Jump to content

А нещо относно последната Соната?


Recommended Posts

Прекрасен автомобил на прилична цена. Според мен е много по-добър от който и да е Опел, например... Бакшишите да кажат дали стават за нашите пътища...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За моя изненада новият фейслифт на Сонатата много съвпада с облика на по-високия клас Азера - нар.Грандьор в Европа (базирана на разширена платформа на Соната), според мен може да се опитват да изместят последния чрез ъпгрейднатата соната и мястото на флагман да се поеме от новият Генезис, който скоро ще бъде пуснат серийно. Моята обща оценка като собственик на Азера вече година, е че от гледна точка на качеството хюндай са изминали доста път и положените усилия не са били напразно - както материалите, така и сглобката е на много високо ниво без дори да взимам впредвид съотношението цена-качество... вероятно се накланя повече в завои с висока скорост, но за не спортна кола предполагам комфортът на пътниците е важен... вярно, ще кажете, че всеки си хвали стоката, но аз се опитвам до колкото мога да бъда обективен и да не робувам на марки.

Соната:

http://www.leftlanenews.com/wp-content/plu...dg=1&idi=12

Азера:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...icleId=107629#4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи доста добре. Аз обаче обмислям и вариантът за новата Октавия с 2.0 ТДИ и уникалния автоматик DSG. Та се чудя кое да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допускам също така и вариантът ако се откажа от идеята "чисто нова кола" да се метна на едно А3 2004 г. 2.0ТДИ, макар и без DSG. Дори имам и конкретна оферта за такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допускам също така ....да се метна на едно А3 2004 г. 2.0ТДИ, макар и без DSG. Дори имам и конкретна оферта за такова.

Да си дойдем на думата...и марката :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бегай бе! Октавията е ебати красивата кола. Аз по едно време сметах, сметах ама не се осмелих да пробвам един лизинг за Октавия 1,9ТДИ Комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом шкодите те влечът виж и за Супърб къде къде по-добър от октавията. Мисля, че сега излиза и новия модел предполагам че може да се сключи изгодна сделка за стария. Моторите са им добри то е ясно, качеството сносно продаваеми са след време като цяло колата не е лоша за каране не е ауди ама не е зле за парите си. Карах една 2.5 163 кс мотор същия като на а6 преди 2 год и бях силно впечатлен от динамиката и възможностите на колата не е за подценяване. Октавия може да се земе с данъчен кредит не знам дали си струва много по-добра е от старата ама не е кой знае колко по от а4 б5, които вече си е ретро автомобил :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супърба е уникален.И си е АУДИ от почти всякъде.И фаровете са ми като на А6 Ц5.Само климатроника му е като на Фолксваген и е също толкова широк.Чул съм,че за здрави машини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе SUPERB не е ли чист ПАСАТ? С някои детайли от А6 по интериора и екстериора

Октавията по принцип си е ВЕНТО/ГОЛФ, с някои детайли от А4 в салона

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бегай бе! Октавията е ебати красивата кола. Аз по едно време сметах, сметах ама не се осмелих да пробвам един лизинг за Октавия 1,9ТДИ Комби.
Ей сега пак гледах отблизо една Октавия. Вътре си е Голф V, отзад изглежда масивно, страничната линия също е ОК, само в предницата можеха да се постараят повечко. На разплакана прилича. Иначе като цяло си е хубава кола.
Абе SUPERB не е ли чист ПАСАТ? С някои детайли от А6 по интериора и екстериораОктавията по принцип си е ВЕНТО/ГОЛФ, с някои детайли от А4 в салона
Горе-долу са така съотношенията.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега пак гледах отблизо една Октавия. Вътре си е Голф V, отзад изглежда масивно, страничната линия също е ОК, само в предницата можеха да се постараят повечко. На разплакана прилича. Иначе като цяло си е хубава кола.Горе-долу са така съотношенията.

Абе карам Шкода Октавия Тур 1.9ТДИ модел 2006 (това е по-старата октавия), доволен съм и съм забелязал че е одрала кожата на Голф 3, поне до предните врати май са си еднакви (е, разликата е в маската и фаровете) но другото си е направо Голф3 (или венто). Окачването предполагам е същото.

Суперба си е направо копие на пасат. Новия суперб пък е одрал кожата на новя пасат, само малко е удължена базата или леко увеличено вътрешното пространство.... малко ме стряска задната колона

Иначе отпред и отзад е невероятна :icon_exclaim:

Салонът е... мноооого готин... дано и на живо да е така :(

Ето как изглежда: http://www.auto-press.net/index.php?cat=1⊂=4200#

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Суперба си е направо копие на пасат.

Внезапно се замислих и за Суперб. С 1.9 ТДИ-131 к.с. си е една голяма, икономична лимузина. Даже се огледах в един 2005 г. на 60000 км.

Добра идея ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да взема Супърб, даваха ми го за 24 х на 20х км, ама пуста любов към четирите кръга :hilezh:

За комфорт, бързина и икономичност е много добър !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внезапно се замислих и за Суперб. С 1.9 ТДИ-131 к.с. си е една голяма, икономична лимузина. Даже се огледах в един 2005 г. на 60000 км.

Добра идея ли е?

На този въпрос трябва сам да си отговориш. Суперба е повече АУДИ (надлъжно разположен мотор), Октавията бие на бора/голф (напречно разположен мотор). Карам по-старата октавия модел 2006 и управлението й е по-зле от на Б4 - предницата на колата някак си подскача, не е толкова прецизна, но и не е и зле :hilezh:

Не знам как е новата октавия, дали е с алуминиевото окачване, но пък май суперба е... докато е в гаранция вероятно няма да имаш грижи..

Като динамика ОКТАВИЯТА ще ти хареса повече. Като возия, комфорт и управление - СУПЕРБА ще ти хареса повече.

Покарай ги и двете преди да решиш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се возих в едно такси-Соната и не останах впечатлен. Вярно, че като погледнеш напред и докъдето ти стига погледа само капак виждаш, вози лимузинесто, тихо, понавървява си, НО скучна, леко пенсионерска кола с опростен дизайн с евтини материали. Нещо ми се поразмива идеята за нея май (въпреки, че фейсът е доста подобрен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се возих в едно такси-Соната и не останах впечатлен. Вярно, че като погледнеш напред и докъдето ти стига погледа само капак виждаш, вози лимузинесто, тихо, понавървява си, НО скучна, леко пенсионерска кола с опростен дизайн с евтини материали. Нещо ми се поразмива идеята за нея май (въпреки, че фейсът е доста подобрен).

Тва, баце е щот сонатата за таксиметърите има ВСИЧКИ ЕКСТРИ за модела!!! Да де, ма модела е базов! :wall::huh::bia:

Аз лично не бях обърнал внимание, но сега като влязох в сайта и се впечатлих доста.

Значи Соната с най-високо ниво на оборудване (кожи, 17", автоматични фарове и чистачки, отоплям преден жам, усилвател и събуфер и чудеса от храброст) с дизеловия арен мотор стъпва на 25к евра крайна цена със ДДС!!! Тва баце, е екстремно евтино за класа си! Прибави и 5те години гаранция и според мен си заслужава секо уефче!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се возих в едно такси-Соната и не останах впечатлен. Вярно, че като погледнеш напред и докъдето ти стига погледа само капак виждаш, вози лимузинесто, тихо, понавървява си, НО скучна, леко пенсионерска кола с опростен дизайн с евтини материали. Нещо ми се поразмива идеята за нея май (въпреки, че фейсът е доста подобрен).

Колега, отивай направи едно кръгче със Шкодите и да чуем отзиви :huh:

Любопитен съм какво ще ти е мнението

EDIT: Между другото аз бих хвърлил едно око на SEAT. Все пак са директно дъщерна фирма на АУДИ :bia:

EDIT2: http://www.autotechnica.bg/Prices/Leon.pdf :wall:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено като след 3-4 години ще я продадеш за 15к макс.

То бързото падане на цената не е свойство само на Хюндай?! И арни коли, като Волво и СААБ са така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е мъдър избора на бакшиша щот те немат избор. Шефовете им договарят най-ниската цена за кочина на 4 колела, нема значение марката и ги преотдават на зверски ,,лизинг,, на шофьорите.

Лично аз на Хуйдай или некоя от сродните ,,марки,, не бих се качил кво остава да дам пари за такъв котър. По-скоро вземи нова А4 на лизинг отколкото да набиваш пари в кочина дет после е посмъртно твоя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не е мъдър избора на бакшиша щот те немат избор.

Винаги съм се канел да се включа със същото наблюдение,когато някой почне да ги дава за пример-виж какво карат,виж къде зареждат.Извинявам се за отклонението от темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...