Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Понеже темата така или иначе се заформя на римски нужник (ако не се промени нещо), не виждам резон да се отнема изконното право на потребителите и същите да бъдат лишавани от своя миг на щастие  :moon: . Сигурен съм, че останалите потребители ще се съгласят с мен, и че едва ли ги вълнува (поне мен, не  :hilezh: ) кой, как и какво прави на подобни места :hilezh: . 

 

111010_102530.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Едно бързо въпросче. Понеже утре ще сменям акумулатора, нали няма някакви допълнителни пинизи и може да се смени директно само с едни хубави кабели, за да не спира тока естествено. Смисъл не знам дали нещо не трябва да се прави по компа при смяната (още не са ми пратили кабел и да знам дали трябва да ходя при майстора).

 

Поръчал съм си ARTA Silver Dynamic 100Ah 830A (R+), че да ми е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да му спреш тока нищо му няма, само ESP-то или ABS-а беше свети после известно време и после изгасва само.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес рових в ЕТКАта, че ми стана интересно за разликата между BSG и BPP двигателите 2.7 ТДИ, оказа се, че имат еднакви помпи, дюзи, турбо, ЕГТ датчици, колектори, блок и бутала, което ще рече, че единия е софтуерно скопен. Ако има някой мераклия може да му налея софтуер на BPP и да пробваме? Същото важи и за ASB и BMK, еднакъв хардуер, само че, единия мотор е по-мощен с 8 коня само софтуерно.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По парт номер са различни, 3.0тди 240кс колектора видимо е друг, иди в някоя морга и виж дали ще можеш да си прехвърлиш всичко отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....иди в някоя морга и виж дали ще можеш да си прехвърлиш всичко отгоре.

 

нЕма за кво да ходи, да си губи времето, да пита палячото с 15-ките, той е ерудит по темата... за моргите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самата седалка е ...Като вдигнеш седалката догоре ще видиш кабелите и една малка черна букса с 2 кабела,която отива към заключващия механизъм за колана... Има 2 решения

1.Ако искаш да си имаш индикация трябва да разглобиш механизъма и да търсиш механичен проблем и евентуално да подмениш ключето в механизъма  за заключване н аколана

2.С ВАГ Кома да изключиш  индикация за коланите в CENTRAL ELEKTRIK или просто да разкачиш онази малка черна дуксичка ..

От неработеща ключалка на колана може да не ти работи функцията за потегляне при активирана ръчна..Аз по принцип не слагам колана и отначало се чудих защо не работи ,а то се оказа че условието е да е поставен колана...(+ затворена шофиорска врата)...... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо не слагаш колана, оня ден бях при един бояджия, и той с 4Ф-ка, той пък  сложил колана да си е постоянно закачен и сяда върху него, хем полицаите да си мислят, че е с колан, хем да не му пищи. Некви супер мега хитрини се прокарват в някои кръгове хора, без явно да осъзнават колко важно нещо е колана.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e аре де за 10лв няма да се обеся я .... може наистина да е важно да се кара с колан но не е за мен тая работа... дори се напрегнах и си направих симулатор за ключалката заради ръчната ...А ако се стигне до там че колана да ме спасява - мисля че е до късмет ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колана понякога стяга, ограничава ти движиението от седалката, примерно на светофара да си земеш чантата от задната сидалка.

Когато е топло, допълнително те грее колана. Абе много неудобства...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То във форума веднага си личи по писането кой има деца и кой няма и кой все още е дете, но какво да се прави стар е модела вече и все повече набори около 90-ти ще си го купуват и ще се правят на големи майстори зад клавиатурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самата седалка е ...Като вдигнеш седалката догоре ще видиш кабелите и една малка черна букса с 2 кабела,която отива към заключващия механизъм за колана... Има 2 решения

1.Ако искаш да си имаш индикация трябва да разглобиш механизъма и да търсиш механичен проблем и евентуално да подмениш ключето в механизъма  за заключване н аколана

2.С ВАГ Кома да изключиш  индикация за коланите в CENTRAL ELEKTRIK или просто да разкачиш онази малка черна дуксичка ..

От неработеща ключалка на колана може да не ти работи функцията за потегляне при активирана ръчна..Аз по принцип не слагам колана и отначало се чудих защо не работи ,а то се оказа че условието е да е поставен колана...(+ затворена шофиорска врата)...... :zustimm:

 

Аз си го ползвам редовно, карам и хората возещи се да го слагат.. та тва е офф. Иначе проблема е интересен, понеже ту мрънка че е сложен, ту мрънка че не е. Не е като постоянно да не отчита, че съм го сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Как така мрънка че е сложен, колега защо не напръскаш в ключалката на колана с някакъв контактен спрей преди да почнеш разглобяването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...