rehsu Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Привет колеги, От скоро станах собственик на а4 б7 1.9, но започна да ми губи антифриз колата от 1 месец. Няколко майстора смених - всичките започнаха да ми казват ,че е за глава..... Смених термостат, капачка,казанче на антифриза, изолираха ми ЕГР клапана защото той надувал.... Не пуши бяло, няма каша по капачката на маслото, не губи и масло, но започна бая да да доливам антифриз. Парното започна да се губи, гледаха за течове - не било от него. Някакви идеи преди да се набия във смяна на гарнитура или изобщо как да се провери това. Има ли смисъл да се набивам ? Или да търся двигател ? Просто колата върви и няма признаци на нищо такова и ми е ясно как е по добре майсторите дс вземат 2 бона..... Единственото което чувам е едно бълбукане леко при натискане на газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Щом губиш парно и чуваш звук от бълбукане ще правиш глава.Сутрин маркучите твърди ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Ще трябва да направиш ремонта който са ти казали. На 1.9 TDI Голф 5-цата на баща ми беше абсолютно същата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rehsu Публикувано 16 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Не забравих да кажа и ,че маркучите не са твърди и ми се щеше да не....четох по англ форуми за някакви добавки за глава, gask it? някой пробвал ли e има ли ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Недей пробва такива добавки. Имах същия проблем със същите като твоите симптоми, който с времето ставаше все по-зле. Последния път, когато я карах, си гръмна пластмасовия тройник и изтече всичкия антифриз, тогава разбрах, че няма как да се избегне сервиза. Беше духнала гарнитурата. При мен имаше цепка между втори и трети цилиндър, както и между цилиндър и една водна магистрала. Антифриза го хвърляше през отвора на разширителния съд и лятото изсъхва толкова бързо, че трудно се хваща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Правиш един тест за наличие на изгорели газове в антифриза и всичко ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 (Редактирано) Преди 1 час, rehsu написа: Някакви идеи преди да се набия във смяна на гарнитура или изобщо как да се провери това... https://www.avtoradiatori.org/uslugi/test-izgoreli-gazove/diagnostika-ohladitelna-sistema.html Вече едва ли има автосервиз, който да не прилага този тест ... Редактирано 16 Февруари 2021 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rehsu Публикувано 16 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Благодаря ви тези дни ще отида да я проверят, и аз знам ,че има но въпросните майстори ми говорят така без наличието на такъв тест, което е меко казано нагло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Този тупан съм го бил с предишната ми кола Пасат б5 1.9 110кс афн дизел.Първо започна да съска като безалкохолно при отваряне на капачката сутрин на студена кола.Загуба на антифриз най много 300-400гр на 1000км.Никакво загряване над нормалното.Тест за газове два пъти всичко е наред.Така си я карах една година без проблеми макар че знаех че времето за смяна на гарнитура идва.Накрая в един студ през зимата започна да губи парно и то за секунди и после да се появява с пълна сила и по стените на казанчето на антифриза се появиха сажди, тогава разбрах че времето за смяна е дошло.Смених гарнитурата и всичко си дойде наред.За гарнитура си но след половин година ще го разбереш със сигурност,но няма страшно сменяш гарнитура шлайф на главата и всичко ще си дойде на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin91 Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Сменяй я тая гарнитура по навреме,няма какво да се чудиш на мен преди ми взеха 400 лева за тая процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rehsu Публикувано 17 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Ако е 400 е добре, въпросните майстори започнаха да ми казват ,че мин бил 1500-2000 + ..... Тогава ако може препоръчайте ми читав майстор за София, който да не ме гледа като торба с пари.... ясно ,че е криза и тн. Но ми се струва ,че с един ремонт искат да избият месеца..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Не знам какво те учудва толкова. На 1.9тди горенето на гарнитура си им е един от най-масовите проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 В процесс по смяната се пропуска мисля смяна на уплътненията на дюзите и реглажните пънчета . Всички семеринги и уплътнения,фланеца е на години,вала не е ясно дали не е тръгнал. Главата едва ли ще мине само с шлайф. Гарнитура и болтове....гумички някой водач...чистене на смукателен колектор. Повече от половината неща са много отговорни за правилната работа на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Съгласен съм с buzzi , най евтино е замяна само на гарнитура , но без никаква гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 17 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2021 Няма как да се мине без нов комплект уплътнения и пънчетата на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване