Qsharnashuvara

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro

Recommended Posts

Гледах ги в Ибей дисковете за към 600 евра,и 200 за накладките.ОригиналдЪ.Иначе за маслото ще го мисля.За скоростите пак ли е такава драма или...?MTM са ми най удобни,в смисъл близки.Днес видях едно RS3 седан с MTM и ме изкефи.Пича го понатисна... бая е нервно  :) 380 са дисковете,ама няма да ги сменям докато не обадят.Исках да ги сменям защото ме дразни как скърцат накладките... ама ще почакам при тази цена.  :)

Edited by manchorov

Share this post


Link to post
Share on other sites

@manchorov Мдааа моя грешка дисковете са ти 380мм просто си мислех за дисковете на RS6 които също са ала двукомпонентни.

За скоростите нали ти писах в другата тема има си китове на ZF. Koeто е по-оригиналното ... все пак ZF правят кутиите и целия кит е някъде около 250 евра докато OEM oтива тройно ;)

Относно дисковете при условие, че имаш бюджет може да вземеш дори по-читави от ОЕМ-ските примерно такива, като номера с такива дискове е, че на следващата смяна се взема само диска а камбаната не се сменя (или поне такава е връката при другите производители например AP Racing).

 

При един разумен подобор на частите обслужването SQ5-цата ще ти е доста под 5 бона това за нещата които писа в темата за обслужването де.

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Aleks67 said:

При 1.8 и 2.0 TFSI  със сигурност!.. ;)

Много добре попадение колега, сега ще се покрие дървения философ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той вярно е единствения, който хвали тоя трошляк. Стария не горял масло, пък само новия - нейсе

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, soult@ker said:

Много добре попадение колега, сега ще се покрие дървения философ.

Е, в случая е прав, маслото се явява компонент и то значителен от горивовъздушната смес в тези два агрегата... за съжаление.  :flehan:Макар, че едва ли това е имал предвид. :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 23 часа, P_PETKOV написа:

Хммм я разкажи малко по-подробно за тия особености 🙄

Първо, може да няма видим Софт за този номер КОМП.

пуска се рикуест, прави се после аутоскан и т.н.

Абсолютно задължително е после да се направят лог файлове, особено за по-силни коли и да се избере с каква карта да се кара.

има коли с файлове за 97/98/100/102 октана.

има и с файлове за 97lb/97hb/98lb/98hb

И трябва да се види какво и как прави колата.

Не всички покриват използването на СПС превключвател за смяна на горивните карти и предварвнията. 
И те така

@cvetan83

Адаша ми е свършил страшно много неща по колата относно REVO.

Друг дилър на РЕВО в БГ за мен няма.

 

На 1.03.2020 г. at 16:13, P_PETKOV написа:

В твоя случай където и да го сложиш ще ти налеят един и същи софтуер ;)

Това изобщо не е така!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ц Е Ц О Благодаря за поясненията. За бензина ги има тези неща съгласен съм, но предполагам за дизела ги няма тия есктри наливат файла спрямо двигател/комп и айде пей сърце :)

Позачетох малко и темата във шкода форума. Тия шкоди с 2.0TFSI големи вървели ще дойдат  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всеки модерен мотор с принудително пълнене, в който се вложат едни пари, почва да върви.

 

При точно тоя вагов мАтор, пътя е утъпкан, а вложенията не са толкова много. Добавяш лекото купе на предно и доускоренията стават брутални.

 

Колите с 4х4 - голф Р, С3, Леон, дават страшни времена 0-100.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, P_PETKOV said:

@Ц Е Ц Оно предполагам за дизела ги няма тия есктри наливат файла спрямо двигател/комп и айде пей сърце :)

Поради каква причина да има разлика между дизела и бензина?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Емии най-малко нямаш нафта 95 98 100 и т.н. Сега до колко това е така идея си нямам само предлолагам.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 1.03.2020 г. at 17:10, Ц Е Ц О написа:

Mного зависи какви коли.
В момента няма човек във форума, който да е висял и правил проекти при Келеша, Лека му Пръст от мен.
Тогава не бяхме чували за рево и ала бала.
Но, когато му закарахме 2-3 рево коли с по 400+ коня каза, че и една седмица да настройва, няма как да го направи като рево файла.А щом той го казва, значи е така.

Цецо, Рево въобще занимават ли се с къстъм ремап на къстъм сетъпи или за там трябва да се търсят други алтернативи? Доколкото съм запознат високите им стейджове изискват точно определен от тях хардуер или с други думи, ако си решил сетъпа да е с турбо 3076, а те предлагат стейдж 3 и той е с 2871... май не са вариант :nixweiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GTX3071R
Като цяло няма вариант да ти настроят колата с твои части.
Няма как да са сигурни, че всичко после ще е ОК.
Имат си стейджове и препоръчителен/задължителен хардуер.
За моята кола например има само два видими за нормален потребител стейджове Стейдж 1 = софтуер и Стейдж 1+ софт и ремък с ролка.
Обаче като влезеш в дилърският панел и се оказва,че има Стейдж 2 и Стейдж 2+
Стейдж 2 - за спортни катализатори 100 или 200 клетъчни и Стейдж 2+ за декат.
Особено за високите стейджове всичко трябва да си е с техен хардуер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз пък си мисля ако скоростите на 3.0 БиТДИ са до 700 нютона според Ауди,а според ZF до 500-550 за 8hp55.Какво се случва с ремап който е до към 800 нютона.Нещо не ми се вързва.Или след ремапа е на доиживяване...Просто размишлявам,a REVO казват ,че е сеифти.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@manchorov
Бая носят на бой.Като цяло.
Моето 3.0тди в 4ф 240кс шеста година се кара на 320кс и 700нм, при лимит на кутията около 550нм.

Само се обслужва на всеки 80 000км и така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Знае ли някой, дали всички 3 битди имат тази система за рекуперация на енергията?

По специално се интересувам за Олроуд.

Като разглеждам обяви, в някои пише, в други не.

Дали е екстра или се вгражда серийно?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ц Е Ц О said:

@manchorov
Бая носят на бой.Като цяло.
Моето 3.0тди в 4ф 240кс шеста година се кара на 320кс и 700нм, при лимит на кутията около 550нм.

Само се обслужва на всеки 80 000км и така.

къде е ремапвано това 4F?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Schnura За това oт скрийшота по-долу ли иде реч ?

 

Това е от брошурата за 2012-та моделна година.

image.png.7bba41ce11339844d8f8157258687ab4.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 38 минути, OvivO написа:

къде е ремапвано това 4F?

Е как?
При най-добрия - Келеша , лека му пръст........😥

Share this post


Link to post
Share on other sites

не го познавам, но Бог да го прости!

Значи сега revo или крематор :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Рево и креватора в едно изречение, не се излагай. Креватора само акомнямаш пари и искаш да ти твори върху колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

не ги съпоставям, но revo си заслужава за по-скъпа кола, големият душегуб в 4F вече го търгуват за 6000 леааа :) и 925лв за revo...

@soult@ker: ако не са реномираните интернационални тунинг студиа, кой тогава? За крематор съм срещал само добри мнения? За маднес, годеч и т.н. има и негативни.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има повече негативни за креватора, доста коли са идвали по сервизите където ходя да си оправят колите след него. Но защо не се оплакват нямам представа, сигурно страх да не признаят, че са се прецакали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А защо ходиш по толкова сервизи, че пък и да си събрал такава информация.

Извинявам се, но ми звучи недостоверно. 

 

Аз съм с точно обратното мнение, както и доста колеги тук. 

Няма начин да няма недоволни, но едва ли са колкото пишеш.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, soult@ker said:

 доста коли са идвали по сервизите където ходя да си оправят колите след него.

А на мен ми е интересно кой сервиз "оправя" тези коли.....и от какво ги оправя - връща им заводския софтуер, слага им фабрични катализатори....какво точно им "оправя"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.