kainy Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Затова гледам да ме сапунисат от повечко места, преди да пусна душа... а пък ако и водата после е топла, е най-добре Всъщност със семеринга най-много ме притеснява, дали ще бъде монтиран добре. На бенца 3 пъти го сменяхме преди да спре да тече, но беше предния и беше лесно достъпен. Ако трябва дори 2-ри път да се сменя, ще е доста тъпо. Иначе и аз предпочитам кутията да се свали, щото ваденето на двигателя от коша си е повече ръчкане. Като стигна до там, ще търся майстор който да сваля кутията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 (Редактирано) На 4Ф може ли да се сменя стандарта по който светят късите светлини с някакво лостче на самия фар? В момента свети така __/, а искам да стане ---, както е на А4-ката. Фаровете са оригинални с би-ксенон. Редактирано 22 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Това е американския стандарт, до лупата има лостче мръдни го и ще свети както го искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Мерси за съвета, как точно се стига до това лостче, имаш ли снимка къде се намира точно? Трябва ли да се сваля фара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Не, само капачето отзаде отваряш и с огледалце като погледнеш ще го видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Проблема със семеринга е, че се вкопава във вала и се износва той. За да не протече новия трябва да се удари една водна шкурка дето ляга и да се скъси с една идея пружинката на семеринга, за да държи по-силно. Така няма да протече веднага, но ще текне пак след някво време. На разпределителния вал можеш да бутнеш семеринга напред назад 1-2мм и решаваш проблема. Но тоя доле отзад е на един капак и няма как да го сложиш напред назад с 1-2мм Така е със старата техника, затова купуваш 5 годишно аВди и на 10-тата година го продаваш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 На разпределителния вал можеш да бутнеш семеринга напред назад 1-2мм и решаваш проблема. Точно така... ама щото всичко върви по план, първо го вкарахме навътре и пак течеше и после пробвахме навън и тогава стана. Отделно че и първия път ми бяха сложили някво менте, а не elring (ако така се казваше), та затова 3 пъти. Ама там е лесно щото износването става на шайбата за ремъците и можеше и тя да се смени (ако положението е много зле), докато за отзад май няма такива работи и освен семеринга друго не може да се смени. Ще го мъдрим като му дойде времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Аз елринг или кортеко слагам принципно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Не, само капачето отзаде отваряш и с огледалце като погледнеш ще го видиш.Мерси, при първа възможност ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 (Редактирано) Качвам видео на тракането преди и след добавката. За съжаление "проблемното" тракане не се чува супер добре, но разликата може да се хване. Само да уточня че минаха три дни преди да спре да трака, като дори първоначалното притракване вече се чува само когато е пренощувала. Като минавам покрай сервиза, ще питам точно каква беше добавката. Обтегачите ще се сменят със сигурност, но все пак положителния ефект е добре дошъл Преди добавката за маслото: След добавката за маслото: Редактирано 23 Юли 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Някой да иска да си взема платнен салон в отлично състояние с надуване и подгрев на предните и с подлакътника и с корите и всичко за неприлично малко пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Да не те разочаровам,но и в двата случая си тракат веригите...доста тройки дизели съм чувал и при купуване,ако ще да има сервизна книга на 150000 от такова тракане бягам защото с него почват ремонтите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 За мене тая кола има и проблем с някой от цилиндрите, да не забравяме, че е горила и по литър антифриз, преди добавката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Ако гарнитурата на главата е духнала незнам добавката как ще спре горенето на антифриз...Трябва да е с умни молекули Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Цилиндъра е ясен - 4-ти, от дюза. За веригите, знам че са за ремонт, идеята е, че положението звучеше доста зле преди добавката (за маслото) и просто споделям че има някъв кяр, най-вероятно за по не тръгнали мотори. Гарнитурата също е ясна, защото има газове в антифриза, но в същото време сега след неговата добавка, не е загубила изобщо вода. Това също е временно закърпване докато сменя мотора на бенца и пресметна крайната щета. 2-3 седмици ще изкара така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Колега, ако не е тайна колко евтино я взе тая кола, че като гледам мобила е пълно с 3,0 тди по 11-12 000 лева, че даже и със сервизни документи и в отлично състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Тоя газ може да е от ЕГР охладителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 (Редактирано) Пълно е с 3.0, но не и с s-line... взех я за 17к с пълен външен и частичен вътрешен (седалки, волан и за другото не знам). По-евтини имаше само 2. От Германия под 20к не намерих. Пък и уж майстор я гледа, окачването здраво, и т.н. В крайна сметка дори да трябва да дам 3 бона за главите и веригите, пак няма се оскъпи твърде много, но пък ще си знам че всичко съм го сменил аз. Редактирано 23 Юли 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Скоро ще имам оригинални 17ки от 4F със зимни вредещайн на 1000Км дот 2013 за продаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Пълно е с 3.0, но не и с s-line... взех я за 17к с пълен външен и частичен вътрешен (седалки, волан и за другото не знам). По-евтини имаше само 2. От Германия под 20к не намерих. Пък и уж майстор я гледа, окачването здраво, и т.н. В крайна сметка дори да трябва да дам 3 бона за главите и веригите, пак няма се оскъпи твърде много, но пък ще си знам че всичко съм го сменил аз. Пълен външен?! Джанти, спирачки и окачване не са ти s-line.. За 2 брони ли наби толкова кинти? Ще взема да я пускам за 25к моята, както е обрулена от градушката, явно има пазар.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Джантите са му С-лайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Имам няколко въпроса: - при смяната на нормални седалки с full електрически, освен кабела и бушона, нещо друго сменя ли се? Тия кабели от къде за къде минават?- къде е модула за памет на седалките? Кодинг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Някой нещо за седалките да каже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Да са ти честити, почисти ги добре, че някой е пърдял на тях близо 10 години и им се радвай после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Много бъркаш за годините и тн. но като станат факт нещата ще пусна снимки Питам за фул ел седалки нещо интересно има ли, и мемори пакета как да го подкарам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts