Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На мен люспите отказаха да ми ги приемат за щета (армеец), за разлика от всичко останало като купувах колата (драскотини и т.н.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе в дясно има търсачка - супер добре работи. Как очакваш някой да ти отговори на колко бара работила турбината на а6 2005? На кой двигател по-точно? На какви обороти и тн. и тн. Тия неща са дискутирани амнайсе пъти, стефчо ги беше пускал преди време, просто потърси ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успешно вкарах евро5 калибрационната карта от CASA на дюзите в БМК с дюзи евро5 и резултата е, че се върна стария вървеж и разход. Евро5 дюзите са с по-малки разпръсквачи...

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И направихме няколко ръна с мойта сток, дава 8.7 от 0 до 100.

 

Някой друг да се е вдъхновил след умопомрачителния резултат на колегата?

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ауди а6 авант 3,о тди с чип 264 коня на диното 530 нютона с 20 цола джанти

сега е в бокса за стейдж 3 + хибридно турбо и като излезе ще постна повече инфо

post-88172-0-63134400-1410121044_thumb.j

post-88172-0-33332900-1410121375_thumb.j

Редактирано от krasaveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успешно вкарах евро5 калибрационната карта от CASA на дюзите в БМК с дюзи евро5 и резултата е, че се върна стария вървеж и разход. Евро5 дюзите са с по-малки разпръсквачи...

Така като чета на Цецо колата си направил май :freak: . Колко даде от 0 до 100, кажи недей да скромничиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо я изкарах от бояджията и ме уредиха :unsure: нагласих я за автокаско някой фирма дали не предлага възстановяване ?Ак

Ако си от София ето ти координати на един човек който възстановява стъкла 0898 586 363 Стоян Николов, работи на бул.Христофор Колумб №43, до сградата на Нова телевизия. Люспата не изчезва напълно, но става доста по-незабележима и най-важното е, че гарантира че няма да тръгне да се пука стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера закачих колата на VAG COM. Изкочиха няколко грешки, ако някой има информация да помага.

Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit

P1577 - 001 - Upper Limit Exceeded,07,September,2014,12:35:24:26365

VCDS Version: Release 805.4

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 4F5 910 401 B

Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000SG 0010

Software Coding: 0011322

Work Shop Code: WSC 80093

4 Faults Found

005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit

P1577 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 311885 km

Time Indication: 0

Date: 2014.06.26

Time: 10:06:30

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.01 V

Bin. Bits: 1

Bin. Bits: 1

Bin. Bits: 1

005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit

P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 311885 km

Time Indication: 0

Date: 2014.06.26

Time: 10:06:30

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.01 V

Bin. Bits: 1

Bin. Bits: 1

Bin. Bits: 1

005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller

P1653 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 8

Time Indication: 0

Freeze Frame

RPM: 84 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 10.56 V

Bin. Bits: 00101100

Torque: 74.1 Nm

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)

P2196 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame

Fault Status: 01110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 312048 km

Time Indication: 0

Date: 2014.07.09

Time: 15:46:12

Freeze Frame

RPM: 1071 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 25.8 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 126.5 %

(no units): 0.0

(no units): 16.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заминали са и двата тампона на мотора. не е проблем да караш така, но е хубаво да ги смениш. Смени и 2-та на кутията и няма да си познаеш колата, вибрациите от мотора изчезват в купето. Цената е около 900-1000 лева за 3.0 тди за всичките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS-а може да дава грешка заради слаб акумулатор...

krasaveca измери 0-100 с вагком, зарежи го тоя gtech... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните накладки са ми за смяна, възможно ли е да има връзка с ABS?

А относто тампоните на двигателя, нямам никакви вибрации абсолютно никакви. Проблема е, че приграмата ми не може да трие грешки за да ги изтрия и да видя кои ще се появят отново.

Редактирано от legend433
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи иди на майстор дето разбира, Мишо, Жоро, плати си един преглед, че така по форума да не станеш поредния дето е метнал 1000 лева за части дето после да ги пуска в продавалника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...