robobug Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Предстои ми купуване на нови гуми с размер 215/45/17 (в краен случай 225/45).Марките/модели, които гледам са GoodYear F1, Bridgestone 050A, Michelin PilotSport2, Continental CSC3.Цените са приблизително еднакви. Това, което ме притеснява при Michelin и новия асиметричен Ф1 са меките бордове.Везните клонят към стария F1 GSD3. Доказана гума, за разлика от Continental CSC3, но пък чувството да си купиш стар модел на същите пари като новия не е много приятно.И сега въпросите ми:Някой има ли поглед върху "стария" и "новия" Ф1 или другите изброени модели?За цитирания размер 215/45 (или 225/45) има ли по-подходяща ширина на джанта от 7,5J ? Дали да не пусна темата и в тунинг.бг/форум ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Теста е за 18 цола има и за 16 http://news.colesa.ru/news/3546.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 "Как у Марка Твена: "Это становится однообразным". Если смотреть тесты только "За Рулём", то невольно складывается впечатление, что шины nokian превосходят все остальные по всем показателям во всех типоразмерах.))) "и аз имам подобни наблюдения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Аз бих ти препоръчал ЛАССА,БРИДЖСТОУН или Йокохама.Гумаджия съм и на доста по мощни и луксозни коли монтираме такива и са много добри гуми.Първите 2 марки са с усилено бордове,което е добре за нископрофилни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 (Редактирано) . Редактирано 8 Юни 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Предстои ми купуване на нови гуми с размер 215/45/17 (в краен случай 225/45).Първо да те питам (понеже гледам се двоумиш), за каква кола ти трябват тия гуми, защото тоя размер много рядко е подходящ. В повечето случаи, като минеш през (например този) КАЛКУЛАТОР ЗА ГУМИ, излиза подходящ 225/45/17. За това първо виж точния размер и реши.Марките/модели, които гледам са GoodYear F1, Bridgestone 050A, Michelin PilotSport2, Continental CSC3.... Това, което ме притеснява при Michelin и новия асиметричен Ф1 са меките бордове.Аз в момента карам отпред с Yokohama ADVAN Sport (просто защото са по-нови), отзад с Michelin PilotSport2 и не намирам да са с толкова мек борд. От изброените от теб бих взел Michelin-а.Аз бих ти препоръчал ЛАССА,БРИДЖСТОУН или Йокохама.Човека пита за една от четирите може би най-добри марки, ти му препоръчваш ЛАССА. Това, че вашият сервиз продава ЛАССА, не значи, че тая гума има място между другите.Аз бих ти препоръчал ЛАССА,БРИДЖСТОУН или Йокохама.Гумаджия съм и на доста по мощни и луксозни коли монтираме такива и са много добри гуми.А всъщност ти не знаеш колко мощна и луксозна е неговата кола а и тва не е никакъв показател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Аз съм с 4x Goodyear F1 asym 235/45 YR17 97Y XL - тазгодишни. Мога само да изкажа суперлативи. Нямам впечатление да са с мек борд. В момента са на към 10 хил км, сякаш станаха една идея по шумни, но може и така да ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Имам много добра оферта за Michelin, но като хвана борда с ръка имам чувството че си пипам пръстите през найлон.Къде мога да пипна GoodYear F1 asymmetric ?Видях в автогуми.бг, че се предлагат и Hankook Rs-2, които се водят "street version of racing tire".Преди време Фаяд мисля, че вкарваха корейски гуми, но сега ги намирам и пак нямам възможност да ги видя на живо.Не ме притеснява дали гумите са шумни, колата не е луксозна , но си върти лесно 4-те гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Пичове... знам, че ще се набия м/у шамарите, но ще рискувам При избор на гуми препоръчвам да се чете тест от достатъчно достоверен източник и НИЩО друго. Защото:- кой ми ти гумаджия е карал (достатъчно) с 17ки и 18ки, че да има лични впечатления? А дори и да ги е карал...- в какви ситуации е попадал, че реално да прецени тези аджеба колко са по-добри от предходните?- колко всъщност добър шофьор е този, който дава съвет?- като казвате лични впечатления взимайте предвид каква кола карате вие и тази, която има човека, който пита. Един може да ги е карал на Ауди А3, а друг да пита за Фаетон.... при положение, че автомобилите са толкова различни в размерите си (междуосие, център на тежестта и тегло) може да се очаква коренно поведението на автомобилите При тестовете условията и автомобилите са идентични! Шофьорите също. Само така реално може да стане ясно коя гума има предимство пред друга.Друго нещо: гледа се тест конкретно за размерът, който теб те интересува! Много често само един цол разлика праща гума от топ 3 назад към 10та.Успех и приемете написаното от мен за просто една лична гледна точка и без да ви ангажира по някакъв начин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Ми да те затова в ADAC правят тестове, взимаш едни гуми от ТОП 3 на ADAC и си свиркаш, после нка разправят мека била,твърда ,шумна и т.н.т.Па тия ЛАССА за Жигули са екстра ма без майтап.До колкото знам за тях, бива ги но в по макия цолаж, от 14 надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black-Sabbath Публикувано 20 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2009 И аз в тази връзка да ти препоръчм Нокиан. Не защото ги продвам ама хубави са . Едни Z или ZG2 ще ти заспят. И са в челната тройка на ADAC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 20 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2009 (Редактирано) 225/45/17 е най-подходящия размер за 17-ка 7.5J. 215/45/17 ще стои леко разтворена, което не изглежда добре. Може да сложиш и 235/45/17, в случай, че искаш да караш с малко по-високи гуми, по нашите "хубави" пътища. Този размер също стои добре на 7.5J. Тъй като диаметъра му е малко по голям (11мм) от стандартния, трябва да се види дали няма да има проблем с опиране, ако се слага на по-малка кола, съчетана със спортно окачване.Както казаха и по-горе Nokian ZG2 е много доре изглеждаща гума, която се представи доста добре на таз годишните тестове. Дори създателите и твърдят, че спестява гориво.Nokian Z G2Nokian Z G2 "very recommendable" in ADAC tyre test Редактирано 20 Юни 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slay Публикувано 21 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2009 Аз карам с такава на А4/Б6.Много добра гума - ниско ниво на шума,добро поведение на мокро.Недостатък - висока цена . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black-Sabbath Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Ами не е много висока цената. За 215/45/17 Нокиана при мен е 245лв. за бройка. Плюс 10% отстъпка, безплатен монтаж и една година гаранция си е направо далвера в сравнение с другите "светила" в гумопроизводството.За 225/45/17 цената е 261лв, плюс остъпката и гореизложеното.235/45/17 е 272лв. и така нататък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slay Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Ами не е много висока цената. За 215/45/17 Нокиана при мен е 245лв. за бройка. Плюс 10% отстъпка, безплатен монтаж и една година гаранция си е направо далвера в сравнение с другите "светила" в гумопроизводството.За 225/45/17 цената е 261лв, плюс остъпката и гореизложеното.235/45/17 е 272лв. и така нататъкАбе то аз моите за толкова ги взех, но 240 лв. за гума не ми се вижда да е без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black-Sabbath Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 (Редактирано) За без пари имам GTradial. Много хубави като за без пари. Американска марка прави се в Индонезия и Китай. Абе халвица си е. Редактирано 22 Юни 2009 от Black-Sabbath Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 С доста гуми съм карал и ти казвам, че най-добрият избор е DUNLOP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Ако питаш бай Гошо горе на площада съм сигурен, че ще ти каже същото и за Георги Димитровките на каруцата му, че дори още по-убедителен ще бъде и от теб Най-добрият избор е Дънлоп за гума която спира най-добре на сухо? На мокро? С аквапланинга ли се справя най-добре? Странично сцепление има най-добро? Кой модел Дънлоп или те "просто" всичките са по-добри от останалите по default? Кои по-точно гуми и модели преди това си карал? На какви автомобили са били монтирани? Колко време си ги карал всеки един от тях? Не бе, не се заяждам - питам си просто. Да не ми се вържеш сега нещо? Търся си и аз гуми!И аз карам с Дънлоп и верно е много добра! Ма не защото аз лично толко' мноо ми разбира главата, ами защото точно този модел (Fast response), точно този размер (195/65/15) беше високо в класацията на ADAC и AutoMotor und Sport. За това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Много обичам теми за гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black-Sabbath Публикувано 6 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2009 Сър Джон Бойд Дънлоп измислил гумата/градински маркуч надут с въздух/, след него Чарлз Гудиър измислил вулканизацията/изпечен каучук примесен със сяра сажди и рапицово масло/, години след това братята Мишлен въвеждат серийно производство на гуми. Нокиа пък като направили кинти от правене на гуми се пробвали и в производството на телефони и сега Конектинг Пипъл...........................и така нататък....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 С доста гуми съм карал и ти казвам, че най-добрият избор е DUNLOP.Ако питаш бай Гошо горе на площада съм сигурен, че ще ти каже същото и за Георги Димитровките на каруцата му, че дори още по-убедителен ще бъде и от теб Най-добрият избор е Дънлоп за гума която спира най-добре на сухо? На мокро? С аквапланинга ли се справя най-добре? Странично сцепление има най-добро? Кой модел Дънлоп или те "просто" всичките са по-добри от останалите по default? Кои по-точно гуми и модели преди това си карал? На какви автомобили са били монтирани? Колко време си ги карал всеки един от тях? Не бе, не се заяждам - питам си просто.Анди, недей така, Карлито е мн. прав тук. По-добри са във всичко изброено и даже още... Моделът, който визира е SP. Max TT, предполагам. И при автомобилните и при мотоциклетните - Дънлоп е марката. Ама, хайде и аз да не се набивам м/у шамарите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Анди, недей така, Карлито е мн. прав тук. По-добри са във всичко изброено и даже още... Моделът, който визира е SP. Max TT, предполагам. И при автомобилните и при мотоциклетните - Дънлоп е марката. Ама, хайде и аз да не се набивам м/у шамарите Трайкай си да не ти каже пак не-помня-кой-ентусиаст, че Дънлоп-а е компромис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 Dunlop съм карал модели 8000, 9000 и спортмакс (даже в момента колата е с 9000).Приключил съм с тази марка.Пак гледах новия Ф1 - меки са и са тесни.Може като нови да са много добър избор, но след 10К км не е ясно.Най-вероятно ще взема Континетал-а, но се получи голяма греда с джантите.За малко над 1000лв бях намерил нови ББС-ки AlSiMg, които се оказа, че в склада са заведени с грешни параметри и сега търся подходящи джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване