ИСО Публикувано 1 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 1 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2007 (Редактирано) Редактирано 1 Ноември 2007 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2007 (Редактирано) Моля ви се престанете, на нищо не прилича вашето вече, целия под оляхте с бира....Както каза Sag, тия 25 коня не са главната причина за разликата. Въртящия момент я определя.1.8 20 V - 168 Нютона едва при 3500 оборота1.8 20V Turbo - 210 Нм всичките под ръка от 1750 до 4600 оборота.Едно приятелче има Бора с 1.8 20 V и 4x4, колата му е по-лека от моята с поне 200кг, а разликата във вървенето е огромна в полза на турбото....но, за непретенциозни хора и твърдо неспортисти, атмосферката е перфектна! Редактирано 2 Ноември 2007 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 2 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2007 :hilezh: :hilezh: ура ура ура евала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 ДИЗЕЛ vs. БЕНЗИН вечното дерби!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 За А6 незнам обаче в събота на Божурище се засекох с 1 момче с А4 2006г. 1,8Т куатро 163 к.с. на 18 000км. Колата мн.ми хареса даде ми да я покарам.Значи на 1 и 2 скорост създава мн.приятно усещане и дърпа мн.здраво,невърти гуми и се изтрелва супер,после обаче не ми хареса особено.На 3 и 4 дизела върви мн.по добре.Съответно се и пуснахме.На 1 малко ме дръпна,на 2 се изравнихме на 3 и 4 вече ми беше в огледалото за задно виждане. Колата ми е на 117 000 х.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Като те гледам с кви коли си, защо не предложиш на момчето да си сложи и той един чип тунинг и тогава да се пуснете пак а?Или пък с някой бензинджия напонпан като теб!?А най-добре за да ги дърпаш по-убедително бензинките се дърпай примерно с Голф 2 1.3, ще го дръпнеш доста по-добре на 1 и 2-ра. Нищо лично!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Аз си смених маховика, ама аз си бях виновен, при изхабен и частично приплъзващ съединител, реших да катеря Беклемето, ама не по асфалта, а по склона !!!!!та покарах докато наклона стана толкова стръмен, че на 1-ва и пълна газ, колата изгасна, а бях на 20м от паметникаК'во направих мислите.... 4000 оборота и пуснах съединителя......направо се запали, стана такава бяла мъгла, че все едно БМВ е дрифтило 10 минути.и маховика замина ама трябваше да тествам куатрото, а зимата беше далечеКолата ми смърдеше на феродо 1 месец!Колега това да не беше малко след като е купи колата. Помня един вълнуващ пост как си се изкатерил по поляната с 5 човека за ужас на туристите. Тогава обаче явно си ни спестил подробността, че това ти е струвало маховика Май май рекламата със ски шанцата ти е замаяла главата а .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Като те гледам с кви коли си, защо не предложиш на момчето да си сложи и той един чип тунинг и тогава да се пуснете пак а?Или пък с някой бензинджия напонпан като теб!?А най-добре за да ги дърпаш по-убедително бензинките се дърпай примерно с Голф 2 1.3, ще го дръпнеш доста по-добре на 1 и 2-ра. Нищо лично!Поздрави! Ахахахаах ти май се шегуваш нещо Голф 2 1,3 Там се пусках с голф 3 2,0 GTI 16V+чип , Toyota Selica 2,0 GT 16V, Mercedes C 230 kompresor и мн.други от сорта ... резултата се досещаш какъв е Относно аудито мисля че куатрото му дова огромно предимство,а 163к.с. турбо бензин малко ли ти се струват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Не ама ти си с чип. Немислиш ли?И трябва да се пускаш с чипосани коли. Някак си по-коректно ми се струва.Иначе то е ясно кой ще е пръв на светофара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Не ама ти си с чип. Немислиш ли?И трябва да се пускаш с чипосани коли. Някак си по-коректно ми се струва.Иначе то е ясно кой ще е пръв на светофара... При положение че този дизел е около 150 кила по-тежък от 1.8т чипа само компенсира тази разлика. А после въртящия момент си казва своето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Айде дизелистите с включиха... значи тия 150 кг. се компенсират от 198-163= 35 кс!!!Айде нема нужда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 При положение че този дизел е около 150 кила по-тежък от 1.8т чипа само компенсира тази разлика. А после въртящия момент си казва своето Интересното е ,че разлика в кг няма почти никаква м/у двете коли мойта е 1480кг. 1,8Т 05" куатро е 1470 кг. Така че колегите които развиваха философийте ,че била 200кг. по тешка 2,5 и затова била слаба предницата са пълни глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Интересното е ,че разлика в кг няма почти никаква м/у двете коли мойта е 1480кг. 1,8Т 05" куатро е 1470 кг.Няма разлика защото Т-то е куатро. Предницата ти се разбива по бързо защото ДВГ-то ти е по тежко не колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Колега това да не беше малко след като е купи колата. Помня един вълнуващ пост как си се изкатерил по поляната с 5 човека за ужас на туристите. Тогава обаче явно си ни спестил подробността, че това ти е струвало маховика Май май рекламата със ски шанцата ти е замаяла главата а .... Не е същата случка, това за което разправях беше за Белмекен - тогава просто се качих, ама ми хареса и един месец след това реших да се пробвам и на Беклемето от южната част. Там прекалих повече няма обещавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 тогава просто се качих, ама ми хареса и един месец след това реших да се пробвам и на Беклемето от южната част. Там прекалих Ясно ... следващата гледай да е allroad 2.7Т ... с нея може и каравана да теглиш нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 (Редактирано) При положение че този дизел е около 150 кила по-тежък от 1.8т чипа само компенсира тази разлика. А после въртящия момент си казва своето Ма пак си приказваш ей така. Ще престана да ти Фала каляската. Сега сериозно, човека ти описва точно какво се е случило и ако наистина 1,8Т е било без чип с чип ще бие дизела прилично на такава дисциплина.Аз съм си говорил на лични с колегата tarikata_cs и имаме някаква принципна уговорка да пуснем колите ма нещо не можем да се засечем.На мен би ми било интересно щот колите са с еднакви коне сток, еднакви изминати километри, чип от една и съща фирма и даже май като година са еднакви.А дори дизела да е по-тежък, все пак нека да отчетем че е 2,5 и че въртящият му момент в сток версия е по-голям от на 1,8Т с чип. Така че Станко, да престане да търси причини за оправдания, а да Фане да си смени гумите. п.п. Между другото чест прави на колегата tarikata_cs че е обективен , а не като някои други черни рацери. Редактирано 5 Ноември 2007 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Интересното е ,че разлика в кг няма почти никаква м/у двете коли мойта е 1480кг. 1,8Т 05" куатро е 1470 кг. Така че колегите които развиваха философийте ,че била 200кг. по тешка 2,5 и затова била слаба предницата са пълни глупости.Мда видях че е около 60 кила разликата, мислех че е по-голяма кликНяма разлика защото Т-то е куатро. Предницата ти се разбива по бързо защото ДВГ-то ти е по тежко не колата.Ти нещо си му проверявал предницата ли че знаеш че му се разбива много бързо? Или си чувал? Ма пак си приказваш ей така. Ще престана да ти Фала каляската. Сега сериозно, човека ти описва точно какво се е случило и ако наистина 1,8Т е било без чип с чип ще бие дизела прилично на такава дисциплина.Аз съм си говорил на лични с колегата tarikata_cs и имаме някаква принципна уговорка да пуснем колите ма нещо не можем да се засечем.На мен би ми било интересно щот колите са с еднакви коне сток, еднакви изминати километри, чип от една и съща фирма и даже май като година са еднакви.А дори дизела да е по-тежък, все пак нека да отчетем че е 2,5 и че въртящият му момент в сток версия е по-голям от на 1,8Т с чип. Така че Станко, да престане да търси причини за оправдания, а да Фане да си смени гумите. п.п. Между другото чест прави на колегата tarikata_cs че е обективен , а не като някои други черни рацери. Което си е истина си е истина, ама все пак бенза е куатро, това на първите 15 метра си важи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Добре де, аз едно не мога да разбера. Трябва ли задължително единият от двигателите да е по-добър от другия? Не може ли и двата да са арни, най-малкото щото са на Ауди, примерно?Толкова е просто: качва се човек, ръчка ги яко и двата и после си избира тоя, който го кефи повече. После една диагностика и ако всичко е ок, скача.И нищо ново не казвате в тези теми, според мен отдавна се изчерпахме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Добре де, аз едно не мога да разбера. Трябва ли задължително единият от двигателите да е по-добър от другия? Не може ли и двата да са арни, най-малкото щото са на Ауди, примерно?Толкова е просто: качва се човек, ръчка ги яко и двата и после си избира тоя, който го кефи повече. После една диагностика и ако всичко е ок, скача.И нищо ново не казвате в тези теми, според мен отдавна се изчерпахме.Хубаво го каза, само не ти се връзва с подписа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Ма пак си приказваш ей така. Ще престана да ти Фала каляската. Сега сериозно, човека ти описва точно какво се е случило и ако наистина 1,8Т е било без чип с чип ще бие дизела прилично на такава дисциплина.Аз съм си говорил на лични с колегата tarikata_cs и имаме някаква принципна уговорка да пуснем колите ма нещо не можем да се засечем.На мен би ми било интересно щот колите са с еднакви коне сток, еднакви изминати километри, чип от една и съща фирма и даже май като година са еднакви.А дори дизела да е по-тежък, все пак нека да отчетем че е 2,5 и че въртящият му момент в сток версия е по-голям от на 1,8Т с чип. Така че Станко, да престане да търси причини за оправдания, а да Фане да си смени гумите. п.п. Между другото чест прави на колегата tarikata_cs че е обективен , а не като някои други черни рацери. Благодаря и от моя страна за коментара ти. Всяка седмица когато е отворена пистата на Божурище съм там и ще ми е мн.приятно да се срещнем,тел.ми е: 0898 58 30 41 въпреки ,че до колкото си спомням ти ми заяви,че не би дошъл на Божурище Ако е куатро с чип съм съгласен,че ще ме бие,но ако и в твоя случай нямаш куатро силно се съмнявам,че ще ме биеш. Ето и статистиката мойта е 198 к.с. 403 NM 0-100 7,9 сек. твойта 200к.с. 281 NM 0-100 7,8 сек.,като се има в предвит горепосочените данни за еластичност над 100км.ч. не е трудно да се направи логично предполужение. Чакам да звъннеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Ти нещо си му проверявал предницата ли че знаеш че му се разбива много бързо? Или си чувал? При равни условия, ако ти метна една торба цимент на гърба и ако ти метна торба и половина в кой случай ще се умориш по бързо?Нека разбирачите да кажат колко тежи ДВГ- то на 2,5 тди и на 1,8 т. за да видим каква е разликата.П.С. Говоря за коли на един и същ пробег и години и амортизация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 (Редактирано) Благодаря и от моя страна за коментара ти. Всяка седмица когато е отворена пистата на Божурище съм там и ще ми е мн.приятно да се срещнем,тел.ми е: 0898 58 30 41 въпреки ,че до колкото си спомням ти ми заяви,че не би дошъл на Божурище Ако е куатро с чип съм съгласен,че ще ме бие,но ако и в твоя случай нямаш куатро силно се съмнявам,че ще ме биеш. Ето и статистиката мойта е 198 к.с. 403 NM 0-100 7,9 сек. твойта 200к.с. 281 NM 0-100 7,8 сек.,като се има в предвит горепосочените данни за еластичност над 100км.ч. не е трудно да се направи логично предполужение. Чакам да звъннеш! Абе тези данни са относителни според мен, говорихме си за моя първоначален проблем, а аз и тогава мислех че съм ги постигнал, а се оказа че не съм. Аз не твърдя че ще те бия, а и това няма голямо значение. Хубавото е че двете коли са със почти сходни х-ки и на практика ще проверим статистиките. Въпреки че на мен ми се наложи да я премера на дино и дава 290 Н.м. на колелата. Защо мислиш че куатрото върви повече от само с предно. За самия старт съм съгласен, но поне при този модел после не е така. Лично съм проверил. Но какъвто и да е резултата си мисля че можем да си направим кеф, някой път пък дали 7,8 или 8,1 не е толкова важно. п.п. Говориш за еластичност, но аз разбрах че от място сте се дърпали? Какво имаш предвид? Редактирано 5 Ноември 2007 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 Абе тези данни са относителни според мен, говорихме си за моя първоначален проблем, а аз и тогава мислех че съм ги постигнал, а се оказа че не съм. Аз не твърдя че ще те бия, а и това няма голямо значение. Хубавото е че двете коли са със почти сходни х-ки и на практика ще проверим статистиките. Въпреки че на мен ми се наложи да я премера на дино и дава 290 Н.м. на колелата. Защо мислиш че куатрото върви повече от само с предно. За самия старт съм съгласен, но поне при този модел после не е така. Лично съм проверил. Но какъвто и да е резултата си мисля че можем да си направим кеф, някой път пък дали 7,8 или 8,1 не е толкова важно. п.п. Говориш за еластичност, но аз разбрах че от място сте се дърпали? Какво имаш предвид? Напълно съм съгласен с теб,говорим за приятелска среща без значение от резултата Безпорно имам голям и уважение към 1,8Т Дали е 281 или 290 няма голяма разлика... За еластичност говоря понеже състезанието е от място до 402 метра и колата ги минава на 4 предавка именно тук е и разликата м/у двете коли 281 срещу 403 ! Куатрото има предимство понеже печели около 0,5сек на старт понеже не върти гуми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2007 (Редактирано) Напълно съм съгласен с теб,говорим за приятелска среща без значение от резултата Безпорно имам голям и уважение към 1,8ТДали е 281 или 290 няма голяма разлика...За еластичност говоря понеже състезанието е от място до 402 метра и колата ги минава на 4 предавка именно тук е и разликата м/у двете коли 281 срещу 403 !Куатрото има предимство понеже печели около 0,5сек на старт понеже не върти гуми .Мани ги стойностите които са измерени. Мисълта ми беше че се различават от тези на ДТ. /Става въпрос за мощност и върт. момент на колелата/. Затова казвам че е много условно.А за куатро-то съм съгласен с това, но после губи. Просто не са ни толкова мощни колите. На колко километра в час пресичаш 402 метра. Питам защото според мен се подвеждаш от предавките на дизела. 1,8Т до към 160 ги прави на трета. Редактирано 5 Ноември 2007 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts