Jump to content

OBDeleven


D.Stoykov

Recommended Posts

@Airfan Слагай го смело, работи перфектно! Грешката не е от него. Преди да си играя да го свалям се сетих, че имам лог от преди месец, грешката е от тогава, а модул още нямах. Явно е нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Какво трябва да означава активни грешки и неактивни неизправности? Неактивни са записаните грешки без определена повторяемост или греша в разсъжденията?

IMG_5382.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е превеждал на минимална заплата. 😆

 

ODBEleven ти позволява да правиш пълна диагностика и да си изпращаш лога по имейл, който много прилича на VAG-COM-ския. Прави това от време на време и си пази имейлите в отделна папка. С годините се появяват проблеми и винаги е добре да можеш да сравняваш логовете от времето когато колата е била по-нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT  🤣 да разбирам че превода е един и същ, но какво значи неактивни? Трябва ли да се тревожа за тях, защото се появяват отново, след като съм изчистил всички грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.11.2023 г. at 10:55, D.Stoykov написа:

@CVT  🤣

И на мен ми се появяват временни грешки но се дължи на старт/стоп системата. В трафика когато се пали и гаси и ги набива . Я някой модул не е имал уж връзка я нещо друго но когато ги изчистя и не ползвам старт/стопа и няма грешки. Мисля че се дължи на моментно падане на напрежението при палене .span приставка

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tipp Аз не ползвам Старт/Стоп системата, а моите грешки са все по мултимедията и светлините, а всичко работи. Ето извадка с грешките от лог файла:

Нещо, което ми прави впечатление и до сега на другите коли не е било така е, че върти вентилатора на радиатора след като изгася двигателя независимо, че не е загрял дори до работна температура. Спирам, гася при температура около 60 градуса, слизам и заключвам а вентилатора работи. Преди ми се случваше само при загрял двигател и най често летни горещи дни. Сега дори и климатика не работи на охлаждане, за да си мисля че е заради него?!

Имате ли подобни наблюдения?

 

log.txt

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят вентилатор никога не е работил след изключване на двигателя, но мисля, че има помпа, която върти антифриза след изключване на двигателя, която се чува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Tipp написа:

И на мен ми се появяват временни грешки но се дължи на старт/стоп системата. В трафика когато се пали и гаси и ги набива . Я някой модул не е имал уж връзка я нещо друго но когато ги изчистя и не ползвам старт/стопа и няма грешки. Мисля че се дължи на моментно падане на напрежението при палене .

Действително често при използване на старт/стоп системата се появяват временни грешки (това е и точния превод на intermittent faults, а не "неактивни неизправности", най-малкото защото за никакви неизправности не става въпрос), но има и много други причини за тях - например прегряване на колата, някои неизправности по електрическата й система и други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gibonass Следващия път, когато се случи ще отворя капака да видя дали са перките или помпата! За да е в регенерация мисля, че трябва да е загряла до работна температура, а при мен се случва това при температура към 60 градуса?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вентилатора върти, не е помпа. Днес отворих да видя, но двигателя беше загрял до раб. температура. Шума е същия обаче, значи и преди е въртял перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/8/2023 at 4:53 PM, D.Stoykov said:

@Airfan и моята дойде преди два дни, абсолютно същата! Днес я сложих и работи перфектно (ако все още не си я монтирал, слагай смело).

Има мемори да си изгасиш диода ако те дразни или да я направиш с памет ефект да запомня последна позиция. Аз лично я оставям с фабрични настройки - изключен! Не мисля че ще го ползвам, но е добре да може да се включи. Най после - тъкмо бях започнал да си вменявам навика с изключването веднага след запалване на двигателя :)

 

Сложих днес, работи. Малко ме дразни, че свети светодиода постоянно, че е изключено. Как се програмира, че не ми е много ясно, да не кажа никак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Airfan Това е инструкцията от търговеца. Не съм си играл да тествам, оставил съм я на подразбиране. Малко е объркваща, но пробвай вариант "2" 

 

Installation: Please turn off the power of the car before installation.Remove the panel with tool and connect the cable between factory socket and button socket.
Setting: After installation, start the engine while stepping on brake pedal, observe for 3-6 seconds. Don't press the button. The button light will turn red itself. The default setting is that you don't have to close the stop start engine function manually every time. If you want it for a moment, press the off button to reactivate the function.
Memory mode:
1. Turn off the auto stop (light on), wait for 3 seconds.
2. Press the button 3 times (light off), wait till the light on.

3. Press the button twice (light on), wait till light off, it goes to memory mode.

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, OBDeleven работи ли и без кредити? 

Бях чел, че тези кредити са за вече подготвени темплейти, искаш някаква глезотийка, но не ти се занимава сам да го правиш през менютата и си ползваш темплейта с кредити, това така ли е или съм в грешка? 

Става ли за четене / триене на грешки, четене на данни в реално време? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай на сайта им коя версия какво може да прави! Кредити трябват за готовите програмки, без кредити може да четеш и триеш грешки, но за кодиране и промени е нужна про или ултимейт версията, която струва повече пари и е с абонамент за една година! Преценяваш сам какво ще правиш с него и решаваш. 

Ако ще правиш много неща и редовно (професионално) - про и ънлимитед версията се изплаща, но за любител да си чете грешки и да направи някоя глезотия - по добре с кредити!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За триене на грешки става и безплатна. Преди имаше рекламки и се печелеха кредити ама тази опция я спряха :( 

 

Аз ще си взимам версия 2.0, че на айфон първата не работи... 

 

С OBDEleven съм си прекодирал Стоповете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, 

Да питам, obd11 може ли да се ползва за да се проверят състояние не дюзи и други такива, като например километри. Искам да го ползвам за повече информация при покупка на автомобил. Извинявам се ако задавам тъпи въпроси.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nick Може да се ползва за доста неща дори с безплатната версия. Записани грешки в модулите, изчистването им, километри на автомобила и т.н. За работата на дюзите не съм пробвал дали с безплатната версия може да чете данни или трябва лиценз, да каже някой запознат. Джажата е полезна, винаги можеш ако трябва да добавиш лиценз или кредити за нещо платено! Добавяй ги обаче през създаден акаунт в сайта им, а не през мобилното приложение, че там минавайки през Appstore стават по скъпи ;)

  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Здравейте, има ли вариант да се отключи VIM с ОБД11. Моята медия е с верията която не се поддържа от готовите програмки. Ако няма такъв вариант, предложете човек при когото да отида да го отключи.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели модел и версия, че да може някой да отговори. Има колеги във форума, които вероятно ще могат да съдействат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, от известно време, когато стартирам приложението OBDEleven VAG, което ползвам отдавна ме подканя да изтегля OBDEleven (без VAG накрая). Изтеглих го след поредна подкана и виждам, че нещата са същите в него с леко променен интерфейс и без меню на български език. Мисля, че са обединили VAG групата с BMW и Tpyota в едно приложение, но това е само мое предположение?! Не намерих някаква информация в сайта им. Някой можели да каже какво става и струва ли си да използвам новото, защото предното ми е по удобно на Български, но предполагам, че ако го заменят с това, ъпдейти ще има само за новото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...