Bladest Публикувано 15 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2021 (Редактирано) Здравейте, не знам преди колко време си изкривих дисковете , оригинални са доста пари се оръсих за тях от ауди, и сега се чудя дали да ги сменям, нещо което е безмислено според мене понеже са на не повече от 10,000км откакто са монтирани. Или да им се направи , шлайфване/машинно изправяне на на дискове струва ли си тази процедура ако някой я е правил и най-вече къде, понеже много фирми го предлагат и не знам къде да отида. Също така ме интересува от 1 шлайване ще им остане ли някакъв живот или скоро ще са за кофите? Моля хората правили процедурата да споделят своя опит. Редактирано 15 Юли 2021 от Bladest Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 При шлайфането се взимат части от милиметъра, което не е проблем. Аз съм шлайфал дискове преди 5-6 и бях доволен. Сервиза се намира на Константин Величков, между Тодор Александров и Стамболийски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 Струговат се, не се шлайфат. И веднъж изкривен диска, пак ще се изкриви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 Ако апаратите и накладките са ок и спирането е балансирано може следващото кривене да е след доста километри ,след струговане е важно диска да се бележи ако няма прикрепващ винт към главината,не бива да се променя позицията.Има и факири ,които успяват да правят това и на струг,не на специализирана машина ама са малко . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bladest Публикувано 16 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 а някой шлайфал ли е с про кът ? До колкото четох не се сваля диска от колата и директно върху нея може да се прави ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 Да ето и си напиши града в профила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 19 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2021 Аз шлайфах без да свалят дисковете в сервиз в Добрич. Стана много добре, но е временна работа. След известно време отново се кривят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2021 Преди 10-на години и аз шлайфах предните НОВИ дискове на 100-цата защото се бяха изкривили след 2-3000км. Ходих в сервиза на ъгъла на Стамболийски и Константин Величков (сервиза си е там и до днес). Шлайфането го правят директно на колата, изправиха се идеално, но след около 2000км пак се изкривиха. От тогава марката Цимерман за дискове съм я зачеркнал (струваха сума пари, уж най-добрите). Просто на менте дисковете проблема е в самия метал, не отговаря на стандартите и от температурата се криви. Така че по-добрия вариант е да се търсят други дискове и да се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bladest Публикувано 22 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2021 On 7/19/2021 at 5:26 PM, velas said: Аз шлайфах без да свалят дисковете в сервиз в Добрич. Стана много добре, но е временна работа. След известно време отново се кривят. Ясно значи не си струва тая услуга сещаш ли се с каква машина Pro cut Ли ползваха или Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 22 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2021 Нямам спомен... Принципно си струва, докато събереш кеш за нови дискове или ако ще продаваш. Веднъж щом са се изкривили дисковете, значи им е заминала закалката и няма оправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 D-bros имат такава машина за дискове. Преди години изпрявах нови АТЕ на 2-3к км, станаха добре и нямаше драми после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 На 22.07.2021 г. at 9:14, velas написа: заминала закалката Мммммм не, дисковете не се закаляват, сурова стомана си е, вече марката (класа на стоманката) и изработката са от значение. Колкото и да ги стържете, в 99% пак ще се нагънат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 @NIKO Така е, моите ги струговах и бяха перфектни, до първото сериозно спиране пак почнаха да тресат. И дисковете не се ли правят от някакъв вид чугун? Иначе щом Цимерман не стават , мисля да си взема дискове на ЕВС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 До момента съм изправял 3 пъти дискове, само първия път беше успешно, но ставаше въпрос за оригинални дискове на нова кола в гаранция. Следващите 2 пъти, на други коли, изкараха по 1 месец и пак се изкривиха. Аз лично не бих се занимавал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 Аз след няколко опита с TRW ATE Power супер дупер булшит, човекът стая дупечени в три размера емии благодаря приключих с експериментите на ширпотреба дискове и накладки. Из ибей изскачат ОЕМ дискове на прилични цени. За EBC има много разнопосочни мнения. Може би MTEC са един добър компромис ама лично не съм тествал. Ако се търси нещо по-така. Tarox (уви нямам лични впечатления, но до колкото съм ровил само положителни мнения), AP Racing Конкретно от около 7-8 хил км съм с предни дискове AP Racing и накладки Ferodo Racing (тази комбинация спира брутално, но цапа жантите за отрицателно време). Отзад съм с ОЕМ дискове и накладки никакви забележки за около 20хил. км. цапането е бих казал незабелижимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bladest Публикувано 27 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2021 Дисковете са Оем, тези който са криви иначе съм карал преди години с ебс страхотни са и като спиране и като висока цена, но, бързо се износиха поне при менеоем изкарват по- дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Износването на дисковете зависи от накладките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Когато нещо по спирачната система на автомобила се развали, то се сменя с ново. Направо ви се чудя на акъла как може да ви хрумне да "подобрявате" нещо по спирачната система (в случая дисковете), и то по възможно най-опасния начин - чрез механична обработка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Гайдарката пак в серия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 @nikrga Кай честно или се ебаваш ? Или вземи ни просветли кво точно ще стане като се отнемат части от милиметъра при така нареченото машинно изправяне на дискове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Части от милиметъра са страшно много в машиностроенето. А какво точно ще стане - не зная със сигурност, само дано не е това, което би могло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 @nikrga: и пак нищо конкретно не каза Дискове не се шлайфат, ако след това ще са под допустимия минимум по спецификация от производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 7 hours ago, nikrga said: Части от милиметъра са страшно много в машиностроенето. 2mm износването, който позволяват от Ауди.....т.е. 2мм толеранс в минус .....а иначе да, с 2 мм при цилиндрите може да се влезе в съседния моето предложение за натоварени дискове (автоматици с тежки предници и малки диаметри) е fremax. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 19 hours ago, OvivO said: @nikrga: и пак нищо конкретно не каза Дискове не се шлайфат, ако след това ще са под допустимия минимум по спецификация от производителя. Гайдарката пак тотално неадекватен. Все едно като се износят дисковете за 5к км и да ги сменя с нови, щото били намалели с 1-2мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 На 26.07.2021 г. at 14:07, crazy driver написа: дисковете не се ли правят от някакъв вид чугун? Точно, моя грешка, бял чугун с някви легиращи добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване