Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Тия най-вътрешните са дневни светлини :) палят се заедно с даването на контакт (при пложение 0 на ключа). Карай си така през деня (или ако искаш да не си играеш като влизаш в подлез, примерно) го сложи на АУТО (така си тръгваш на дневни светлини и като влизаш в подлези се палят автоматично ксеноните и после автоматично гасят и се пали дей лайта). Ако продължаваш да въртиш ключа надясно вече се добавят габарити, после задължителни ксенони и накрая дърпайки един път добавяш преден халоген, дърпайки още веднъж - заден халоген

Само, че на AUTO полицайте спират и какво правим сега ?

Само, че на AUTO полицайте спират и какво правим сега ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Преди малко измерих теглото на джантите с гумите. 

Джанта 19ка + гума 255/35 = 23,6 кг

Джанта 17ка + гума 225/50 = 24,6 кг

Само гума 255/35/19 = 10,2 кг

Само гума 225/50/17 = 10,2 кг

За мое учудване се оказа, че комплекта 19-ки е по-лек от 17-ки.  :stupid:

Както бях споменал преди време, колата върви видимо повече с 17-ките. По мое наблюдение дори на кутията и е по-леко с малкия цолаж.

С оглед на горните замери се оказва, че широчината има решаващо значение.... Не ми се вярва да е от челно съпротивление, ама бали го...

Иди го разбери. :nixweiss:

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Физика за осми клас брат. Върти по-голямо зъбно колело колата. Гумата се усуква еластично. Демек всяко тръгване с 19ката мори двигателя повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от външния диаметър, ширината на гумата, къде е разположена тежестта (гумата действа като маховик).

Не е толкова просто в останалия свят, различен от енчовия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От посочените тегла излиза, че 19-ката е един килограм по-лека от 17-ката, нещо не ми се струва реално предвид модела джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях сигурен в горното, затова реших да ги премеря. 

Днес ако ми остане време, ще се разровя в нета да наметя техн. данни на съответните модели джанти и гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи и какви са джантите. Моите са от S6 и без гумата теглото и е 19 кг.

За сравнение джанта 19-ка реплика на ротора е 11 кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам база за сравнение

с 20 ки с гуми 225 35 - 24.5 кг ...разход около 8.4 извън градско време 400м 14,3 марка джанти шмит олекотени

с 17 ки с гуми 225 45 17 -17.5 кг разход около 7. извън градско време 400 м 14 джанти атс олекотени

Редактирано от krasaveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225 на 20ките?

Мда. Като беше в Маднеса при Венци го видях звяра. Доста интересно стоят тези гуми. Джантата силно раздува гумата и си изглежда доста широка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой запознат ли е какво ще е нужно за направата на автоматично отваряне на багажника,4F(комби). На ясно съм с това че ще са нужни части от кола "донор" с такава функция,но ако някой го е правил да сподели да се захващам ли или е голям филм с модули,инсталации и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само до отваряне - яки амортисьори, добро смазване и едни пружинки, за първия тласък - това при седан, при авант е под въпрос.
Ако искаш и затваряне, там вече филма е голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само до отваряне - яки амортисьори, добро смазване и едни пружинки, за първия тласък - това при седан, при авант е под въпрос.

Ако искаш и затваряне, там вече филма е голям.

Гледах клипа в по-предни постове,там колата беше точно "авант" но знаеш ли от къде да купя въпросните пружинки и колко по яки трябва да са амортисьорите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проучвах въпроса за моя авант, и стигнах до никъде, пружините които намерих из ибей са или прекалено дълги, че да се свият и да не пречат на затварянето на капака, или прекалено къси, че да имат сила да изтласкат капака до толкова, че да прихванат вече амортисьорите - аз съм греда, ако някой излезе с решение - да споделя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми хайде де помагайте да се сдобия и аз с такъв кит.от къде да го купя,поръчам.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...