Jump to content

Смяна на тампони(селенови втулки) на предни носачи при B4


Митака

Recommended Posts

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Предните ги поръчах от polyurethan.me код на тампона 5-120 (4х20,00лв. + 15,00лв. морска грес), а задните от eBay код PFR3-111 (116,00лв. комплекта + доставка) за Audi 80 b4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Да не отварям нова тема и да питам.В тубата има едно клипче дето един руснак сменява селеновите втулки на предните носачи на б4 с едни жълти като пластмасови ,които са за задният мост на волга- и номера им се вижда.Въпросът ми  е някой знае ли нещо по тоя въпрос.Щот ми писна на половин или макс една година все да ги сменям...то те не са виновни а прекрасните варненски хендеци... Интересува ме 4 броя ли ми трябват,освен тях нещо друго дали е нужно,цена и магазин за волга във Варна,Добрич или другъде. Мерси :D Дали ще държат повече?

https://www.drive2.ru/l/6337188/

Ето намерих сега и информация.В друг бг форум пише че комплект в Пловдив 4 броя са 6-7 лв.Става въпрос за тия жълтите.Трябва да се извадят и старите "тръбички" .

Редактирано от vova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте, колеги ! Понеже и на мен ми предстои смяна на тампоните на носачите искам да попитам.Втулките на фирма  Гума трейд гр. Пловдив добри ли са или да слагам лемфьордер?Интерисуваме ако някой има наблюдение кои ще изкарат повече?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости -Лемфьордера е менте ,а българските не стават.Взимай Meyle от колегата АСЕ и не му мисли.Качествени + това се водят усилени.Наскоро сменях -цената мисля беше по около 7лв. за бр.

 

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/77310-масла-castrol-motul-total-окачване-meyle-hd-внос-от-германия/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв пробег си направил с тези втулки и как се държат? Защото в момента съм с лемфьордер на 7-8 години и над 50 000 км и сега започват да се обаждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглеждат тампоните, които масово се продават:

031624043-big.jpg031624042-big.jpg

 

 

Много добре се вижда колко малко гума има вътре между втулките. Тия  Мейле не съм ги виждал така ли изглеждат. Тия тампони са много меки и лесно се късат. Носача постоянно блъска в магарето. Не случайно Митака направи опорни втулки, за да ограничи аксиалното движение. Пловдивските втулки на Гуматрейд съвсем не изглеждат така, всичко е пълно с гума. Те са в пъти по-здрави от тия на снимката. Съжалявам, но нямам реални снимки на тях, отстрани е равно с гума и средната втулка не се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглеждат MEYLE HD

artImage.jpeg

Но нямам снимка на лемфьордера.Цената за мен не  е от значение понеже това е евтин консуматив.Въпросът ми е кои са по здрави Българските;Лемфьордера или MEYLE HD?Целта на запитванито ми е да сведа до минимъм свалянето на носачите за тази операция във времето :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изкарах 30к км. с лемфьордера. Бяха станали на гъз.

Swag не можаха да изкарат една смяна на масло.

Сега съм с феби и ще видим колко....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с феби + опорните втулки от как съм пуснал темата за втулките. От тогава не съм бутвал нищо по носачите. Това са вече 4 години и не знам колко километри.

А тея лемфьордери са толкова неоправдано прехвалени, че няма и на къде. Вчера правих едни опорни втулки, като тампоните бяха при мен за размери. Е не може чисто нов тампон като го напънеш на ръка и да мърда. Ясно е на колата колко ще изкара, ами дано поне втулките му удължат живота достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я темата. По 4 втулки са на носач. за всеки тампон по две, една външна и една вътрешна втулка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има едни изпукване при рязко подаване или отнемане на газта и затова съм набедил втулките.А и виждам че гумената им част е упирала в магарето(има притрито).Заради този проблем започнах със смяната на опорните тампони(сложих модифицираните от koko60), доволен съм смених и тампоните на кутията.Но това изпукване остана макар и намаляло, понеже макферсона е много по-стабилен и изпукването не се предава на лагерите .Гледах тампоните на магарето напъвах ги със щанга не виждам да има скъсан.Ако някой има мнение по въпроса да подскаже ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпукване се чува когато има нещо хлабаво по системата - може да са хлабави болтове на носача, на шарнира, голямата гайка на амортисьора в ботуша. Под "хлабави" разбирай не-добре затегнати. Може да изглеждат стегнати, но усилията по окачването са големи и може възела да мърда по малко, когато се натовари в една или друга посока. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил съм ги тези неща.Когато свалях макферсоните за тампони проверих и гайките на пълнителите, не мръднаха а и не усетих луфт на пълнителя в ботуша на макферсона.

Забелязах, че шарнирният болт на носача се е охлабил малко, но нямаше луфт.Не занм той може ли да изпуква така при положение че няма луфт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги припукването се оказа от разхлабени болтове на вътрешно дясно каре.Бяха разхлабени всички болтове, колата не е имала вибрации или тресене в предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...