ivoair Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Уекинко ме прекинАа у петък http://drag.bg.sunnybeach.pro/watch_video.php?v=XUMRU7X2W85X , нооо като се има предвид , че Вентилаторът е 320к.с. и 670НМ на колела нЕма си режа вените . С Ес8-цата на Рибата на летящ от 50км/ вървим заедно до около 180км/ч като в началото му взимам един калник и след 180 почва много леко да разтегля. Даже успях да тествам ЕБЦ-тата при гонката, щот излезе един чичАк с Опел пред мен с около 50-60 и успях да спра от 220 до 60 предстАам си , ако беше миналата седмица с черния лед на пътя, щЕха ми вАрат жито Редактирано 23 Февруари 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Рибата дума,че те е прехапал с 8-цата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Ми след 180 почва леко да разтегля, ма нали го знаеш къф е ляляч , сигурно му се е видЕло кат 5 автовоза. Редактирано 23 Февруари 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Ми след 180 почва леко да разтегля, ма нали го знаеш къф е ляляч , сигурно му се е видЕло кат 5 автовоза.Минимум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Д2 ли е тая С8-ца? И автомат или ръчка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Автомат.Тоо мое е сбъркал буджаците, щото мен ме преАпа с автовоз от летящ. Твърдеше, че неговата е 1660кг, което е около 200 под моята.Ако е верно, за спейс фрейма на осмака. Редактирано 23 Февруари 2014 от Venci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 д2ка, автомат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Изникна ми една дилемаа Намерих дясно огледало от фейса(голямо, с ел.прибиране и подгряване), но е с друг цвят и дилемата е : да го боядисвам с цвета на колата като лявото или да направя и двете хром. Дали ще й отиват хром огледала или ще стоят като на свинче звънче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 IMHO на коли които не са S/RS не им седи с тея огледала. Първото нещо което правят пишман тунерите е да боднат "хромирани" огледала.Аз лично се кефя на максимално сток визия, sleeper style . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Накупих малко благинки за под капака(с любезното съдействие на НСОНСО ) и утре влизаме в бокса Редактирано 9 Май 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Такааа.... още не съм стигнал до там, но имам въпросчета за разработването на мотора след смяната на тези възлови части от двигателя. Чувам различни мнения отвсякъде : няма нужда от разработване или хубаво е да се направи, за да се паснат както трябва сегментите в цилиндрите. Та, въпросите са :1.С какво масло е най-добре да се прави разработката(от няколко места съм чувал , че първото масло е хубаво да е минерално, включително и по чужди сайтове бях чел такова нещо)?2.Колко километра трябва да се разработва с това масло(едни казват 200-300км и после се слага предписаното за двигателя масло , но се кара полеко поне 3000км, а други- 20мин на място, после 4-500км с второ масло и накрая пак 2-3000км полека с предписаното за мотора масло)?3.Как точно се прави самото разработване?( знам , че не трябва да се кара с постоянни обороти, а се правят плавни ускорения до около 3000-3500 об/мин и намаляване на скоростта на моторна спирачка, за да премине двигателя през различните режими на работа, без да се натоварва прекомерно). За целта съм решил първите 3000км от разработката да ги мина с откачен Н75 , за да не надува турбото повече от 0,3-0,4 бара. Идеята ми за тази разработка е, да се ограничи максимално разхода на масло за в бъдеще . Ще се сменят основни и биелни лагери, сегменти, мотовилки, ревизия на главата и т.н. Общо взето, почти всичко. По принцип съм взел 15W40 масло за първото разработване - около 150-200км и след това - 5W40 Мотул за около 2-3000км. Ще се радвам на мнения, на хора минали през тази процедура и последвалите от нея резултати.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Направи хонинг с шкурка 120 и разработвай 200-300км с леко каране...аз така правих с твойта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Смяташ ли , че за 50 хил.км се е загубил ефектът от този, който си направил ти? Знам, че ще се види, като се отвори мотора, но все пак да попитам и ако се пропусне тази част , толкова голям ефект ли ще има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Сложи нов хонинг с 120 шкурка и сегментите на 180 градуса компресионните и няма да имаш ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Ще кажа на майстора, а по другите въпроси някой нещо да препоръча? Какво да е първото масло и колко да карам с него, преди да го сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Карай със старото да обере прахта и след 300км го смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Аз бих заложил на класическото М10Д, което по SAE има вискозитет 30, което го прави добро за сегашните температури сутрин и вечер и същевременно подходящо за гореописания режим на натоварване на двигателя. Бих пропуснал момента със старото масло, просто защото е старо, поело е достатъчно гориво, сажди, конденз, окиси и т.н. пък след 300-500 км можеш да го смениш с М16Д, което е с вискозитет по SAE 40, то е категорично лятно масло, като би издържало на по-големи натоварвания и по-високи температури на работа. Него можеш да го ползваш за следващите 2000 км и след тях вече си сипваш това, което искаш. От гледна точка на цени смятам, че това решение е най-доброто. С тази честа смяна винаги ще имаш свежо масло в двигателя и ще поддържаш добра хигиена в двигателя.ЕДИТ: Хонинг глави се продават, за не много пари вече, но не съм наясно колко са качествени и каква работа могат да свършат. Ето един пример. Редактирано 11 Май 2014 от S8_TDI Vasko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Този мотор събира 3.5литра. Един мотул 8100 е 13лв/л, филтър Кнехт е 8лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Не ме притеснява цената на маслото(при всичките пари, дадени за части- дали ще ме събори разлика от 20лв за туба масло), просто на повечето места из нета пишеше , че е по-добре да се разработва с минерално масло, от гледна точка на пасването на сегментите с повърхността на цилиндъра. Със синтетичното поради доброто смазване, процесът на разработване се удължава във времето, докато с минералното става по-бързо, пък и мисля с него да карам не повече от 200-300км и след това да си сложа Мотул 5W40 да го покарам и него 2-3000км и пак да го сменя. Пишеше, че при първоначалното палене не е толкова важно самото масло какво е, колкото качествения маслен филтър и препоръчват след първата смяна да се отвори филтъра и да се види дали има някакви по-едри частици, за да се диагностицира навреме евентуален проблем със смазването. Редактирано 11 Май 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Разработване около 500 км първоначално с 10W40 (карай колата по описания начин (по- горе) и без издевателства). След това го смени и мини на 5W40.След 3- 4к км, ще можеш да караш по- нормално колата, но да не се прекалява.При подмяна на толкова компоненти... няма да те уморят едни 8к км нормално каране за да "улегне всичко" и да не "провлече" ...краче нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Пишеше, че при първоначалното палене не е толкова важно самото масло какво еНа колите си, на които съм отварял мотора, предварително въртя с машинка маслената помпа, докато избие в главата (главите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Ами за това нещо повечето въртят на стартер с откачени инжектори и помпа, докато загасне лампата на маслото. На майсторът, който ми прави колата не му е за пръв път такъв вид ремонт и предполагам си има някакъв метод за пълнене на маслената система преди първото палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 М10 няма добавка за ръб на цилиндър, нисък клас е. Нито една кола не съм разработвал над 200км и със ново масло и сите ни идът масло следтова. Шкурката 120 ще помогне за слягането на сегменти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 ivoair когато набиваш сегментите се маже цилиндъра с масло, след това като слагаш разпределителни валове пак мажеш с масло. Дори и да запалиш без да въртиш на стартер с откачени дюзи няма да нараниш нищо. Проблема е единствено прахоляка в двигателя, когато го събираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 (Редактирано) Малко ъпдейт по темата: понеже майсторът ме зарадва, че фрикционният ми диск е заминал, преминаваме към вариант усилен притискател с керамика(специални благодарности на колегата VR Performance за разбирането и коректността ): Редактирано 20 Май 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване