Jump to content

Мнение за 3.0 ТФСИ 300 hp


Recommended Posts

Така е да. 

И сега следва въпроса ние в Европа ли живеем или в САЩ/Канада. И 2-2.60лв ли даваме за литър бензин или 1 долар за галон? 

От това следва и правилния отговор на въпроса дали е по-разумно да си купиш Q7 TDI или TFSI. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проблемът с Канадските е основно ръждата , която трудно има сппиране . Освен техно теста има и 1 сертификат от ДАИ за евро стандартите който отнема 1 до 2 седмици да се издаде , но първо техно тест / ако няма да ходи колата е малко по скъпо /. Еко такса още 300лв +регистрация и гражданска . Бензина в Канада е на литър / и никак не е евтин в сравнение със Сащ / , а в Сащ на галон  и в момента 1 галон гони 3,50 /4$ в зависимост от щата . В северна америка дизелите не са много разпространени . Щом човеът търси Q7 2017 предполагам разхода за гориво няма да му е проблем ,както и подръжката на кола в премиум клас , както и на всички колеги с големи мотори без збачение дизел или бензин . Предполагам че няма да ходи на състезания с тая Q7-ца 3.0TFSI :) да по тромава ще е от S4, A6/7/8 но за БГ си е достатъчно пъргава . А и разхода ако се ускорява плавно ще е приличен , в трафика нормално да гори , извънградско с нормална скорост ще е около 10/100 . Големия + е историята и подръжката / за Сащ и Канада говоря / Там хората с възможности да си купят тази кола не са ганьовци да правят шмекерии и си поддържат колите , има репорти и за най-малките инциденти и основно се правят в дилърските сервизи / за новите коли говоря / . Ако е Канадка мигачите ще са оранжеви и ти остава да ти оправят радиото и навигацията . Аз лично си ползвам телефона за навигацията и не е болка за умиране . Стандартно колите там имат малко по различно базово оборудване от европейските . Можеш да се пазариш и да свалиш цената доста , в зависикост кога възнамеряваш да я купуваш . Имам предвид следното : на края на всяко тримесечие всеки дилър / за Сащ казвам / има някакъв таргет за продаване на коли без значение нови или стари (2-3-4 годишни) , и за да не те истървът като клиент са готови да свалят цената но си е баси пазарлъка 2-3 дни надлъгване . Моята кола я взех с 2500$ надолу от исканата цена в това ми влизаше и регистрацията на колата което пак са допълнителни разходи . Когато ти направят цената искай разбивка за всичко , защото ще ти набутат една камара дилърски такси и т.н. и пак почва пазарлъка наново . Общо взето е забавно :) Успех с решението , колата е хубава , моторът има потенциал , и да не забравяме "жена и кола на късмет " :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да я вкарат Мост ауто. Те в цената ми правят всичко с доставка до вкъщи готова за каране. Благодаря много за информацията на всички! Остава да продам 6цата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-изгодно е да си я вкараш сам. Не се изискват специални умения. Проучи как става и си ти. Не е ядрена физика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да съдействам за транспорта до Бг с инфо но осъществяването на покупката си е отговорност на новия собственик , и когато се закупи колата трябва се достави до там от където ще я товарят + митнически агент тук в БГ . Ако прояви някой интерес да пише :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Документа който ДАИ издава съдържа еквивалента еврокатегория и се казва "Удостоверение за индивидуално одобряване на пътно превозно средство, регистрирано извън държавите-членки на Европейския съюз, друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или Конфедерация Швейцария"

 

Още информация тук: https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/32859

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 17.06.2021 г. at 22:26, Jass написа:

Ако ще върти 30+ хил км на година да, иначе твърдо не, стига с тия дизели и тая икономия, която ти излиза през носа после!

Не случайно иска 3.0Т - един от най-добрите двигатели в Ауди!

 

Това трябва да го обясниш на някой, който си е взел 4М 3.0 ТДИ на 200к, който кара 12-15к на година. Икономията отива по дяволите като затегне мотора щото е сменяла масло на 30к или смени разпределителните валове. Аз съм виждал 4-5 такива моторчета за боклука - 272 коня. Преди години карах по 50к на година и съответно дизел. Сега карам 12-15к и през ум не ми минава за дизел. Няма никакъв смисъл според мен. Всичките ми приятели ме питат ама как така бензинов камион след толкова много дизели... Е няма такъв кеф - звук, липса на вибрации, загрява за минута зимата въобще не се сещам за нито един плюс на дизела спрямо бензина освен разхода, който е фактор само за голям пробег. 3 литра средно на 12 000к на година са 360 литра повече на година. Приел съм факта, че колата ми гори по 72лв повече на месец. Всичко се смята в левове, не в литри.

 

Относно разхода на 3.0 ТФСИ в 4М - мен ми гори 13-15 в София, но рядко карам в трафик (с изключен старт/стоп, гори доста на място спрямо дизелите). Магистрала 150-160км/ч е към 12-12.5/100. На 160км/ч е на 2050 оборота или нещо подобно. Аз се насочих към това задвижване, понеже също както колегата който пита, карам предимно Цариградско, Околовръстното и извънградско. Градското и да е повече като литри ако е 20-30% от годишния пробег може спокойно да се пренабрегне.

 

След близо 450к с дизели мога да кажа, че дизел се купува само за голям пробег. Всичко друго е извращение особено Евро 6 дизели и тяхната пословична надеждност и чувствителност към качествената нафта...

 

 

Редактирано от bai_ILIA1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, bai_ILIA1 написа:

Икономията отива по дяволите като затегне мотора щото е сменяла масло на 30к или смени разпределителните валове. Аз съм виждал 4-5 такива моторчета за боклука - 272 коня.

 

На 3.0тфси ако му сменяш маслото на 30к км няма ли да умре също както 3.0тди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, quаttro написа:

 

На 3.0тфси ако му сменяш маслото на 30к км няма ли да умре също както 3.0тди?

 

Най-вероятно това няма да се отрази положително като цяло, но бензиновите коли често са на доста по-малко км на вторичния пазар и така може да се намали интервала на маслото от следващия собственик. Също така ги няма регенерациите на ДПФ къде успешни, къде прекъсвани многократно, което неименумо "заразява" маслото с нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, quаttro said:

 

На 3.0тфси ако му сменяш маслото на 30к км няма ли да умре също както 3.0тди?

За супер крактко време едно след друго почти видях 4-5 утрепани буквално екземпляра, два от които бяха на малко км даже. За мен изобщо не е идиотоустойчив този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, DLS написа:

За супер крактко време едно след друго почти видях 4-5 утрепани буквално екземпляра, два от които бяха на малко км даже. За мен изобщо не е идиотоустойчив този мотор.

 

За добро или лошо идиото устойчиви мотори Ауди отдавна нямат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, DLS написа:

За супер крактко време едно след друго почти видях 4-5 утрепани буквално екземпляра, два от които бяха на малко км даже. За мен изобщо не е идиотоустойчив този мотор.

 

Това съм искал да кажа и аз в няколко поста в тоя раздел, защото има няколко момчета (и шпека), които са си сформирали 3.0тфси секта и проповядват как тоя мотор е манна небесна и не се чупи няма разходи по него, а 3.0тди хвърля вериги, дюзи, турбини и помпи всяка седмица раз'ириш ли...   А нещата реално са си на кантар, и двата са един дол дренки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...