MSM Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Понеже темата така или иначе се заформя на римски нужник (ако не се промени нещо), не виждам резон да се отнема изконното право на потребителите и същите да бъдат лишавани от своя миг на щастие . Сигурен съм, че останалите потребители ще се съгласят с мен, и че едва ли ги вълнува (поне мен, не ) кой, как и какво прави на подобни места . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Едно бързо въпросче. Понеже утре ще сменям акумулатора, нали няма някакви допълнителни пинизи и може да се смени директно само с едни хубави кабели, за да не спира тока естествено. Смисъл не знам дали нещо не трябва да се прави по компа при смяната (още не са ми пратили кабел и да знам дали трябва да ходя при майстора). Поръчал съм си ARTA Silver Dynamic 100Ah 830A (R+), че да ми е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 С ваг-а трябва после да смениш номера. Да знае, че е нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) И да му спреш тока нищо му няма, само ESP-то или ABS-а беше свети после известно време и после изгасва само. Редактирано 19 Май 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Днес рових в ЕТКАта, че ми стана интересно за разликата между BSG и BPP двигателите 2.7 ТДИ, оказа се, че имат еднакви помпи, дюзи, турбо, ЕГТ датчици, колектори, блок и бутала, което ще рече, че единия е софтуерно скопен. Ако има някой мераклия може да му налея софтуер на BPP и да пробваме? Същото важи и за ASB и BMK, еднакъв хардуер, само че, единия мотор е по-мощен с 8 коня само софтуерно. Редактирано 19 Май 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 233 има повече датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Стефчо има ли разлика в колекторите преди всмукателните клапи при 233 и 240кс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Да, дори видима разлика има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Доколкото знам всмукателните клапи са еднакви. Би трябвало и въздухоеодите да съвпадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 По парт номер са различни, 3.0тди 240кс колектора видимо е друг, иди в някоя морга и виж дали ще можеш да си прехвърлиш всичко отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 ....иди в някоя морга и виж дали ще можеш да си прехвърлиш всичко отгоре. нЕма за кво да ходи, да си губи времето, да пита палячото с 15-ките, той е ерудит по темата... за моргите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Само където в идните дни няма да може да му отговори....Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Oт едно известно време колата ми мрънка за колан дори и когато е сложен.. някаква идея къде са всичките датчици по тая система ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 На самата седалка е ...Като вдигнеш седалката догоре ще видиш кабелите и една малка черна букса с 2 кабела,която отива към заключващия механизъм за колана... Има 2 решения1.Ако искаш да си имаш индикация трябва да разглобиш механизъма и да търсиш механичен проблем и евентуално да подмениш ключето в механизъма за заключване н аколана2.С ВАГ Кома да изключиш индикация за коланите в CENTRAL ELEKTRIK или просто да разкачиш онази малка черна дуксичка ..От неработеща ключалка на колана може да не ти работи функцията за потегляне при активирана ръчна..Аз по принцип не слагам колана и отначало се чудих защо не работи ,а то се оказа че условието е да е поставен колана...(+ затворена шофиорска врата)...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) Е защо не слагаш колана, оня ден бях при един бояджия, и той с 4Ф-ка, той пък сложил колана да си е постоянно закачен и сяда върху него, хем полицаите да си мислят, че е с колан, хем да не му пищи. Некви супер мега хитрини се прокарват в някои кръгове хора, без явно да осъзнават колко важно нещо е колана. Редактирано 20 Май 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Само един път ще разберат но ще е късно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 e аре де за 10лв няма да се обеся я .... може наистина да е важно да се кара с колан но не е за мен тая работа... дори се напрегнах и си направих симулатор за ключалката заради ръчната ...А ако се стигне до там че колана да ме спасява - мисля че е до късмет ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Представям си някой като си купи твоята кола как ще намрази марката.За какви 10 лева става дума и какво бесене ? Имаш уникална логика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Колана понякога стяга, ограничава ти движиението от седалката, примерно на светофара да си земеш чантата от задната сидалка.Когато е топло, допълнително те грее колана. Абе много неудобства... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 А какъв пример даваш на децата си .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 То във форума веднага си личи по писането кой има деца и кой няма и кой все още е дете, но какво да се прави стар е модела вече и все повече набори около 90-ти ще си го купуват и ще се правят на големи майстори зад клавиатурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Наистина ли подлагате под съмнение ползата от колана ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Да, понякога се чудя дали ти трябва и до какви скорости ти е полезен колана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 На самата седалка е ...Като вдигнеш седалката догоре ще видиш кабелите и една малка черна букса с 2 кабела,която отива към заключващия механизъм за колана... Има 2 решения1.Ако искаш да си имаш индикация трябва да разглобиш механизъма и да търсиш механичен проблем и евентуално да подмениш ключето в механизъма за заключване н аколана2.С ВАГ Кома да изключиш индикация за коланите в CENTRAL ELEKTRIK или просто да разкачиш онази малка черна дуксичка ..От неработеща ключалка на колана може да не ти работи функцията за потегляне при активирана ръчна..Аз по принцип не слагам колана и отначало се чудих защо не работи ,а то се оказа че условието е да е поставен колана...(+ затворена шофиорска врата)...... Аз си го ползвам редовно, карам и хората возещи се да го слагат.. та тва е офф. Иначе проблема е интересен, понеже ту мрънка че е сложен, ту мрънка че не е. Не е като постоянно да не отчита, че съм го сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Как така мрънка че е сложен, колега защо не напръскаш в ключалката на колана с някакъв контактен спрей преди да почнеш разглобяването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts