buzzi Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 При положение че оригиналните масла на vw групата 5w40 и 5w30 са под 100 лв за 5 литра туба, покриващи всички изисквания на производителя, не разбирам желанието да се налива каквото и да е друго масло. Ако ще и космическа технология да е.Не познавам човек налял такова масло и да е избягал от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamata Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 (Редактирано) Колеги, предстои ми смяна на маслото, което съм избрал - 5w40 Midland. Коментара за него е излишен. Автомобилът е A4 1.9 tdi quattro avant 110к.с (afn) 1997г. Искам да ви попитам относно филтрите, mann, mahle, bosch, да заложа ли на тях? Основният ми проблем е, че не съм наясно с размерите и това точно какъв филтър ми трябва, а смятам да ги поръчам онлайн от (autodoc-не реклама), заради добрите цени и качеството на предлаганите продукти там. Някой добър колега може ли да разясни точно размери/характеристики на филтрите или дори да сподели линкове, понеже конфигуратора там показва някои различни по модели и специфика. Знам, че не е за тук точно въпроса ми, извинявам се и благодаря предварително! Намерих от тук в друга тема, това ли са ? Например между mahhle i mann виждам по няколко сантиметра разлика в дължината и ширината на въздушния филтър, това проблем ли е ? https://catalog.mann-filter.com/EU/bul/vehicle/MANN-FILTER Katalog Europa/Превозни средства/АВТОМОБИЛИ %2B БУСОВЕ/AUDI/A4 (8D, B5)/1.9 TDI AFN~AVG (T71272) Редактирано 27 Март 2017 от kamata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Заложи на тях. Аз ползвам mahle или mann. На първия ред са твоите филтри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apoc Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 За това какво ще кажете като параметри и дали става за моята кола ? : Kinematic Viscosity at 100ºC IP71 14.89 mm2/s Kinematic Viscosity at 40ºC IP71 92.4 mm2/s Viscosity Index (VI) IP226 169 Specific Gravity at 15ºC 0.861 Pour point -51ºC Flash Point (Closed Cup) 195ºC Cold Crank Viscosity 6500 cP at -30ºC HTHS 4.07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nilieff Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Bardahl 5W40 XTEC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ven777 Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 (Редактирано) Още един глас за Castrol 5W40 Magnatec. Направих един цикъл (12К) с него и съм доволен в сравнение с Elf 5W40 е една идея по-тихо, в ниските обороти и на място. Сложих го за втори път, вече 1000+ и мисля отново да го карам 12 000. За пробега досипвам около 1 - 1.2 л. Колата е А4 B7 1.8T Редактирано 14 Юни 2017 от Ven777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Доливаш литър за 12000 км пробег и казваш е ок??След колко километра пробег почва да го пипа , забелязал ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 За повечето хора такъв харч на масълце даже до 2 литра си е екстра! А пробези от 12-15 000 даже не искам да ги коментирам и то с масла от "конфекцията" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ven777 Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 На 15/06/2017 at 12:50, venomcorp написа: Доливаш литър за 12000 км пробег и казваш е ок??След колко километра пробег почва да го пипа , забелязал ли си ? Равномерно, относително. Ако карам 160+ на магистралата то ще бъде "пипано", ако ли се движа 80-100 на извънградски пътища в обороти 2000-3000 то няма консумация. Но имайки предвид, че карам смесено от двата типа плюс градско София и други градове, то като цяло смятай на около 1000 км равномерен спад от около 100 мл! Нима разход от 1 - 1.2 л. на 12 000 ти се струват притеснителни и много за тоя турбо мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Ами всичко вече е спорно. Щом караш в обороти е нормално да заминава маслото. Обаче познавам хора с този двигател , при които няма такъв харч...и то за 15000км пробег. Явно е въпрос на стил каране и общо състояние на автомобилът. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ven777 Публикувано 10 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2017 (Редактирано) Засега не ме притрснява, нямам оплаквания, колата е чук. Не бих могъл да искам повече. Най-вероятно има нещо, но за 1 л на (10K), господин инженера каза, да не го занимавам ;)). На предното Ауди, от един момент започна да пуши, сменихме гумичките и следващите 8 години нито гореше, нито пушеше. Но беше атмосферен мотор. Сега малко повече заподозрени би имало. Поздрави и хиляди километри Редактирано 10 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2017 (Редактирано) Пробвах и вярно бях изненадан защото го гореше повече от Арал за 50лв. Редактирано 11 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 10 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2017 MOTUL 8100 X-CESS 5W40 - наближава вече трета смяна и много съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 По принцип темата е с какво се кара. Аз съм сипвал и оригиналното на VAG 5-40 special plus , Motul 5-40 xcess , shell helix ultra 5-40 , Castrol edge titanium 5-40 , Castrol Magnatec 5-40 C3... Поведението при всички тях е сходно. Винаги до 12000км. пробег съм доливал 1 литър. При Мотула доливането става след 6000км пробег, при оригиналното някъде след 8000км пробег, при Шела около 5000 , при магнатека пак след 6000км пробег. При Edge двихателя почти не се чуваше,но си го лапна все едно е закуска...и направо го разкарах....нямаше и 5000км.пробег. Та най съм си доволен от Мотула - made in France и Магнатека. Обаче това все са си клас 3 масла - хидрокрек. При следващата смяна смята да заложа на клас 4 - PAO. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ven777 Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 (Редактирано) На 10/07/2017 at 10:44, nichirenshu написа: Пробвай един път ориигнално масло, ще пстанеш изненадан. Но не го взимай от разните онлайн сайтове за 70'лева 5 литра. Какво имаш предвид под оригинално? Слагам Castrol 5W40 Magnatec отговарящо на 502/505 спецификацията на VAG. Castrol-а го имам и на самата капачка на маслото като препоръка от производителя... ;)) Иначе от нета масло не съм купувал, нито бих взел от тия с -30/-40/-50% OFF из сайтовете. Сменям маслото в сервиз за смяна на масла и филтри, който се води най-добрия в околността. Само бутилки по 4 литра. :/ Редактирано 11 Юли 2017 от Ven777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 В България няма нито една истинска туба Кастрол. Мога да ви го докажа по етикети, опаковки и какво ли още не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Това какво означава-че всеки който сипва Кастрол купен от БГ кара с менте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 преди 19 минути, Raino написа: В България няма нито една истинска туба Кастрол. Мога да ви го докажа по етикети, опаковки и какво ли още не. Ти няма, няма и изцепиш някой бисер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 преди 35 минути, Raino написа: В България няма нито една истинска туба Кастрол. Мога да ви го докажа по етикети, опаковки и какво ли още не. Моля за фактология? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Май именно тука е време да се покаже нагледно как да различим истинска туба от фалшива? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 (Редактирано) На мен също ще ми е много интересно да разбера как да се разпознават фалшивите масла, защото всеки говори за фалшиви масла а иначе кара или продава наи-истинските. Редактирано 12 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Съжалявам, вчера не ми остана време да пиша. Така, при истинският Кастрол или така казано този, който идва от официалното място първо има разлика в някои разфасовки сравнение с това, което се продава тук.Преди време 5W30 Longlife III, който беше с щампа на VW в единият ъгъл в Германия се продаваше само в еднолитрови разфасовки, а тук в 4литра. Другото, което за мен е най-определящо е наличието на код на самата туба, който показва коя е партидата, кога е произведена и от кой завод е.Вариациите на заводи са 3 града в Германия и един в Австрия. Следващото нещо е цената.Масово хората точно това търсят и като има балъци има и тарикати.Няма как 1л. в Германия да е 20+ евро, а тук с транспорт и печалба 4-ри литра да излизат 70лв. Ако имам две туби една до друга и по снимков материал ще се обоснова. И за протокола само, Кастрол не продавам и не промотирам как аз едва ли не имам правилния, а другите имат грешния.Българският пазар е много объркан, като се започне от вноса на автомобили, които тук са в лева, а в чужбина са в евро и се стигне до Кастрола, които всеки иска да си купи, но да не се прецака да даде 20-30лв. повече.Няма как някой да внесе истински Кастрол защото няма да му излезне сметката.Как ще продаде масло за 120лв., ако на него ми е излезнало 100-110лв., като сайтовете са пълни с "промоции" за по 65-70-80лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Кастрола ако идва на повече от 4-5евро литъра от завода аз ще се гръмна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Това е съвсем друга тема. Никой няма достъп на цени от завода за какъвто и да е продукт. И аз искам RS6 и мисля, че от излиза 100 000лв. макс, ама на пазара е 250 000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 (Редактирано) На цената от 4-5евро го взимат търговците. Даже като се замисля може и по евтино да е. Редактирано 12 Юли 2017 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване