baba Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Едва ли те е гонил Мен една ес8 ме отвя след 250, ама аз си карах с кю-то с 200 и пича ми светна, но имах да доизпреварвам. Дадах му цялата газ на камиона и се прибрах с 250 в средна лента. Маняка избръмча яко и отпраши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Не ме е гонил а се гонихме и по-скоро закачахме, защото видимо съм му слаб :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Колеги днес ми светна и от както светна check и тая жичка се чува някакъв странен звук от зад.От какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 (Редактирано) Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb 1 Fault Found: 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235) P1453 - 000 - Open or Short to Plus - MIL ON Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 46.8 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 210.6 Nm Temperature: 63.9°C Readiness: 1 1 0 1 1 Някой може ли да ми каже тая ли е пречината която ми светват лампите и как се оправя ? И също се и тази грешка 01797 - Power Steering Hydraulic Pressure Valve (N119/N315) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 124 Mileage: 215816 km Time Indication: 0 Date: 2014.09.25 Time: 12:56:00 Freeze Frame: Voltage: 12.300 V Temperature: 30.0°C Редактирано 25 Септември 2014 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Теоретично леко тракащи обтегачи на веригите при първо палене (в продължение на 2-3 сек.) дали ще издържат още 9500 км до следващата смяна на масло, или съм голям оптимист? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Доколкото знам притрскват в рамките на секунда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Аз мисля, че ще изкарат без проблеми. Мой приятел имаше ASB 233 к.с. и изкрана над 40 К с тракащи така за по 2-4 секунди. Смени всичко по мотора за 5 бона и му я взеха после апашите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 (Редактирано) Колеги,имам проблем с шофьорската врата,не се отключва с дистанционното.Първо отключвам с дистанционното и после си отключвам с ключа,след като е отключена няма проблем да се отваря после??? Къде е проблема? И ако може да ме насочите към майстор да я погледне.Мерси предварително!! Редактирано 25 Септември 2014 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Аз ходя при тези жичкаджии и съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Теоретично леко тракащи обтегачи на веригите при първо палене (в продължение на 2-3 сек.) дали ще издържат още 9500 км до следващата смяна на масло, или съм голям оптимист? Проблема е че теоретично може и да издържи, може и да не издържи. За съжаление никой не може (или не иска) да се ангажира с конкретно становище по въпроса, защото ако някой ти каже (важи основно за масторите, защото форумците не носят отговорност) че ще ти издържи веригата и после вземе че прескочи, ще вземе да му търсиш отговорност. До скоро не бях виждал на някой да му е прескочила веригата и само слушах различни теории и прогнози за тъмно бъдеще и т.н. Само че на един колега от мерцедес форума наскоро му прескочи веригата на clk-то. Видимо му заминаха двете зъбни колела, веригата, обтегача и прилежащите дребни части. Понеже не му се даваха пари, смени си само веригата, обтегача и дреболиите, без зъбните колела (не бяха потрошени, но ущърбени) и не е отварял мотора да види какво става вътре. Сега си представи щетите при 4-ри вериги и т.н. На него също му тракаше 2-3 секунди. Съветвам те да се увериш че нивото на маслото ти е ОК, тъй като при мен за 200 грама под максимума дрънкаше на умряло далеч повече от 2-3 секунди. Отделно няма да е лошо да удариш една добавка за обтегачи (не знам как се води точно, защото на мен ми я сложи майстора и не съм я гледал), но при мен тракането намаля доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Проблем с чипа в бравата, сменяш я. Играх го същото. Или втора ръка същия модел като твойта или нова. Както си прецениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 къде и кой ти го оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Колеги днес ми светна и от както светна check и тая жичка се чува някакъв странен звук от зад.От какво може да е ? Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb 1 Fault Found:17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235) P1453 - 000 - Open or Short to Plus - MIL ON Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 46.8 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 210.6 Nm Temperature: 63.9°CReadiness: 1 1 0 1 1 Някой може ли да ми каже тая ли е пречината която ми светват лампите и как се оправя ?И също се и тази грешка01797 - Power Steering Hydraulic Pressure Valve (N119/N315) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 124 Mileage: 215816 km Time Indication: 0 Date: 2014.09.25 Time: 12:56:00 Freeze Frame: Voltage: 12.300 V Temperature: 30.0°CНякой да помогне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Първата грешка е за късо в температурният датчик на турбото, а втората е нещо за волана - не съм ти ги търсил специално коя какво е. Да заради първата е възможно да ти светне чека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Kainy, стана интересно. Можеш ли да дадеш подробности за тази добавка за обтегачите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 В понеделник ще ходя да сменям маслото на автоматика и ще я видя каква беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Къде ще го сменяш? Че и аз може би ще трябва да го сменя. П.С. Питал ли си колко ще излезе цялата смяна като пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Ами засега са ми дали цена (моя си дилър) от 65лв/л на ZF (130 и нещо било оригиналното), но понеделник майстора ще види да намери по-тънка цена или евентуално на febi, защото доколкото разбрах е препакетирано zf. Гарнитурата беше 45лв, а филтъра от 50 до 100 в зависимост от производителя. За работа още не знам.Казаха ми също че кутията събира 9 литра, но щели да ми трябват само 7. Ама ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А защо ще го сменяш ? Имаш ли някакви проблеми ? Колко пъти е сменяно до сега ? Редактирано 28 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Последно е сменяно от предишния собственик и следващата смяна е за след 5000км. Понеже заминавам в командировка, подготвям колата да я оставя на брат ми, че само да я кара и да не я мисли.Като оплаквания, сериозни нямам. Имам леко приритване при отпускане на газта при рязко ускорение или при подаване на газ веднага след отпускане (основно при движение в задръстване). Отделно предавките се сменяха малко бавно при високи обороти.Нещата обаче се подобриха осезаемо след като ъпдейтнах кутията при колегата kpematop. Направихме го понеделника, но исках да покарам малко преди да споделя впечатления. Сега кутията сменя доста по-бързо и мазно без загуба на тяга. Ритането намаля съществено, но не изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) Попитах, защото смяната на маслото не решава проблемите.Много, обаче си мислят обратното. Редактирано 26 Септември 2014 от dimlan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Да, така е. Аз съм сменял масло, но имам подобни 'ритания'. Смяната замаза половението за много кратко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Ми ще видим след ъпдейт и масло как ще се държи. Ще мога да я покарам 1 седмица и след това чак след 3 месеца, така че ще хвана ако има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Казаха ми също че кутията събира 9 литра, но щели да ми трябват само 7. Ама ще видим. Ако маслото го източват, а не го изсмукват с вакуум, ще ти трябват не повече от 6 литра. Аз като сменях източих 4,5, а успях да налея само 5 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 На коли на над 200к км е нормално да приритва нещо, да придръпва или да потропва... 5-5.5литра макс да се вкарат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts