Jump to content

Max скорост на Б4 АВТ?


KikoTM

Recommended Posts

Хах и тема да ти пускам. :bia: Ако имаше модератори, досега поне 4300 пъти да си ял БАНана, понеже всичките ти мнения са обиди и спам, но явно това в този форум се толерира. Както и да е. Остани си със здраве. :bia:

Теб с кво те обидих лично? С тва че ти казах, че пишеш ТЪПНИ ли? Щом го възприемаш, като обида хууу, дрее ми. :) Сори, че не те гледам с телешки възторг и да ти викам бате баси бИгачката караш вдига 200! :bia:

Всичките ми мнения били обиди и спам! Бухахахахаха смехур. :bia:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Теб с кво те обидих лично? С тва че ти казах, че пишеш ТЪПНИ ли? Щом го възприемаш, като обида хууу, дрее ми. :bia: Сори, че не те гледам с телешки възторг и да ти викам бате баси бИгачката караш вдига 200! :bia:

Всичките ми мнения били обиди и спам! Бухахахахаха смехур. :bia:

Мухахаха яд те е че човека с АБТ вдига 200, нали ве паляк?

И разхода му е около 6 на сто....

Добре че не засичат с GPS и , че ще има толко депресирани вдигачи :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мухахаха яд те е че човека с АБТ вдига 200, нали ве паляк?

И разхода му е около 6 на сто....

Добре че не засичат с GPS и , че ще има толко депресирани вдигачи :bia:

Престаам си ако те застигне на некой третокласен път, кЪ щи се вреже от лево с патравият ти МЕРО. :bia: Нема видиш кво те е разминало кат спрел. :bia: Бхахахахаххахах :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига спамили на човека темата! :bia: Пич, на първо четене пробвай 2 неща:

- сипи пълен резервоар ОМВ 100 примерно или Шел В пауър и вътре хакни едно черно STP - добавка за прочистване на горивна система - 20 кинта е.

- ако имаш катализатор - избуши го

Тва са ти две от най-лесните неща, които, ако са те, разбира се, ще си решиш проблемите бързо.За разни там сегменти и простотии не мисли - АБТ е здрав като магаре - хардуеърно е много трудно да го преебеш. :bia:

Престаам си ако те застигне на некой третокласен път, кЪ щи се вреже от лево с патравият ти МЕРО. :bia: Нема видиш кво те е разминало кат спрел. :bia: Бхахахахаххахах :)
Ти нема ли одиш да се дърпаш - или се отказаа момченцата и тактично си изключиха телефоните - паднали са им батериите сигурно. ;) Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е лъжат километражите нарочно. Аз бачках в Нисан до скоро и им слагаха 8% нарочно отклонение. На предния ми кош на 100км/ч по километраж навигацията показваше точно 92-93км/ч, сегашния е мааалко по-добре щото е с една идея по-големи гуми... Значи стандартно си правете сметка, че на 200 е мноооого вероятно едно 20тина км отклонение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Б3-ка (90к.с.) на магистралата на газ направи 165 по километраж.

Мдаа доста интересно как не са те изхвърлили от форума.

и аз това се чудя доста време

да му пуснем една анкета

и да го махаме най-накрая тоя лешпер

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:Ти нема ли одиш да се дърпаш - или се отказаа момченцата и тактично си изключиха телефоните - паднали са им батериите сигурно. :bia:

Не са се отказали момченцата, КРО дрисна в типично негов стил.... :bia:

На мен на 240 по километраж , навигацията ми показва точно 209 км/ч, а по книжка е 208 макс спийд...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бах ви у рабирачите.Дреме ми по бокс,гпс и т.н. колко дига.Мойта по километраж с такъв размер гуми квито лъже най-малко съм набивал 200.Реални да са 170-80.Мен ме задоволява и устройва,че над 150 пътя се стеснява.А над 220,че ме е страх да вдигнем със сигурност с квато и да е кола.

Къде ги видите у наща родина пътищата за убави скорости,че нещо не ми е ясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как точно се изпитват колите от производителите, но с моята Б4 АБТ съм вдигал на газ с 4ма човека и багажника до горе по магистрала Тракия 190км/ч, по километраж а по навигация 184км/ч, незнам дали може по-вече, по-скоро не. С Б3 карбуратор 1.8S, 200 по километраж по навигация 191, но сам. И двете замервания са на прав и равен участък с продължителна засилка, незнам вятъра дали е бил попътен или не, но е факт че развиха такива скорости и двете. Но пак си мисля, че незнам какво точно имат предвид от завода като пише максимална скорост 176км/ч, ако се приеме че навигацията не лъже, може би тяхните условия при теста са по някакъв стандарт, може би искат да кажат да се кара продължително с таква скорост, незнам :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз доказах, че в книгата лъжат. :blackey:

Е,

аз пък да ти кажа, че това, дето ти го пише на километража и в действителност няма нищо общо. Като направиш с АВТ 190 км.ч, реални, ела ми се обади.

За целта си вземи една навигациика или какъвто и да било мобилен телефон с GPS и пак ще си говорим.

Понеже ако изобщо си се возил с реални 180 в В4, ще ти стане ясно защо километражите на колите лъжат с около 8-10 км.ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ви казвам колко показва. Реално ли е или не нямам представа, ама си е страшничко. Някои идиот ако кривне и без мен. Карам си спокойно иначе. Това беше за проба само :blackey:

Редактирано от AUDI_B4_2.0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви се похваля-аз съм единствения в България,на който километража е заводски направен да показва вярно.Колкото си пише по сервизна книжка,като максимална скорост на колата,толкова и максимално съм вдигал по уред на таблото +5км/ч.Е сега,аз съм с АБК и там нещата са ограничени към 195км/ч,но виж АБТ-то е друго нещо/то и името затова съвпада с името на мнооооого голяма тунинг фирма/.То при 90к.с. са го изчислили,че се получава максимален хвърчащ момент и там вече уреда не се гледа,затова може и да си показва,каквото си иска. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Имах същия проблем като теб - оказа се, че съм счупил на четвърти цилиндър единия компресионен сегмент. Смених сегментчета и сега си пълни километража - 220, колко вдига реално обаче няма как да засека. Май ще взема на един приятел GPS-а да проверя... ;)
Ами на 120 по километраж, на навигацията ми е 112. Това с четвъртия цилиндър как си го установил? Преди време сменях лалбда сонда и в сервиза вместо точно тази за АБТ мотора ми казаха, че щели да ми сложат универсална BOSCH, тъй като нямали точно за модела. И се замислям, дали не е от нея, въпреки че минаха близо 3 години и навъртях към 100 хиляди...
колега,да не катализатор да го е*ато като е катализатор си има специфична миризма ама знае ли чоЕк
Не е катализатора, махнал съм го :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми батенце, ходи да ти я закачАт на компа и то ше си покаже каква му е болката - ако има такава въобще де.Универална ламбда сонда по принцип може да ти създаде доста ядове.Еми батенце, ходи да ти я закачАт на компа и то ше си покаже каква му е болката - ако има такава въобще де.Универална ламбда сонда по принцип може да ти създаде доста ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми батенце, ходи да ти я закачАт на компа и то ше си покаже каква му е болката - ако има такава въобще де.Универална ламбда сонда по принцип може да ти създаде доста ядове.Еми батенце, ходи да ти я закачАт на компа и то ше си покаже каква му е болката - ако има такава въобще де.Универална ламбда сонда по принцип може да ти създаде доста ядове.

Натам отиват нещата, въпреки че съм малко скептичен към българските майстори и като цяло исках да получа и мнението на хората тук във форума :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натам отиват нещата, въпреки че съм малко скептичен към българските майстори и като цяло исках да получа и мнението на хората тук във форума :)

Гледам, че си от София - от личен опит ти гарантирам, че Ваското 1 или Сумиста ще ти кажат със 100% сигурност какво трябва да се направи.

АБТ е просто устроен моно инджекцион - по принцип, няма много варианти. Вероятно е ламбдата да е заминала. Или моното да се е позапушило.

Пробвай с добавката - STP - виж дали ше има ефект - ако не помогне, със сигурност няма да навреди - 20 кинта е, а прави добра профилактика на горивната система. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моята е Б3 1.8 90 кончета и върви същото като на оплакваяият се колега.Явно е масов проблем или толкова си могат тия коли.Много се дразняама няма начин,като за сега немога да си купя друга. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моята е Б3 1.8 90 кончета и върви същото като на оплакваяият се колега.Явно е масов проблем или толкова си могат тия коли.Много се дразняама няма начин,като за сега немога да си купя друга. :hilezh:

Няма такова нещо, като толкова си могат - 150 км/час :hilezh: . NE-то вдига "само" 180 на 5-та при 4200 об/мин. Трябва да вдига и повече, ма явно "педерас" ск.кутия или нещо друго.

RU-то вдигаше 195 с 5500 об/мин. и то на "баир". Това все по километраж де.В действителност - не е ясно.Ма всеки гледа километража(в повечето случаи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на 120 по километраж, на навигацията ми е 112. Това с четвъртия цилиндър как си го установил? Преди време сменях лалбда сонда и в сервиза вместо точно тази за АБТ мотора ми казаха, че щели да ми сложат универсална BOSCH, тъй като нямали точно за модела. И се замислям, дали не е от нея, въпреки че минаха близо 3 години и навъртях към 100 хиляди...Не е катализатора, махнал съм го :)

Установих го по най-простия начин - даде ми компресия 7.0 - 7.0 - 7.5 - 6.5 и ми харчеше масло . Отделно на изкачването преди Траянови врата от София към Пловдив ми ръмже с около 120 км/ч. Да оставим, че каквото и гориво да сипех на равно дигаше около 160-170 максимум с дълга разгонка преди това и мнооого зор. Добре, че си бачкам в автосервиз, гепихме се с колегата, купих си едни сегменти за 130 лв. и извършихме "Габровски" основен ремонт :bia:

сега всичко си е 6, ако си от Сф мини през мен и да те погледнем поне, просто за идеята накъде може да си се насочил....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Първо да питам колата тромава ли е в ускорението?

Другото,значи може да са доста работи както са ти казали колегите преди мен,катализатори,ламб. сонди,нещо запушване по системата,виж си също и бенз. филтър,ако не си го сменял.Моята в момента си е адски мудна,и разхода си е доста повечко от преди,та аз я имам вече 2-ра година,и миналата година зимата си беше пак така,сменях разни глупости там,нищо не помогна,и на диагностика ходих,нищо нередно не показа,и 2-3 майстора се чудиха от какво може да е,и така и не можаха да разберат,после проблема изчезна,и сега като се застуди времето, и извън градът е адски тромава,и това ме навежда на една мисъл,че най-вероятно е заради студеното време,и че колата поглуща много студен въздух,не може да вдигне над 50 градуса температурата и много трудно се наема,в градски условия си държи 60-70 градуса и си е супер,не знам при теб как е,но при мен това е проблема.

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Първо да питам колата тромава ли е в ускорението?

Другото,значи може да са доста работи както са ти казали колегите преди мен,катализатори,ламб. сонди,нещо запушване по системата,виж си също и бенз. филтър,ако не си го сменял.Моята в момента си е адски мудна,и разхода си е доста повечко от преди,та аз я имам вече 2-ра година,и миналата година зимата си беше пак така,сменях разни глупости там,нищо не помогна,и на диагностика ходих,нищо нередно не показа,и 2-3 майстора се чудиха от какво може да е,и така и не можаха да разберат,после проблема изчезна,и сега като се застуди времето, и извън градът е адски тромава,и това ме навежда на една мисъл,че най-вероятно е заради студеното време,и че колата поглуща много студен въздух,не може да вдигне над 50 градуса температурата и много трудно се наема,в градски условия си държи 60-70 градуса и си е супер,не знам при теб как е,но при мен това е проблема.

Поздрави! :)

термостата ти е заминал,но и друг проблем сигурно имаш

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установих го по най-простия начин - даде ми компресия 7.0 - 7.0 - 7.5 - 6.5 и ми харчеше масло . Отделно на изкачването преди Траянови врата от София към Пловдив ми ръмже с около 120 км/ч. Да оставим, че каквото и гориво да сипех на равно дигаше около 160-170 максимум с дълга разгонка преди това и мнооого зор. Добре, че си бачкам в автосервиз, гепихме се с колегата, купих си едни сегменти за 130 лв. и извършихме "Габровски" основен ремонт :rolleyes: сега всичко си е 6, ако си от Сф мини през мен и да те погледнем поне, просто за идеята накъде може да си се насочил....
Кажи си телефона или някакви координати :hilezh:
Здравей колега,Първо да питам колата тромава ли е в ускорението?Другото,значи може да са доста работи както са ти казали колегите преди мен,катализатори,ламб. сонди,нещо запушване по системата,виж си също и бенз. филтър,ако не си го сменял.Моята в момента си е адски мудна,и разхода си е доста повечко от преди,та аз я имам вече 2-ра година,и миналата година зимата си беше пак така,сменях разни глупости там,нищо не помогна,и на диагностика ходих,нищо нередно не показа,и 2-3 майстора се чудиха от какво може да е,и така и не можаха да разберат,после проблема изчезна,и сега като се застуди времето, и извън градът е адски тромава,и това ме навежда на една мисъл,че най-вероятно е заради студеното време,и че колата поглуща много студен въздух,не може да вдигне над 50 градуса температурата и много трудно се наема,в градски условия си държи 60-70 градуса и си е супер,не знам при теб как е,но при мен това е проблема.Поздрави! :hilezh:
Здравей. Колата си е тромава, няколко човека я караха и на тях също им направи впечатление, че не върви. Опитвам се да си поддържам качествено (доколкото е възможно в БГ) колата, та да карам подред. В началото споменах, че колата я имам от 2001-ва и като че ли тогава вървеше бая повече, но като сам всеки ден в нея, знаеш, че не можеш да установиш точно в кой ден за тези 8 години колата е почнала да върви по-зле. Да, зимата си е по-спъната като цяло в сревнвние с лятото, но не е там причината. Малко встрани- държи ти много ниска температура, не е нормалната работна температура. А за мен- градско при нормалните задръствания си пуска перките, на извънградско си дъжи 80-85 градуса :flehan: и последно, бензиновия филтър съм го сменял скоро, забелязал съм че този мотор не е особено придирчив към бензина и общо взето си върви еднакво с какъвто и да е.
термостата ти е заминал,но и друг проблем сигурно имаш
Това за мен ли се отнасяше или за колегата audi2.0s?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хемус 185км/ч по километраж, а на навигацията показваше 179км/ч. Сам в колата, без багаж и други излишни тежести, но на газ и с прецакан катализатор. :respekt: Със сигърност можеше повече, но при наличното движение, прецених че не е добър момента да се правя на състезател :respekt: Така, че къде кво пише по книги и колко вървяло АБК-то и 5ка, не ми дреми, на мен си това ми показваха уредите и не ми дреми :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...