Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


Dan4ote

Recommended Posts

  • Отговори 281
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/2488/

на предната страница питах за един магазин (   https://www.lllparts.co.uk ) - днес дойде патерицата т.е. може да се поръчва оттам спокойно .

Редактирано от Aaccaa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с 3.0 tfsi сменял ли е маслото на чарджъра ? Питам, защото другия месец ще се сменят PCV, Термостат, водна помпа и другите шукариики под чарджъра. Та се чудя дали да не му сменя маслото. Колата е на 185к км. От Eaton го дават уж да е lifetime ама пък има и интервал 100к мили, ако иска човек да го смени. Предвид, че догодина ще се позасилва, мисля да го сменя превантивно, да съм спокоен :) 

 

edit: Лесно ли се сваля цялата предница, гледал съм клипчета как я поставят в service Position, но не и как се маха цялата. Запушени са ми SAI каналите и искам и тях да изчистя, така ще мога да видя и катализаторите в какво състояние са :) 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предницата, лесно се сваля, зависи колко си сръчен, климатика си източваш преди това и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа няма да го правя аз, просто ми беше интересно. Ще звънна на един сервиз, който има walnut blasting. Попринцип правят бмв-та ама като гледам кви щуротии вършат по тях, свалянето на предницата ще е като детска игра за тях :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Drone said:

Някой с 3.0 tfsi сменял ли е маслото на чарджъра ? Питам, защото другия месец ще се сменят PCV, Термостат, водна помпа и другите шукариики под чарджъра. Та се чудя дали да не му сменя маслото. Колата е на 185к км. От Eaton го дават уж да е lifetime ама пък има и интервал 100к мили, ако иска човек да го смени.

Защо ще сменяш термостата и помпата , проблем ли имаш с тях или просто профикактично ? Аз си сменях сам PCV-то и всички О-ринги и гарнитури - съвет от мен  :)  смени си гарнитурката на масления филтър докато чарджъра е вън, щот се изпича и теква . Маслото на чарджъра съм чел че се сменя само ако е извършван ремонт , но ако си решил го сменяй . Моята е засилена над 3г и не съм имал драми но зависи и до колко щея засилваш . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли парт номер за тази гарнитурка ? 

 

Ами искам като се вдигне чарджъра да се смени всичко дето може. Превантивно, защото иначе след това пак трябва вдигане и става двойна работа. Помпата има слконност да протича, термостата и той. Ще се смени и Crankcase Breather Hose.

 

Ще се чисти нагара, което значи, че и инжекторите ще е добре да ми изчистят, ще взема и о пръстените за тях. 

 

Stage 2 SP ми се върти в главата. Всичко останало води до смяна на генерация, HX, а в тоя филм нямам желание да влизам :D  

 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял маслото на чарджъра. Препоръчвам да се смени ако си над 100к км и ще я засилваш.

На засилена кола чарджъра се върти с 20000 об. Вярвам прясно масло е задължително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е моята е на 180к хаха, та със сигурност ще се смени :)

Другата седмица ще звънна на сервиза да видя дали работят с части на клиента, ако да, звънкам на Цецо и си поръчвам всичките шукаритети :) 

 

 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото на чарджъра сменяй го без да се замисляш. Остави тия приказки, че е lifetime.

При мен беше супер черно. Ето ти part number: G070000A1

 

p.s. Дори с ролка на чарджъра препоръчват радиатор. Което в твоя случай не е никаква драма имаш доста варианти.

Преди 18 часа, Drone написа:

edit: Лесно ли се сваля цялата предница, гледал съм клипчета как я поставят в service Position, но не и как се маха цялата. Запушени са ми SAI каналите и искам и тях да изчистя, така ще мога да видя и катализаторите в какво състояние са :) 

 

За да ти е по-спокойно е по-лесно да се сваля радиаторите, но това всеки сервиз го прави по-различен начин. Едни точат фреона и разкачат всичко ... други замятат радиаторите.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да не сменям ролката на чарджъра, а да туря отдолу 179мм. Доколкото знам и съм чел,  ОЕМ ролката на коляновия вал има склонност да се разпада. 

 

Ще видя за радиатора догодина. 

 

 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея как да активирам AUX в менюто на колата медията е RMC версия и няма подменю diagnose в зеленото меню.

Монтирахме ретрофит бокс за карплей, но звука ми работи само ако включа телефона с кабел в AMI порта.

Ако активирам AUX-a нещата ще се случат и без да включвам кабели.

Бокса приема сигнала от телефона и го подава в AUX-a, но като не е активен няма звук.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.08.2022 г. at 3:23, Drone написа:

Аз мисля да не сменям ролката на чарджъра, а да туря отдолу 179мм.

Само гледай майсторите хубаво да стегнат болтовете, последно време станаха много случаите на развити и скъсани болтове и литнали ролки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи откъде са си купили ролката, на ecs или jhm имаше такива случаи, има и сега случаи на пратени недостатъчно дълги болтове.

АКо си пазаруваш от 034 няма да има подобни драми.

On 8/19/2022 at 7:23 AM, Drone said:

Аз мисля да не сменям ролката на чарджъра, а да туря отдолу 179мм. Доколкото знам и съм чел,  ОЕМ ролката на коляновия вал има склонност да се разпада. 

 

Ще видя за радиатора догодина. 

 

 

Вземи си 190 мм или направо 207 мм и да приключиш с ъпгрейдите. Ако вземеш само 207 мм PR ще ти е 3.29 докато на DP ще ти е 3.31.

On 8/18/2022 at 12:18 PM, Drone said:

Някой с 3.0 tfsi сменял ли е маслото на чарджъра ? Питам, защото другия месец ще се сменят PCV, Термостат, водна помпа и другите шукариики под чарджъра. Та се чудя дали да не му сменя маслото. Колата е на 185к км. От Eaton го дават уж да е lifetime ама пък има и интервал 100к мили, ако иска човек да го смени. Предвид, че догодина ще се позасилва, мисля да го сменя превантивно, да съм спокоен :) 

 

edit: Лесно ли се сваля цялата предница, гледал съм клипчета как я поставят в service Position, но не и как се маха цялата. Запушени са ми SAI каналите и искам и тях да изчистя, така ще мога да видя и катализаторите в какво състояние са :) 

Няма никакъв смисъл да се сменя маслото на чарджъра освен за собствено успоконие. Има достатъчно коли на 200 000 + които не са го сменяли.

On 8/19/2022 at 6:56 AM, P_PETKOV said:

За маслото на чарджъра сменяй го без да се замисляш. Остави тия приказки, че е lifetime.

При мен беше супер черно. Ето ти part number: G070000A1

 

p.s. Дори с ролка на чарджъра препоръчват радиатор. Което в твоя случай не е никаква драма имаш доста варианти.

 

За да ти е по-спокойно е по-лесно да се сваля радиаторите, но това всеки сервиз го прави по-различен начин. Едни точат фреона и разкачат всичко ... други замятат радиаторите.

Ако сега го смениш и смененото ще има същия цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да влизам в тоя филм, сложа ли 207мм, трябва да изтърбуша катализаторите. Единствените промени, които бих направил по генерацията са, малко по-плътен да е звука. Ще махна x-pipe и ще сложа на magnaflow и евентуално отзад ще сменя куфарите с някакви други крайни гърнета. 

 

@zhelyazA6 мисля, че беше експериментирал с генерацията доста. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Drone написа:

 

@zhelyazA6 мисля, че беше експериментирал с генерацията доста. 

 

Да, и нищо задоволително не се получи от тоя мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да слагаш DP си вземи 190мм, няма смисъл от по-малко.

За звук аккто и да правиш няма нищо смислено, сток с катализатори  си е най-добре

Редактирано от MachineSpirit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм дам, просто не бях 100% сигурен. Май трябва да се пилят едни неща за 190мм ролка. Има време, това след нова година ще го мъдря. Преди това, всичките неща си сменям и съм готов за зимата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, MachineSpirit написа:

Дали ще смениш ролката на компресора или ще сложиш 190 мм Cranckpulley е едно и също PR  и е стейдж 2.

 

Не са точно така нещата:

190мм PR=3.0

С малка ролка на 57,20мм (Forge e толкова) PR=2.835

179мм PR=2,83

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Drone said:

Мм дам, просто не бях 100% сигурен. Май трябва да се пилят едни неща за 190мм ролка. Има време, това след нова година ще го мъдря. Преди това, всичките неща си сменям и съм готов за зимата :) 

Няма нужда нищо да се пили за 190мм.

5 hours ago, P_PETKOV said:

 

Не са точно така нещата:

190мм PR=3.0

С малка ролка на 57,20мм (Forge e толкова) PR=2.835

179мм PR=2,83

За софта е все стейдж 2,  явно разликата е пренебрежима. Ето шийт с всички комбинанции: PR, обороти на SC и ремъци:

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EvW8roNSYot_YYTeqKOHIREycLTlxWXLTyX8F25RI8c/edit#gid=0

Редактирано от MachineSpirit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая таблица не е много вярна за размерите на ремъците при големите ролки, ама как да е...

Който се заиграе там ще му намери цаката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има време, но пак казвам, във филм с DP Не ми се влиза. За това 190мм макси и това ще й е. Пък другите неща ще ги решавам догодина :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...