Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Практиката е доста по-силна от "диагностиката"...но пък двете върят ръка за ръка в това електронно бъдеще на колите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант за отпътуване без сваляне има ли
При мен е така вече година.
Нямам проблеми. Все няма време да го изкормя да го прочистя.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82  Принципно е кофти идея да сложиш по-къси пружини на стандартния амортесьор. Правил съм го това упражнение преди време и резултатът беше - разбити аморт за отрицателно време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат,  като не е от тръбите или от самия ЕГР, остава да е от кулера му. И при мен беше така и се наложи да се спря софтуерно ЕГР-а. Мисля, че беше към 1000 нов кулер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко видях че едното маркуче което влиза в клапана на който на капачката пише USA беше се спукало и съскаше оттам оправих го, изчистих грешката и засега я няма като покарам още малко пак ще видя. Може ли от него да я е набивало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, тези вакуум маркучлета са лесни за чупене/късане. А като не отвори клапата, колата не получава достатъчно въздух от егр системата и следователно набива грешка. Това е по-малкото зло. На други егр системи направо влиза в авариен режим като не работи егр-а като хората. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той U.S.A клапана е точно за клапата дето разпределя потока от къде да мине през кулера или не според температурата на изгорелите.Обаче сега като е още хладно няма проблем.Проблемите почват в жегите[emoji3]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/17/2021 at 5:01 PM, Vasil82 said:

@OvivO При мен се беше предала едната помпа както каза VBI взех чисто нова на феби по спомен беше около 18 лв. Така че първо виж. Може и без да свалиш джантата като запретнеш мокета се вижда. 

колеги, а може ли от казанчето за чистачките да имам малко влага вътре в краката на шофьора? Вчера чистих колата и под стелката има влага, не мога да определя на мирис дали е чиста или е течност за чистачки. 

Абсолютно може и да си е влага от сняг/киша все още, защото скоро не бях вдигал стелката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а според теб може ли глупавото казанче за чистачки, до подлива чак до краката на драйвъра :)

само под стелката бе влажно, нагоре към педалите е супер сухо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седанче е моят шлеп, но днес вече е сухо като кибрит, не мисля, че е било течност за чистачки, че и няма никакъв дъх на такава, по-скоро е трябвало след ските да махна гумената стелка по-рано :) 
Но все още си стои проблемът с течащото казанче, ще му дойде реда и на него, то с тези разпади не е само едно нещо :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Как се махат фиксаторите за стелките на задната седалка?

Купих си едни нови легени, уж за модела. Предните са ОК и се закопчават идеално на местата си, ама единия фиксатор не пасва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто е и там, няма драма, повърхностна влага е било, но вчера се спекох нещо за BT модула :)

@royce: на щипки са фиксаторите, но се махат много тегаво и със сила поне аз съм ги махал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Мислех, че са навити и пробвах да въртя - е не стана.

Директно нагоре ли се дърпат?

 

P.S. - май видях как става. От 2 части са и едната е от долната страна на мокета ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам нещо като проблем, карам така вече доста време и почва да ме дразни. Дори не знам как да го обясня.

Работата е че когато съм по енерция надолнище най-вече и чукна педала на газта докато се вдигат обротите сякаш чувам мотора вътре я купето. Започва да работи по шумно. Странно е много. Не го прави много да речем в месеца 2-3 пъти но е тъпо. Вериги нямат лоп нямат троп колата си е обслужена отвсякъде. 
Ако някой има идея да сподели.😑
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ги засилваме в някой язовир и да играем за каското :hilezh:

 

звучи ми като да е един датчик върху самата ГНП - регулира горивото - някои колеги го смениха и споделиха, че е изчезнало, да кажем колегата @mili 75

Не е датчикът на рейла, а върху самата помпа, около 170 лв струва по спомен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги скачам на следващия ретрофит за тпмс, та въпроса е дали този модул, с тези приемници и сензори на 433Mhz ще си контактуват. Гледам, че на приемниците пише 125Кhz.a141890d849dba92d205a06975b5aad7.jpg417d3581e1b2aa7ca0638be9f13cea50.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...