visar Публикувано 15 Август 2022 Доклад Share Публикувано 15 Август 2022 Как мога да активирам показанията за моментния разход да ми се показват в l/h както е на тази снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aaccaa Публикувано 16 Август 2022 Доклад Share Публикувано 16 Август 2022 (Редактирано) https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/2488/ на предната страница питах за един магазин ( https://www.lllparts.co.uk ) - днес дойде патерицата т.е. може да се поръчва оттам спокойно . Редактирано 16 Август 2022 от Aaccaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 18 Август 2022 Доклад Share Публикувано 18 Август 2022 (Редактирано) Някой с 3.0 tfsi сменял ли е маслото на чарджъра ? Питам, защото другия месец ще се сменят PCV, Термостат, водна помпа и другите шукариики под чарджъра. Та се чудя дали да не му сменя маслото. Колата е на 185к км. От Eaton го дават уж да е lifetime ама пък има и интервал 100к мили, ако иска човек да го смени. Предвид, че догодина ще се позасилва, мисля да го сменя превантивно, да съм спокоен edit: Лесно ли се сваля цялата предница, гледал съм клипчета как я поставят в service Position, но не и как се маха цялата. Запушени са ми SAI каналите и искам и тях да изчистя, така ще мога да видя и катализаторите в какво състояние са Редактирано 18 Август 2022 от Drone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 18 Август 2022 Доклад Share Публикувано 18 Август 2022 За предницата, лесно се сваля, зависи колко си сръчен, климатика си източваш преди това и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 18 Август 2022 Доклад Share Публикувано 18 Август 2022 Аа няма да го правя аз, просто ми беше интересно. Ще звънна на един сервиз, който има walnut blasting. Попринцип правят бмв-та ама като гледам кви щуротии вършат по тях, свалянето на предницата ще е като детска игра за тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 18 Август 2022 Доклад Share Публикувано 18 Август 2022 1 hour ago, Drone said: Някой с 3.0 tfsi сменял ли е маслото на чарджъра ? Питам, защото другия месец ще се сменят PCV, Термостат, водна помпа и другите шукариики под чарджъра. Та се чудя дали да не му сменя маслото. Колата е на 185к км. От Eaton го дават уж да е lifetime ама пък има и интервал 100к мили, ако иска човек да го смени. Защо ще сменяш термостата и помпата , проблем ли имаш с тях или просто профикактично ? Аз си сменях сам PCV-то и всички О-ринги и гарнитури - съвет от мен :) смени си гарнитурката на масления филтър докато чарджъра е вън, щот се изпича и теква . Маслото на чарджъра съм чел че се сменя само ако е извършван ремонт , но ако си решил го сменяй . Моята е засилена над 3г и не съм имал драми но зависи и до колко щея засилваш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 18 Август 2022 Доклад Share Публикувано 18 Август 2022 (Редактирано) Имаш ли парт номер за тази гарнитурка ? Ами искам като се вдигне чарджъра да се смени всичко дето може. Превантивно, защото иначе след това пак трябва вдигане и става двойна работа. Помпата има слконност да протича, термостата и той. Ще се смени и Crankcase Breather Hose. Ще се чисти нагара, което значи, че и инжекторите ще е добре да ми изчистят, ще взема и о пръстените за тях. Stage 2 SP ми се върти в главата. Всичко останало води до смяна на генерация, HX, а в тоя филм нямам желание да влизам Редактирано 18 Август 2022 от Drone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Август 2022 Доклад Share Публикувано 18 Август 2022 Аз съм сменял маслото на чарджъра. Препоръчвам да се смени ако си над 100к км и ще я засилваш. На засилена кола чарджъра се върти с 20000 об. Вярвам прясно масло е задължително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 19 Август 2022 Доклад Share Публикувано 19 Август 2022 (Редактирано) Е моята е на 180к хаха, та със сигурност ще се смени Другата седмица ще звънна на сервиза да видя дали работят с части на клиента, ако да, звънкам на Цецо и си поръчвам всичките шукаритети Редактирано 19 Август 2022 от Drone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Август 2022 Доклад Share Публикувано 19 Август 2022 (Редактирано) За маслото на чарджъра сменяй го без да се замисляш. Остави тия приказки, че е lifetime. При мен беше супер черно. Ето ти part number: G070000A1 p.s. Дори с ролка на чарджъра препоръчват радиатор. Което в твоя случай не е никаква драма имаш доста варианти. Преди 18 часа, Drone написа: edit: Лесно ли се сваля цялата предница, гледал съм клипчета как я поставят в service Position, но не и как се маха цялата. Запушени са ми SAI каналите и искам и тях да изчистя, така ще мога да видя и катализаторите в какво състояние са За да ти е по-спокойно е по-лесно да се сваля радиаторите, но това всеки сервиз го прави по-различен начин. Едни точат фреона и разкачат всичко ... други замятат радиаторите. Редактирано 19 Август 2022 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 19 Август 2022 Доклад Share Публикувано 19 Август 2022 (Редактирано) Аз мисля да не сменям ролката на чарджъра, а да туря отдолу 179мм. Доколкото знам и съм чел, ОЕМ ролката на коляновия вал има склонност да се разпада. Ще видя за радиатора догодина. Редактирано 19 Август 2022 от Drone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Туриеца Публикувано 20 Август 2022 Доклад Share Публикувано 20 Август 2022 Някой има ли идея как да активирам AUX в менюто на колата медията е RMC версия и няма подменю diagnose в зеленото меню. Монтирахме ретрофит бокс за карплей, но звука ми работи само ако включа телефона с кабел в AMI порта. Ако активирам AUX-a нещата ще се случат и без да включвам кабели. Бокса приема сигнала от телефона и го подава в AUX-a, но като не е активен няма звук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 На 19.08.2022 г. at 3:23, Drone написа: Аз мисля да не сменям ролката на чарджъра, а да туря отдолу 179мм. Само гледай майсторите хубаво да стегнат болтовете, последно време станаха много случаите на развити и скъсани болтове и литнали ролки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Зависи откъде са си купили ролката, на ecs или jhm имаше такива случаи, има и сега случаи на пратени недостатъчно дълги болтове. АКо си пазаруваш от 034 няма да има подобни драми. On 8/19/2022 at 7:23 AM, Drone said: Аз мисля да не сменям ролката на чарджъра, а да туря отдолу 179мм. Доколкото знам и съм чел, ОЕМ ролката на коляновия вал има склонност да се разпада. Ще видя за радиатора догодина. Вземи си 190 мм или направо 207 мм и да приключиш с ъпгрейдите. Ако вземеш само 207 мм PR ще ти е 3.29 докато на DP ще ти е 3.31. On 8/18/2022 at 12:18 PM, Drone said: Някой с 3.0 tfsi сменял ли е маслото на чарджъра ? Питам, защото другия месец ще се сменят PCV, Термостат, водна помпа и другите шукариики под чарджъра. Та се чудя дали да не му сменя маслото. Колата е на 185к км. От Eaton го дават уж да е lifetime ама пък има и интервал 100к мили, ако иска човек да го смени. Предвид, че догодина ще се позасилва, мисля да го сменя превантивно, да съм спокоен edit: Лесно ли се сваля цялата предница, гледал съм клипчета как я поставят в service Position, но не и как се маха цялата. Запушени са ми SAI каналите и искам и тях да изчистя, така ще мога да видя и катализаторите в какво състояние са Няма никакъв смисъл да се сменя маслото на чарджъра освен за собствено успоконие. Има достатъчно коли на 200 000 + които не са го сменяли. On 8/19/2022 at 6:56 AM, P_PETKOV said: За маслото на чарджъра сменяй го без да се замисляш. Остави тия приказки, че е lifetime. При мен беше супер черно. Ето ти part number: G070000A1 p.s. Дори с ролка на чарджъра препоръчват радиатор. Което в твоя случай не е никаква драма имаш доста варианти. За да ти е по-спокойно е по-лесно да се сваля радиаторите, но това всеки сервиз го прави по-различен начин. Едни точат фреона и разкачат всичко ... други замятат радиаторите. Ако сега го смениш и смененото ще има същия цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Не искам да влизам в тоя филм, сложа ли 207мм, трябва да изтърбуша катализаторите. Единствените промени, които бих направил по генерацията са, малко по-плътен да е звука. Ще махна x-pipe и ще сложа на magnaflow и евентуално отзад ще сменя куфарите с някакви други крайни гърнета. @zhelyazA6 мисля, че беше експериментирал с генерацията доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 преди 13 минути, Drone написа: @zhelyazA6 мисля, че беше експериментирал с генерацията доста. Да, и нищо задоволително не се получи от тоя мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 (Редактирано) Ако няма да слагаш DP си вземи 190мм, няма смисъл от по-малко. За звук аккто и да правиш няма нищо смислено, сток с катализатори си е най-добре Редактирано 21 Август 2022 от MachineSpirit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Не знам дали ще стане stage 2 с такава ролка. Има време до догодина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Дали ще смениш ролката на компресора или ще сложиш 190 мм Cranckpulley е едно и също PR и е стейдж 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 22 Август 2022 Доклад Share Публикувано 22 Август 2022 Мм дам, просто не бях 100% сигурен. Май трябва да се пилят едни неща за 190мм ролка. Има време, това след нова година ще го мъдря. Преди това, всичките неща си сменям и съм готов за зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 22 Август 2022 Доклад Share Публикувано 22 Август 2022 Пиленето със диска става за 15 сек. Не го мисли толкова, не е драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Август 2022 Доклад Share Публикувано 22 Август 2022 Преди 12 часа, MachineSpirit написа: Дали ще смениш ролката на компресора или ще сложиш 190 мм Cranckpulley е едно и също PR и е стейдж 2. Не са точно така нещата: 190мм PR=3.0 С малка ролка на 57,20мм (Forge e толкова) PR=2.835 179мм PR=2,83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 22 Август 2022 Доклад Share Публикувано 22 Август 2022 (Редактирано) 6 hours ago, Drone said: Мм дам, просто не бях 100% сигурен. Май трябва да се пилят едни неща за 190мм ролка. Има време, това след нова година ще го мъдря. Преди това, всичките неща си сменям и съм готов за зимата Няма нужда нищо да се пили за 190мм. 5 hours ago, P_PETKOV said: Не са точно така нещата: 190мм PR=3.0 С малка ролка на 57,20мм (Forge e толкова) PR=2.835 179мм PR=2,83 За софта е все стейдж 2, явно разликата е пренебрежима. Ето шийт с всички комбинанции: PR, обороти на SC и ремъци: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EvW8roNSYot_YYTeqKOHIREycLTlxWXLTyX8F25RI8c/edit#gid=0 Редактирано 22 Август 2022 от MachineSpirit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 Тая таблица не е много вярна за размерите на ремъците при големите ролки, ама как да е... Който се заиграе там ще му намери цаката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 Има време, но пак казвам, във филм с DP Не ми се влиза. За това 190мм макси и това ще й е. Пък другите неща ще ги решавам догодина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване