VBI Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Супер, само местото чисто физически не си му подбрал много добре защото ми се струва, че отгоре ти е монтирана бутилката (?) и ще трябва да я сваляш при евентуална смяна на клапана . Иначе клапана си е хубава работа, но аз за съжаление не случих на читав се наложи да го махна. От къде го купи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Здравейте, монтираха ми обикновена газова уредба БРЦ на ауди а6 2.0 16В, двигател АЦЕ с механичен инжекцион. Проблема е, че играят оборотите и гасне при празния ход. Разхода ми го дава около 20 на сто. Искам да Ви питам при кои газаджии да отида за да ми настроят уредбата. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Трябва да си преправиш ниските обороти по някоя от схемите във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Супер, само местото чисто физически не си му подбрал много добре защото ми се струва, че отгоре ти е монтирана бутилката Бутилката е на мястото на резервната гума.Клапана ми се струва че е с малък отвор,но щом вдига над 6000 об мисля че е добре.Купих го от магазин за АГУ за странната сума от 4,80 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) Трябва да си преправиш ниските обороти по някоя от схемите във форума.Май най добре първо да сложи един клапан като мен и нещата може да се стабилизират,за разхода нищо не мога да кажа,моя е долу-горе същия.Аз какво ли не умувах какво ли не мислих, за да спра това играене на обороти и гаснене и накрая сложих нещо,което бензиновата помпа си го има в действителонст но явно вече не работи както трябва.Преди само като угася двигателя,налягането на бензин в дебитомера веднага изчезваше-на секундата.Сега стои 10 минути колата с угасен мотор,дърпам със шестограма клапата на дебитомера нагоре,не помръдва.Здравейте, монтираха ми обикновена газова уредба БРЦ на ауди а6 2.0 16В, двигател АЦЕ с механичен инжекцион. Проблема е, че играят оборотите и гасне при празния ход. Разхода ми го дава около 20 на сто. Искам да Ви питам при кои газаджии да отида за да ми настроят уредбата. Благодаря предварително!Колега поразпитай тези дето са ти слагали газовата,дали са ти сложили KJ-stop,дали бензиновата ти помпа работи, докато караш на газ.Направи някоя друга снимка на изпарителя и плочката да видим за какво става дума.Това трябва да се оправи, иначе с течение на времето ще си прецакаш стартера от постоянно палене. Редактирано 16 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Супер значи нямаш грижи с клапана тогава ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 (Редактирано) Ами нямам проблеми сега,но след време мисля да сложа клапан с по голям отвор,ще си помисля.48 страници изчетох и писах по тях и умувах как да оправя това играене на обороти и гаснене и се оказа механичен проблем, а не електрически.Помпата преди като дам на контакт подкачваше бензин за около 1 секунда, а сега за около половин,много бързо спира да жужи.Преди ми трябваха около 3-4 секунди въртене на стартер за да запали на бензин, а сега само като чукна ключа и пали веднага-проверено преди 1 минута. Редактирано 17 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 (Редактирано) Аз съм с такъв клапан взимам плюс от бушон който с подаването на контакт му идва тока и той отваря,а с релето на газовата пък затваря когато е на газ ,но нямам KJ-STOP,а ти май имаше и трябва да се промени схемата на връзване,само да е затворен когато загасиш колата Редактирано 17 Септември 2012 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Реших да пробвам схемата на CVETAN 83 - http://media.snimka.bg/2785/011825292-big.jpg, но за целта някой може ли да ми изясни номерацията на крачетата на релето? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) На кое реле, обаче? На това ли? Редактирано 18 Септември 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) но нямам KJ-STOP,а ти май имаше и трябва да се промени схемата на връзване,само да е затворен когато загасиш колата Да с KJ-STOP съм но той си беше с газовата,просто бензина не се връща вече в резервоара,днес в 10:30 часа проверих и забелязах,че още имах малко налягане на бензин в главата на дебитомера,това са 16 часа престой Редактирано 18 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Мисля, че да. Прикачил съм схема на това, което имам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avius Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Да си сложа и аз гагата тука, Колеги препоръчайте ми газаджия от Варна да ми монтира газовото на тоз Убавец ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WALTHER Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Здравейте колеги, Казвам се Cветлин Зарев и съм нов във форума но отдавна чета по един проблем и днес се регистрирах за да Ви благодаря за информацията,която получих. Проблема с оборотите го има и ще пробвам още щом се варна в къщи. Лаик съм на темата но имам познания в мотоциклетната електроника и от години се занимавам с ремонт и диагностика на мотоциклети и други машини но не и коли.Благодари за инфото ,ако мога да съм полезен с ещо ще се опитам да помогна.Между другото аз живея и работя в Германия и мога да търся някой неща всеки месец летя за България а трябва да Ви каjа че аудито (имам в предвид старите машини ) е много на почит в тази иначе богата област (Бавария). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 (Редактирано) Много съм доволен от механичния клапан на бензин,вече над 200 км изминах,няма гаснене,няма играене на обороти на газ с изключена бензинова помпа.Налягането на бензин в дебитомера си стои 15 часа,че и повече.Няма как да се върне в резервоара и да изветрее,защото системата си стои абсолютно пълна и "запечатана". Редактирано 26 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 Пусни една снимка как си го реализирал, мисля да сложа и аз такъв клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi10v Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 Пусни една снимка как си го реализирал, мисля да сложа и аз такъв клапан.На предишната страница е постнал снимка на клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 (Редактирано) Коментар 950.Ако ще слагате такъв,гледайте да е с отвор 8 мм и със съчма и като се опитвате да духнете във входащия отвор,да НЕ излиза въздух от другата страна.Съчмата се измества след около 1 атм налягане,с уста няма как да се направи. Редактирано 26 Септември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 В магазина какво да им кажа за да ме разберат какво искам?Съвсем скоро ще го слагам тоя клапан.Между другото Цветан83 сподели, че "буренцето" има опция за регулиране.С времето се охлабвал клапана в него и за това не държало налягане.Мисля да го сваля и да се тествам да го оправя и да натегна малко клапанчето.За сега 250км и още движа на газ.... до кога ще видим.Това с нормално каране като не съм гонил икономия грам, климата беше пуснат през половината пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) възвратен клапан за гориво за бензинов двигател,но със съчма,който да отваря чрез налягане, а не с "подухване с уста" Редактирано 2 Октомври 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mz1 Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Здравейте!Този клапан може ли де се сложи отпред под капака при горивния филтър например. Ако може колегата интеграле да каже от кой точно магазин го е взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Може, стига да намериш начин да го закрепиш към тръбите защото там са метални. Трябва да го монтираш ПРЕДИ горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mz1 Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Колега Интеграле,от кой точно магазин купи клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsoba Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 До колкото си спомням горивния филтър е с посока и би трябвало да изпълнява функция и на въпросния възвратен клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 (Редактирано) Колега Интеграле,от кой точно магазин купи клапана?Купих го от магазин за газови уредби,но ще го заменя с клапан с по голям дебит от магазин Мастер с отвор 8 мм /сегашния и 6 мм и малко ме притеснява/,цената му е 12,50 лв,дължината му е 5 см, а с мущучетата е 9 см,като го взема ще снимамДо колкото си спомням горивния филтър е с посока и би трябвало да изпълнява функция и на въпросния възвратен клапан.Ако беше така,нямаше да изчезва налягането на бензин като угася мотора.С този клапан налягането стои повече от 15 часа.През филтъра ми са минали най много 200 литра бензин Редактирано 5 Октомври 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване