Jump to content

Ауди А8 D3 4E масло оригинал


Recommended Posts

Преди 1 час, Ц Е Ц О написа:

Абсолютно нищо не му е ОК.
Пълна сеч е .
Особено след като ЛУКОЙЛ вече отговарят да покрива нормите.
Да не споменавам на колко десетки човека вече съм продал автърмаркет масло , ама истинско, че с 0/30 колите им заработиха като фуражомелки

Баце, 
не се занимавай

Хайде да говорим с факти?
А те са , че за три години откакто продавам и популяризирам Равенола, не съм видял прецакан мотор, а даже напротив.
Виж, обаче, с ЛЛ шитните ОЕМ сервизите са пълни.

Да ти кажа, по-добре ти прочети

Искам да кажа, че ако ВАГ маслото се сменя на 10к може би няма да има проблеми, както и ако Равенола се сменя на 25-30к може да има проблеми. Според мен проблема е в интервала на смяна на новите коли.

Link to comment
Share on other sites

преди 30 минути, gibonass написа:

Според мен проблема е в интервала на смяна на новите коли.

Това е едното.

Второто са горивата.

Трето, че ОЕМ имат изисквания към Лукойл да има поне 12% рециклирано старо масло в новото.

Скоро пращахме за тест Равенол VMP 12000+ Км основно градско каране и не беше мръднало.

ОЕМ след 5000км вече е пред полуразпад.

Заради тази платена пропаганда с екологията се ебава мамата на всичко.

 

Link to comment
Share on other sites

И какво става сега продавачите на риванол се опитват да ни убедят колко е скапано оригиналното масло.5000 километра и пред полуразпад.Господине вие за какви ни вземате за тикви ли.Предполагам са милионите коли само в Европа с това оригинално масло включително и аз.И маслото вече е Шел и никъде в схемата го няма Лукойл.От години си карам е колите с оригинал и нищо не се повреждало свързано с маслото.

Link to comment
Share on other sites

@benq Бихте ли споделили за какви коли точно иде реч с какви двигатели и т.н.

 

Да факт е, че @Ц Е Ц О продава и лансира маслата на Равенол, но също така е факт, че VAG маслата са ходи ги хвани какво баш има в тубата отделно, че няма никакви данни относно TBN, NOACK, HTHS (за да е малко по-ясно това е все едно да си купите червено Ауди А4 от магазина ама без да знаете с какъв мотор и скоростна кутия е) ама кво толкова нали е оригинално.

 

п.с. Има достатъчно много анализи на кажи речи всички масла които има на пазара, като цяло VAG маслата не са нищо специално и те така. На който му се рови ще си намери информация.

Edited by P_PETKOV
Link to comment
Share on other sites

За дизелите изглежда не е толкова пагубно , както за бензините да се ползва ОЕМ масло на LL интервал. Доста коли пристигат на сериозен километраж, чинно сменяли масло на 30хил км. 

Link to comment
Share on other sites

Да някак си има разлика дали маслото ще седи на около 90 градуса при дизеловите мотори или над 100 дори 110 при FSI моторите.

Ама за какво ли пиша като Ганьо всичко знае и същевременно по далече от носа си трудно вижда.

Link to comment
Share on other sites

Преди 3 часа, benq написа:

Шел и никъде в схемата го няма Лукойл

Не сте си написали домашното.

Първо - колкото и да е нескромно - почти няма хора от списващите в момента във форума да ми се опрат на тема масла и всичко свързано с тях.

Второ - Шел е за Шкода основно, Ауди си бухат Лукойлско производствени масла.

Даже вече има тестове ама кой да чукне в Гугъл.

Преди 3 часа, CVT написа:

Нищо чудно

А Ти кой беше?

 

Или не можеш да ме цитираш конкретно.

Повечето потребители тук ме познават от мноооого време.

Опита ми базира на тестове, а не на ЕЖК приказки.

Нищо не хваля , а споделям опит.

Сменил съм и съм тествал толкова масла, колкото не сте виждали и у нета.

И да 

RAVENOL VMP 5/30 504/507 е НАЙ-ДОБРОТО МАСЛО  на пазара в момента - цена/качество.

0/30 ОЕМ изобщо не си струва да го коментирам - вчера пак пратих за два покойника с 0/30 на 4000км дето е станало бистра водица.
Самият факт, че го продават у Порше на 329лв тубата, а то горкото идва на средна двуцифрена цена е показателен.

Да не говорим за други неща.

И аз го имам и то на брутални цени, но не го предлагам, просто защото не става.

Edited by Ц Е Ц О
Link to comment
Share on other sites

Няма спор че си експерт по маслата, но не можеш да претендираш че си независим експерт. И както вече казах - съвсем нормално е да си рекламираш продуктите. Щеше да е много смешно ако твърдеше че някоя марка е по-добра от тази която продаваш.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

Да някак си има разлика дали маслото ще седи на около 90 градуса при дизеловите мотори или над 100 дори 110 при FSI моторите.

Доста са по високи стойностите при съвременните дизелови двигатели. По важното е че дори една смяна с некачествено или фалшиво масло е пагубно за FSI двигател. Маслените сегменти блокират в каналите на буталата.

Аз за пореден път отидох да сменям маслото с RAVENOL и пак не стана. Убедиха ме да сложа това http://petronas.bg/oils/cars/syntium_5000av/

Някаква мода има сега по сервизите да препоръчват Petronas.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, CVT написа:

твърдеше че някоя марка е по-добра от тази която продаваш.

Нищо не рекламирам, даже нямам и тема.

И да

има доста по-добри масла и винаги съм го споменавал.

 

Просто всичко различно от ОЕМ 0/30 в момента е в пъти по-добро.

Ясно е , че като не си говорим на живо е различно с писането .

Нямам абсолютно против никой, но да се превъзнасят тия ОЕМ шитни е наистина смешно.

Просто за цена/качество Равенола е без конкуренция.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, benq said:

И какво става сега продавачите на риванол се опитват да ни убедят колко е скапано оригиналното масло.5000 километра и пред полуразпад.Господине вие за какви ни вземате за тикви ли.Предполагам са милионите коли само в Европа с това оригинално масло включително и аз.И маслото вече е Шел и никъде в схемата го няма Лукойл.От години си карам е колите с оригинал и нищо не се повреждало свързано с маслото.

След около 5000 км оригиналното масло е на чорбица, това е факт с който съм се сблъсквал неведнъж при моите коли. И е факт, че има много по- добри масла като Амсойл, Редлайн и Равенол, всичките три съм ги пробвал по няколко пъти и нито ги е харчело, нито е тропало нещо.

Иначе балъци и не информирани хора като тебе винаги ще има.

 

Link to comment
Share on other sites

@MachineSpirit Това си го знаеш ти,аз,както и хората,които ги интересува.Не забравяй,че масата се качва в колата,върти ключа и щом мотора запали и работи,всичко е ок.

Link to comment
Share on other sites

Аз господа съм от не информираните и неграмотните на тема масла.Извинете че не правя като вас боговете спектрален анализ на маслото в колата и незнам за тази чорбица която постоянно използвате.Аз съм от масата въртя ключа и паля.За мен оригиналното масло препоръчано от производителя на колата и одобрено от разни там инженери е напълно достатъчен довод да го ползвам.И моля за извинение че не намирам така междузвездния Риванол за нещо за което бих дал пари .Макар че го рекламирате с хъс.

Link to comment
Share on other sites

On 2/1/2021 at 5:35 PM, crazy driver said:

Особено ако Кастрола е купуван в БГ, щото от немско е малко по-добре.

 

Това на базата на какво го твърдиш?

Link to comment
Share on other sites

Заеви поредната оакана тема ...

Тъй за неразбралите VAG маслата са топ оф дъ поп всичко останало е боклук страшен което даже и за горене не става!

 

п.с. Който хванал лекият сарказъм хванал който не е, здраве да е :bia:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, benq said:

Аз господа съм от не информираните и неграмотните на тема масла.Извинете че не правя като вас боговете спектрален анализ на маслото в колата и незнам за тази чорбица която постоянно използвате.Аз съм от масата въртя ключа и паля.За мен оригиналното масло препоръчано от производителя на колата и одобрено от разни там инженери е напълно достатъчен довод да го ползвам.И моля за извинение че не намирам така междузвездния Риванол за нещо за което бих дал пари .Макар че го рекламирате с хъс.

Не си извинен, че си неграмотен.

А това масло не е препоръчано от инженерите, а от едни други хора с отворено екселче.

Link to comment
Share on other sites

Преди 4 часа, dpf написа:

 

Това на базата на какво го твърдиш?

Ами виж вторият ми пост, там съм написал.

 

Ц Е Ц О ако цените на които продаваш са по-добри от тези в Autobox  ти ставам клиент.

Link to comment
Share on other sites

На 13.02.2021 г. at 8:30, benq написа:

И маслото вече е Шел и никъде в схемата го няма Лукойл.

За съжаление или не вече го има и Лукоил в схемата.Ето го:

https://www.oil-club.ru/forum/topic/44335-volkswagen-special-g-5w-40-свежее/

Не казвам,че е лошо,просто ВАГ вече не подбира,който даде най-добра оферта печели.

Link to comment
Share on other sites

Обсъждате, че 0w30 маслото не става за нищо. На зет ми колата, VW Tiguan 1,4TSI на 20 000км, беше заредена с 5w30. За 2000км, от Германия до България, таблото светна за ниско ниво на маслото. Купих му оригинално 5w30, доляхме до средата, за още 1000км проблеми нямаше, но без никакво каране по магистрали. Предния месец са правили първото обслужване, на 25 000км, наляли са 0w20 longlife. През юли предстои същото пътуване, интересно ми е този път къде ще му свърши маслото, може би още на излизане от Германия. Какво постигат изобщо с тези масла освен да чупят колите?

Link to comment
Share on other sites

От гонене на еко норми които е трудно да се постигнат и хоп 0w20 масло.

Отделно не само 0w30, а всички масла на VAG са далеч от това което трябва да са.

 

p.s. За вярващи сляпо в "ексел" базираните масла на VAG нека първо малко прочетат и после да пишат. Примерно oil-club.de ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...