pampo Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 6,7 сек 0-100, не ми изглежда спрело, особено сравнено с колите преди 15тина години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Ааа нидей така тука са само масони всичко над 4 сек 0-100 и над 10сек 100-200 е спряло 🏎️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Благодаря за коментарите, най-верятно това ще е мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Ами РЕВО твърдят, че с техния чип А4-ка с този мотор е по-бърза от стокова S4 с 3.0 турбо. Разликата в теглото на А4 и А6 е минимална....като разликата се носи повече от екстрите, отколкото от купето. Винаги съм бил фен на 4 цилиндровите мотори на Ауди (просто при 6 цилиндъра има и други хубави марки)....ама 50к за 4 цилиндъра....било и на 90к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donich222 Публикувано 22 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2021 https://m.mobile.bg/details/11619089412801200 Колеги,здравейте. Този екземпляр има почти всички екстри, може да се ползва данъчен кредит, има N1, има доказуема сервизна история (а дано). Обаче тия 200 000км. малко ме спират. Дори и поддържана в сервиз на Ауди. А и комплект гуми с джанти, което пак си е + и още други неща които са описани в обявата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 22 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2021 210к не са малко, особено за 50к лева. Ако караш доста не е добре. Не пише и дали ремъците са сменени, май на 210 се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 23 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 цената след възстановяване на ДДС ще стане 40к лв. Автоматът е ЗФ, не би следвало да има проблем, моторът вече не знам как е на 200+ хиляди. Но нов внос "офертите" едва ли има по-малко от 250-300к км, така че... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8Fahrer Публикувано 23 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 За мен това са много пари. https://www.mobile.bg/11624029021354947 Тази е на половината километри и една година по нова. Да, не е Олроуд, скоростната кутия е друга и двигателя не е с две турбини но все пак 50К за 200 хил. ми се струва неприемливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donich222 Публикувано 23 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 (Редактирано) Има колега, много има. Обаче аз съм задал даден критерии на търсене. Знам какво търся и с какви екстри. Основното е да Bitdi фейслифт. Редактирано 24 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 Какви екстри търсиш? И аз моята я избирах да има всичко, което искам и да е на малко км. Намерих, но на доста по висока цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donich222 Публикувано 23 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 @Schnura панорамен таван, 360 градуса камера, ACC, да паркира сама(след време може и жената да я кара), много ми харесват спортните седалки sline,keyless, печка... Колкото се може повече. То за тия пари малък апартамент, поне да е добре обзаведен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 26 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 Да. Всичко това го търсих и аз, без панорамния таван. И масаж и обдухване на седалките. И Бенг и Олуфсен музика. Направо си е като обзаведен апартамент. Почти на същата цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Глуон Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 (Редактирано) Здравейте 🙂 Оглеждам се за покупка на A6 Allroad C7, с битурбо дизела и съм се спрял на тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11684859742244288&slink=szeb84 Изчетох за какви проблеми да се оглеждам и, че ми трябват най-малко 5 бона, за да го стегна, но все пак ако споделите мнения за обявата, ще съм благодарен. Редактирано 12 Юли 2023 от Глуон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 (Редактирано) Търси с ЛЕД фарове, огромна разлика има. Ако не е карана по LL интервала, веригите на мотора държат повече. Яко задръстват интейка със сажди и гняс, но това се чисти лесно. Дюзите трябва внимателно да се гледат, изглежда да не са много здрави като чета по чуждите групи какво е положението. Доста често демпферната шайба се отлепя и тръгва да си прави селфита по полетата с рапица. Иначе мотора е супер икономичен за това, което задвижва. Редактирано 13 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Глуон Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 (Редактирано) Мерси за съветите. От екстрите не ме вълнуват толкова фаровете, а по-скоро това, че има здрав автомат, обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. Прочетох доста и е ясно, че трябва почти сигурно да сменя веригата, което е едни 3500 лева. Дюзите също е задължително да се сменят. Въздушното окачване е ясно, че си трябва внимание и рециклиране ако е нужно. Въпроът е какво може да излезе като сериозен ремонт, защото колкото и да се гледа една кола от специалисти и сервизи, винаги може да изникне нещо. Ясно е, че ако гръмне компа или двигателя, нещата могат да стигнат и 10 000 лева за ремонти, но какво друго би следвало да предвидя като разходи? Редактирано 13 Юли 2023 от Глуон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 Как ще гръмне тоя комп?.... това е някакъв нов филм обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. - тези само ти си знаеш защо са ти толкова безценни на фона на всичко останало... примерно 3500 за вериги но какво друго би следвало да предвидя като разходи - спиране на еко шитните ако искаш да избегнеш още главоболия с тоя кюмюр...който сигурно наближава 300к км реални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 (Редактирано) 11 hours ago, Глуон said: Мерси за съветите. От екстрите не ме вълнуват толкова фаровете, а по-скоро това, че има здрав автомат, обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. Прочетох доста и е ясно, че трябва почти сигурно да сменя веригата, което е едни 3500 лева. Дюзите също е задължително да се сменят. Въздушното окачване е ясно, че си трябва внимание и рециклиране ако е нужно. Въпроът е какво може да излезе като сериозен ремонт, защото колкото и да се гледа една кола от специалисти и сервизи, винаги може да изникне нещо. Ясно е, че ако гръмне компа или двигателя, нещата могат да стигнат и 10 000 лева за ремонти, но какво друго би следвало да предвидя като разходи? Повярвай ми, ЛЕД фаровете те интересуват. Огромна разлика има в комфорта на шофьора, ако пътуваш по тъмно. Ти тези не ги ли считаш за сериозни? Един амортисьор отзад ти е 2к, и това е цена без възглавницата. Дюзите в БГ ги продават над 1к/бройка. Веригите с труда са над 3500лв. Турбината ако тръгне е 10к нова. Много внимателно гледай, защото може да ти съдере джоба, ако се нашиеш с някой буджак. Редактирано 14 Юли 2023 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Глуон Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 Преди 14 часа, zhelyazA6 написа: Как ще гръмне тоя комп?.... това е някакъв нов филм обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. - тези само ти си знаеш защо са ти толкова безценни на фона на всичко останало... примерно 3500 за вериги но какво друго би следвало да предвидя като разходи - спиране на еко шитните ако искаш да избегнеш още главоболия с тоя кюмюр...който сигурно наближава 300к км реални Четох мнение на един колега тук, че бил купил колата за 20 000 евро от Германия и пътувайки насам, в Сърбия му изгорял компа. Та екстрите всеки сам си ги определя какво му доставя удоволствие и кое му е нужно. Преди 4 часа, ma3xa написа: Повярвай ми, ЛЕД фаровете те интересуват. Огромна разлика има в комфорта на шофьора, ако пътуваш по тъмно. Ти тези не ги ли считаш за сериозни? Един амортисьор отзад ти е 2к, и това е цена без възглавницата. Дюзите в БГ ги продават над 1к/бройка. Веригите с труда са над 3500лв. Турбината ако тръгне е 10к нова. Много внимателно гледай, защото може да ти съдере джоба, ако се нашиеш с някой буджак. Както казах, фаровете не са ми такъв приоритет, че да дам 10 бона отгоре. Иначе ме стресира с тези цени и си направих труда да поразпитам за реалните цени. Оказаха се двойно по-евтини - дюза Bosch е около 500-600 лева. Задна възглавница е 400 лева, а амортисьора е 1000 лева. За турбо не знам, но 10 бона според мен е нереално скъпо. Да, съгласен съм, че колата трябва обстойно да се прегледа, но винаги може да излезе нещо, което не се вижда и от най-добрия майстор За това и гледам да не избързвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4estia Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 (Редактирано) Няма чак такава разлика във фаровете така че не се отказвай от дадена кола заради тях. Най-много да се набиеш няколко хилки ако се преебат. Ксеноните са достатъчно добри. Редактирано 14 Юли 2023 от bob4estia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2023 Преди 6 часа, Глуон написа: Иначе ме стресира с тези цени и си направих труда да поразпитам за реалните цени. Оказаха се двойно по-евтини - дюза Bosch е около 500-600 лева. Задна възглавница е 400 лева, а амортисьора е 1000 лева. За турбо не знам, но 10 бона според мен е нереално скъпо. Предполагам иде реч за ОЕМ части, алтернавни амортисьори за въздушно ... ммм добре, тествай и сподели, ама да няма после що така стана. Цената за ОЕМ заден амортисьор (Актуален PN#4G0616031AC) е 1000 ама евро, с каквито и остъпки да се вземе няма как стане 1000лв. Ново ОЕМ турбо е тамън около 10 хилки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Глуон Публикувано 15 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2023 (Редактирано) Ако колата трябва да се обслужва само и единствено в Порше София, то определено цените могат да скочат до небесата. Иначе не знам къде ги гледате тези цени, но ето примерна справка в един от сайтовете, в които има даже под 1000, не евро, а лева: https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/4g0616031ac?search=OEN 4G0616031AC Та цените започват от 540 лева (предлагам за пълен боклук) и стигат 1700 лева за Билщайн. Май ако с ОЕМ части е рисковано да се поддържа, определено не е моята кола, че да дам още 10-15 бона за поддръжка. Благодаря за съветите 🙂 Редактирано 17 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 15 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2023 Ще го поддържам тоя десет годишен варел с ОЕМ части или в порше София, треВа съм много луд.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2023 @Глуон Това са цени за оригинални (OEM части) без никакви отстъпки. Гледат се през ЕТКА примерно Специално за амортисьорите за въздушно е малко руска ролетка с алтернативните. Има и варианти за рециклиране, за тук има добри отзиви, личен опит нямам. За повечто от останалите неща има алтернативни части които са достатъчно читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Глуон Публикувано 15 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2023 Нещата вървят на преорентиране към друг автомобил и най-вероятно друга марка. Последните 7 години карах един турбо Форестър и най-скъпия ми ремонт беше 1000 лева - комплект задни амортисьори с пружини Pedders. Е, не прави от 0 до 100 км/ч за 5,6 секунди, а за 6,2 и не може да се мери с лукса на Allroad. Нормално е да искам да го сменя с нещо по-висок клас, но такива цени и ремонти, могат да откажат всеки 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 17 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2023 On 7/15/2023 at 4:56 PM, P_PETKOV said: @Глуон Това са цени за оригинални (OEM части) без никакви отстъпки. Гледат се през ЕТКА примерно Специално за амортисьорите за въздушно е малко руска ролетка с алтернативните. Има и варианти за рециклиране, за тук има добри отзиви, личен опит нямам. За повечто от останалите неща има алтернативни части които са достатъчно читави. Аз му цитирах цени, които съвсем скоро съм проверявал. Нищо преувеличено няма. Амове алтернатива взех за моя - 1400лв двата. За сега няма никаква драма и разлика в пътното поведение. Да видим колко ще изкарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване