Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

За всички които карат автоматици Никога не ходете в сервиз "Автоматик" на черни връх 86 там парите ги нямат за нищо

ходих да ми долеят масло в скоростната кутия доляха 1 лт. мое масло и ми взеха 35лв отне им около 5 мин.Ужас на каде отива света.

интересно според теб за доливането на 1 литър масло за автоматична скоростна кутия,за самото масло и придружаващата услугата работа колко би трябвало да ти вземат?Какво ти е мнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 731
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

интересно според теб за доливането на 1 литър масло за автоматична скоростна кутия,за самото масло и придружаващата услугата работа колко би трябвало да ти вземат?Какво ти е мнението?

колегата е написал ясно - с негово масло!

ако си купи маслото от сервиза нормално толко да му вземат. но за самото доливане макс 10 лв за труд! ти луд ли си 35 лв за труда, пък като сметнеш ако беше купил и маслото от тях - сугирно щеше да им оставиш колата като теглиш чертата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата е написал ясно - с негово масло!

ако си купи маслото от сервиза нормално толко да му вземат. но за самото доливане макс 10 лв за труд! ти луд ли си 35 лв за труда, пък като сметнеш ако беше купил и маслото от тях - сугирно щеше да им оставиш колата като теглиш чертата!

да вярно щях да им оставя колата ебати кожудерите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм,чета и не виждам :hilezh:

Добре тогава,а предварително не питаш ли,не се ли уговаряш за точната процедура,времето което ще отнеме и ЦЕНАТА??ПРЕДВАРИТЕЛНО??

....сами си го набутвате,това е.

Ами не съм луд,имам и свидетелство в подкрепа на твърдението.Винаги питам предварително за такива ЯСНИ процедури,виж за диагностика на смътни проблеми и следващите евентуални ремонти нещата варират,но пак в някакви уговорени предварително граници,а така да се изсипеш направо,да те нагъзят(без извинение) с 35 лева за отвиването и завиването на една не чак толкова труднодостъпна пробка......,не виждам кой е виновния освен плащащия.

.....после "НЕ ходете ТАМ!!!"........,ама логика.....

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да се пита предварително колко пари ще излезе ремонта, ама ако си на зор оставяш колата и накрая те набутват както те си знаят само. Аз имах едно авто-cd -mp3, та беше изгоряло веднъж захранването и пак гръмна и трябваше да се запои едно кабелче вътре. Разглобих го аз видях изгорялото кабелче, нося го на един пич - и му викам тъка кабелчето да ми запоиш, оставям го, звани ми тои на другия ден, готово всичко и ми вика - 20 лева пич, еми не го бях питал предварително колко пари ще струва услугата и му платих 20 лева за една спойка, какво да му кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................... какво да му кажа.

ми една майна поне,пък му ги фърли в лицето тия двайсе левчета деба.....,е не мога го разбера туй....

Ти смятай веднъж вдигнах каруцата на подемника на някакъв огромен "монтьор",ама торба ти казвам,седеше си в празния сервизец с едното подемниче и си ръфаше баница....,та поогледахме я отдолу за идеята,нещо ми тропаше и когато я свалихме(работата не повече от две-до-пет минути) оня ми вика "двайсе леа"...,направо онемях :huh: ,смятай къв спор се заформи,заплахи и зачервени дебели лица :lol: ,баси.....Спорете бе,като се чувствате прецакани това не е свършен факт,нали?Спорете!

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Дунев преди няколко години закарах B3 ,че счупих в една пряспа предната броня,

и отивам в сервиза и обеснявам какъв е проблема на колата.

След 10мин. ме приемат и един момък вади една бормашина и праз,праз

две дупки през бронята и предния калник два винта и накрая 20лв за работа.

Питам този с бормашината ако тази кола беше А8 ще ше ли така да дупчи без

да пита.Ако беше казал че ще е такъв ремонта никога нямаше да си дам

колата там. В барчето на Дунев видях най-малката принцеса на света беше

поднесена в чаена чинийка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Дунев преди няколко години закарах B3 ,че счупих в една пряспа предната броня,

и отивам в сервиза и обеснявам какъв е проблема на колата.

След 10мин. ме приемат и един момък вади една бормашина и праз,праз

две дупки през бронята и предния калник два винта и накрая 20лв за работа.

Питам този с бормашината ако тази кола беше А8 ще ше ли така да дупчи без

да пита.Ако беше казал че ще е такъв ремонта никога нямаше да си дам

колата там. В барчето на Дунев видях най-малката принцеса на света беше

поднесена в чаена чинийка.

дунев са педераси - диагностика и чистене на моторчето на празния - 75 лв!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм,чета и не виждам :flipoff:

Добре тогава,а предварително не питаш ли,не се ли уговаряш за точната процедура,времето което ще отнеме и ЦЕНАТА??ПРЕДВАРИТЕЛНО??

....сами си го набутвате,това е.

Ами не съм луд,имам и свидетелство в подкрепа на твърдението.Винаги питам предварително за такива ЯСНИ процедури,виж за диагностика на смътни проблеми и следващите евентуални ремонти нещата варират,но пак в някакви уговорени предварително граници,а така да се изсипеш направо,да те нагъзят(без извинение) с 35 лева за отвиването и завиването на една не чак толкова труднодостъпна пробка......,не виждам кой е виновния освен плащащия.

.....после "НЕ ходете ТАМ!!!"........,ама логика.....

Добре де какво трябва да се уговарям за цената кой би си помислил че ще му вземат 35лв за да му долеят с твое масло,аз си представях че услугата ще е 10 - 15лв макс ми крайна сметка не съм отишъл в ауди(порше)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де какво трябва да се уговарям за цената кой би си помислил че ще му вземат 35лв за да му долеят с твое масло,аз си представях че услугата ще е 10 - 15лв макс ми крайна сметка не съм отишъл в ауди(порше)

не ме разбра явно,въпроса е защо изобщо плащаш ?Със сигурност за тази работа по каквито и да е логика и разценки тия пари са абсурдни,отказваш да платиш и ставате на кълбо,това е.Въпроса е принципен,няма логика за накова елементарно нещо да се иска толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Със сигурност за тази работа по каквито и да е логика и разценки тия пари са абсурдни,отказваш да платиш и ставате на кълбо,това е.Въпроса е принципен,няма логика за накова елементарно нещо да се иска толкова.

Че то тука всичко е абсурдно ,затова живеем в Абсурдистан . Миналата година минах покрай

един новооткрит сервиз и се направих на наивен гражданин и попитах колко аджеба ще ми

струва смяната на ремъка и ролката - демек ангренажа на моята суперсложна за ремонт 80-ка. :D

Въпроса ми беше оценен на 80 - 90 лв. само за труд и 3 - 4 часа работа ;):D

Тия които самостоятелно са си сменяли ангренажите на В-3ка без хидравлика знаят за

какво точно става въпрос - 35-45 лв. за ремък/ролка (зависи от отстъпката) и 40-50 мин. работа (без много зор).

Те такива работи. Хич даже не се учудвам ,че за доливане на 1л. собствено масло ,колегата писал по нагоре

са го изплющяли 35 кинта . Дет са вика в такива случаи - да им поникнат 35 цирея по долната част на гърба :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то тука всичко е абсурдно ..................

не знам за колегата,ама мен абсурд да ме накарат да ги дам тия пари за тая работа,само посмъртно,кръв ще пикая,по корем ще лазя,ще се стреляме,колим и трепем,но такива пари не давам за това.Докато си плащаме и си търпим кипейки вътрешно,така ще ни "церят" "майсторченцата".И не само те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Не ходете в БОШ в обеля. сам съм се прецаквал и други са се преебвали.

:D Препоръчвам сервиза на Бош в Обеля само на ТЪРСАЧИ НА СИЛНИ УСЕЩАНИЯ :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Този пост представлява съчетание от няколко поста от тази: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64052 тема.

.....

Колегата Лозаров е твоя човек http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=1080

Стига вече! И на него му почерне г**а...

Скоро ще пусна тема специално за г-н Лазаров и за разликата между майстора по принцип и майсторлъка като цяло и има ли той почва в г-на

И между другото кажете наистина добър сервиз за гърнета.

Макар вече доста офф-топик да се получава ще добавя и моето мнение.

Виждам, че се дискутира колегата Лазаров, а и самия той е взел отношение.

Аз препоръчвам сервиз Лазаров защото срещнах коректно отношение и истинско желание за услуга на клиента, нещо което се среща доста рядко в БГ.

В процеса на търсене на източника на проблем опрях и до катализатора при което Лазаров с факти ме убеди защо не бива да си пипам катализатора, като на практика по този начин съзнателно се лиши от сделка със съответните пропуснати ползи. Нямаше да му е никакъв проблем да ми вземе 150-200 лв. без това да породи никакво съмнение в мен дали интервенцията е била необходима или не, но той не се възползва.

Ако ми се случи да имам друг проблем с изпускателната система, дали пак бих отишъл в сервиз Лазаров, как мислите?

...

Само малко офф топик и от мен, за което се извинявам на колегата с темата.

Репликата, след оглед от 2-3 минути :

"Еми аз не мога да го открия, отиди при някой колега, те могат да разберат от къде е", мисля че никак не се връзва на човек имащ самочувствие на добър специалист и диагностик на автомобилни изпускателни системи.

Колега Лазаров, добре знаете, че всички гърнета са ми сменени при вас, както каза колегата не случайно съм се връщал при вас за поредната смяна на нещо (оказа се на пробва грешка по-голямата част от тях). Но когато трябва да се реже и да се заварява е лесно, а когато трябва да се покаже професионализъм и умения Вие рекохте и отсекохте-"Ходи при друг, аз нищо не мога да направя, според мен всичко си е наред".

НЕ СЪМ дрисльо на 18 години да ме убеждават, че колата ми е в ред :bia: Сума ти хора са се возили на колата ми и дори разни лаици я чуват, че НЕ Е.

Въпроса е сега, кога ще ми остане време да се замъкна при КЗП (все пак гаранции издавате, а моите (3 на брой) са още в сила) :)

Всички, които ме познават тук добре знаят, че в горе изписаното няма грам умишлен гняв и измислици, с цел умишлено уронване на авторитета на господина. Истината е такава, споделям я

И така, вече по-темата, кажете къде да отида и аз, за да ми оправят и дразнещото бучене (като излитащ самолет), появяващ се точно на 4000оборота. (след което изчезва, но е доста силен и дразни много) ? 100% е от генерацията, но от къде?

Може ли да е от меки връзки (сменени в Лазаров 90 без пари, реверанс като редовен клиент ;) ) и заради това подозирам, че не са същите които трябва да са за моята кола!!!

Колега отново извинявай за това, че използвах темата ти

Аз също се извинявам на колегата, че пишем в неговата тема но така се случиха нещата. Та към колегата tox:

1. Аз имам досие на всеки автомобил и много добре знам какво е правено и какво не. Всичко е по номера и дати с точно описание на извършените манипулации.

2. Лъжа 1: Не всички гърнета колега са мои и са сменени при мен. Последното (задно) гърне си е вашето старо.

3. Лъжа 2: Не е вярно, че сме гледали колата 2-3 минути. Първо вкарахте автомобила на канала, огледах го на всякакви обороти и не открих проблем. След това се качих при вас в автомобила и се возихме по булеварда. Сам вия казахте, цитирам: " Ами тя сега не бучи." След което вкарахме автомобила отново на канала и вия казахте, цитирам:" Тя не се чува че работи."Отново не открих проблем. (Интересно как за 2-3 мин. сме извършили всичките тези операции.)

4. При положение, че не ви харесват меките връзки сменени без пари ( направих го не задруго а просто-жест) потърсете други по-хубави, които ще са с пари, може и оригинални ( може пък да сте доволен). То бива, бива ама такава наглост, а има и една друга дума дебелоочие не бях срещал......

5. С това което тук ми демонстрирахте на място като проблем (според вас)- и пак повтарям, думите ви - " Тя сега не бучи и не се чува че работи". , аз проблем не открих. Не съм врачка за да гадая при други обстоятелства дали бучи или не. Констатирах това което видях в момента.

Няма нужда от словоизлияния, но се почуствах длъжен да изложа и моята теза по темата. Всеки сам да си прави извода и преценката.

Аз също се извинявам на колегата, че пишем в неговата тема но така се случиха нещата. Та към колегата tox:

1. Аз имам досие на всеки автомобил и много добре знам какво е правено и какво не. Всичко е по номера и дати с точно описание на извършените манипулации.

2. Лъжа 1: Не всички гърнета колега са мои и са сменени при мен. Последното (задно) гърне си е вашето старо.(твърдяхте, че е здраво и няма смисъл заради пробата да го сменяваме , моля Ви се)

3. Лъжа 2: Не е вярно, че сме гледали колата 2-3 минути. Първо вкарахте автомобила на канала, огледах го на всякакви обороти и не открих проблем. След това се качих при вас в автомобила и се возихме по булеварда. Сам вия казахте, цитирам: " Ами тя сега не бучи." След което вкарахме автомобила отново на канала и вия казахте, цитирам:" Тя не се чува че работи-на обороти а не на 4000 обороти под натоварването на мотора и купето."Отново не открих проблем. (Интересно как за 2-3 мин.(образно г-н Лазаров, нека да са 10) сме извършили всичките тези операции.)

4. При положение, че не ви харесват меките връзки сменени без пари ( направих го не задруго а просто-жест) потърсете други по-хубави, които ще са с пари, може и оригинални ( може пък да сте доволен). Ще го направя

5. С това което тук ми демонстрирахте на място като проблем (според вас)- и пак повтарям, думите ви - " Тя сега не бучи и не се чува че работи(ето това е лъжа)". , аз проблем не открих. Не съм врачка за да гадая (значи съвета ви е да я закарам на врачка, така ли ) при други обстоятелства дали бучи или не. Констатирах това което видях в момента.

Няма нужда от словоизлияния, но се почуствах длъжен да изложа и моята теза по темата.

Колега едвам ви накарах да се качите в колата, с ръка на сърцето си признай.

Аз казвам на 5-та на магистрала, ти ми казваш "Е на 5-та, тя я ако бучи, ще бучи на всяка скорост"

То, гаража няма кой да го гледа, то сега къде ще излизаш на булеварда, то тия А3-ки са много трудни за обезшумяване, то всички гърнета са здрави...моля ти се не се оправдавай като такъв в каквато махала ти е сервиза. За едни 500 метра не мога да дигна скороста, при която се получава въпросния шум. До момента не съм я водил на друг майстор, и ще кача който кажеш от форума да чуе въпросния звук и ако поне един ми каже като теб, че това е нормалния звук на мотора ще счета че ти си правия. Всички сменени гърнета, ако не си ме разбрал правилно са отрязани от теб, докато проблема с дрънченето не се оказа във меките връзки, или и това не е така. Резнахме катализатора, не спря, реши че е средното, айде и него, пак не спря. Как да не ми сложиш меки връзки от теб , аз не можах да приема напълно безплатно, ако се сещаш и ти благодарих, не само с думи. Нали?

Колега, навсякъде съм ви хвалил и препоръчвал, но последното ми идване меко-казано ме разочарова.

НЕ МОЖЕШ ДА МИ КАЖЕШ: "Ходи при някой друг колега, той може да разбере от кво е", вдигайки рамене.

Къв майстор си ти тогава, бре ?!

Който иска да дойде да се повозим за да кажем на колегата, че колата не е трудно да се обезшуми, а просто има проблем в генерацията!

Който иска да ми съдейства, нека пише ЛС ;)

И моля, не ме наричайте лъжец ;)

PS: Ванка (ralenekov) безшумна е нали, особено при 4000 ;)

Момчето се е возило няколко пъти и знае, за това го намесвам.

Колега едвам ви накарах да се качите в колата, с ръка на сърцето си признай.

Аз казвам на 5-та на магистрала, ти ми казваш "Е на 5-та, тя я ако бучи, ще бучи на всяка скорост"

То, гаража няма кой да го гледа, то сега къде ще излизаш на булеварда, то тия А3-ки са много трудни за обезшумяване, то всички гърнета са здрави...моля ти се не се оправдавай като такъв в каквато махала ти е сервиза. За едни 500 метра не мога да дигна скороста, при която се получава въпросния шум. До момента не съм я водил на друг майстор, и ще кача който кажеш от форума да чуе въпросния звук и ако поне един ми каже като теб, че това е нормалния звук на мотора ще счета че ти си правия. Всички сменени гърнета, ако не си ме разбрал правилно са отрязани от теб, докато проблема с дрънченето не се оказа във меките връзки, или и това не е така. Резнахме катализатора, не спря, реши че е средното, айде и него, пак не спря. Как да не ми сложиш меки връзки от теб :) , аз не можах да приема напълно безплатно, ако се сещаш и ти благодарих, не само с думи. Нали?

Колега, навсякъде съм ви хвалил и препоръчвал, но последното ми идване меко-казано ме разочарова.

НЕ МОЖЕШ ДА МИ КАЖЕШ: "Ходи при някой друг колега, той може да разбере от кво е", вдигайки рамене.

Къв майстор си ти тогава, бре ?!

Който иска да дойде да се повозим за да кажем на колегата, че колата не е трудно да се обезшуми, а просто има проблем в генерацията!

Който иска да ми съдейства, нека пише ЛС :D

И моля, не ме наричайте лъжец ;)

Не се отричам от нито една своя дума и отново повтарям, че това което констатирах в момента на огледа на автомобила е че не виждам проблем в ауспуховата система.

п.п. Цитат- " Не ме наричайте лъжец." А как да ви нарека, нали в първият пост твърдяхте че всичките гърнета били мои, после се оказа че не е така. Че огледа бил 2-3 мин. - после май и това било "образно" и не е точно така. Ако още се разровим из темата май ще се окаже че има и други твърдения които не са така. А диалог просто- "образно" нямам намерение да водя.

Приятна вечер.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се отричам от нито една своя дума и отново повтарям, че това което констатирах в момента на огледа на автомобила е че не виждам проблем в ауспуховата система.

п.п. Цитат- " Не ме наричайте лъжец." А как да ви нарека, нали в първият пост твърдяхте че всичките гърнета били мои, после се оказа че не е така. Че огледа бил 2-3 мин. - после май и това било "образно" и не е точно така. Ако още се разровим из темата май ще се окаже че има и други твърдения които не са така. А диалог просто- "образно" нямам намерение да водя.

Приятна вечер.

Хората са го казали: "ловиш се като удавник за сламка"-нима те притесняват някви минути дори и да са образни?

Факт е, че колата има проблем с гърнетата, и факт е че не можа да го откриеш.

Друг факт е, че колата нямаше такъв проблем преди последната интервенция по колата ми (смяна на меки връзки).

Не мога да твърдя на 100%, че е от тях-затова си има майстори ;) .

Може и някоя заварка на средното да е тръгнала, кой знае ;)

Че не ме разбра какво имам предвид със "всички гърнета са ми сменени при теб" не говори добре за теб.

Естествено, че всички сменени гърнета, са твой. Не казах цялата генерация или всички възможни гърнета (прочети по-горе и ще видиш). Едно въобще не е сменявано (задното) и ако бях казал айде, си го беше резнал като стой та' гледай :)

А това, че те чеше егото е друг неоспорван факт ;) .

За мен аз съм си прав, ти си ми крив. А, какво правим с гаранцията, която имам за сменените гърнета?

Сигурно ако изгорят, ще се окаже че аз съм ги пробил.

Не съм лош човек и няма да се занимвам зорлем с неща, които да ти докарат чисто административни проблеми.

Прежалил съм ги тия пари, които съм ти дал (те не са малко като цяло, а и ти работиш с цени конкурентни на доста известни и доказани марки в бранша). Както се казва: халал да са ти :)

Трябва да се, знае...нямаше лоша дума за вас и аз не исках да ви развалям името, но както казах явно това ви е

надЪхАло ;) Всеки си има избор, затова казвам аз и моето преживяване-хората да имат едно на ум.

Познай за кой си мисля като карам на магистрала със 130 (4000оборота) :)

BTW ся' не мога да карам със 130км. щото ще оглушея, а пък със 140 и нагоре ми е много, т.е вече съм и психически обременен заради някви си тръби...явно верно по-добре да я закарам на врачка, може и да каже нещо за разрешаване на проблема ;)

Айде, сполайте колеги и препоръчайте сервиз за гърнета от който може да се очаква разбиране на проблемите на клиента :(

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са го казали: "ловиш се като удавник за сламка"-нима те притесняват някви минути дори и да са образни?

Факт е, че колата има проблем с гърнетата, и факт е че не можа да го откриеш.

Друг факт е, че колата нямаше такъв проблем преди последната интервенция по колата ми (смяна на меки връзки).

Не мога да твърдя на 100%, че е от тях-затова си има майстори :huh: .

Може и някоя заварка на средното да е тръгнала, кой знае ;)

Че не ме разбра какво имам предвид със "всички гърнета са ми сменени при теб" не говори добре за теб.

Естествено, че всички сменени гърнета, са твой. Не казах цялата генерация или всички възможни гърнета (прочети по-горе и ще видиш). Едно въобще не е сменявано (задното) и ако бях казал айде, си го беше резнал като стой та' гледай :bia:

А това, че те чеше егото е друг неоспорван факт ;) .

За мен аз съм си прав, ти си ми крив. А, какво правим с гаранцията, която имам за сменените гърнета?

Сигурно ако изгорят, ще се окаже че аз съм ги пробил.

Не съм лош човек и няма да се занимвам зорлем с неща, които да ти докарат чисто административни проблеми.

Прежалил съм ги тия пари, които съм ти дал (те не са малко като цяло, а и ти работиш с цени конкурентни на доста известни и доказани марки в бранша). Както се казва: халал да са ти :)

Трябва да се, знае...нямаше лоша дума за вас и аз не исках да ви развалям името, но както казах явно това ви е

надЪхАло ;) Всеки си има избор, затова казвам аз и моето преживяване-хората да имат едно на ум.

Познай за кой си мисля като карам на магистрала със 130 (4000оборота) :bia:

BTW ся' не мога да карам със 130км. щото ще оглушея, а пък със 140 и нагоре ми е много, т.е вече съм и психически обременен заради някви си тръби...явно верно по-добре да я закарам на врачка, може и да каже нещо за разрешаване на проблема :lol:

Айде, сполайте колеги и препоръчайте сервиз за гърнета от който може да се очаква разбиране на проблемите на клиента :bia:

Колега, ако бях дребнав и се ловех за сламка както твърдите бих ви изкарал цитати от личните съобщения които сте пращали. Незнам тогава какво щяхте да кажете защото има множество пълни несъответствия с това което пишете с проблема на автомобила в тази тема. То не бяха проблеми на 2000 оборота, пък после на 4000, пък преди смяната на меките връзки беше големият проблем пък сега се оказа че е след това и вследствие на тях и т.н. Общо взето се пооплетохте доста в собствените си твърдения но сигурно и това е "образно" да не кажа нещо по-силно...... :) Но както и да е здраве да е, няма да ставам дребнав но уважавам честните и коректни отношения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако бях дребнав и се ловех за сламка както твърдите бих ви изкарал цитати от личните съобщения които сте пращали. Незнам тогава какво щяхте да кажете защото има множество пълни несъответствия с това което пишете с проблема на автомобила в тази тема. То не бяха проблеми на 2000 оборота, пък после на 4000, пък преди смяната на меките връзки беше големият проблем пък сега се оказа че е след това и вследствие на тях и т.н. Общо взето се пооплетохте доста в собствените си твърдения но сигурно и това е "образно" да не кажа нещо по-силно...... :unsure: Но както и да е здраве да е, няма да ставам дребнав но уважавам честните и коректни отношения.

Еми колега да го бяхте отстранили още пъврия път де :bia: .

Друг освен вас не ми е пипал генерацията, повтарям НИКОЙ.

След вашата намеса, не виждам да е ОК. Капиш?

Проблемите следваха един друг, така дадох 100лв. за резонаторно гърне, реването на пробито гърне което имах не изчезна.

След това беше средното (пак ли лъжа???), 120лв. и за него, не спря отново. Останаха 2 варианта: крайно гърне и меки връзки (и тук ли лъжа???). Заложи на меки връзки, Защото задното било здраво.

Казах ок и тях ще ги сменя. Смени ги и кво.НИЩО!!!

А относно ЛС имам късмета да го пазя. Обърни внимание какво съм ти написал, изчезва единия проблен НО:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здрасти майсторе Преди няколко месеца (след нова година) ми смени меките връзки на А3-та. Тогава колата най-накрая спря да реве, но от тогава като карам и точно, ама точно на 4000 оборота има страшно неприятен резононс, съответно и шум (по-скоро бучене) като на излитащ самолет След като ги мина въпросните обороти, т.е като стигна 4100-4200 шума изчезва. Това много ме тормози, защото на магистралата като карам 4000оборота съм на перфектната за мен скорост 130км/h. Шумът обаче ме дразни много (просто не се търпи) и трябва да карам или със 140км, или 100км, което също не ме кефи.............Кога можем да погледнем от къде идва въпросния проблем? По принцип работя с твоето работно време от 9:00-18:00ч., но всеки Понеделник съм до 17:00ч. и мога да дойда. Кажи ти какво мислиш по въпроса и пиши на ЛС. Поздрави. ПС: Всички гърнета без задното са сменявани от теб, така че мисля че са ОК.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Това е от 28 май 2009, историята в личното май е същата, както и тук в темата е описана?

Дали има и малка възможност и всички други неща да са верни, а :huh:

Я постни да видим кви 2000 щото явно съм изтрил точно това :unsure:

Колега колкото и да се опитваш да се защитиш, файда няма, за мен ти си поредния...рекламиран.Това е ... а майко дано не ми се наложи да си ползвам гаранциите, щото за тях нищо не каза...ще се скина от смех тогава. Вервай ми, ще стоя до теб и ще гледам всяко нещо което правиш, защото не само бай брадър гледа, КЗП също...можеш да питаш тия в КАТ София област, как обичам да играя на дребно особено с дървени филосови отсреща... :)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега да го бяхте отстранили още пъврия път де :angry: .

Друг освен вас не ми е пипал генерацията, повтарям НИКОЙ.

След вашата намеса, не виждам да е ОК. Капиш?

Проблемите следваха един друг, така дадох 100лв. за резонаторно гърне, реването на пробито гърне което имах не изчезна.

След това беше средното (пак ли лъжа???), 120лв. и за него, не спря отново. Останаха 2 варианта: крайно гърне и меки връзки (и тук ли лъжа???). Заложи на меки връзки, Защото задното било здраво.

Казах ок и тях ще ги сменя. Смени ги и кво.НИЩО!!!

А относно ЛС имам късмета да го пазя. Обърни внимание какво съм ти написал, изчезва единия проблен НО:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здрасти майсторе Преди няколко месеца (след нова година) ми смени меките връзки на А3-та. Тогава колата най-накрая спря да реве, но от тогава като карам и точно, ама точно на 4000 оборота има страшно неприятен резононс, съответно и шум (по-скоро бучене) като на излитащ самолет След като ги мина въпросните обороти, т.е като стигна 4100-4200 шума изчезва. Това много ме тормози, защото на магистралата като карам 4000оборота съм на перфектната за мен скорост 130км/h. Шумът обаче ме дразни много (просто не се търпи) и трябва да карам или със 140км, или 100км, което също не ме кефи.............Кога можем да погледнем от къде идва въпросния проблем? По принцип работя с твоето работно време от 9:00-18:00ч., но всеки Понеделник съм до 17:00ч. и мога да дойда. Кажи ти какво мислиш по въпроса и пиши на ЛС. Поздрави. ПС: Всички гърнета без задното са сменявани от теб, така че мисля че са ОК.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Това е от 28 май 2009, историята в личното май е същата, както и тук в темата е описана?

Дали има и малка възможност и всички други неща да са верни, а :stupid:

Я постни да видим кви 2000 щото явно съм изтрил точно това ;)

Колега колкото и да се опитваш да се защитиш, файда няма, за мен ти си поредния...рекламиран.Това е ... а майко дано не ми се наложи да си ползвам гаранциите, щото за тях нищо не каза...ще се скина от смех тогава. Вервай ми, ще стоя до теб и ще гледам всяко нещо което правиш, защото не само бай брадър гледа, КЗП също...можеш да питаш тия в КАТ София област, как обичам да играя на дребно особено с дървени филосови отсреща... :)

Невиждам за какво да се защитавам. Може би за това че в момент когато "финансите ви скърцаха"- цитат, направих жест, постъпих човешки като ви извърших ремонт за стотици левове без пари ( сам проверете колко струват оригиналните меки връзки с монтаж) и интересно дали на друго място ще извършат този реверанс. Това какъв съм за вас си е ваше мнение и не ме интересува. Още един път повтарям, че в момента когато прегледахме автомобила нямаше никакво бучене ( или не беше така, сам го казахте). Що се отнася до гаранцията всичко си е описано там. Направо съм разочарован от безочието ви и отношението към хората. Жалка работа.

За мен темата приключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невиждам за какво да се защитавам. Може би за това че в момент когато "финансите ви скърцаха" И затова неколкократно питах на ЛС (пазя ги) колко ще ми струва, а вие ми отговаряхте на 2пъти "елате ще измислим нещо", което не беше отговор който чаках (откъде знаехте, че измисленото от вас ще ме устрои?) - цитат, направих жест, постъпих човешки като ви извърших ремонт за стотици левове без пари ;)ако видите външния вид на гърнето ще припаднете колеги ( сам проверете колко струват оригиналните меки връзки с монтаж) и интересно дали на друго място ще извършат този реверанс. Това какъв съм за вас си е ваше мнение и не ме интересува. Още един път повтарям, че в момента когато прегледахме автомобила нямаше никакво бучене ( или не беше така, сам го казахте)-абе как да ви го набия в главата, че не мога за 500м. да вдигна скорост, с която на 5-та да е на 4000 оборота, а пък да не говорим, че ми беше неудобно, след като едвам ви накарах да се качите за да тестваме.... Що се отнася до гаранцията всичко си е описано там. Направо съм разочарован от безочието ви и отношението към хората. Жалка работа.

За мен темата приключи.

За мен отдавна :angry:

Конкретиката ви липсва. "Той каза", "ти каза", "цитирам", не "беше ли така" повтаряте неколкократно г-н Лазаров.

Можем да пишем до безкрай!!!

Що се отнася до отношението към хората, тези с които имам контакт могат да си вадят някакви изводи. Контакта ми с вас беше просто "бизнес", вие бяхте "издънилия" се в него.

Тези писания ще останат в интернет пространството нали знаете ;) (мамоо колко автомобилни форуми знам само :stupid: ) и не малко хора ще ги вземат предвид!!!

А да не забравяме, че е криза и то финансова :o

А може всичко това да ви е обица на ухото и да почнете да се интресувате по на дълбоко с трудните за намиране повреди !!!

Спирам и аз, то истината е някъде там, така че само си пишем. Мойте познати няма да дойдат в маалата,

техните познати също и така се завъртат нещата...

Аз не губя нищо, губите само и единствено ВИЕ :)

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че се дискутира колегата Лазаров, а и самия той е взел отношение.

Аз препоръчвам сервиз Лазаров защото срещнах коректно отношение и истинско желание за услуга на клиента, нещо което се среща доста рядко в БГ.

....

Ако ми се случи да имам друг проблем с изпускателната система, дали пак бих отишъл в сервиз Лазаров, как мислите?

Колега Dully да ти кажа само, че ако потърсиш някъде тук имам пост за Лазаров,

не по-различен от това което пишеш ти, но ако се опариш, дали би отишъл отново, как мислиш?

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Dully да ти кажа само, че ако потърсиш някъде тук имам пост за Лазаров,

не по-различен от това което пишеш ти, но ако се опариш, дали би отишъл отново, как мислиш?

Това не съм го казал аз, а го каза Жоро.

Аз напълно те разбирам и се радвам, че споделяш с форума.

Сервизи за гърнета колкото искаш :rolleyes: Всеки се бори с конкуренцията по някакъв начин, но поправката опит грешка не е от най добрите.

Редактирано от Dully
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не съм го казал аз, а го каза Жоро.

Аз напълно те разбирам и се радвам, че споделяш с форума.

Сервизи за гърнета колкото искаш :) Всеки се бори с конкуренцията по някакъв начин, но поправката опит грешка не е от най добрите.

Да, и силно ще ви замоля, когато ме цитирате, и особено когато мнението което цитирате е било изтрито от модераторите, и няма как да се прочете в своята цялост да цитирате цялото мнение, а не части от него! :respekt:

Ставаше дума, че Лазаров не се възползва от мой проблем и коректно не ми извърши работа по колата, т.е. не ми взе едни 200-ина лева за които нямаше как да разбера дали е имало нужда или не.

Дали пак при проблем ще отида при Лазаров - категорично да! Поздрави на всички! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и силно ще ви замоля, когато ме цитирате, и особено когато мнението което цитирате е било изтрито от модераторите, и няма как да се прочете в своята цялост да цитирате цялото мнение, а не части от него! <_<

Ставаше дума, че Лазаров не се възползва от мой проблем и коректно не ми извърши работа по колата, т.е. не ми взе едни 200-ина лева за които нямаше как да разбера дали е имало нужда или не.

Дали пак при проблем ще отида при Лазаров - категорично да! Поздрави на всички! :hilezh:

Грешно си ме разбрал колега. Ставаше въпрос, че и аз съм хвалил тук във форума Лазаров до момента, в който не ме разочарова...ходи, където искаш :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не ви агитирам да не ходите тук, просто аз повече няма да ходя (да не ми се налага де!).

Оставих колата за частично боядисване на елемент. Проблемната зона беше с размер на кибрит. Взех си я с петно две педи в диаметър... Не беснея заради това, че си личи петно, и че не се сля с основния цвят, аз и не съм се надявал да стане, а заради това, че очаквах размера му да не е /много/ по-голям от този на увредената зона.

Редактирано от Freestyler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...