе, пичове, то хубаво се джавкате за тия мотори, ама в крайна сметка колегата @Ivan Bochev купи ли си кола?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Да свалиш двигателя и после цил. глава и да не смениш сегменти и биелни лагери е глупост. Ако не разбираш нещо, което четеш винаги ти се струва"тъпо".Така е да , не мога да разбера да се коментират яростно мотори по на 20 г от хора които не са се возили в тях... В тоя форум всяка салма е топа и другия кара дарак.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Преди 5 часа, 150hp написа: И какво е общото между 2.4, 2.8 и 2.7 - че когато са в кондиция, всичките вървят по-приятно от тръцоне. Със сравнението си само показваш колко не си в час. Който е наясно ще разбере защо. Да, ако са пред блокаж. Докато 1.8Т си е блокирал по рождение. Забравих, че старо 4.2 автомат с 300-340 коня не върви, но 1.8Т със своите 150 е самолет. Сори. Ти изобщо карал ли си изброените? Струва ми се, че си фърлил котва пич. Как можеш да сравняваш 4.2 с 1.8? И кой изобщо е казал, че не върви? Изброените двулитрови мотори са спрели....предполагам, че си някъде на около 20 и това ти е първият автомобил, след като тръгваш да обясняваш как V6 двулитров върви по добре и по мазно от 1.8Т. И стига си давал за пример 150кс мотор. Дадох ти жокер ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 3 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Преди 6 часа, royce написа: Абе, пичове, то хубаво се джавкате за тия мотори, ама в крайна сметка колегата @Ivan Bochev купи ли си кола?! Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀 В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Е не де. Купи си 2.4 V6. Найш ли колко е безпроблемен, как се разгръща плавно и колко леко върви ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 7 hours ago, 150hp said: но 1.8Т със своите 150 е самолет Това 1.8т/150 си го измисли преди една-две страници и вече само на това повтаряш. Никой, освен теб, не коментира такъв мотор. Кое му се разгръща на 2.4 и 2.8? Нещо, което го няма, как може да се "разгръща"? Какво противоречие видя.....че на БГ пазара има само отпадъци? Това прави V-образния мотор по-лесен за поддръжка ли? Напротив, противоречие няма - ситуацията показва как пазарът оценява различните моторизации. Виж пак какво е написал @ppenchev и кажи как точно се прави това на V-образния мотор. Очевидно нито си го правил, нито си давал кола на сервиз да го направят. Иначе нямаше да даваш с лекота такива съвети. Питай в тайния сервиз дали подобна операция има еднакъв ефект при 2.8 и при 1.8. Преди време в един друг форум се обясняваше колко много вървели едни легендарни коли. На въпрос - как може да вървят толкова много, като са по 1500+ кг, а конете им са точно колкото на един Голф - отговорът беше, че техните конски сили били по-различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Е то тоя 150hp също така си мисли ... Все едно идва от друг свят ... толкова стари кочини, а той продължава да вярва, че V моторите не вървят, направо летят .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 (Редактирано) 47 minutes ago, Ivan Bochev said: Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀 Ти не ни обръщай внимание. Ние тука си водим един стар "разговор" за 20 годишни Тествай един регистриран автомобил и виж какъв разход ти дава по компютър. Вероятността да намериш читав 6-стак, на малко км е по-голяма. Но не си и помисляй да купиш нещо и после да разчиташ да го изправиш на крака в сервиз. Edit: преди около 2-3 години Б6 с 1.8т вървяха по 7-8к лв, в недобро състояние....е не като гробниците днес по 6-7:), но пак в лошо състояние. По това време в една автокъща преди Владая беше излязла една Б6-ца 2004-та, комби "с всички екстри", цветен ФИС, кожен спортен салон, неразличима от нова, на около 100к км (с документи).....с 2.4/170кс, за 7к лева. Такъв автомобил си заслужава компромиса, но не защото е мазен и незнам си какво, а защото е неразличим от нов. Човекът, за който избирахме автомобил, обаче искаше дизел и не направи този компромис Редактирано 3 Декември 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Преди 1 час, Ivan Bochev написа: В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил. Мой познат ги избираше на принципа " влизаш в автокъщата и купуваш винаги третата от ляво". И винаги беше доволен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Преди 3 часа, Deeper написа: Ти изобщо карал ли си изброените? Струва ми се, че си фърлил котва пич. Как можеш да сравняваш 4.2 с 1.8? И кой изобщо е казал, че не върви? Изброените двулитрови мотори са спрели....предполагам, че си някъде на около 20 и това ти е първият автомобил, след като тръгваш да обясняваш как V6 двулитров върви по добре и по мазно от 1.8Т. И стига си давал за пример 150кс мотор. Дадох ти жокер ... Ако беше проследил историята на мненията и форума, щеше да знаеш кой какво твърди и кой какво е притежавал. Не аз сравнявам 4.2 с 1.8, а интерпретирам иронично чужди изхвърляния. Както споделиха и тук, Робобъг има склонност да пише комични неща, с които е грехота човек да не се пошегува. Трамплин за последните му изцепки е и настоящата тема и поне 20 по-стари. Относно писането ти за V6 - двулитров такъв няма. Преди 1 час, Ivan Bochev написа: Като гледам кво става, май никога няма да си купя 😀 В крайна сметка мятам се на нещо, което по вътрешно убеждение си заслужава и се моля да имам късмет с читав, добре поддържан автомобил. Можеш да направиш и друго - да се качиш и да покараш. След като направиха това, не малко колеги избраха шестака. Преди 1 час, robobug написа: Това 1.8т/150 си го измисли преди една-две страници и вече само на това повтаряш. Никой, освен теб, не коментира такъв мотор. Кое му се разгръща на 2.4 и 2.8? Нещо, което го няма, как може да се "разгръща"? Какво противоречие видя.....че на БГ пазара има само отпадъци? Това прави V-образния мотор по-лесен за поддръжка ли? Напротив, противоречие няма - ситуацията показва как пазарът оценява различните моторизации. Виж пак какво е написал @ppenchev и кажи как точно се прави това на V-образния мотор. Очевидно нито си го правил, нито си давал кола на сервиз да го направят. Иначе нямаше да даваш с лекота такива съвети. Питай в тайния сервиз дали подобна операция има еднакъв ефект при 2.8 и при 1.8. Преди време в един друг форум се обясняваше колко много вървели едни легендарни коли. На въпрос - как може да вървят толкова много, като са по 1500+ кг, а конете им са точно колкото на един Голф - отговорът беше, че техните конски сили били по-различни. Както казах, съжалявам, че не мога да покажа изтритите мнения от модераторите. Ще започна да си ги записвам. На 2.4 и 2.8 се разгръщат нещата, които 1.8Т няма. Противоречията са от теб - като започнеш от това да сравняваш 4.2 с двулитров дизел, на което още се смее половината форум, минеш през това, че 1.8Т е по-добре от 4.2, както и през това, че сравняваш S5 с по-новото 4.2 ФСИ с ръчни със стар осмак с ретро автомат, както и през това, че сам казваш, че пазарът е пълен с 6 цилиндрови отпадъци, пък после бил пълен и с 1.8Т отпадъци. Пазарът се състои от различни хора, а не всички от тях харесват твоят 1.8Т. Кое как се прави на V-образния мотор не е мой проблем, а на механиците. Тук не обсъждаме това. Сервиз няма да ти дам, защото обикновено по тези сервизи ходиш и казваш, че е скъпо. Относно това дали съм правил - все още си пазя фактурите. Примера ти за другия форум не знам откъде е, но ми напомня изказвания в твой стил, които колегите поместиха по-нагоре и касаеха джантите. Преди 1 час, Deeper написа: Е то тоя 150hp също така си мисли ... Все едно идва от друг свят ... толкова стари кочини, а той продължава да вярва, че V моторите не вървят, направо летят .. Не, само 1.8Т на 100 години върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 (Редактирано) 2.4 викаш, не е двулитров? Верно трябва да си записваш мисля! Никой не твърди, че само 1.8 върви. Това само ти не спря да го повтаряш и колегата с Мерцедесите. 1.8 е просто по добрият избор, за градски автомобил спрямо цени за поддръжка, разходи и прочие Редактирано 3 Декември 2019 от Deeper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 5 minutes ago, Deeper said: 1.8 е просто по добрият избор, за градски автомобил спрямо цени за поддръжка, разходи и прочие E точно само заради това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Е то това малко ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 преди 9 минути, 150hp написа: Кое как се прави на V-образния мотор не е мой проблем, а на механиците. И парите за това не са проблем... Банки и "бързи кредити" винаги са на среща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 (Редактирано) преди 4 минути, МММ1 написа: И парите за това не са проблем... Банки и "бързи кредити" винаги са на среща. За който има нужда от тях - да. Пък и на фона на това, че реставрирането на умряло 1.8Т е безплатно..... преди 11 минути, Deeper написа: Е то това малко ли е ? Не е достатъчно, тъй като е единственото, което може да предложи, за разлика от другите. Никой не намесва поддръжки, данъци и такси. Ако ми е толкова зор за тях, ще си купя Корса 1.5 литров дизел. Какво да му се кефя на градското на миксера - че лятото не може да тръгне от място и се пъне и напъва като жена пред раждане? Че има звук на продънен бойлер? Че не го ли вкараш в обороти, е трагедия? Че е добре в средни обороти, понеже просто няма ниски и високи? Че има гаден резонанс и т.н. и т.н.? Редактирано 3 Декември 2019 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 9 minutes ago, Deeper said: Е то това малко ли е ? Не е малко разбира се, просто има и други хора като мен на които не им пука за този момент точно. Иначе е ясно че всичко което печелиш със шестака ще си го платитиш. 4литра отгоре градско, 1извъндрадско на А6 е само разликата в горивото. А после има доста други разлики за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 преди 1 минута, 150hp написа: За който има нужда от тях - да. Пък и на фона на това, че реставрирането на умряло 1.8Т е безплатно..... Не е достатъчно, тъй като е единственото, което може да предложи, за разлика от другите. Предолагаме, че след като караш 4.2 V8, което е уаааауууу (шапка ти свалям и винаги бих те пуснал да ми отнемеш предимството), парите ти валят от небето или най-малкото, имаш финансово храстче, засадено у вас. За теб няколко хиляди не са голям/сериозен проблем. Хората си бършат задници*е с тоалетна хартия, а ти с левчета (стотачки). Реставрирането на умряло 1.8Т ако имаш акъл се равнява на зимните ти гуми ... И да, достатъчно е, защото другите и това не могат да ти предложат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 преди 2 минути, Deeper написа: Реставрирането на умряло 1.8Т ако имаш акъл се равнява на зимните ти гуми ... И да, достатъчно е, защото другите и това не могат да ти предложат Могат, и то в пъти по-добре. Но който не ги е карал, ще му е трудно да го разбере. Ако искаш, ще ти дам едно кръгче. Реставрирането на умрял шестак, при подходящите хора, които не искат да те доят и цедят, също не е хиляди, милиони левове. Само че умният човек не си купува умишлено умряло 1.8Т или шестак, а гледа, доколкото е възможно. Това, че някой си е направил сметка и си е купил 1.8Т за да има тънка поддръжка, не значи, че 1.8Т е върхът на айсберга. Ако беше така, щеше да се произежда само той и да се слага и в S/RS версиите, само че чипнат още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Да ми дадеш кръгче? Дай и аз, като един виден наш колега, да ти предложа един challenge. Предполага се, че или на 7-ми или на 8-ми сутринта ще съм в София. Искаш ли да направим една "линия", ти с осмако, аз с 1.8Т и да видим каквааааа огромна разлика ще ми дадеш? Колата ми е само stage 1. Нищо друго не е пипано Опитвам се да ти го набия в главата, но явно не подлежиш на наливане - не твърдим, че 1.8 е върха. Просто е удачен/по добър вариант за градска кола. Не на празно, в нормалните страни (изключвам БГ) хората си взимат големи мотори, когато пътуват доста и на големи разстояния. Там вече се усеща разликата в обема. Но да ми обясняваш, че в голям град V8 или 6 са по добър избор ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts