Jump to content

Recommended Posts

Това да не са някакъв нов модел дискове - половинки? И да се карат само с една накладка :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:musik: Това е невъзможно :rock: На мен ми прилича на срязан вентилиран диск... Кой може да си е играл да го реже... не е истина...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бах. И по какво разбрахте че е вентилиран..или аз съм недоскиф нещо :respekt:

Това напрактика е вертикален разрез на вентилиран диск през средата. Външната половина от диска я няма въобще. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и моите имат същия разрез, ама не са вентилирани (или поне така си мисля). Аз си мислех че трябва да има дупки по самата страна на диска. :respekt: Май ще трябва да ходя да се пообразовам малко. Мерси все пак. Довечера ще погледна новите, че като ги взимах казах, че са плътни и май бяха същите..ма за 1к километра забравих какво съм сложил :flipoff: Важното е че спират :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са вътрешно вентилирани, без разрези и перфорации по самата повърхност на диска. Всъщност дисковете са два и са разделени един от друг с радиални пластини, които се виждат горе на снимките:

E36_M3_US_Brake.jpg

А другите освен vented са и cross drilled:

fbb108_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност дисковете са два и са разделени един от друг с радиални пластини, които се виждат горе на снимките:

E36_M3_US_Brake.jpg

Всъщност диска си е само един и е монолитен(едно цяло) защото е отливка. Материала е чугун( не знам точно каква марка) и се лее под високо налягане или с противоналягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашия колега ни гъбарка!

Ясно е че е хванал големия ъглошлайф и е разрязал вентилиран диск през средата. Обаче защо не ни го разясни това. Или ни изпитва... :flehan:

:hilezh:

НОВ РАЗДЕЛ: ПОЗНАЙ КОЙ Е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашия колега ни гъбарка!

Ясно е че е хванал големия ъглошлайф и е разрязал вентилиран диск през средата. Обаче защо не ни го разясни това. Или ни изпитва... :hilezh:

Въобще не те гъбарка никой.Това е служебен Сеат Ибиза отишъл за смяна на накладки в сервиз..........Нещо стържели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо, което се питам е какво се е случило с другата част от диска? Дали се е спраскал на парчета или е останал като метално фризби с дупка по средата?! И в двата случая няма как да не се разбере овреме за настъпилата авария.

Иначе историята дори само със снимките, без коментарите, си я бива :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са вътрешно вентилирани, без разрези и перфорации по самата повърхност на диска. Всъщност дисковете са два и са разделени един от друг с радиални пластини, които се виждат горе на снимките:

E36_M3_US_Brake.jpg

А другите освен vented са и cross drilled:

fbb108_1.jpg

Благодаря много за инфото. :hilezh:

Сега остава да отида да се гръмна, защото си смених вентилираните с плътни. Вчера ги погледнах...еми найстина са плътни :hilezh: Но съм и предполагал че на Б3 и то 90 коня някои ще слага вентилирани. Явно след това са слагани. Другият път ще знам. Мерси :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо, което се питам е какво се е случило с другата част от диска? Дали се е спраскал на парчета или е останал като метално фризби с дупка по средата?!

Според мен другата част си се е изтъркала, след като са свършили накладките и е почнал да спира направо с апаратите. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен другата част си се е изтъркала, след като са свършили накладките и е почнал да спира направо с апаратите. :hilezh:

Адаш, това е роволюционно! Усещаш ли накъде ще се насочи маркетинговата стратегия на по- големите автопроизводители- не сменяш накладки- караш докато свърши спирачния апарат. После нов апарат направо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...