genttogsg Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 полиуретанови тампони: Кажи в лв. колко е комплекта за двата носача и откъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 80 лева ги гледах за 2та носача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Предните ги поръчах от polyurethan.me код на тампона 5-120 (4х20,00лв. + 15,00лв. морска грес), а задните от eBay код PFR3-111 (116,00лв. комплекта + доставка) за Audi 80 b4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Гума трейд гр. Плвдив също предлагат различни видове тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Взимал съм от гуматрейд,но не знаех че правят от полиуретан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vova Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) Да не отварям нова тема и да питам.В тубата има едно клипче дето един руснак сменява селеновите втулки на предните носачи на б4 с едни жълти като пластмасови ,които са за задният мост на волга- и номера им се вижда.Въпросът ми е някой знае ли нещо по тоя въпрос.Щот ми писна на половин или макс една година все да ги сменям...то те не са виновни а прекрасните варненски хендеци... Интересува ме 4 броя ли ми трябват,освен тях нещо друго дали е нужно,цена и магазин за волга във Варна,Добрич или другъде. Мерси Дали ще държат повече? https://www.drive2.ru/l/6337188/ Ето намерих сега и информация.В друг бг форум пише че комплект в Пловдив 4 броя са 6-7 лв.Става въпрос за тия жълтите.Трябва да се извадят и старите "тръбички" . Редактирано 20 Март 2016 от vova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Здравейте, колеги ! Понеже и на мен ми предстои смяна на тампоните на носачите искам да попитам.Втулките на фирма Гума трейд гр. Пловдив добри ли са или да слагам лемфьордер?Интерисуваме ако някой има наблюдение кои ще изкарат повече? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Не се занимавай с глупости -Лемфьордера е менте ,а българските не стават.Взимай Meyle от колегата АСЕ и не му мисли.Качествени + това се водят усилени.Наскоро сменях -цената мисля беше по около 7лв. за бр. http://audibg.com/forum/index.php?/topic/77310-масла-castrol-motul-total-окачване-meyle-hd-внос-от-германия/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Колега, какъв пробег си направил с тези втулки и как се държат? Защото в момента съм с лемфьордер на 7-8 години и над 50 000 км и сега започват да се обаждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Ето как изглеждат тампоните, които масово се продават: Много добре се вижда колко малко гума има вътре между втулките. Тия Мейле не съм ги виждал така ли изглеждат. Тия тампони са много меки и лесно се късат. Носача постоянно блъска в магарето. Не случайно Митака направи опорни втулки, за да ограничи аксиалното движение. Пловдивските втулки на Гуматрейд съвсем не изглеждат така, всичко е пълно с гума. Те са в пъти по-здрави от тия на снимката. Съжалявам, но нямам реални снимки на тях, отстрани е равно с гума и средната втулка не се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Ето как изглеждат MEYLE HD Но нямам снимка на лемфьордера.Цената за мен не е от значение понеже това е евтин консуматив.Въпросът ми е кои са по здрави Българските;Лемфьордера или MEYLE HD?Целта на запитванито ми е да сведа до минимъм свалянето на носачите за тази операция във времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Аз изкарах 30к км. с лемфьордера. Бяха станали на гъз. Swag не можаха да изкарат една смяна на масло. Сега съм с феби и ще видим колко.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Аз карам с феби + опорните втулки от как съм пуснал темата за втулките. От тогава не съм бутвал нищо по носачите. Това са вече 4 години и не знам колко километри. А тея лемфьордери са толкова неоправдано прехвалени, че няма и на къде. Вчера правих едни опорни втулки, като тампоните бяха при мен за размери. Е не може чисто нов тампон като го напънеш на ръка и да мърда. Ясно е на колата колко ще изкара, ами дано поне втулките му удължат живота достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 4ри втулки на носач ли се слагат или две? Сега ще потърся темата ти.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 Ето я темата. По 4 втулки са на носач. за всеки тампон по две, една външна и една вътрешна втулка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 При мен има едни изпукване при рязко подаване или отнемане на газта и затова съм набедил втулките.А и виждам че гумената им част е упирала в магарето(има притрито).Заради този проблем започнах със смяната на опорните тампони(сложих модифицираните от koko60), доволен съм смених и тампоните на кутията.Но това изпукване остана макар и намаляло, понеже макферсона е много по-стабилен и изпукването не се предава на лагерите .Гледах тампоните на магарето напъвах ги със щанга не виждам да има скъсан.Ако някой има мнение по въпроса да подскаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Изпукване се чува когато има нещо хлабаво по системата - може да са хлабави болтове на носача, на шарнира, голямата гайка на амортисьора в ботуша. Под "хлабави" разбирай не-добре затегнати. Може да изглеждат стегнати, но усилията по окачването са големи и може възела да мърда по малко, когато се натовари в една или друга посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Проверил съм ги тези неща.Когато свалях макферсоните за тампони проверих и гайките на пълнителите, не мръднаха а и не усетих луфт на пълнителя в ботуша на макферсона. Забелязах, че шарнирният болт на носача се е охлабил малко, но нямаше луфт.Не занм той може ли да изпуква така при положение че няма луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Колеги припукването се оказа от разхлабени болтове на вътрешно дясно каре.Бяха разхлабени всички болтове, колата не е имала вибрации или тресене в предницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts