sandista Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 99% e - Кът-оф клапан ( Blow-off) и/или дебитометър .. Кът оф-а е 90лв оригинален , дебитометъра 500 ( ако си с оригинален го връщаш в Порше БГ и ти дават 50% отстъпка) и проблема ти е решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Четете бе пичове.Дебитомер ми дадоха за проба чисто нов оригинален - не е от него.Кът-оф клапана е нов, нали казах по-горе че е сменен.Просто стреляте напосоки.....и най-много да излъжете човека да си ги вземе без да е в тях проблемаПри мен се подобри единствено може би на 70% да кажем след смяната на дросела. Стефан още в началото ми каза че е дал фира.Сега е чувствително по-добре, ама пак нещо не е 100% наред всичко с вървежа на колата, някак си има нерво и неравномерно поведение.Всички други смени бяха така напосоки и пари на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 неработещ кът оф клапан /блоу оуф/ се записва като грешка и ваг кома го засича Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 добре деима ли някой с чипи колата да върви перфектнонека оттам тръгнем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Колата ми вече 70к км е с чип и не е мръднала, да пази Господ,да не я урочасам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Кажи къде си слагал чипа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Кажи къде си слагал чипа..Не е слаган в БГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Аз моята А4-ка В6 2.5TDI 2002, реших 2005 да я попроменя, защото колата беше нова, на 60000 км и не ми се продаваше. Направих оптичен тунинг и пратих ECU-то в ОЕТТINGER. Преди изпращането направих дино при Ники Златков - 160 к.с, 350Нм. След като сложихме ECU-то с промените 190 к.с, 380Нм. OETTINGER дадоха доживотна гаранция на ECU-то и 100000 км. на двигателя. Честно казаха, че при постоянна ръчка промените ще скъсят ресурса на двигателя с около 10 %, а при нормално каране с под 5 %. Колата тръгна дзверски и така си вървеше и до последно когато преди 3 месеца я продадох на 130000 км. Никакви проблеми с вървежа. И няма такъв филм със свикването, колкото пъти съм я настъпил за изпреварване или просто за кеф винаги ме е радвала как се развърташе. Това е. Сигурен съм , че на АВТ не са по-лоши нещата. Но са цифра - 1400 Евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Не е слаган в БГ Ооо, ама с това трябваше да започнеш бе човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 добре деима ли някой с чипи колата да върви перфектнонека оттам тръгнемАз съм имал и А31,8Т и А4 1,8Т и двете с чип. С А4-ката имаше проблем в началото с кофти чип който беше сменен. След което не съм имал никакъв проблем нито с А3 нито с А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 къде бяха слагани чиповете ти Иво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 къде бяха слагани чиповете ти Иво?На тройката при Мишо, но А3 беше с двигател AGU който е с доста по-проста програма и обикновено проблеми няма. Може би затова много гаражни батки се помислиха за спецове на тюника.А4-ката /BFB мотор/ е с по-сложна програма. Нея я правиха в диджитал тунинг, но първоначално бяха сбъркали нещо и колата вървеше малко по-добре от сток /както повечето се оплакват/ и нямаше нищо общо с това което стана след подмяната на софта и слагане на истинския за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 На мен тази работа ми намирисва на късмет с малко пари и повече сигурност за космически суми Може би се повтарям,но пак ще попитам:Някой да е запознат с чипа който монтират в сервизите на Ауди??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 само да кажа 4е диверт валвето (БОВ) мен не ми го хвана ваг кома,и за АЕБ двигателите дебитомера не се изкопува или рециклира само нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 за АЕБ двигателите дебитомера не се изкопуваЩот вече си имат предостатъчно нали ? Ха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 еми нямам идея за6то но и аз си имам един в пове4е а някои се6тал ли се е за детонационите дат4ици,за6тото може да има детонации и дат4ика да връ6та аванса,и хоп ................. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) Пак ще кажа че неможе при напълно изрядна и безпроблемна кола и като се сложи чип моментално да се окаже че всичко е сдухано. Просто определени чипове са кофти, и доста хора сме с такива.Нека формулираме въпроса така - има ло някой с чип на АЕВ при Стефан дето след като го е сложил колата му върви перфектно гладко, безпроблемно и набира много повече. Ама и 3-те условия да са изпълнени? Не за друго, просто да знаем къде да търсим проблема: в наще коли или в чипа. Щото аз след почти всичко сменено не съм убеден че проблема е в моята кола. Редактирано 4 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Затова индивидуални настройки на колата ... две еднакви коли да хванеш една и съща година, се ще се различават най-малкото по различното износване на двигателя. Чипа не просто трябва да е за съответното обозначение на двигателя, трябва да се направи точно за конкретната бройка кола. Прави се, тества се, донастройва се, тества се, донастройва се, тества се и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Затова индивидуални настройки на колата ... две еднакви коли да хванеш една и съща година, се ще се различават най-малкото по различното износване на двигателя. Чипа не просто трябва да е за съответното обозначение на двигателя, трябва да се направи точно за конкретната бройка кола. Прави се, тества се, донастройва се, тества се, донастройва се, тества се и т.н.Мда, а ние се подлъжем от по-евтината цена........затова сериозните фирми явно искат по-сериозни суми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Добре, аз не мога да разбера - защо дойде проблема със закъснение? Отначало беше бруталната лудница на бензин с тоя чип и после изведнъж даде фира. Сега сакън да не я натисна - веднага забива и ми къса нервите. Да не говорим че е опасно - при изпреварване като ти забие колата и може и ти да се забиеш в някой тир (да пази Господ). Май май ще връщам на сток и аз, по добре 150 коня живи на пътя отколкото 180 на хартия и по сервизите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Ами защото просто в началото ЕКУ-то се адаптира към новите горивни карти......нали е било откачено от захранването....поне така Стефан каза като сменихме чипа и искаше да работи на място малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Или просто двигателя не е бил в перфектно състояние... след чипа по-голямо натоварване... и квото е имало да се чупи е издържало колкото може и в един момент се е сговнясало тотално... Може и някой от клапаните ти леко да се е поогънал и да не отваря и/или затваря добре... много неща могат да се сговнят след чип, но той само ускорява проблема, а не го създава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 а може ли някои да обясни примерно,едно и съ6то надуване на турбото(примерно 1.0 бар) а в съ6тото време много разли4ен вървеж на колат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Или просто двигателя не е бил в перфектно състояние... след чипа по-голямо натоварване... и квото е имало да се чупи е издържало колкото може и в един момент се е сговнясало тотално... Може и някой от клапаните ти леко да се е поогънал и да не отваря и/или затваря добре... много неща могат да се сговнят след чип, но той само ускорява проблема, а не го създава...И аз поддържам тази версия!!!!имам и голяма част от общите проблемиМен лично ме съмнява в чипа да е проблема. Ясно е като бял ден, че поизносени коли ,които все още наричаме перфектни, е трудно да издържат на почти двойно натоварване. За себе си съм абсолютно сигурен, че примерно заводки кътофф клапан не издържа чипната версия, защо всичко друга да издържа?Като разглеждам схеми на мотора ми, като стоя пред него, виждам колко много датчици ,вакууми и маркучи има. Един пробив е достатъчен.Бензина също е кофти, на заводки вариант колата върви на 95 и явно колебанията не се чувстват толкова, но на завишени характеристики става като "щангата с пределна тежест и мухата".Просто този вид тънинг, не свършва просто с един чип!Просто така ни се иска, да минеме тънко, ама няма как.А пък 1.8Т с чип и на газ и на поне 200хил.км си е бомба със закъснител.Един път частите са износени, един път ги товариш двойно, а в същото време и да минаваш на друго гориво.....незнам как се оправяте?Незнам как сте с А4-ките, но на мен ми е чудно как този малък мотор 1.8Т може да ми ускорява така ,тази тежка и спъната А6-ца. Това си е здраво натоварване, няма как да не сдаде нещо багажа.Кефа е голям, това ясно! всеки иска да му върви колата повече, ама нещата са ясни. Остава да висиш на късмет, повече да издържи до следващия ремонт.Може би по слаба версия на чипа ще е по-добре. 170 коня мисля няма да водят до такъв резултат. Стефчо сумиста, два пъти ми казва, че най-високата версия на чипа от 195 коня е опасна и не я препоръчва. Защо? за мен е ясно. Така разсъждавам и мисля в това е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване