chefoukr Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Egr охладитела е запушен.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Вариант за отпътуване без сваляне има ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Практиката е доста по-силна от "диагностиката"...но пък двете върят ръка за ръка в това електронно бъдеще на колите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Вариант за отпътуване без сваляне има лиПри мен е така вече година.Нямам проблеми. Все няма време да го изкормя да го прочистя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 @Vasil82 Принципно е кофти идея да сложиш по-къси пружини на стандартния амортесьор. Правил съм го това упражнение преди време и резултатът беше - разбити аморт за отрицателно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 До колкото съм запознат, като не е от тръбите или от самия ЕГР, остава да е от кулера му. И при мен беше така и се наложи да се спря софтуерно ЕГР-а. Мисля, че беше към 1000 нов кулер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Преди малко видях че едното маркуче което влиза в клапана на който на капачката пише USA беше се спукало и съскаше оттам оправих го, изчистих грешката и засега я няма като покарам още малко пак ще видя. Може ли от него да я е набивало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Може, тези вакуум маркучлета са лесни за чупене/късане. А като не отвори клапата, колата не получава достатъчно въздух от егр системата и следователно набива грешка. Това е по-малкото зло. На други егр системи направо влиза в авариен режим като не работи егр-а като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Той U.S.A клапана е точно за клапата дето разпределя потока от къде да мине през кулера или не според температурата на изгорелите.Обаче сега като е още хладно няма проблем.Проблемите почват в жегите[emoji3]Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Накрая като му видя сметката и приключвам с него 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 On 2/17/2021 at 5:01 PM, Vasil82 said: @OvivO При мен се беше предала едната помпа както каза VBI взех чисто нова на феби по спомен беше около 18 лв. Така че първо виж. Може и без да свалиш джантата като запретнеш мокета се вижда. колеги, а може ли от казанчето за чистачките да имам малко влага вътре в краката на шофьора? Вчера чистих колата и под стелката има влага, не мога да определя на мирис дали е чиста или е течност за чистачки. Абсолютно може и да си е влага от сняг/киша все още, защото скоро не бях вдигал стелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Махни пластмасова лайсна на прага на дигни леко мокета и ще видиш има ли нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 а според теб може ли глупавото казанче за чистачки, до подлива чак до краката на драйвъра само под стелката бе влажно, нагоре към педалите е супер сухо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Завърти гумата на една страна и запретни предпазния мокет и виж дали има течове някъде. С какви стелки си . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 още не ми се занимава с това да го боря Зимата съм с гумени, като сменям летните гуми - слагам мокетните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 На комбЕтата от там минава маркучаа за задната чистачка и често се прекъсва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 седанче е моят шлеп, но днес вече е сухо като кибрит, не мисля, че е било течност за чистачки, че и няма никакъв дъх на такава, по-скоро е трябвало след ските да махна гумената стелка по-рано Но все още си стои проблемът с течащото казанче, ще му дойде реда и на него, то с тези разпади не е само едно нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Погледни дренажите под чистачките, ако не си ги чистил скоро може там да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Колеги, Как се махат фиксаторите за стелките на задната седалка? Купих си едни нови легени, уж за модела. Предните са ОК и се закопчават идеално на местата си, ама единия фиксатор не пасва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 чисто е и там, няма драма, повърхностна влага е било, но вчера се спекох нещо за BT модула @royce: на щипки са фиксаторите, но се махат много тегаво и със сила поне аз съм ги махал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 (Редактирано) @OvivO Мислех, че са навити и пробвах да въртя - е не стана. Директно нагоре ли се дърпат? P.S. - май видях как става. От 2 части са и едната е от долната страна на мокета ... Редактирано 8 Март 2021 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 даже съм ги изкарвал и без да ги разделям, тегаво си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 9 Март 2021 Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 Колеги имам нещо като проблем, карам така вече доста време и почва да ме дразни. Дори не знам как да го обясня. Работата е че когато съм по енерция надолнище най-вече и чукна педала на газта докато се вдигат обротите сякаш чувам мотора вътре я купето. Започва да работи по шумно. Странно е много. Не го прави много да речем в месеца 2-3 пъти но е тъпо. Вериги нямат лоп нямат троп колата си е обслужена отвсякъде. Ако някой има идея да сподели.😑 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Март 2021 Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 да ги засилваме в някой язовир и да играем за каското звучи ми като да е един датчик върху самата ГНП - регулира горивото - някои колеги го смениха и споделиха, че е изчезнало, да кажем колегата @mili 75 Не е датчикът на рейла, а върху самата помпа, около 170 лв струва по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 9 Март 2021 Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 Колеги скачам на следващия ретрофит за тпмс, та въпроса е дали този модул, с тези приемници и сензори на 433Mhz ще си контактуват. Гледам, че на приемниците пише 125Кhz. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts