Ngoro Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 заебахме ги тия габарити, щото хем са ви скъпи по 20 лева комплекта. хем искате да ни биете след като поработят 2-6 месеца във фара където няма никакво охлаждане и се опекат до неузнаваемост...А на лед-а му се ебава пичицата мила майчина ако околната температура надскочи 60 градуса. Скъсява му се животеца двойно и тройно.И така докато не почне на 4-тия месец да се рони на прах във фара....Са ще ми кажете че наш'те са калпави . Е пробвахме към 5 фирми след щателно проучване на над 20 и техните продукти.така че за сега ледове у фара без гаранция и една минута и на дебелата цена ама ще има някога в бъдещето като внесем по-погрешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Е стига бе човек... Аз съм с ледове, който ми сложихте и вече 10 месеца си светят перфектно(да не ги уручасам!). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 щото фара ти е сравнително читав, габарита е ПОД крушката и има място за охлаждане.ела да скиваш на каква пуканка станаха в една Акура .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 24 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 Бях с три секционния Бош, ама наскоро го смених с чудото на китайската индуструя ТУЦ Сега да очаквам сякакви изненади нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Има ли някой колега да е слагал ксенон на А6 Ц4 на фаровете за мъгла,замислил съм нещо такова,ама се чудя дали ще има ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Да ти кажа честно, от както си сложих би-ксенон на основните фарове (благодарение на gogotzanovsf ) не ми се налага да пускам фаровете за мъгла изобщо. При мъгла свалям фаровете в най-долно положение и се вижда идеално. Даже съм пробвал да пусна фаровете за мъгла при пуснати "къси" светлини - изобщо не ги забелязвам да светват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 ДА,принципно е така,ама на мен чуденката ми е дали ще има някакъв ефект,примерно аз в града карам предимно със вкл фарове за мъгла,и все си мисля,че ако са ксенонови ще е много по- добре,но приятели ми казват че файда няма. има ли някой да е слагал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 (Редактирано) Има ли някой колега да е слагал ксенон на А6 Ц4 на фаровете за мъгла,замислил съм нещо такова,ама се чудя дали ще има ефект?Да, колега от форума тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5286...mp;#entry732065 виж подписа му под някой негов пост Това е А6-цата на баща бу - така поне аз знамДА,принципно е така,ама на мен чуденката ми е дали ще има някакъв ефект,примерно аз в града карам предимно със вкл фарове за мъгла,и все си мисля,че ако са ксенонови ще е много по- добре,но приятели ми казват че файда няма. има ли някой да е слагал?За ефекта специално върху А6 в фаровете за мъгла питай колегата, който ти казах Иначе аз имам приятел с БМВ който е с ксенон на тези фарчета и свети прекрасноНе само красиво, но и функционално. Редактирано 12 Януари 2009 от ceci145 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Аз си купих от колега от форума, за моята Ц5 с фабричен ксенон, който (оргиналния) нищо не светеше, принуждавах се да си намирам джигит и да карам зад него.... С китайките е приказка, само дето колкото е по студено, толкова по трудно палят... Момчето ходих два пъти при него, бори се много, пари не ми взе, но не се оправи - сутрин светкам, чакам 20-30 сек и рестарирам, инак не палят - само пресветнат и това е. Но не ми е болка за умиране, имам сигнализация на ФИС-а и рестартирам, колкото пъти е нужно. Обикновено на втория път става, ако съм ги изчакал включени достатъчно. Все пак за 200 лв ще щракам, та пушек ще се вдига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 (Редактирано) Аз си купих от колега от форума, за моята Ц5 с фабричен ксенон, който (оргиналния) нищо не светеше, принуждавах се да си намирам джигит и да карам зад него.... С китайките е приказка, само дето колкото е по студено, толкова по трудно палят... Момчето ходих два пъти при него, бори се много, пари не ми взе, но не се оправи - сутрин светкам, чакам 20-30 сек и рестарирам, инак не палят - само пресветнат и това е. Но не ми е болка за умиране, имам сигнализация на ФИС-а и рестартирам, колкото пъти е нужно. Обикновено на втория път става, ако съм ги изчакал включени достатъчно. Все пак за 200 лв ще щракам, та пушек ще се вдига Проблема ти е в баластите.Смени ги с качествени и ще се оправи работата.Колкото до заслепяването -има крушки за рефлектор.Писал съм вече в една друга подобна тема за разликата на крушките за лупа и рефлектор.Стандарта D2S и D2R вече го има и в цокъл H7R,но всички продават H7,не им се дават пари за повече артикули.... Редактирано 14 Януари 2009 от batpepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 Аз си купих от колега от форума, за моята Ц5 с фабричен ксенон, който (оргиналния) нищо не светеше, принуждавах се да си намирам джигит и да карам зад него.... С китайките е приказка, само дето колкото е по студено, толкова по трудно палят... Момчето ходих два пъти при него, бори се много, пари не ми взе, но не се оправи - сутрин светкам, чакам 20-30 сек и рестарирам, инак не палят - само пресветнат и това е. Но не ми е болка за умиране, имам сигнализация на ФИС-а и рестартирам, колкото пъти е нужно. Обикновено на втория път става, ако съм ги изчакал включени достатъчно. Все пак за 200 лв ще щракам, та пушек ще се вдига Интересно защо е така при положение че си дал малко повече пари от средната цена за китайка.Аз от xenon.bg си купих преди година и половина,няма топло,няма студено пали си от първия път и си се разпалва супер бързо,не е имало случай да връжам копчето и пак да ги паля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 НЕ знам колко е точно средната цена на китайките, аз платих 50 +10 за монтаж на крушка.Колкото до баластите - и аз за тях си мислех, но все пак с оргиналния филипс проблем нямаше, така че засега няма да предприемам излишни харчове - настоящето положение ме устройва Още повече че няма да е постоянно студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 ДА,принципно е така,ама на мен чуденката ми е дали ще има някакъв ефект,примерно аз в града карам предимно със вкл фарове за мъгла,и все си мисля,че ако са ксенонови ще е много по- добре,но приятели ми казват че файда няма. има ли някой да е слагал?Моля спри да го правиш това.Не мога да ви разбера хора, фара за мъгла е направен да го включиш при мъгла не да си по забележим на пътя.Фаровете за мъгла в България са ненужни поради простата причина че те са за да светят под мъглата и да карат пътната маркировка да "свети" с това ви помагат но в България това чудо на техниката пътна маркировка се среща толкова често колкото бизон в софииските ловни полета.Фаровете за мъгла имат и един много неприятен момент за разлика от късите светлини те не са настроени да светят без да заслепяват насрешните (защото в мъгла трудно ще заслепиш някого) коли.А мога да ви кажа много заслепяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Абе то ясно ,че за мъгла са направени,ама да ти кажа,че и в мъгла не помагат много,а ако са ксенон може файдата,че да е по-голяма.Имам още едно питане ,колко К да са,късите са ми на 6000К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 пак толкова 6000К - турско синкяво за да ти отиват на боята на калниците....явно не ги слагаш за да виждаш ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Ти па съвсем ме отказа,питах за цвета понеже ще са за мъглааз за късите съм се объркал 4300К са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 ами 4300 разбира сетия педераски соц разбирания че жълтото видиш ли по добре е в мъгла е най-голямата простотия някога измисленаводните капки във въздуха образуващи мъглата разпръскват абсолютно целия спектър на светлината във абсолютно всички посокитака че жълтата не е миропомазана нито извънземнамайката на фаровете за мъгла е - колкото по-ниско толкова по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 22 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2009 Споделете имена да добри би-ксеон китове ? На цена до около 100-150 долара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 23 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2009 (Редактирано) Han Min BOSHPHILIPBOSCN за 100 долара ша земеш само бонбони ментолки Редактирано 23 Януари 2009 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Аз от близо месец на късите съм с 6000К за 130лв от магазин и съм много доволен. Лошото е че им трябва около 5 секунди за да светнат както трябва. Дали има бласти които да светват крушките още при самото включване? Исками се да сложа и на дългите но ако ще светват с латентност от 5-6секунди след всяко включване не си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване