Jump to content

B3 vs B4


cekata

Recommended Posts

Здравейте.Бих искал да ви задам няколко въпроса относно тези два,бих казал,образеца на немското автомобилостроене!Преди всичко ще напиша,че карам Б3,90г.Четох доста за двата модела,защото съм намислил да сменям Б3-та с Б4.Освен по-добрата визия и по-големия багажник на Б4-та прочетох също,че и окачването и е друго,но уви по-чупливо от това на Б3!Истина ли е това?Мога ли да сложа на моята Б3-ка стопове,фарове,мигачи,капак и брони от Б4( при положение,че наистина Б3-та е по-здравата кола) и въобще струва ли си да правя това "упражнение" и колко ще ми струват тези компоненти или направо да сменям колата??Кои мотори са най-сполучливите на Б4.Наистина ли Б3 са подцинковани веднъж а Б4 са двойно подцинковани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко да можеш! Но незнам колко пари ще налеш за тези неща само да не се окаже ,че Б4 ще ти езлезе поевтино! Имам предвид разликата в цените между двете! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко да можеш! Но незнам колко пари ще налеш за тези неща само да не се окаже ,че Б4 ще ти езлезе поевтино! Имам предвид разликата в цените между двете! :hilezh:

А като се има впредвид,че и Б4-ката ще е поне 2-3 години по-нова,излиза голема глупост да се наливат пари по старата кошница! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Бих искал да ви задам няколко въпроса относно тези два,бих казал,образеца на немското автомобилостроене!Преди всичко ще напиша,че карам Б3,90г.Четох доста за двата модела,защото съм намислил да сменям Б3-та с Б4.Освен по-добрата визия и по-големия багажник на Б4-та прочетох също,че и окачването и е друго,но уви по-чупливо от това на Б3!Истина ли е това?Мога ли да сложа на моята Б3-ка стопове,фарове,мигачи,капак и брони от Б4( при положение,че наистина Б3-та е по-здравата кола) и въобще струва ли си да правя това "упражнение" и колко ще ми струват тези компоненти или направо да сменям колата??Кои мотори са най-сполучливите на Б4.Наистина ли Б3 са подцинковани веднъж а Б4 са двойно подцинковани?

Това пък как ти хрумна че Б3 е по здрава от Б4 и къде си го чел незнам, но е абсолютна глупост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четох,че самото окачване на предницата е по-здраво от на Б4

Еми няма такова нещо първо носачите на Б4 са по здрави от на Б3 защото са двойно щамповани ако мога така да се изразя, а другата разлика е, че при Б4 имаме биалетки на реактивната щанга, но тях ги има и при Б3 90-91 г. друго всичко е едно към едно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах и от двата модела преди време.Б4 е подобрия автомобил от кадето и както да го погледнеш!

Малко постничко ти го казах,ма ако те интересуват подробности питай :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък как ти хрумна че Б3 е по здрава от Б4 и къде си го чел незнам, но е абсолютна глупост.

абе и на мен ми е хрумнало отдавна, ама не ми се споделя, има 2г. разлика в годините на 2-те такива коли който съм карал(и продължавам да карам), за 18м. знам какво смених на яйцето, и за 13м. на Б4-то..., като ПРОРАБОТИ гаража може да видите какво съм сменил, че вече не ми стига място в спецификациите.

Карай..., нали пък ся съм с почти нова кола... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и на мен ми е хрумнало отдавна, ама не ми се споделя, има 2г. разлика в годините на 2-те такива коли който съм карал(и продължавам да карам), за 18м. знам какво смених на яйцето, и за 13м. на Б4-то..., като ПРОРАБОТИ гаража може да видите какво съм сменил, че вече не ми стига място в спецификациите.

Карай..., нали пък ся съм с почти нова кола... :bia:

Lube, бате много зависи в какво състояние си взел едната и другата кола, предполагам Б3-ката си е карб. еми там какво да се развали, то няма нищо, докато при Б4 има повече работки за разваляне, но колегата визираше окачването аз за това говоря, а там смятам че Б4 е далеч пред Б3 по возене и здравина. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мой избор си е това да си карам Б3 и да не си бутам главата и парите да взимам Б4, защото просто според мен не си заслужава.

Както каза PIF има Б3 и Б4 с еднакво предно окачване - проблема си е в това, че Ауди по принцип си имат по-слабо окачване от един Пасат Б3 или дори Опел Кадет от същите години на производство.

Б4 винаги, ама винаги ще е по-добрия вариянт, защото просто освен, че по-нов модел е и модел с изчистени недостатъци от по-стария. При Б3 тези недостатъци не са много, затова и подобренията при Б4 не са и чак толкова много.

Заден мост - независимо окачване при Б4 и цял такъв при Б3 - лека недомислица заради стабилността, но пък е по-здравия от от двата заради и по-простото си устройство (моделите без квадро :) ).

Променена външна визия изградена на 85% от предшественика си. Променен багажник, който всъщност е и слабото място на Б3. Реално като се замисля до сега не съм оставал багаж заради това, че не мога да го събера. Б3 по-скоро страда от тесен отвор на багажника - искам да кажа, че вътре например се събира спокойно един 21 инчов телевизор, но реално не може да влезе през отвора на самия багажник.

Вътрешния интериор е почти непроменен и за това не го сменям моето. Ако Б3 имаше модел Авант - щеше да е просто върха на сладоледа.

Двигателите.

Те това не мога да го разбера. При Б3 от 1.8 се изкарват 90 к.с.

При Б4 от 2.0 се изкарват пак 90 к.с. - е поне да бяха 110 или 120 к.с. и да се запази въртящия момент на двигателя както и при Б3.

Скоростните кутии - при Б3 това е просто катъра на колата. Това е и скоростната кутия, която със слагането на синхронизатор на задна скорост прави бум в автомобилостроенето. Колко коли могат докато леко пълзят напред да включат задна без да хъркат? На няколко пъти съм карал Б4 - едното Б4 2.0 моно и Б4 1.6 - при първото както и да е , ма при второто щях да откаха - караш със 100 км./ч. оборотомера показва някакви нереални за мен неща - та моя двигател направо спи при тази скорост.

За визията на Б3 и Б4 - не се занимавай. Бях решил и аз да правя тази глупост до момента, в който за мой късмет видях един такъв случай - направо динозавър - не кола. Ако пък толкова искаш да ти изглежда колата като Б4 - направо си я купи такава.

Аз лично, ако ще я сменявам ще е най-малкото за А4 или нещо по-нагоре А6, но за Б4 ........ мне почти си имам такова :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lyubo_Toshev благодарско,беше доста изчерпателен.Наистина карбураторния мотор на ауди си е безпроблемен и до колкото знам няма Б4 с карбураторен двигател,така че маи ще си оставам с добрата стара Б3-ка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен няма смисъм да правиш тези сложни упражнения ако си решил да сменяш Б3 то поне с А4.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми няма такова нещо първо носачите на Б4 са по здрави от на Б3 защото са двойно щамповани ако мога така да се изразя, а другата разлика е, че при Б4 имаме биалетки на реактивната щанга, но тях ги има и при Б3 90-91 г. друго всичко е едно към едно.

Само дето всички втулки,вече не са метални,както при Б3,а от неква пластмасова сплав :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето всички втулки,вече не са метални,както при Б3,а от неква пластмасова сплав ;)

Ако си намериш Boge за заводско вграждане не са. :hilezh:

Аз пък давам глас за Б3, по е убава единия багажник на Б4 дет е по-голям, ми купете си Камази самосвали, кат толко искате да носите товари ве. :hilezh: Да не говориме 90-ките, колко по-хубав силует имат от която и да е Б4 дори и 2.6 и 2.8 дет са с долни мигачи и цял фар. По-лека, по-щадяща окачване е Б3-ката също, та може би има резон за по-здравото окачване. :hilezh: Разлика във возията никаква няма, ако е Б3 с модифицираното окачване. Да не говориме, че на В3 се слага цялата гама 5 цилиндрови мотори от PS до 7A, а на В4 само един и минават на V котър, което също не е без значение. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цялата гама 5 цилиндрови мотори от PS до 7A, а на В4 само един и минават на V котър, което също не е без значение. :hilezh:

Тва има значение щот си сектант :hilezh::hilezh: Иначе съм напълно съгласен с теб...Една Б3-ка има в пъти по красива визия от Б4-ка...да не говорим за 90-ките,че там нямат място за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето всички втулки,вече не са метални,както при Б3,а от неква пластмасова сплав ;)

Малко пресилено изказване.

Като закарах първия път колата на свестен сервиз за окачването че тропаше здраво и майстора вика "а, тя е с железните втулки на носачите", едвам ги разкараха и ми сложи нови и от тогава до сега не са се обадили. Реално за 118 000 км по два пъти съм сменил тампоните на магарето (така се случи че втория път пак трябваше да го свалят и викам сменявайте пак тампоните за по-сигурно) и кормилните накрайници (просто се налагаше че единия си беше заминал). Всичко друго е сменявано само по веднъж и в момента (преди 2-3 000 км) се появи някакво леко тропане от дясно и само по някога и майстора вика здрава ти е колата, карай докато се разтропа да го хванеме.

Според мене и двете окачвания са си здрави, може би просто зависи кой как си кара колата :hilezh:

Иначе като цяло съм останал с впечатление че за Б4 ще вървят малко повечко парички отколкото за Б3, а другото си е просто кола и екстри :hilezh:

Аз бих минал от Б3 на Б4 само ако нещо стане с мойта - примерно някой да ме отнесе и да не става повече нищо от тази кола, но пак ще се замисля дали да е моно или пълна инжекция, на този етап си предпочитам моноинжекцията :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам В3 но давам гласа си за В4 - единственото предимство на 3-та пред 4-та е цената на колата и на резервните части - всичко друго е гледане през В3-очила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Lyubo Toshev, много изчерпателно и правилно мнение, Но не съм съгласен за едно нещо- двигателите. Има и Б-4 2.0 с по 115 к.с. между другото. Моята поне беше такава. Братовчед ми има Б-3 с 90 к.с. и забелязах, че на определени скорости, моята държи по-високи обороти. Четох тук, че това е нормално за този мотор. Между другото братчеда постоянно ми дишаше праха :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те го те и моето мнение... Аз съм за В3... Личния ми Autobot e 1.8 DZ - 112 Quattro... Получил съм около 80% от техническите възможности на В4... И личното ми мнение е че, няма смисал да заменяш В3 за В4... По скоро събери някой лефф и скачай на А4 или по малкото събратче А3 1.8Т...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В3, В4, А3, А4, А6.....Q7...

Всяка кола си има своя собствен чар. Също така си има своите предимства и недостатъци.

По-важно е обаче да е добре гледана и карана.Ако са на лице тези неща, колата създава по-малко проблеми и много положителни емоции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко коли могат докато леко пълзят напред да включат задна без да хъркат?

:D:hilezh::flehan: На двама малоумника единия с БМВ а другия с Опел съм има го показвал това но с 25км/ч,и ме гледаха като скопени Опосуми :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh::flipoff::flehan: На двама малоумника единия с БМВ а другия с Опел съм има го показвал това но с 25км/ч,и ме гледаха като скопени Опосуми :hilezh:

Интересно сравнение :hilezh::hilezh:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя дебат за Б-3/Б-4 ми напомня за един наш български филм от 80-те години,където един от героите - параход-

чия посъбрал някой и друг долар,стоеше пред страшната дилема - " каква ЛАДА да си купя? 1500или1600? :fastfood:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...