Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

Супер, само местото чисто физически не си му подбрал много добре защото ми се струва, че отгоре ти е монтирана бутилката (?) и ще трябва да я сваляш при евентуална смяна на клапана :). Иначе клапана си е хубава работа, но аз за съжаление не случих на читав се наложи да го махна. От къде го купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, монтираха ми обикновена газова уредба БРЦ на ауди а6 2.0 16В, двигател АЦЕ с механичен инжекцион. Проблема е, че играят оборотите и гасне при празния ход. Разхода ми го дава около 20 на сто. Искам да Ви питам при кои газаджии да отида за да ми настроят уредбата. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си преправиш ниските обороти по някоя от схемите във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, само местото чисто физически не си му подбрал много добре защото ми се струва, че отгоре ти е монтирана бутилката

Бутилката е на мястото на резервната гума.Клапана ми се струва че е с малък отвор,но щом вдига над 6000 об мисля че е добре.Купих го от магазин за АГУ за странната сума от 4,80 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си преправиш ниските обороти по някоя от схемите във форума.

Май най добре първо да сложи един клапан като мен и нещата може да се стабилизират,за разхода нищо не мога да кажа,моя е долу-горе същия.Аз какво ли не умувах какво ли не мислих, за да спра това играене на обороти и гаснене и накрая сложих нещо,което бензиновата помпа си го има в действителонст но явно вече не работи както трябва.Преди само като угася двигателя,налягането на бензин в дебитомера веднага изчезваше-на секундата.Сега стои 10 минути колата с угасен мотор,дърпам със шестограма клапата на дебитомера нагоре,не помръдва.

Здравейте, монтираха ми обикновена газова уредба БРЦ на ауди а6 2.0 16В, двигател АЦЕ с механичен инжекцион. Проблема е, че играят оборотите и гасне при празния ход. Разхода ми го дава около 20 на сто. Искам да Ви питам при кои газаджии да отида за да ми настроят уредбата. Благодаря предварително!

Колега поразпитай тези дето са ти слагали газовата,дали са ти сложили KJ-stop,дали бензиновата ти помпа работи, докато караш на газ.Направи някоя друга снимка на изпарителя и плочката да видим за какво става дума.Това трябва да се оправи, иначе с течение на времето ще си прецакаш стартера от постоянно палене.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам проблеми сега,но след време мисля да сложа клапан с по голям отвор,ще си помисля.48 страници изчетох и писах по тях и умувах как да оправя това играене на обороти и гаснене и се оказа механичен проблем, а не електрически.Помпата преди като дам на контакт подкачваше бензин за около 1 секунда, а сега за около половин,много бързо спира да жужи.Преди ми трябваха около 3-4 секунди въртене на стартер за да запали на бензин, а сега само като чукна ключа и пали веднага-проверено преди 1 минута. :)

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-49675-0-57354100-1347900104_thumb.j Аз съм с такъв клапан взимам плюс от бушон който с подаването на контакт му идва тока и той отваря,а с релето на газовата пък затваря когато е на газ ,но нямам KJ-STOP,а ти май имаше и трябва да се промени схемата на връзване,само да е затворен когато загасиш колата :zustimm: Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да пробвам схемата на CVETAN 83 - http://media.snimka.bg/2785/011825292-big.jpg, но за целта някой може ли да ми изясни номерацията на крачетата на релето? Благодаря предварително!

post-4336-0-91282400-1347950836_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но нямам KJ-STOP,а ти май имаше и трябва да се промени схемата на връзване,само да е затворен когато загасиш колата :zustimm:

Да с KJ-STOP съм но той си беше с газовата,просто бензина не се връща вече в резервоара,днес в 10:30 часа проверих и забелязах,че още имах малко налягане на бензин в главата на дебитомера,това са 16 часа престой

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си сложа и аз гагата тука, Колеги препоръчайте ми газаджия от Варна да ми монтира газовото на тоз Убавец ACE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Казвам се Cветлин Зарев и съм нов във форума но отдавна чета по един проблем и днес се регистрирах за да Ви благодаря за информацията,която получих. Проблема с оборотите го има и ще пробвам още щом се варна в къщи. Лаик съм на темата но имам познания в мотоциклетната електроника и от години се занимавам с ремонт и диагностика на мотоциклети и други машини но не и коли.Благодари за инфото ,ако мога да съм полезен с ещо ще се опитам да помогна.Между другото аз живея и работя в Германия и мога да търся някой неща всеки месец летя за България а трябва да Ви каjа че аудито (имам в предвид старите машини ) е много на почит в тази иначе богата област (Бавария).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм доволен от механичния клапан на бензин,вече над 200 км изминах,няма гаснене,няма играене на обороти на газ с изключена бензинова помпа.Налягането на бензин в дебитомера си стои 15 часа,че и повече.Няма как да се върне в резервоара и да изветрее,защото системата си стои абсолютно пълна и "запечатана".

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментар 950.Ако ще слагате такъв,гледайте да е с отвор 8 мм и със съчма и като се опитвате да духнете :hilezh: във входащия отвор,да НЕ излиза въздух от другата страна.Съчмата се измества след около 1 атм налягане,с уста няма как да се направи.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазина какво да им кажа за да ме разберат какво искам?

Съвсем скоро ще го слагам тоя клапан.

Между другото Цветан83 сподели, че "буренцето" има опция за регулиране.

С времето се охлабвал клапана в него и за това не държало налягане.

Мисля да го сваля и да се тествам да го оправя и да натегна малко клапанчето.

За сега 250км и още движа на газ.... до кога ще видим.

Това с нормално каране като не съм гонил икономия грам, климата беше пуснат през половината пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възвратен клапан за гориво за бензинов двигател,но със съчма,който да отваря чрез налягане, а не с "подухване с уста"

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Този клапан може ли де се сложи отпред под капака при горивния филтър например. Ако може колегата интеграле да каже от кой точно магазин го е взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, стига да намериш начин да го закрепиш към тръбите защото там са метални. Трябва да го монтираш ПРЕДИ горивния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням горивния филтър е с посока и би трябвало да изпълнява функция и на въпросния възвратен клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Интеграле,от кой точно магазин купи клапана?

Купих го от магазин за газови уредби,но ще го заменя с клапан с по голям дебит от магазин Мастер с отвор 8 мм /сегашния и 6 мм и малко ме притеснява/,цената му е 12,50 лв,дължината му е 5 см, а с мущучетата е 9 см,като го взема ще снимам

До колкото си спомням горивния филтър е с посока и би трябвало да изпълнява функция и на въпросния възвратен клапан.

Ако беше така,нямаше да изчезва налягането на бензин като угася мотора.С този клапан налягането стои повече от 15 часа.През филтъра ми са минали най много 200 литра бензин

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...