Jump to content

D&N сервиз – ВНИМАВАЙТЕ МНОГО!


Recommended Posts

Искам да Ви разкажа историята на една гаранция на предни амортисьори в сервиз D&N Подуене, София. Карам VW Пасат 96г. На 21.04.2006 година си смених при тях предните амортисьори, лагерите и тампоните. Амортисьорите са газови AL-CO, а тампоните (опорите) и лагерите са Лемфьордер. За това платих 284 лева, както се вижда от сканирания документ. Поисках гаранционна карта, но ми казаха, че с получения документ имам 2 години гаранция. Малко се учудих, че никъде не пише нещо за гаранция, но понеже изглеждаха убедителни, просто повярвах и си тръгнах. В къщи си записах на ръка горе на листа “гаранция 2 години” главно за да не забравя.

10 месеца по-късно и 8000 изминати километра (САМО!) нещо взе да скърца отпред. Една-две седмици се правих, че не забелязвам, но накрая взех въпросния документ и отидох в D&N. Беше точно в края на работния им ден и затваряха. Разказах им набързо за скърцането. Поискаха гаранционна карта. Дадох листа и приемчика го огледа с голямо подозрение, отбелязвайки, че нещо не е наред с това и да му дам гаранционната карта. Казах му, че такава нямам, описвайки случая. Той ми съобщи, че трябвало поне да имам печат “24 месеца гаранция” на листа. Аз взех малко да се ядосвам, защото както виждате от сканираното, имам си печат от сервиза, има номера на частите, номер на автомобила, майстор поставил детайлите и дата, така че очевидно е трудно да се фалшифицира. От къде да знам, че трябвало да има и втори печат. Приемчика ми каза: на частите, пред които пише “Н”, означава, че са “наши”, т.е. техен внос и за тях гаранцията е 2 години, а за другите е 1 година (запомнете тази версия, ще видите друга по-натам). Казах, че са ми казали друго преди година, но това не го трогна – нали нямам гаранционна карта.

Разбрахме се да отида на другия ден и да ме качат на шок-тестер. Така и стана – оказа се, че амортисьорите са наред и после ме качиха на подемника. Момчетата само натиснаха гумите нагоре и се спогледаха притеснено – оказа се, че тампоните (опорите) са тотално заминали (само за 8000 км съвсем културно каране!). Освен тях намериха съвсем лек проблем в десен кормилен накрайник (запомнете ДЕСЕН). Отидох при шефа и той каза: “Опорите са заминали, но не виждам гаранционна карта.” Разказах всичко наново и след известно време и сверяване, той реши да ми повярва. Каза, че ще ми оправи безплатно опорите (с тон все едно трябва да съм му благодарен вечно), но само ако оправи и кормилния накрайник. Попитах защо и той заяви, че в противен случай отпада гаранцията. Стори ми се нечестно, но попитах колко е ремонтът на десния кормилен накрайник. Отговори, че ще струва 140 лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!! След 15 минути спор (все пак накрайника струва 15-18 лева и не се сменя чак толкова трудно), аз се примирих, че ще ми сменят тампоните безплатно и няма да имам повече гаранция за нищо. По-интересното в случая беше, че шефа каза, че гаранцията на амортисьорите била 2 години, а на другото – 1 година (точно обратната версия на версията на приемчика).

На третия ден отидох в 16.15 със записан час за 16.30. Чаках до 17.15 и накрая направих проблем, за да вляза. Смяната стана за 20 минути. Помолих момчетата да хвърлят един поглед на предницата. Те ми казаха, че има съвсем лек проблем в ЛЕВИЯ кормилен накрайник (помните ли предишната версия на другата смяна майстори).

Това е, пък си помислете и поразпитайте преди да посетите D&N, това е моя съвет. Ако все пак отидете – гледайте ги в ръцете и не приемайте нищо на доверие.

26409_150.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка ...ЗА ВСИЧКИ СЕРВИЗИ ВНИМАВАЙТЕ МНООООГОООООО. Ходил съм поне в 5 сервиза.. и ако не на първия на втория път те прецакват с нещо. Т.е си духаме супата и си плащаме.. тва е положението а гаранцията... вие още ли вярвате в баба яга????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно всяка марка АМРТИСЬОРИ върви съсгаранционна карта и съответните условия.

АЛ-КО, КАЯБА, ЗАКС - 2 години гаранция със съответния документ заверен от сервиза монтирал едното копие във вас другото във вносителя.

Условия други не сещам да има.

При БИЛЩАЙНА гаранцията е една година но задържителна смяна на шоковите съ прашниците.

КОФАР са със 6 месеща и смяна във сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно всяка марка АМРТИСЬОРИ върви съсгаранционна карта и съответните условия.

АЛ-КО, КАЯБА, ЗАКС - 2 години гаранция със съответния документ заверен от сервиза монтирал едното копие във вас другото във вносителя.

Условия други не сещам да има.

При БИЛЩАЙНА гаранцията е една година но задържителна смяна на шоковите съ прашниците.

КОФАР са със 6 месеща и смяна във сервиз.

Иво, това е на хартия, а реално след 2 месеца експлоатация и заминали амортисьори ще ти намерят куп причини за неуважаване на гаранцията. Изпитал съм го на гърба си и знам капаните, които са заложени. Дори Комисията за защита на потребителите беше безпомощна. :hilezh:

От 2001 г. коренно промених нещата, пазарувам само при проверени и приятели (имам и от форума такива) и нямам проблеми. :hilezh:

Категорично не разрешавам автосервизът да ми достави частите. :hilezh:

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, това е на хартия, а реално след 2 месеца експлоатация и заминали амортисьори ще ти намерят куп причини за неуважаване на гаранцията. Изпитал съм го на гърба си и знам капаните, които са заложени. Дори Комисията за защита на потребителите беше безпомощна. :(

От 2001 г. коренно промених нещата, пазарувам само при проверени и приятели (имам и от форума такива) и нямам проблеми. :hilezh:

Категорично не разрешавам автосервизът да ми достави частите. :hilezh:

Дааа... това е начина... тука в таз държава никой не ти дава гаранция наистина.. Даже трябва да има гаранция след ремонта от самия сервиз.....

С баща ми сме се зарекли да не си даваме колите разни некадърници да се учат на тях.. за това и след монтаж на амортисьори няма да имам печат на гаранционната карта от сервиз.. освен ако не накарам някой да удари печат :(:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега искрено съжалявам за станалото. Некадърници навсякъде...

Тоя сервиз D&N (само че този в Младост) отдавна е посочен в раздела "Къде да не ходим".

Ако не си намерил читав сервиз или майстор, хвърли едно око на раздела "Препоръчани сервизи".

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са гаранционните условия от вносителите всичко останало е за ваша сметка. Дали ще го купите от сервиза или магазина това е.

Аза двата месеца си прав. Но я накарай КАТ да ти изкара нищо розлично от АКТ ако по вина на пътната остановка си повридл МПС-то

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми изглеждаше ташак, но наскоро вкарахме белио лебед (голф двойка) на един приятел на такъв стенд и после моята кола. Седях да ги гледам -- е коренна разлика в друсането имаше. Така че може и да си зависи от стенда, но все нещо показва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Разбира се че трябва реглаж след смяната. Дали е хамалогия зависи от гледната точка. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

мдам, и аз съм чувал , че шок тест-а е бошлаф история...

Шок тестерите са си много добри. Проблема е, че почти в нито един сервиз НЕ МОГАТ да разчитат показанията и по тази причина ти говорят всякакви глупости. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D&N май навякаде са едни и същи.Аз си протатих миналата година от тях,в сервиза в О.Купел.

Имам си набито нещо в глават и на всеки 5к км. отивам на проверка на ходова част.Изкараха че ми е поразбазикана геометрията и че щели да я оправат веднага.

Резултат:Си е..о м......а!

Колата дърпа като луда,волана седи крив,ужас.От там в друг сервиз и след 15-20мин работа всичко заспа.

От тогава насам,когато минавам покрай техен сервиз го заобикалям от далеч!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, ако ходите в D&N ходете в сервиза Младост 4 - до бизнес парка. Сервиза е нов, няма много хора и най-важното се стараят малко повече (поне засега).

От другите им бази - Младост 2 и Подуене и аз не съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не ви препоръчвам да ходите никъде, току го отвориха в Люлин и вече изпищяха няколко човека...

Аз отидох и платих 10лв. за да ми кажат че имам тампон на двигателя за смяна и предни амортесьори(колата била като Титаник).

Истината е, че отидох при тях за да събера и 2-ро мнение а и да ги изпробвам, нали са ми на 500м. от дома!

3 дни по-късно си смених десния накрайник и цялата дъндания изведнъж секна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...