Jump to content

Тунинг на А6 С5 1.8T avant Quattro


Recommended Posts

Уекинко ме прекинАа у петък  :hilezh:  http://drag.bg.sunnybeach.pro/watch_video.php?v=XUMRU7X2W85X , нооо като се има предвид , че Вентилаторът е 320к.с. и 670НМ на колела нЕма си режа вените  :hilezh: . С  Ес8-цата на Рибата на летящ от 50км/  вървим заедно до около 180км/ч като в началото му взимам един калник и след 180 почва много леко да разтегля. Даже успях да тествам ЕБЦ-тата при гонката, щот излезе един чичАк с Опел пред мен с около 50-60 и успях да спра от 220 до 60  :steinigung: предстАам си , ако беше миналата седмица с черния лед на пътя, щЕха ми вАрат жито :wall:

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 299
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми след 180 почва леко да разтегля, ма нали го знаеш къф е ляляч :hilezh: , сигурно му се е видЕло кат 5 автовоза.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомат.

Тоо мое е сбъркал буджаците, щото мен ме преАпа с автовоз от летящ. 

Твърдеше, че неговата е 1660кг, което е около 200 под моята.

Ако е верно, :respekt:  за спейс фрейма на осмака.

Редактирано от Venci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Изникна ми една дилемаа  :gruebel:  Намерих дясно огледало от фейса(голямо, с ел.прибиране и подгряване), но е с друг цвят и дилемата е : да го боядисвам с цвета на колата като лявото или да направя и двете хром. Дали ще й отиват хром огледала или ще стоят като на свинче звънче  :hilezh: ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMHO на коли които не са S/RS не им седи с тея огледала. Първото нещо което правят пишман тунерите е да боднат "хромирани" огледала.

Аз лично се кефя на максимално сток визия, sleeper style :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Накупих малко благинки за под капака(с любезното съдействие на НСОНСО :respekt:  :respekt:  :respekt: ) и утре влизаме в бокса  :dance:

10270477_240886622770715_706865830864408 10277743_240886642770713_202644235965650 10329224_240886656104045_282459920209355 10298902_240886672770710_843469789620942

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа.... още не съм стигнал до там, но имам въпросчета за разработването на мотора след смяната на тези възлови части от двигателя.

 Чувам различни мнения отвсякъде : няма нужда от разработване или хубаво е да се направи, за да се паснат както трябва сегментите в цилиндрите. Та, въпросите са :

1.С какво масло е най-добре да се прави разработката(от няколко места съм чувал , че първото масло е хубаво да е минерално, включително и по чужди сайтове бях чел такова нещо)?

2.Колко километра трябва да се разработва с това масло(едни казват 200-300км и после се слага предписаното за двигателя  масло , но се кара полеко поне 3000км, а други- 20мин на място, после 4-500км с второ масло и накрая пак 2-3000км полека с предписаното за мотора масло)?

3.Как точно се прави самото разработване?( знам , че не трябва да се кара с постоянни обороти, а  се правят плавни ускорения до около 3000-3500 об/мин и намаляване на скоростта на моторна спирачка, за да премине двигателя през различните режими на работа, без да се натоварва прекомерно). За целта съм решил първите 3000км от разработката да ги мина с откачен  Н75 , за да не надува турбото повече от 0,3-0,4 бара. 

 Идеята ми за тази разработка е, да се ограничи максимално разхода на масло за в бъдеще . Ще се сменят основни и биелни лагери, сегменти, мотовилки, ревизия на главата и т.н. Общо взето, почти всичко. По принцип съм взел 15W40 масло за първото разработване - около 150-200км и след това - 5W40 Мотул за около 2-3000км.

 Ще се радвам на мнения, на хора минали през тази процедура и последвалите от нея резултати.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи хонинг с шкурка 120 и разработвай 200-300км с леко каране...аз така правих с твойта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяташ ли , че за 50 хил.км се е загубил ефектът от този, който си направил ти? Знам, че ще се види, като се отвори мотора, но все пак да попитам и ако се пропусне тази част , толкова голям ефект ли ще има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи нов хонинг с 120 шкурка и сегментите на 180 градуса компресионните и няма да имаш ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа на майстора, а по другите въпроси някой нещо да препоръча? :lupe: Какво да е първото масло и колко да карам с него, преди да го сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на класическото М10Д, което по SAE има вискозитет 30, което го прави добро за сегашните температури сутрин и вечер и същевременно подходящо за гореописания режим на натоварване на двигателя. Бих пропуснал момента със старото масло, просто защото е старо, поело е достатъчно гориво, сажди, конденз, окиси и т.н. пък след 300-500 км можеш да го смениш с М16Д, което е с вискозитет по SAE 40, то е категорично лятно масло, като би издържало на по-големи натоварвания и по-високи температури на работа. Него можеш да го ползваш за следващите 2000 км и след тях вече си сипваш това, което искаш. От гледна точка на цени смятам, че това решение е най-доброто. С тази честа смяна винаги ще имаш свежо масло в двигателя и ще поддържаш добра хигиена в двигателя.

ЕДИТ: Хонинг глави се продават, за не много пари вече, но не съм наясно колко са качествени и каква работа могат да свършат. Ето един пример.

Редактирано от S8_TDI Vasko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме притеснява цената на маслото(при всичките пари, дадени за части- дали ще ме събори разлика от 20лв за туба масло), просто на повечето места из нета пишеше , че е по-добре да се разработва с минерално масло, от гледна точка на пасването на сегментите с повърхността на цилиндъра. Със синтетичното поради доброто смазване, процесът на разработване се удължава във времето, докато с минералното става по-бързо, пък и мисля с него да карам не повече от 200-300км и след това да си сложа Мотул 5W40 да го покарам и него 2-3000км и пак да го сменя. Пишеше, че при първоначалното палене не е толкова важно самото масло какво е, колкото качествения маслен  филтър и препоръчват след първата смяна да се отвори филтъра и да се види дали има някакви по-едри частици, за да се диагностицира навреме  евентуален проблем със смазването.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разработване около 500 км първоначално с 10W40 (карай колата по описания начин (по- горе) и без издевателства). След това го смени и мини на 5W40.
След 3- 4к км, ще можеш да караш по- нормално колата, но да не се прекалява.
При подмяна на толкова компоненти... няма да те уморят едни 8к км нормално каране за да "улегне всичко" и да не "провлече" ...краче нещо  :hilezh:
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Пишеше, че при първоначалното палене не е толкова важно самото масло какво е

На колите си, на които съм отварял мотора, предварително въртя с машинка маслената помпа, докато избие в главата (главите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за това нещо повечето въртят на стартер с откачени инжектори и помпа, докато загасне лампата на маслото. На майсторът, който ми прави колата не му е за пръв път такъв вид ремонт и предполагам си има някакъв метод за пълнене на маслената система преди първото палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М10 няма добавка за ръб на цилиндър, нисък клас е. Нито една кола не съм разработвал над 200км и със ново масло и сите ни идът масло следтова. Шкурката 120 ще помогне за слягането на сегменти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ivoair когато набиваш сегментите се маже цилиндъра с масло, след това като слагаш разпределителни валове пак мажеш с масло. Дори и да запалиш без да въртиш на стартер с откачени дюзи няма да нараниш нищо. Проблема е единствено прахоляка в двигателя, когато го събираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко ъпдейт по темата: понеже майсторът ме зарадва, че фрикционният ми диск е заминал, преминаваме към вариант усилен притискател с керамика(специални благодарности на колегата VR Performance за разбирането и коректността :respekt: ):

10369182_247591538766890_550126218099033 10256806_247591608766883_514864034269610 10276071_247591632100214_300753952944681                                                                                                                                                           10294358_247591655433545_466225830489153

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...