Jump to content

Водороден генератор


Recommended Posts

Ако ти е в помощ заповядай чети :unsure:

http://mazeto.net/index.php/board,15.0.html?PHPSESSID=mvj47gf20o139a1dut41tske57

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 393
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

..(електрохимик съм по образование)

Да кажа че споделям мнението, че водорода е горивото на бъдещето .

Колега, не си ли чел в електрохимията че водорода някога е бил гориво което отдавно е изгоряло. За това е пълно с неговия отпадък наречен вода. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не си ли чел в електрохимията че водорода някога е бил гориво което отдавно е изгоряло. За това е пълно с неговия отпадък наречен вода. :zustimm:

Дали и в момента не изпоззваме различни отпадъци за да се движим?

Пример с Дизеловото гориво - Сложни въглеводороди с дължина на веригата от C10H20 до C15H28.

Да вземем С10Н20 дали съотношение 2 към 1 в полза на водорода не напомня на формулата на Водата.(Н2О)?

При изгаряне (окисление)на дизелово гориво имаме например:(4C12H23 + 71O2 --> 48CO2 + 46H2O)Вижда се че не само въглерода гори(окислява) а и водорода се окислява и да отпадъка е вода. Целта е да се наруши равновесието т.е. да получим повече енергия от игаряне на водорода отколкото ни е нужна за разлагането на водата..... (тук идва на помощ лъжичката сол)

Това само по отношение на отпадъците.

Никъде не споменавам че ВОДАТА е гориво на бъдещето а Водорода

Все пак водород има и в доста други съединиения. - дори и в тези които използваме сега за да се предвижваме.

Има и доста различни начини за получаването на водород

На какво ли се дължаха експлозиите след аварията на атомната централа в Япония.

Пак се връщам на проблема със съхранението му.

Никой никъде не казва, че ще се движи само на водород с балбукатора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и доста различни начини за получаването на водород

На какво ли се дължаха експлозиите след аварията на атомната централа в Япония.

В смисъл водата за охлаждане се е дисоциирала до водород и кислород и затова гърмяха реакторите ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да при достатъчно високи температури това се получава. Не случайно пожарникарите не използват вода за гасене на много горещи пожари. При определени условия водата става гориво за огъня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това е само поредното доказателство, че телевизията е нищо повече освен мощен инструмент за манипулиране на общественото мнение!

Аз за тУЙ тИлИвизия не гледам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА НАЧИН С 250-500 ВАТА ТОК ДА СЕ ПРОИЗВЕДЕ смислено количество водород който да промени каквото и да било в работата на какъвто и да е смислен двигател. Още повече като тока се произвежда от СЪЩИЯТ двигател.

Единствените електромобили, с които може да се разходиш по-далеч от Дружба до Перник са тези, екипирани с малък ДВГ, който произвежда ток за да вървят.

„Икономията“ е, че горят 3-4/100. Ти обясняваше че няма как и климатик да охлажда с 4 кВ охладителна мощност и да консумира 1 кВ електричество ...

Ама едно време полупроводника е бил невъзможен и е имало електронни лампи, а после са произвеждали на ръка транзистори и е станала революция :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ти обясняваше че няма как и климатик да охлажда с 4 кВ охладителна мощност и да консумира 1 кВ електричество ...

Сериозно ли съм обяснявал АЗ такива неща? Я посочи къде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените електромобили, с които може да се разходиш по-далеч от Дружба до Перник са тези, екипирани с малък ДВГ, който произвежда ток за да вървят.

„Икономията“ е, че горят 3-4/100...

това хибридите са тъп компромис-залъгалка!

i-MiEV изминава 160км, а спортното творение на Tesla 340км. Тези разстояния са предостатъчни за ежедневно шофиране. Много хора ще правят по едно зареждане на седмица, включително и с километрите от уикенда. Голям съм мераклия на една "Tesla"-ичка Roadster! :zustimm:

Редактирано от ramdar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не са кекави. Електролизата въобще не ги износва. Вечни са. Ама от НАСА не знаят как да ги направят такива, докато Човекът (с главно "Ч") от клипчето преди няколко поста без да иска го е измислил. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изцяло се бъзикам! :hilezh:

Изгледай ТОВА и ще разбереш що споменах НАСА :hilezh:

Евала на човека, може да се топли с тая система,(макар и това да е със съмнителен разход на енергия и съмнително КПД), но да ми разправя, че ще спести повече от 50% гориво при автомобил с вътрешно горене си е смешна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то с купуване всеки може. Само дето батериите са от 30 до 50% от стойността на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то с купуване всеки може. Само дето батериите са от 30 до 50% от стойността на колата...

Сигурен съм ,че за в бъдеще проблема с цената на батерийте ,ще бъде решен.

От първа ръка знам,за фирма у нас,дето сериозно се е заела в разработката на уред за производство на Н ,с цел отопление.

Относно скептицизма-нормално е,така е навасякъде по света,,,,,обаче когато гордия собственик на хотел в Равда на име "Тома неверни" види(разбере),че съседа му колега хотелиер,плаща по 50 лв. ток за да къпе туристите си,изведнъж ще му просветне и довчера невероятното ,ще се превърне в резонно и така нататък................и някой разбира се ще стане милионер .. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще има зареден универсален комплект на всяка бензиностанция. Отиваш, оставяш твоите и вземаш заредените :2gunsfiring_v1:

Да ама не. Щото да се прогнозира състоянието на тези батерии, които вземаш е трудно. Съответно не знаеш колко км. ще изкараш с тях като ги вземеш :respekt:

А иначе батериите ще са си цифра, колкото и да им намаляват цената

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже и да има бъдеще във водородни системи за отопление и подобни, но що се отнася до автомобилите, автономна система за производство на водород монтирана в автомобил даваща прилични добри резултати едва ли ще се измисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво бъдеще няма в добив на водород от ток. Освен ако тока не е краден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърде крайно мнение.Знам с сигурност ,че с всяка следваща година петрола ще отстъпва позиции на алтернативните горива (енергия) това е 1000% сигурно ,освен ако не дойде края на света през 2012 год .

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия пари няма да съборят човек каращ скъп спортен еко автомобил като Тесла-та.

Тръби се охотно, че новите технологии са "екологични". Няма чисто производство - без отпадъчни продукти. Така че, колко са "ЕКО" те си знаят... иначе може би са такива спрямо старите разчитащи на петрола.

Редактирано от ramdar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърде крайно мнение.Знам с сигурност ,че с всяка следваща година петрола ще отстъпва позиции на алтернативните горива (енергия) това е 1000% сигурно ,освен ако не дойде края на света през 2012 год .

Крайно или не това е факт. Докато някой не събори Закона на Фарадей. Ама той е Закон защото не е опроверган. Алтернативно гориво например е ракията. Или биомасата.

Не съм казал но пак ще потретя - водата не е гориво а отпадък от горенето.

Това че имало нам ква си фирма която правела нам кво си не значи че то ще работи. Аз пък знам за фирмата “Деметра-Гея 94” която произвежда топлина от нищото с торсионен генератор. :hilezh:

Къде се загубиха тия хора? Вероятно от НАСА са ги откраднали.

Торсионен генератор.

Деметра-Гея. От тук може да си купите торсионен генератор. Зарежете го тоя водород. Прави топлина от нищото. :dance:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...