eatmyshorts Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Обявиха новия А6 Avant , заедно с нов двигател 3.0TDI битурбо 313 к.с. Отново са се представили перфектно с дизайна на комбито . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 ето и линк към събитието с клипче:http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=3245 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Хехе, най-мощният мотор в стандартно А6(не S...) ще е дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 ухаааа, 313 коня звучат като едно добро начало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rolin Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Снимки на новия А6 Авант Редактирано 18 Май 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) То се носят слухове , че под S6 и S7 баджа ще има опция за пръв път и дизел 3.0тди битурбо А на представянето доколкото чух казаха , че 313 коня версията ще ускорява за 5,4 до 100 . Редактирано 18 Май 2011 от eatmyshorts Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 ухаааа, 313 коня звучат като едно добро начало... ... към много посещения в сервиза ли? На този дизел ще му е много трудно с нашите горива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riobg5 Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Я да видим, дали можете да ми дадете отговор на това питане. Как се получава това http://www.youtube.com/watch?v=knqS1gdDoss&feature=relatedПитам като пълен лаик по темата с 4ф, защото аз само пълня и карам, но ми е интересно как да си изкарам на централния фис инфо за км/ч, става въпрос за стария.Акко някой може да даде инфо, ще съм блгодарен.Лед ден колеги и полека с десния педал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Я да видим, дали можете да ми дадете отговор на това питане. Това се активира от лостчето за чистачките, отдолу от бутончето за избор между първи и втори борд компютър. Ако не ти се появява, значи не го поддържа софтуерно таблото.Тази шестица на клипчето е поне 2007-ма година. Електронният скоростомер във FIS-a е част от софтуера на по-новите табла.Аз си смених таблото с ново такова (произведено 08.2008г.) и ми се появи този дигитален скоростомер.Питай в ауди дали могат да сменят софта на по-старите табла? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 ... към много посещения в сервиза ли? На този дизел ще му е много трудно с нашите горива.Да бая напънат ще е тоя дизел. Турбините ще са на 3.2 бара. По добре 4.2 тди егати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riobg5 Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 (Редактирано) Това се активира от лостчето за чистачките, отдолу от бутончето за избор между първи и втори борд компютър. Ако не ти се появява, значи не го поддържа софтуерно таблото.Тази шестица на клипчето е поне 2007-ма година. Електронният скоростомер във FIS-a е част от софтуера на по-новите табла.Аз си смених таблото с ново такова (произведено 08.2008г.) и ми се появи този дигитален скоростомер.Питай в ауди дали могат да сменят софта на по-старите табла?Благодаря за бързия отговор, но мисля и да мина без тази екстра, ако я нямам. Просто ми бе интересно, защото ми се иска да имам точни данни за км/ч, защото съм с един шибан размер гуми 255/40/19 и ми показва една идея по-малко таблото. Не е голям проблем, замерил съм го с GPS и отклонението е + 3,4 км/ч, зависи от скороста.Но и с тези гуми си удря реални 240 км/ч. Доволно за дизелче (или както там се изразяват ПЕЧКА).Приятни почивни дни на всички колеги Редактирано 20 Май 2011 от Riobg5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 (Редактирано) Колега Riobg5, видях по назад в темата че си имал проблем с климатроника - отляво ти е духало топло. Моля те да споделиш каква е била причината и за какво иде реч. Днес и в мойта беше сауна отляво и студ в средата - ту се оправи и пак през 10 минути. Егати късмета предпразничен...П.П. Фиса показва километрите само в моделите от средата на 2007 нататък, но надали ще помогне ако си с по големи гуми Редактирано 20 Май 2011 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Сигорно може в компа да се зададе размера на гумите, това ще ти коригира показанията на уредите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Ровил съм в таблото на старата 6ца и новата и нищо не намерих за гумите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Откъде мога да си намеря кожа Волтера, черна? Намерих си кори за задните врати, но не са в мойта кожа и се чудя дали ако ги дам за претапециране ще стане добре както са оригиналните? Не, че и със старите немога да карам, но с новите ще е като оригинално от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Sky, е че корите на врати с вакум различават ли се от тези без? Неможе ли да се използва панела с кожата от старата кора. Що не потърсиш задна седалка/облегалка за донор от някоя морга за парче кожа и на тапицер после. Това ако не е "made in audi" няма как да го докара на цвят и текстура за този модел и година. А как е положението със задните щори те отделно ли са? Искам да слагам задни щорички, но ориганални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
instructor Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) Здравейте.Вчера пътувах извън града и след около 180 км спряхме за малко.. после като запалих колата ми светна една жълта иконка на таблото. В книжката пише, че е за "Emission Control System". Светеше така докато спрях колата след като пристигнах, на където бях тръгнал. Колата стоя угасена за около час и нещо и като я запалих пак, лампата не светеше... след това като се прибирах към софия пак след около 200-ина километра лампата светна и сега си свети...Може ли да ми кажете какво означава тази лампа и дали е проблем че съм карал близо 300 км., като свети лампата?Прикачил съм снимка от гуугъл да покажа коя иконката...Благодаря*********** П.С. Само да добавя, че преди 2 дни сменях масло и всички филтри... Редактирано 23 Май 2011 от instructor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Направи една проверка с Ваг-ком и виж има ли и какви са грешките. Маслото какво е и къде го смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
instructor Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Маслото го смених в Юнитрейд, предполагам, че е читаво... Ще ги видя дали работят утре и ще отида ако са там да видят какво става.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) Колата ти е с DPF, нали ?Дадоха ли ти шише за да доливаш? Или някакъв документ какво масло точно са ти сипали ?Да не се окаже, че ония дърводелци са ти сипали някакво масло различно от 507.00 стандард и да си запушил DPF-a .... на мой колега с чисто нов пасат 2.0 TDI с DPF му бяха наляли друго масло в Порше и колата му трупаше сажди за 10-15 км. градска разходкаДруг вариант е да ти се е скапало някое от двете моторчета на смукателните колектори и като дажаш газ то да не отваря, от там много богата смес и DPF-a пак светва за нула време Редактирано 23 Май 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
instructor Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) Castrol SLX Professional Powerflow lon ... това пише.на тубата отдоло пише: Long Life 3, 5W - 30понеже аз имах 2 литра от предната смяна.. на фактурата пише че съм купил сега 6 туби по 1 литър. Едната ми я дадоха почти цялата тъй като хартисала.... Това което ми върнаха обаче не е същото като това което занесох от предната смяна..Незнам дали е с DPF :\ 3.0 ТДИ 2006- година.п.с. ДПФ - филтър за твърди частици? : Мисля, че нямам такова нещо.. но само така мисля.. Редактирано 23 Май 2011 от instructor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) Е там някъде има ли покривани стандарти от това масло ? Някъде да пише VAG 504.00/507.00 ?Иначе на пръв поглед изглежда като "правилно" масло Редактирано 23 Май 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) Sky, е че корите на врати с вакум различават ли се от тези без? Неможе ли да се използва панела с кожата от старата кора. Що не потърсиш задна седалка/облегалка за донор от някоя морга за парче кожа и на тапицер после. Това ако не е "made in audi" няма как да го докара на цвят и текстура за този модел и година. А как е положението със задните щори те отделно ли са? Искам да слагам задни щорички, но ориганалниЗа вакума+детското заключване се различават по отвора на кората за ръчното заключване на бравата отвътре. Щорите се добавят допълнително и са слагат на кората. Кората има отвор на нея и е различна. Търси си такива кори иначе не става. Също така дали е DSP или BOSE има значение. Тези предпазни решетки на говорителите са залепени и нямат махане.Аз откакто смених маслото в порше, колата ми взе да издава друг звук. Двигателя взе повече да бучи и се чудя дали има връзка с маслото.Ако нямаш ДПФ то трябва да имаш сажди отзаде. Редактирано 23 Май 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
instructor Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 отзад пише: SAE 5W-30; ACEA C3VW 504 00/ 507 00; Porche C30Fulfills the requirements of the former VW 503 01 specification Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) отзад пише: SAE 5W-30; ACEA C3VW 504 00/ 507 00; Porche C30Fulfills the requirements of the former VW 503 01 specification507.00 е стандарта, който търсим Значи на туба всичко изглежда ОК, проблема би трябвало да е друг ...Да си сменял някой от двата смукателни колектора с моторчета от както имаш колата? Да ти е светвал "Check engine" за момент и после да е угасвал сам при гасене/палене на колата ? Редактирано 23 Май 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts