dimlan Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Тия най-вътрешните са дневни светлини палят се заедно с даването на контакт (при пложение 0 на ключа). Карай си така през деня (или ако искаш да не си играеш като влизаш в подлез, примерно) го сложи на АУТО (така си тръгваш на дневни светлини и като влизаш в подлези се палят автоматично ксеноните и после автоматично гасят и се пали дей лайта). Ако продължаваш да въртиш ключа надясно вече се добавят габарити, после задължителни ксенони и накрая дърпайки един път добавяш преден халоген, дърпайки още веднъж - заден халогенСамо, че на AUTO полицайте спират и какво правим сега ?Само, че на AUTO полицайте спират и какво правим сега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 И за какво по-точно те спират полицаите на Ауто?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 За говорене по телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Дам, би-ксенонова крушка нямaАз поне съм с такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Преди малко измерих теглото на джантите с гумите. Джанта 19ка + гума 255/35 = 23,6 кгДжанта 17ка + гума 225/50 = 24,6 кгСамо гума 255/35/19 = 10,2 кгСамо гума 225/50/17 = 10,2 кгЗа мое учудване се оказа, че комплекта 19-ки е по-лек от 17-ки. Както бях споменал преди време, колата върви видимо повече с 17-ките. По мое наблюдение дори на кутията и е по-леко с малкия цолаж.С оглед на горните замери се оказва, че широчината има решаващо значение.... Не ми се вярва да е от челно съпротивление, ама бали го...Иди го разбери. Редактирано 9 Ноември 2014 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Физика за осми клас брат. Върти по-голямо зъбно колело колата. Гумата се усуква еластично. Демек всяко тръгване с 19ката мори двигателя повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Не го обясни точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Обясни го по-точно де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Зависи от външния диаметър, ширината на гумата, къде е разположена тежестта (гумата действа като маховик).Не е толкова просто в останалия свят, различен от енчовия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Стига бе верно ли се нуждаете от обяснение на това? Стига бе верно ли се нуждаете от обяснение на това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Даже и триене има...по-голямо площ, повече триене, повече сили за задвижване трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Точно така!Това е основното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 От посочените тегла излиза, че 19-ката е един килограм по-лека от 17-ката, нещо не ми се струва реално предвид модела джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 И аз бях сигурен в горното, затова реших да ги премеря. Днес ако ми остане време, ще се разровя в нета да наметя техн. данни на съответните модели джанти и гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Много зависи и какви са джантите. Моите са от S6 и без гумата теглото и е 19 кг.За сравнение джанта 19-ка реплика на ротора е 11 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) и аз имам база за сравнениес 20 ки с гуми 225 35 - 24.5 кг ...разход около 8.4 извън градско време 400м 14,3 марка джанти шмит олекотенис 17 ки с гуми 225 45 17 -17.5 кг разход около 7. извън градско време 400 м 14 джанти атс олекотени Редактирано 10 Ноември 2014 от krasaveca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 225 на 20ките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 225 на 20ките?Мда. Като беше в Маднеса при Венци го видях звяра. Доста интересно стоят тези гуми. Джантата силно раздува гумата и си изглежда доста широка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Колеги,някой запознат ли е какво ще е нужно за направата на автоматично отваряне на багажника,4F(комби). На ясно съм с това че ще са нужни части от кола "донор" с такава функция,но ако някой го е правил да сподели да се захващам ли или е голям филм с модули,инсталации и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Ако е само до отваряне - яки амортисьори, добро смазване и едни пружинки, за първия тласък - това при седан, при авант е под въпрос.Ако искаш и затваряне, там вече филма е голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Ако е само до отваряне - яки амортисьори, добро смазване и едни пружинки, за първия тласък - това при седан, при авант е под въпрос.Ако искаш и затваряне, там вече филма е голям.Гледах клипа в по-предни постове,там колата беше точно "авант" но знаеш ли от къде да купя въпросните пружинки и колко по яки трябва да са амортисьорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Проучвах въпроса за моя авант, и стигнах до никъде, пружините които намерих из ибей са или прекалено дълги, че да се свият и да не пречат на затварянето на капака, или прекалено къси, че да имат сила да изтласкат капака до толкова, че да прихванат вече амортисьорите - аз съм греда, ако някой излезе с решение - да споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Това е електрическа система и се вгражда по поръчка, така че просто ви трябва необходимия кит за ретрофит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Не е филм, даже е много прост ретрофит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 (Редактирано) Ми хайде де помагайте да се сдобия и аз с такъв кит.от къде да го купя,поръчам. Цитиране на предходен пост! Редактирано 12 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts